Pneurevue.cz » Profil » BF

Příspěvky v diskuzích

BFOPRAVA- Dále jsem ještě nalezl 8 starších vozidel kde na hnací byly ZIMNÍ na druhé letní pneumatiky.
O všem, co hýbe gumařinou
sobota, 9. listopadu 2013
 
BFTak jsem zde přátelé. Zvládnul jsem to! Kontrolní činnost 9.11.2013 na rozkaz generál majora Shamba provedena. Zjištění je přátelé gum zde. Kvalifikoval jsem 3 základní skupiny vozidel dle kolegy. Novější vozy, starší nad 6 let a luxusní vozy. Rozdělil jsem to ještě na to jestli pneu byly rozdílné na přední a zadní nápravě a pak ještě jsem přidal kolonku pro protektory a dodávky Zjištění je takovéto - nové vozy -51 ks na zimních, z toho 9 mělo na každé nápravě jinou značku,3 byly na zimních protektorech a 8 aut bylo na letních pneumatikách, 1 na protektorech. U starších vozidel nad 6 let - 67 vozů na zimních pneumatikách z toho 22 mělo na každé nápravě jinou značku, 5 bylo na zimních protektorech, 24 bylo na letních pneumatikách a 3 další na letních protektorech. Luxusní vozy dopadly následovně - 14 vozů na zimních z toho 3 měly na každé nápravě jinou značku a na letních jsem nalezl 4 vozy, protektory nebyly nikde. Dodávek dnes nebylo mnoho - 4 byly na zimních a 3 na letních. Dále jsem ještě nalezl 8 starších vozidel kde na hnací nápravě byly letní a na druhé zimní pneumatiky. 3 vozy z toho měly zadní náhon. Takže pozor!!! jsou mezi námi velmi nebezpeční řidiči. Shrnuli to tak 144 vozů bylo na zimních pneumatikách, 43 na letních a 8 kaskadéru napůl. Výšku vzorku jsem neměřil, ale byly tam vidět velmi ojeté jak zimní tak i letní pneumatiky. Celkově mí tedy vychází že 70% motoristů je nějak přezuto. To mne osobně překvapilo, protože jsem si myslel že se hodně přiblížime 80%. Někteří si myslí a věří že mají normu 4mm zachovanou ale pletou se nebo to prostě nijak neřeší. Jestli je to chybou majitele vozidla, který jezdí celý rok na zimních a nekouká na výšku vzorku, nebo si to doma v garáži dal na vozidlo sám a neměřil, nebo třeba díky servisu který to namontoval a asi ani pak neměl nevím, ale zde je také další důvod k zamyšlení jestli zimní guma třeba 12 let stará nezpuchřelá a jinak vůbec nepoškozená např. s 5,5 mm je horší než 3mm a stará třeba 2roky? Jak říkám a tvrdím chybí jasná legislativa a pravidla a dokud tu nebude budeme se tady zbytečně dohadovat. Jedno je však jisté -pojišťovák ani policajt a už vůbec ne STK se nedívá na DOT, ale na výšku vzorku a se 3 mm neuspějete v zimě u nikoho s 5,5mm i třeba 4,2mm jednoznačně ano. Je to vše k zamyšlení a stanovení jasných pravidel které tady tak moc chybí. Hezký zbytek víkendu přátelé gum a mnozí prosím popřemýšlejte nad sebou, svým podnikáním a nad hodnotami života. Bořek Filipec.
O všem, co hýbe gumařinou
sobota, 9. listopadu 2013
 
BFHezký den přátelé gum. Tak to já Shambo vyrazím raději na lačno aby se mi náhodou co spatřím neudělalo špatně. Tabulka a tužka připravená, mysl skoro vyčištěná, ruce perfektně nažhavené a ještě si jen rozmyslím zda si mám třeba kazit náladu dnes nebo až zítra, nebo mne to mile překvapí a pak mi bude třeba i chutnat. Nebezpečně se to tu nějak zatahuje. Doslova černota se sem blíží. Aut na parkovišti vidím pořádně. No uvídím jak skončím na servise co spáchám. Výsledky následně určitě zveřejním.
O všem, co hýbe gumařinou
sobota, 9. listopadu 2013
 
BFDobrý večer,problematika učebního oboru není tak jednoduchá jak se zdá a nemyslím si že by měl být dnes obor jen vyloženě pro a na pneuservis. Domnívám se a jsem přesvědčen, že učební obor je potřebné řešit určitě komplexně a aspoň u osobních pneumatik řešit celou podvozkovou skupinu. Čepy, táhla, tlumiče pérování, silentblocky atd,atd. Geometrie je samozřejmostí. U pneumatik beru že by se učili kompletní řadu servisních služeb od pneu na kočárek či malou sekačku na trávu, přes motorky až po obří nakladače. Tohle je tak velmi obsáhlá část, že zabere mnoho času na odbornou kvalifikaci a ne to co je dnes k vidění že si někdo například napíše křídou na železné nevzhledné vrata název pneuservis, dostane například od prodejce náhradních dílů nějaké čínské stroje ala hokus pokus zdarma za odběry dílů a pak opravovuje pneumatiky knotem, nemění ventily, vyvažuje tak že to s vyvážením nemá nic společného, neví co je to SSR a hlavně si myslí že je dobrý PNEUSERVISÁK. Také je mnoho těch co to dělají řadu let a úplně špatně. Tohle je však ale bohužel dnešní skutečnost pneuservisní činnosti kde u nás nastala degradace tohoto oboru vznikem právě takových různých desítek pro mne i někdy individuí kteří nemají o oboru žádné potřebné informace, neumí z oboru zcela a zhola nic, kteří si kolikrát mysleli jak to bude jednoduché dělat pneuservis, kteří ani nechtějí často poradit a pak si myslí že jsou dostatečně kvalifikovaní a dobří. Ne opravdu to tedy nejsou a nikdy nebudou pokud sebudou naslouchat. Viděl jsem na svých cestách českými pneuservisy hodně a zažil neskutečné věci které mi davají ve všem zapravdu a že se kolikrát stydím to napíšu zcela čestně teď a tady. Jsou to kolikrát a to použiji slova jednoho pána co naštval mnoho poctivých živnostníku ze soc. demokracie skutečnými parazity oboru. Nejsou to však jen nováčci s několika týdeními stroji někde v dílně a to je taky na tom hodně smutné. U nás ale chybí i kvalitní kvalifikovaní školitelé s odbornou praxí co se týče pneuservisních prací na dílně. Chybí taky jasná legislativa kolem firem pod značkou pneuservis a to vše pak vede k tomu co si o nás lidé jako pod pneuservisy kolikrát myslí. Učňovský obor jako např. pneuservisní technik-opravář je podle mne dobrá a potřebná věc která může tomuto řemeslu dát punc profesionála na svém místě a ne to co je je teď často vnímáno u lidí, že to je jen nějaká podřadná práce která má dnes vizitku že mechanik je jen špinavý neodborný poskok pro něco co je na voze a jmenuje se to pneumatika. O odbornosti je potřeba říct že je potřeba se pořád vzdělávat ať už formou samostudia tak pomocí některých firem např. proprodej pneu, opravy pneumatik, či TMPS. Nebudu nikoho vyzdvihovat, ale je jich tady na našem českém pneu písečku několik na velmi slušné úrovni a to například je velký rozdíl od té školitelské pneuservisní práce na dílně kde se zastavil již dávno čas. A to je velká škoda.
Kvalifikace zaměstnanců pneuservisu
pátek, 8. listopadu 2013
 
BFWorme s tím je taky třeba naprosto souhlasit. Změnme legislativu a bude v tom pohoda a klid.
O všem, co hýbe gumařinou
středa, 6. listopadu 2013
 
BFVíš Worme myslím že kdyby se řešili dot všude tak 10-15% řidičů nejezdí. Denně se setkávám z gumami 12-15let a dnes např favoritek s dědečkem hříbečkem a gumami Barum ,made in czechoslovakia 22let starými. Byly jako nové. Jo kamaráde to byl ještě poctivý kaučuk!
O všem, co hýbe gumařinou
středa, 6. listopadu 2013
 
BFDobré ráno přátelé gum. Nehandrkujme se tady kvůli myslím zbytečnostem. Jsou důležitější témata které nás trápí mnohem více. Legislativa je prostě u nás taková a umožňuje toto mít, řešit a prodávat tak se s tím smiřme. Jak jsem již několikrát psal mám ke starším použitým gumám určité výhrady, ale pořád lepší než když na servis jen za tento týden u mne přijelo už 8 zákazniku, kteří přezouvali třeba den předtím někde jinde a najednou mají defekt. Problém vždy naprosto stéjný. Nevyměněný gumový ventil. 4 gumy úplně nové gumy jsem okamžitě vyřadil na šrot, zbytek šel zachránit. Servisy? Autorizované servisy v okolí 20-30km, smluvní pneuservisy různých firem nevalné kvality, pneuboudy a garažisti. Výsledek? Ani jeden pořádný PNEUSERVIS! Jak to dopadne v zimě? Jako každý rok. Desítky defektů zaviněných vyloženě a jen těmito amatéry kteří kolikrát kvůli tomu aby byli levnější a kvůli pár korunám svou práci ošidí, odrbou a dělají věci za které by byli např. mí zaměstnnci okamžitě propuštěni. Již řadu let to mám na svých stránkách a pořád je mnoho a mnoho servisů kteří si nedají a nedají říct. Až začnou všichni dělat úplně obyčejné základy pneuservisu a legislativa bude nápomocná tak pak to možná tady bude rozumně v oboru fungovat. Hezký den. http://www.pneucentrumprofi.cz/
O všem, co hýbe gumařinou
středa, 6. listopadu 2013
 
BFTak Hruška mne předběhl a víme jak to je. Nemám proč závidět člověku který jetiny nakupuje např. v Německu a prodává je tady. Nemusíme mít stéjný názor v tomhle bodě, ale v něčem jiném se zase naprosto shodneme. Ještě jednou, pokud jsou lidi informováni jak píše na internetu, je to pak věc jen a jen toho šetřílka co to kupuje. Můj názor.
O všem, co hýbe gumařinou
úterý, 5. listopadu 2013
 
BFDobrý den přátelé gum. Worme co se týče starších pneu mám k nim již od pradávna svůj tvrdý názor. Je však pravda, že dnes lidé šetří na všem jak můžou a hledají alternativy i za co nejlevněji přezout. Pokud je podle mne zákazník informován že si kupuje takovéto zboží je to jen jeho věc a jeho hloupost když to vezme za jakékoliv peníze. Nevyčítám to pneuservisům, vyčíst je to potřeba legislativě v našem státě. Nevím o koho se jedná, ale dnes tuhle činnost dělá mnoho a mnoho pneuservisů. Psal jsem to i letos v létě při cestách po servisech v ČR. Lidé prostě hledají od jetin, přes protektory až po nové levné pneu cestu kde ušetřit. Je to smutné ale je to tak a s tím se je potřeba prostě smířit. Až bude dobře, až se to jednou tady kolem nás probere tak jetiny nikdo nebude řešit a bude se prodávat nové zboží.
O všem, co hýbe gumařinou
úterý, 5. listopadu 2013
 
BFHezké odpoledne přátelé gum. Hroudo tobě, manželce a dětem zvlášť. Mám radost že ti to jede a pěkně ti to odsýpá. Potřebuješ po té potopě co tě tak postihla trochu štěstíčka ať se ti vydaří sezona a máš nějakou hezkou finanční rezervu. Snad ti už nevypnou proud a pojede to jak má. Dnes u mne na servise je klidněji, ale pořád ještě je nějaká práce, prodej a dělají se objednávky na další dny což je jen dobře. Tak ať se vám to taky pěkně točí pánové a dámy pracujícimi za montažnimi stroji.
O všem, co hýbe gumařinou
pondělí, 4. listopadu 2013
 
 
 

Newsletter

Archiv

 

Reklama

MarketPoint

 
 
 

5. května 1323/9
140 00 Praha 4

Tel.: +420 261 221 953
Tel.: +420 241 409 318

Fax: +420 241 403 333
E-mail: info@pneurevue.cz