Pneurevue.cz » Profil » Shambo

Příspěvky v diskuzích

ShamboPryži zdar, u Zetoru vidím problém v ekonomické situaci země, do které chtěl (kdo by nechtěl) masivmě exportovat. Klíčová věta je zde: "Na spolupráci se Zetor dohodl s ruskou firmou Kovrov Electro Mechanical Plant. Strany podepsaly memorandum, jejímž obsahem je příslib dodávky šesti tisíc sad traktorů Forterra v letech 2018 až 2022." Memorandum jsem nečetl... ale praxe je taková, že se jedná o deklaraci úmyslů bez smluvních závazků pro obě strany. Nic víc. Takových deklarací u příležitosti návštěvy hlavy státu XY tu i onde dokáží úředníci naplodit libovolné množství. Howgh.
O všem, co hýbe gumařinou
úterý, 18. prosince 2018
 
ShamboBF - díky za důvěru... ale bude v tom vše. Emoce. Data. Fakta. I moje koule. Líp to neumím.
O všem, co hýbe gumařinou
středa, 21. listopadu 2018
 
ShamboPánové pryže, trošku jsem se odmlčel. Nicméně - koho to bude zajímat, nenechte si ujít nové číslo Pneurevue. Najdete tam vše, co si myslím a vím o nákladních pneumatikách, včetně otázek, na které jste se báli zeptat. Pryži zdar.
O všem, co hýbe gumařinou
středa, 21. listopadu 2018
 
ShamboKaždá hodina jednou dotiká a skončí. Banzaj!
O všem, co hýbe gumařinou
čtvrtek, 1. listopadu 2018
 
ShamboPryži zdar. Co nás dále čeká a nemine v logistice? V nedávných dnech vstoupila v platnost novela, která řidičům a provozovatelům nákladních vozidel do 3,5 t stanoví totožné podmínky, jaké jsou pro vozidla nad 3,5 t. Jaké budou důsledky? Při přepravě nákladních pneumatik se běžně naložilo do dodávky 24, 26 a někdy i 28 pneumatik o rozměru 22,5 palce. Pro dodržení limitu povolené celkové váhy vozidel do 3,5 tuny se může reálně počítat s nakládkou do 14 až 16 pneumatik. Stručně řečeno, pro zachování stejného objemu prodeje bude muset prodejce pro rozvoz nákladních pneumatik buď zdvojnásobit počet vozidel a řidičů, nebo jezdit nonstop a bušit na sklady o třetí ráno. Náklady: zatím se dle neměnných tradic cena za přepravu od prodejce k odběrateli neúčtovala a náklady kryla (dej Bůh....) tzv. marže. Při zdvojnásobení nákladů na přepravu bude muset prodejce dříve než později účtovat i cenu přepravy. Pochopitelně, najdou se borci, kteří budou nabízet vše zdarma. Vykrvácejí jako první. Pro firmy, kteří nejsou členy ELTMA, to vyvolá pochopitelně i tlak na výši nákladů na přepravu pneumatik pro likvidaci. Zajímavé bude, kde se urodí potřebný chybějící počet řidičů. Takže nezbývá, než ocitovat hlášku náčelníka štábu motostřeleckého pluku XY: začíná to kanadami na volno a končí zadřením tankového motoru. Trhu zatím hrozí spíše deficit cenově dostupných nákladních pneumatik, ale bez zvýšení prodejních cen resp. fakturace přepravních nákladů se už v roce 2019 neobejdeme.
O všem, co hýbe gumařinou
středa, 31. října 2018
 
ShamboStát letos v souvislosti s EET provedl 55 502 kontrol a vybral 32 milionů Kč. Na jednu kontrolu připadá výběr průměrně 581 korun. Otázka dne - kolik stálo 55 502 kontrol.
O všem, co hýbe gumařinou
neděle, 30. září 2018
 
ShamboPryži zdar. Připojím se i já. Nebojte se nenakupovat nákladní kola u cenových killerů s permanentními akcemi, slevička a pobídečkami, kteří dají servisu stejnou cenu jako koncákovi. Pokud budete podporovat killery, ti dříve nebo později šlápnou do živnosti i vám. Nebojte se nenakupovat u cenových killerů nákladncíh kol z internetu. Napíšu to, co se zdá absurdní, ale jen na první pohled. Nenakupujte u nejlevnějších. Buď nemají korektní kalkulace, nebo to zboží získali čertví kde. Držte se stabilních dlouhodobých prodejců. Jsou dražší, ale jejich zboží bude poctivé, daně zaplaceny, likvidace zajištěna a zaměstnanci zabezpečeni. Nehrbte se kvůli stokoruně. Není to důstojné ani profesionální. Nevydírejte stovečkou solidní dodavatele. Neždímejte a nešroubujte ceny dolů u dodavatele jen proto, že odněkud z buše nebo stepi přiletěl fax s nabídečkou. Co je levné, to smrdí. Co je zbroceno potem a DNA řidičů, skladníků a obchodníků, nemůže být levné. Pryži zdar a odvahu. Věřím, že to půjde. Pomalu, ale půjde. Máme svou hrdost a čest. A ta něco stojí.
O všem, co hýbe gumařinou
čtvrtek, 27. září 2018
 
ShamboKvalitní čtivo, které po přečtení vyžaduje kvalitní kuřivo.
O všem, co hýbe gumařinou
neděle, 9. září 2018
 
ShamboPryži zdar. Drobný příklad: velkoobchod firma A - drží vyšší cenový standard, rozlišuje mezi velkým, menším a koncovým. Rozumí ceně práce, provozuje servisy. Aby mohla cenově odlišit menšího od velkého, musí mít cenový základ pro servis vyšší, než pro prodej k prodeji ve větším objemu. Nepodělá to servisu BFLM tím, že to dodá souběžně do vedlejší ulice servisu PSVZ. Firma B - kopíruje u firmy A sortiment, cenově to lupne koncovému za cenu pro velkého a cenově je podstřelená pod firmou A. Prodá komukoliv cokoliv. Otázka: u koho si servis BFLM koupí zboží, pokud bude rozdíl na jednom identickém kusu od A a B pouze 100 Kč? A je správně. B je realita. A pak se může diskutovat do alelujá o ceně servisních služeb. Priorita je v ceně a marži za zboží. Výkon mechanika na zavedeném nákladním servisu při dobré organizaci a přísunu zakázek bude v absolutní špičce mezi 100-120 tisíci Kč za měsíc. To je hodnota fakturace za kompletaci 250 - 300 kol. V tom případě může při souběžném prodeji nákladních pneu a kompletaci kol prodat měsíčně 250 - 300 kusů s marží 500-700-1000 Kč za kus. Čísla jsu proměnná, ale výsledek je jasný.
O všem, co hýbe gumařinou
pátek, 7. září 2018
 
ShamboPavle, zkus sem příspěvek o neexistenci velkoobchodu zopakovat. Je to zajímavé téma. Pár poznatků bych k tomu rád přidal. Poo má pravdu, uložil jsi to do jiného diskusního prostoru, než na kterém se nyní pobybujeme.
O všem, co hýbe gumařinou
pátek, 7. září 2018
 
 
 
 
 

5. května 1323/9
140 00 Praha 4

Tel.: +420 261 221 953
Tel.: +420 241 409 318

Fax: +420 241 403 333
E-mail: info@pneurevue.cz