Pneurevue.cz » Fórum » Jak hodnotíte dosavadní průběh zimní sezony?

Jak hodnotíte dosavadní průběh zimní sezony?

 

úterý, 8. prosince 2009

Otázka ze dne 8.12.2009

 

Myslíte si, že ještě přijde nějaká výraznější vlna zimního přezouvání?

 
 
 
Kikos-Ostrava
Kikos-Ostrava Domnívám se také že to je jen opravdu hloupá provokace nějakého neohrabaného interneťáka, který se nudí tak prudí.
středa, 30. prosince 2009
 
Bořek-Třinec
Bořek-Třinec Levné pneu je už dávno po vánocích!!!-BUDÍČEK.Příště se prosím podepište jménem,jinak to beru já osobně jako ubohou provokaci.
středa, 30. prosince 2009
 
LevnePneu.cz
LevnePneu.cz Do příštího roku přejeme všem mnoho úspěchů v podnikání, mnoho spokojenosti v osobním životě a především pevné zdraví. Hezké Vánoce a šťastný nový rok! LevnePneu.cz
středa, 30. prosince 2009
 
V4C
V4C Nesouhlasím s takovým jednoduchým dělením. Lidé na servise u nás dělíme následovně: Ty co chtějí kvalitu a jsou ochtni zaplatit, ti co chtějí kvalitu, ale nejlépe zadarmo, ti co kašlou na kvalitu a zajímá je pouze cena a na konec "kamarádičkové". Zavtipkují, přistaví auto zasr.... jako jetel,potom hledají 10min poj.ořech, vytáhnou sjeté gumy a se širokým úsměvem sdělují, že by i koupili nové, ale máte je hrozně drahé. Na odpověď, že mě to vadit nebude,když si je koupí jinde zdělí, že oni nejraději jezdí k nám a jinde by ani prst nestrčili, ale kdyby se podařilo na gumě ubrat pár stovek, že by je i vzali. Tak mu řeknete, že již není velice kam jít a skončíte u přehozu. To již raději ani neměníme ventily, protože se ne zřídka stane, že při placení dá horko těžko na prkno 500Kč. Slibuje, jak se odpoledne,nejpozději zítra ráno zastaví. Neuvidíme ho min. 1/2 roku. Tak se nám plní listina "hledaných osob". Po 1/2 či jednom roce se zjeví a strašně se diví, že něco dluží. Tak je potom skásnu i z úroky a věřím, že je již neuvidím. V 50% se ale mýlím. To je nevýhoda být majitelem servisu na place. V poslední době si bohužel dost často říkám větu z jednoho českého filmu:"Lidé jsou v zásadě trojí-kurvy,hnojí a obojí". Je to přitažené za vlasy, ale něco na tom přeci jenom bude.
středa, 30. prosince 2009
 
PP
PP a jinak přátelé kolegové, přejem Vám krásnou oslavu roku 2009 a příjemný vstup do roku 2010 se spousty spokojenými zákazníky.
středa, 30. prosince 2009
 
PP
PP No a ti dva na které se rozpomeneš, tak jsou bez zákazníků? Podlemě se zákazníci pořád dělí na skupiny, nechci zaplatit a je mi jedno jak bude práce provedená a nebo rád si zaplatím, když bude práce kvalitní s fajn přístupem. A teď jde jen o to jakou klientelu si naučím ke mě jezdit. A podle mě už jsou dáávno pryč doby, kdy na vesnici by měli být služby levnější, vždyť spousta podnikatelů se na vesnici stěhuje a lidi na vesnici taky mají právo na kvalitní služby a chápou to , že něco stojí.
středa, 30. prosince 2009
 
V4C
V4C Také bych se asi na dva rozpomenul, ale je to to vyjímka a za 1000Kč by si na moravské vesnici moc nezapřezouval. Pokud se z jeho klientů stanou známí,což se dá očekávat, téměř všichni čekají nízkou cenu. To je výhoda u vás v PP, že všechni jsou "pouze" zaměstnanci. U majitelů, je věc kamarádů velice ošidná. Popravdě, pro servis jsou nejlepší slušní cizí zákazníci. Pokud se totiž cítí dotčen u nás z nějakého důvodu běžný zákazník, je to špatné, ale pokud je to "známý,kamarád a pod," je to mnohonásobně horší. Negativa šíří 10x intezivněji než "obyčejný" zákazník.
středa, 30. prosince 2009
 
PP
PP Já s tím tak trochu nesouhlasím, znám spostu malých servisů i na vesnicích v okolí a není problém pro ně přezouvat kolem 1000,- a klientelu mají stálou a pokud tu práci dělají pořádně tak lidi za ni rádi zaplatí, než ji mít zdarma na "prd" udělanou s arogantním přístupem.
středa, 30. prosince 2009
 
V4C
V4C Pavle, je to tak. Možná i ve velkých městech je počet obyvytel na jeden servis podobný, ale kupní síla a hlanvě mentalita lidí je trošičku jiná. I anonimita velkého města hraje roli. Na malém městě, nedej Bože na vesnici si koupit nové auto, ani pes si od tebe kůrku chleba nevezme, natož Ti platit 500Kč za pár minut práce . Je to tak. Myslím, že Procházkovo Porsche nikdo z jeho zákazníků neřeší, ba právě naopak, má kladnou odezvu. To si tu můžeme říci, ale jo to tak všechno, co s tím můžeme dělat.
středa, 30. prosince 2009
 
Pavel
Pavel Souhlásím s názory Bořka.Ve velkých městech jeho politika možná funguje.Já vlastním 15let malej pneuservis v 15000 městě a nepřezouvat interneťákům tak jsem už dávno skončil!Když jsem začínal byli jsme ve městě dva.Dnes je tu 8 pneuservisů.A přezouvat za 1000Kč je u nás nereálné!
středa, 30. prosince 2009
 
BIB
BIB zpět ke kartám, mě ze začátku dávají 4,5% a pak že časem by se dalo dostat níž, za terminál bych musel platit nájemné, takže zatím bych se na to zvysoka mohl, časem třeba banky dojdou k rozumu. K práci zadarmo, za téměř už 20 let podnikání v oboru něco takového nepřicházelo, nepřichází a ani nebude přicházet v úvahu. Práce je to poslední čeho si lze cenit. Je mě líto třeba Martina z Olomouce v jakém prostředí musí podnikat, ale musí se vydržet, ten póvl dřív nebo později odpadne a zrno se oddělí od plevele!
úterý, 29. prosince 2009
 
Poo
Poo Jo názor závažíčkářů (bez urážky, myšleno v dobrém) na nás na pneuservisy by mě taky zajímal. My povětšinou sedíme v našich servisech a tak nemáme až tak předled, ale oni nás objedou i desítky za den takže rozhled musí mít velmi slušný ... Jinak i teď se stále něco, spíš málo dělá, dnes zatím prodány dvě nákladní (to je úspěch) a dvě Céčka zimní a nějaká oprava. Jsme tu dva takže to je spíš jen tak že si vyděláme sami na sebe.
úterý, 29. prosince 2009
 
Bořek-Třinec
Bořek-Třinec Chlapi toto je u mne perfektní diskuze. Jen víc a víc servisů pište a byl bych rád, kdyby se k nám připojili třeba i dodavatelé pneu zboží, kteří pravidelně navštěvují naše servisy a doplňují nám zásoby a mají přehled o tom jak to funguje. Nemusí psát přímo o konkrétním servise, aby nenadělali sami sobě problémy, ale o tom jak to třeba vidí oni. Děkuji.
úterý, 29. prosince 2009
 
martin olomouc
martin olomouc Dobrý den pánové.U mě v Olomouci je pár garážníku co montují zdarma,ale taky vyrostla velká spousta dílen se stroji od Auto Kelly a ti tomu dávají co proto!!! Měl jsem tady případ kola se 2 knotama vedle sebe a že to prý pořád uchází...Je tady ještě pár interneťáku např. pneusky.cz a ten to teda střílí slevama od 45% .pak je tady ještě muj "kamarád" co má taky int.prodej pneu se servisem a vrakovištěm a ten to maže při koupi pneu servis zdarma+DVD film :-( Na otázku co z toho má mi odpověděl že mu stačí +- 1000Kč na autě.Stroje má v plechové hale ,kde je zima i v létě a tak není divu,že mu ty stroje třeba špatně vyvažují.Skladem má pneu tak za 50 tis. max a při kalamitě nedělá ,protože by zmrzl.Pneu překupuje od Levné,Dobré atd..Letos zákazníku pár ubylo ale pak zase přijili ,že se to třepe,uchází atd.Ono za 70Kč kolo se nedá udělat pořádně!!Umýt,vyměnit ventil a kvalitně vyvážit.O dotaženímoment.klíčem a popsáni pneu ze vnitř ani nemluvím to neví co to znamená,ale zákazník slyší jen tu cenu a ne kvalitu.Jsem v práci i dnes a přijel mi jeden zákazník s pneu z netu ,tak jsem ho popslal do partnerského servisu daného int.obchodu a on se vrátil ,že má od 23 do 4 zavřeno.Tak do dostal beze slevy za 1400,- Tento obor se až moc devastuje je všeho moc,ale té kvality strašně málo.Tak se mějte a hodně štěstí ,zdraví a pevné nervy v roce 2010.
úterý, 29. prosince 2009
 
Hruška
Hruška První věc:PLATBA KARTOU-ukrutná zlodějina dokonala vymyšlená bankou.Strhávat peníze procenty z částky je nehoráznost.Já to používal 5 let dostal jsem se s rostoucím obratem z 3,5až na 1,7procenta. Dále už nesnižovali a jednou ve uzávěrce učetnictví kouká že jsem jim za 5 let daroval 100 000 Kč. Tak jsem to zrušil a letos si lidi jezdí do bankomatu. A zpět nepřijel asi jeden nebo dva. To znamená že jsem přišel max o cca 3000 Kč zisku. Ale ušetřil 20000 Kč za poplatky bance. Každý at si udělá obrázek sám. Je potřeba přemýšlet a ne dělat co je obvyklé. Druhá věc: Práce zdarma: Může dělat jen úplný neználek obchodních a ekonomických zásad. Zdarma může dostat zákazník kávu, tušku nebo jiný dáreček. Ale nabídnou práci svou odbornost a čas zvedáku a pracovníka to není možné. Stejně to zákazník zaplatí v ceně pneu a jakmile zjistí cenu pneu jinde cítí se podveden, že nakoupil draze. A další věc je :nevážit si tak své práce, že ji rozdáám zadarmo:-)))) to radši nebudu nic dělat:-)). U nás s tím vůbec nemáme problém a myslím že i lidi to chápou, že když je něco jakože zadarmo je to započítáno jinde. a o to větší si dají pozor na cenu.Nemyslím že by to nějak fungovalo.
úterý, 29. prosince 2009
 
Radek-Praha
Radek-Praha Kousek ode mně dělá kolo od 70,-. Když mu tam přijelo auto se 17" kolem , tak ho poslal pryč že se bojí aby něco nepoškodil. Pán přijel k nám, byl spokojen ale divil se ceně. Když chce dělat někdo kolo za 70,- nebo auto za 500,- je to jeho věc. Když chce dělat montáž zadarmo, je to taky jeho věc (u mně by mohl pracovat také zadarmo, ušetřil bych za mechanika :-)). My zadarmo dělat nebudeme, my si své práce vážíme! Zákazník zadarmo také do práce nechodí, alespoň tedy myslím, protože jinak by to byl "magor".
úterý, 29. prosince 2009
 
PP
PP No já to proti V4C nemyslel vubec špatně.. Jinak co se týče té práce zdarma, podle mě to dělají jen "malé" servisy, kde si přímo majitel dělá vše sám, max s jedním pomocníkem, účetnictví mu dělá manželka a prostory patří mu, takže mu odpadá spousta nákladů oproti těm, kteří musí platit zaměstnace. Stačí mu jen těch pár korun za ty pneu. Podle mě zbytečné, asi si své práce nevaží tak za ní nic nechtějí. Vždyt každý zákazník musí počítat s tím, že když po někom chce nějakou službu tak ji platí ne? Je to tak i ve všech jiných profesích.
úterý, 29. prosince 2009
 
Bořek-Třinec
Bořek-Třinec Chlapi, když jsem jel takhle do těch Doks a na návštěvu do České Lípy a protože řídila přítelkyně, tak jsem mněl čas sledovat pořádně cestu kolem sebe a samozřejmně jsem sledoval reklamy na pneuservisy. Na 400km cestě jich byla teda velká hromada. Mnoho jich bylo přímo u cesty, takže jsem je míjel a další byly v blízkém okolí. Co mne utkvělo negativně, ale byly reklamy na práci zdarma při koupi 4 ks pneu v servise. Např. Pneuservis Zdeněk Broulík Česká Lípa-www.pneucl.cz ,kde na jedné straně má velmi podařeně uděláno na svých internetových stránkách problematiku Čínských pneu a ráfkú, na druhou stranu rozdává PNEUSERVISNÍ PRÁCI ZADARMO! Nebo Pneuservis Petr Dědeček kousek za Hradcem Králové-www.nejlevnejsipneuhk.cz, který dokonce přezouvá dovezené nové pneu za 500kč, což u mne svědčí o obrovské neprofesionlitě a troufnu si říct nouzové křeči. Možná se pletu, ale je to můj názor. Protože nejsem zastánce tohoto myšlení a nikdy jsem to ani nedělal PTÁM SE VÁS OSTATNÍCH,CO SI MYSLÍTE O TOM, ŽE NĚKTERÉ SERVISY DĚLAJÍ PRÁCI PŘI ZAKOUPENÍ PNEU ZADARMO A DĚLÁTE TO NĚKDO TAKY TAK??? Abych byl férový i k těmto dvěma servisům, tak jim tento příspěvek pošlu na maila ať se mohou k tomu vyjádřit a budu věřit, že odepíšou nám všem do této diskuze. Hezký večer přátelé pneuservisáci.
pondělí, 28. prosince 2009
 
V4C
V4C KARTY: mám 3%, což při dnešní marži na pneumatice néní vůbec málo. Snažím se brát hotovost. Na podzim mě to přestalo fungovat, zavolal jsem info linku. Přijeli asi za 3-4 dny. Oprava zdarma (asi 5 minut), ale za cestu chtěli 1220,-Kč. To jsem vytekl a okamžitě chtěl zrušit terminál. Mají to ale chytře ošetřené. Opravář se dušuval, jak za nic nemůže, že to ONI a jak bude referovat a jak se mě ozvou. Houby. Potom přišla ta první kalamita a já na to neměl čas. Díky za připomenutí, ihned se na tu smlouvu vrhnu. Také se kolegové podívejte na vaše pojištění a nebojte se dát pojišťovnám výpověď, ale písemně. Budete koukat,jaké vám poskytnou podmínky. A nechejte si je zpracovat od 2-3 pojišťoven. A u tel. operátorů je to naprosto stejné. Nás také nikdo nešetří.
pondělí, 28. prosince 2009
 
V4C
V4C Zdravím rovněž všechny servisáky po vánocích a myslím tím všechny, včetně i lidí v PP. Co mě po reakci utvrdilo, je to, že pasivní sledovanost diskuze je asi mnohem větší, než je počet přispivatelů (Bořek to již psal). Možná se mýlím, ale mám takový divný pocit, že někteří se nechtějí podělit o zkušenost, ale pochytat jen rozumy kolegů (nebo konkurence) a přechytračit je. Škoda. Nyní přemýšlím, jak naložím s novým DPH, ale asi nemám možnost a ani chuť to táhnout ze svého. Dneska jsem si prošel pár krámů, jak nás všude masírují slevou a výprodem. Dle mého, až na zbytečné hadříky, jeden velký podvod. Takto to dělat v servise, tak nás lidé ukamenují, ale v marketu kupují jako ovce. Před štědrým dnem jsem se po naší zavíračce zastavil v Tescu na stánku s tiskem, pro něco na čtení na svátky a čekal cca 15min. v řadě. Fakt jsem čuměl,kolik lidé platili za cigarety. Pětistovky a tisícovky jen létali. Mám známou, co pracuje také v tabáku v Tescu na malém městě, tak jsem se zeptal: 23.12. utržili 275 tis.!!! Jedna prodavačka na ranní a jedna na odpolední směně. To je produktivita. Obchůdek 4x4 metry a dvě holky. Při srovnání s náklady servise,odpovědností a dřinou mě bylo smutno. Jsem rozhodnut přehodnotit po Novém roce cenovou politiku práce. Ne drasticky, ale odpovědně. A co u vás?
pondělí, 28. prosince 2009
 
 
 

Newsletter

Archiv

 

Reklama

MarketPoint

 
 
 

5. května 1323/9
140 00 Praha 4

Tel.: +420 261 221 953
Tel.: +420 241 409 318

Fax: +420 241 403 333
E-mail: info@pneurevue.cz