Pneurevue.cz » Fórum » Myslíte si, že výrobci a dovozci pneumatik investují dostatečně do reklamy a pomáhají tím maloobchodníkům v odbytu zboží?

Myslíte si, že výrobci a dovozci pneumatik investují dostatečně do reklamy a pomáhají tím maloobchodníkům v odbytu zboží?

 

středa, 8. října 2008

Otázka ze dne 8.10.2008

 
 
 
 
KISS
KISS Vys.... se na diskuze s blbci a řekněte,za kolik letos plánujete dělat Fe a Al. Já dnes platil právní zastupování advokátem. Dvě hodinová jednání u soudu a nějaké další drobnosti- 22500,-Kč. Jednalo se o nezaplacené zboží klientem.
středa, 15. října 2008
 
NARKOMAN
NARKOMAN Pozor,pozor!Maxim nám radí co máme a co nemáme dělat.Tak ti hezky děkujem za rady a vpluj do ticha internetu a nech nás pracovat,protože jsi Id....
středa, 15. října 2008
 
Petrlas
Petrlas Nemáš vůbec o tom páru.Jak přijedou takoví jako ty,tak budou jen otravovat,že se stala chyba na naši straně.Raději nepřezuji a mám hned klid,než se otravovat s takovýma jako jsi ty internetový Maxime.
středa, 15. října 2008
 
Maxim
Maxim S tím, že prodávají taky hromadu sraček jako GoodRide, NanKang atd. tak to plně souhlasím, ale je asi spousta magorů co si tyhle vraždy s ohledem na cenu koupí, protože jinak by je asi z prodeje ztáhli a dále tyhle pofidérní značky nerozšiřovali. Být ve vaší kůži, tak bych je asi klidně přezouval...podle mně slušně vydělané peníze, které se hodí (pokud to uděláte slušně, dobře a nepíchnete včeličku)...jednoduchá věc...namontuji, pán přiletí, že mu to hází nebo utíká...přezkouším, zjistím vadu a pěkně naúčtuji práci, napíšu vyjádření k závadě a pán ať si pak vyřídí náklady na montáž, zpětnou dopravu a další spojené náklady na které má samozřejmě ze zákona nárok s internetovým prodejcem a třeba právě příště už nebude riskovat a zajede přímo k Vám pro něco slušného. Dalším problémem bych viděl, že své ceny nezveřejňujete na internetu, protože objíždět nebo obvolávat xy pneuservisů za jakou cenu mají pneu je dost časově i finančně náročné a tímto Vám taky odpadnou lidé mého typu, kteří zajedou do jednoho tam se dozví pálku jako prase a pak začnou zkoumat internet a dopadne to tak jak to dopadlo.
středa, 15. října 2008
 
NARKOMAN
NARKOMAN To je nějaká sračka a stojí to za hovno,ale v testech je dobrá podle nich.Ty bláho to mi mozek nebere!Asi jsou už v křeči,tak prodávají jakékoliv drijáky a říkají že je to dobré.Nakopat jim,interneťákům do huby.A pak to přezujete a budete mít je tam každý den na reklamaci co mu to vše dělá a nedělá.Lidi neblbněte!
úterý, 14. října 2008
 
KISS
KISS Co je prosím toto?Rotalla Ice-Plus S100 - Novinka - dobrá v testech skladem 12 ks pneu k dodání do 24 hodin rozměry: 165/70 R13 rychlost: T (190 kmh-1) nosnost: 79 (440 kg) koupit pneumatiku za 656,- Kč s DPH
úterý, 14. října 2008
 
grill?
grill? NejlevnějšíPNEU.cz je největší prodejce pneu a alu kol v ČR a SR 300.000 ks pneu skladem k dodání do 24 hodin! Toto nabízí jedině NejlevnějšíPNEU.cz, ostatní jen slibují a lžou. Objevují se případy, kdy konkurence tvrdí, že má stovky tisíc nebo dokonce miliony pneu skladem, ale skutečné zásoby jsou maximálně ve stovkách kusů. U nás jsou pneumatiky označené skladem k dodání druhý pracovní den, při objednání do 17 hodin, ostatní zboží dodáváme již do 3 dnů. Zboží, které skladem není, Vám zajistíme ze skladů po celé Evropě. Celkově jsou na našich stránkách opravdu online stavy skladů mnoha dodavatelů, kde celkové množství přesahuje 5.000.000 kusů pneumatik. Dále upozorňujeme na mnohé pochybné obchody, kam se nemůžete dovolat, neodpovídají na emaily, slibují dodání zboží za nižší ceny, ale potom účtují dopravné, balné atp. Jedině u nás máte doživotní záruku, ceny pneu jsou včetně DPH a dopravy již od 1 kusu. Navíc u nás máte záruky, že našich téměř 20 pracovníků zákaznického servisu je k dispozici od pondělí do pátku od 8 do 18 hodin, v této době garantujeme odpověď na email do 5 - 10 minut a zvednutí telefonu do 3. zazvonění! Naše již tak nízké ceny zahrnují vysokou úroveň všech služeb. Třeba i případné reklamace řešíme v den uplatnění reklamace. Nikdy se k Vám nepostavíme zády, i když nastane jakýkoliv nepředvídatelný problém, například u dopravců. Všechny problémy řešíme k Vaší maximální spokojenosti, nesnažíme se jen o momentální zisk, jsme poctivý obchod. Stovky tisíc našich spokojených zákazníků jsou důkazem. U PPL se již blahem tetelí. 300.000 ks bez palet,uložených na podlaze, cha,cha,cha, jedině v hagárech pro Airbus A380. Tak mě připadá, že zloděj křičí"chyťte zloděle".
úterý, 14. října 2008
 
lidumil
lidumil Kamaráde příspěvek lidí z importu bych taky přivítal, ale asi se ho nedočkáme, na to jsou pánové moc arogantní.
neděle, 12. října 2008
 
profik
profik Naším najväčším problémom je práve podpora od výrobcov a dovozcov pneumatík. Tí sa veľmi rýchlo prispôsobili dobe a začali podporovať nie servisy, ale internetové eshopy, ktoré svojimi nízkymi nákladmi dokážu predávať za nižšie ceny a rozpredať tak oveľa väčšie množstvo pneumatík. Takže aj touto cestou chcem "poďakovať" výrobcom a dovozcom, že nás pneuservisy tak výrazne podporujú. Veľmi rád by som si tu prečítal príspevok aj od ľudí z výroby a importu ako nás mienia v budúcnosti podporiť alebo či budú aj naďalej mlčať a tváriť sa, že sa nič nedeje.
neděle, 12. října 2008
 
agent
agent doporučuji www.justice.cz, zadat: Radek Grill,Josef Grill + další spřízněné osoby a společníci,vytisknou rozvahy,výkazy a dát Vašemu ek.poradci k prostudování,docela zajímavé počtení. Je třeba si vyčlenit dostatek času. Letmo jsem kouknul i na jiné,často jsou za i-prodejem skováni lidé ze servisů nebo jejich rodinní příslušníci.
sobota, 11. října 2008
 
pája
pája položím pár řečnických otázek "...a zná je vůbec někdo?" "viděl je?" "co jsou vlastně zač?" (myšleno nej...pneu.cz - tedy tomket a jim podobné). Co to vlastně je za firmy? Myslíte, že jim velí chlapi z našeho oboru anebo jsou to vykutálení maníci, který mají daleko lukrativnější obchody (a třeba ne až tak úplně čisté) a touhle činností se snaží pěkně proprat (vyčistit) penízky a vše náramně dobře zlegalizovat? Nechci se nikoho dotknout, ale někdy mi to tak připadá...
pátek, 10. října 2008
 
Poo
Poo Jo,smutná pravda....
čtvrtek, 9. října 2008
 
M.H.
M.H. Domnívám se,že někteří výrobci,ale i dovozci pneumatik investují do reklamy opravdu hodně peněz,ale maloobchodnikům to moc nepomáhá.Jak si pak vysvětlit situaci,kdy výhradní dýler Goodyear pro ČR dá svému vynikajícímu velkoobchodníkovi slevu na Goodyeary 58%,ten může dát max 52% pneuservisům,ale na internetovém trhu jsou tyto pneu ze slevou 60%.Tak se mi pak zdá,že jediné co je zajímá tak to není ani ten prodejce ani ten servis,ani internet ,ale hlavně co nejvíc kdekoliv prodat.Reklama je udělaná a jestli to prodají ti nebo oni to je jim fuk,jen ať splní své limity a čisla.Je to opravdu nefér vůči servisům,protože ti táhli za provaz a drželi je nad vodou a oni se jim odvděčili tím že jim ten provaz teď podřezávají.Doba je jiná a náročnější a žádá si změny.Tak se na ně vrhněme a bojujme.
čtvrtek, 9. října 2008
 
KISS
KISS Jo, po malé odmlce zase jeden uvážený příspěvek psaný s chladnou hlavou. Úkolem výrobců je dnes využít každý prodejní kanál a cenová válka mezi prodejci nahrává snížení konečné ceny a tudíž lepší předpoklad prodejů. Dělají to tak všichni a je třeba se s touto situací vyrovnat. Lamentace nemají smysl. Je důležité přežít. Co nás nezlomí,to nás posílí.
čtvrtek, 9. října 2008
 
Lola
Lola Vážení pneuservisáci, vykašlete se na interneťáky, ty jen využívají šance, kterou jim trh dává. Podívejte se jak se chovají slavní dovozci. Pamatuju si, jak mi před deseti lety mazaly na autotecu med koolem huby a říkali ať investuju, hlavně servis, servis, odbornost atd. A tedˇnás zhurta podrážej. A určitě to tady čtou a mnou si ruce a říkají si, ať se pomlátěj. Kašlou na náš, jenom samý keci a naše spory s interneťákama jen odváděj pozornost od toho, jak nás podrážej. Sorry pokud jsem někoho nas....
čtvrtek, 9. října 2008
 
Petrlas
Petrlas Ano Pavle máš ve všem pravdu.Je to až smutné,co se to děje u nás v této oblasti.A to bude ještě hůř a především těm prodejcům nových aut,kterých se to dotkne v blízké budoucnosti.Je tu kolem nás jen špína a bordel,jinak to neumím ani nazvat.Internet opravdu začal bojovat s pneuservisy a jediná cesta podle mě tak jak to bylo minulý rok v televizi,že Brňáci nepřezouvali internetové gumy.A že půjdou takoví jako Maxim do značkového servisu?Jen ať jde,protože se pak bude koukat jak zaplatí za přehoz třeba 3000,-kča to jsem si jistý na více jak 100%.Autosalony pomalu krachujou a servis bude rapidně zdražovat a to je víc jak jisté.A jen by mě zajímalo když chválí ford v Ostravě jestli má auto třeba po záruční době jestli jezdi taky tam měnit olej,nebo jede naopak do garáže kde mu ho vymění za pár korun a ne v značkovém servise za nekřesťanské a pro něho zlodějské ceny?A nebo snad si to mění na ulici sám aby ušetřil?Nedivil bych se ,je to pro mě člověk který je opravdu primitiv.I když tady taky nesouhlasím s některými názory,ale jedno je jisté,raději takové nepřezuji a nebudu dělat zadarmo nebo do mínusu.A ještě jedna věc mě napadla.Chtěl bych toho chytráka vidět,kdyby měl defekt,tak jestli by jel do značkového servisu ho tam dělat?Jsem si jistý,že max.jednou,protože by se posadil na zadek ne u kafíčka ale po té neodborné a špatné opravě jak z ceny tak z odvedené práce.Ještě jsem se totiž nikdy nesetkal s opravdu kvalitní práci z těchto servisů.A dělám to už 7let.Ptáte se proč.Protože to tam především dělají učni a nekvalifikovaní mechanici.A to je taky pravda.Nahodit gumu to umí,ale opravit kvalitně to né.
čtvrtek, 9. října 2008
 
Pavel
Pavel K čemu vlastně dneska jsou doporučené prodejní ceny? V tomhle případě, vezmeme-li kalkulačku, sleva dělá 60% na koncového zákazníka!! To mi vůbec nejde na rozum, jak může takový obchod fungovat, z ekonomického pohledu na věc je to snad úplný nesmysl (a přesto je to skutečnost). Bavím se jen o tomhle případě a pneuservis opravdu nedostane víc jak 46-48% od velkoobchodu. Tak nevím, kde to jsme. Já bych tuhle pneu komukoliv z ulice taky nabídnul klidně za těch 1.899,-, když bych se nejdřív podíval do ceníku, a ještě dal zákazníkovi 30% slevu. Na montáži bych ho ale zvýhodnil. Takže rozdíl, těch 10-15% mojí marže - to je opravdu tak moc? Myslím, že pánové typu Maxe a podobných taky nechodí do práce za "děkuju". Ale těm je zbytečný naši problematiku vysvětlovat, nikam to nevede. Problém vězí (asi) v podivných praktikách kšeftování mezi výrobci a internetovými obchody. Jinak nikde v Evropě není internetový prodej pneu takovým fenoménem jako u nás. Němec by se vůbec nezabýval nějakým vyhledáváním rozměrů po internetu - zkrátka auto svěří svému pneuservisu, nechá si poradit a je vše v pohodě. Navíc nikde jinde nejsou tak obrovské rozdíly mezi cenami "kamennými" a internetem.
čtvrtek, 9. října 2008
 
Henry
Henry Maxim je opravdu jen a jen LOPATA.Nemá vůbec páru o práci nejenom pneuservisů.Však ti pohasne úsměv brzo v tom tvém Fordu v Ostravě.Počkej!A já nejsem Pneuservis,jen ať to víš ty CHACHARE.
čtvrtek, 9. října 2008
 
Maxim
Maxim Znáte to, jaký si to uděláš - takový to máš. Pokud nejste schopni si vyjednat slušnější podmínky s dodavateli, tak asi bude třeba začít řešit věci trochu jinak a celkově změnit koncepci, zaměřit se více na služby (ahá ty Vás neuživí), zprovoznit internetový prodej (ahá to je pod vaši úroveň) a ne pořád jenom brečet a nadávat...v žádném případě to ale nedocílíte tím, že budete tlačit na zákazníky, protože tímto je spíše ztratíte. Jinak na blbečky typu Narkoman a Kikos jsem si zvykl a zcela je ignoruju...ale ještě chvilku tady operujte s včeličkama a myslím že více zákazníků a nejenom já, nejen že Vás nebude litovat, ale přestane i využívat vašich služeb.
čtvrtek, 9. října 2008
 
NARKOMAN
NARKOMAN A to je síla!Pneuservis má méně než nějaký zákazník.LOPATA MAXIM je opravdu jen Ostravský chachar.Nechceš včeličku.Bzzzzzzzzzzzz
čtvrtek, 9. října 2008
 
 
 

Newsletter

Archiv

 

Reklama

MarketPoint

 
 
 

5. května 1323/9
140 00 Praha 4

Tel.: +420 261 221 953
Tel.: +420 241 409 318

Fax: +420 241 403 333
E-mail: info@pneurevue.cz