Pneurevue.cz » Fórum » Jak hodnotíte dosavadní průběh zimní sezony?

Jak hodnotíte dosavadní průběh zimní sezony?

 

úterý, 8. prosince 2009

Otázka ze dne 8.12.2009

 

Myslíte si, že ještě přijde nějaká výraznější vlna zimního přezouvání?

 
 
 
V4C
V4C Dnes jsem se na místo oběda zasmál. Hoch, cca 25 roků předjel řadu 8 stojících aut před servisem a postavil to tak šikovně, že se nedalo ani vyjíždět ze zvedáku a povídá: "Já chci jen přezout, ale hned, jo a kolik to stojí?" Tak mu povídám: "Jasně uděláme Vás hned, jak na Vás přijde řada". A on tam proti mému očekávání počkal.
čtvrtek, 17. prosince 2009
 
Bořek-Třinec
Bořek-Třinec A jeden dnešní postřeh. Přijel zákazník na přezutí svých nových pneu. Byly to 185/55-15 na Fábii. Tak mu říkám, dnes mám dobrý den tak Vám to udělám za 1700kč i s materiálem. Podíval se na mně nechápavě a říká:já počítal tak 500kč za vše. A já na to :ale,ale pane je jiná doba, vše stojí více-kvalitní stroje,kvalitní práce,elektřina,topení apod. a problém je ve vašich nových pneumatikách. Mám s nimi mnohem více práce, než ze svými. Zase se nechápavě podíval a já na něho: musím je napřed fyzicky prohlédnout, po montáži zkontrolovat ve vaně jestli neutíkají, protože vy ráno budete třeba na ráfcích a pak přídete a budete chtít nové pneu po mně a kdyby to byly gumy ode mně tak mi to mi dodavatelé bez problému vymění, ale tu vaši ne a já bych ji musel koupit za svoje a mněl bych ztrátu finanční a ostudu, protože by jste mně pomluvil. A to kdyby se něco stalo třeba cestou ze servisu domů, to by mohl být pak problém ne jenom té pneumatiky, ale co když bych tímto ohrozil váš život, nebo někoho jiného? To mne může stát mnohem, mnohem více než cenu pneumatiky. Pak jsem mu řekl, že může klidně jít někde jinde, že vím že to dělají i levněji a v okoli 2 km u mne je 5 pneuservisů. Podíval se na mne a říká: přezujte mne, ale poprosím Vás o to jestli bych se nemohl na to podívat,protože mám špatné zkušenosti. Tak jsem ho postavil k vyvažovačce a sledoval kluky. Po ukončení přišel zpět do kanceláře za mnou a s velmi rozhodným hlasem řekl: dnes poprvé jsem viděl pořádnou kvalitní práci. Špičkové stroje a kvalitní mechaniky. Minule jsem přezouval u ... a poškrábali mi všechny nové 4 AL.disky a řekli, že to je normální. A vaši kluci mi ukázali co to jsou plasty na palci sezouvačky, páce a na upínacích čelistech. Co to je když odskočí palec od disku aby ho nepodřel i když je tam ten ochraný plast. Prostě max. spokojen.A protože mi to nedalo tak jsem se ho zeptal za kolik koupil on ty pneumatiky.když mi to řekl pousmál jsem se a odpověděl jsem ,že právě prodělal na pneumatikách celkem 400kč, na práci 900kč a na geometrii 300kč. Řekl doslova: To jsem ale debil ! Já se jen pousmál a jemně přikývnul. Zaplatil 1700,-kč podal ruku a odešel. Většinou zákaznici odejdou ,když vidí tu pálku bez jakékoliv možnosti slevy za práci, ale to mi absolutně nevadí a neuškodí. Byl to jeden z mála, který pochopil, že internet není nej,nej, že už dostal lekci v kvalitě práce u jiného servisu a mimochodem ten servis co mi řekl má ty hrůzy ČINSKÉ, které neumí přezout ani 17kolo a pochopil že pneu není lednička,televize apod., kde se to jen zapne do elektřiny,zmačkne vypínač a ono to jede. Hezký večer a klidnou noc opravdoví pneuservisáci.
čtvrtek, 17. prosince 2009
 
servis  olomouc
servis olomouc Dobrý večer pánové.Poptávka je ,ale nejsou pneu a ani ochota.Pirelli už má dovolenou tak mají po kšeftě! Např.pneu 265/35R19" a 285/35R19 dělá jen Pirelli ,ale nedodají mají už vánoce.Hm škoda kšeft za slušný balík.Jinak práce od 7 do 20 hodin a hlavně dnes žádný internet.Stejně si myslím ,že zde píšící zákaznik a jim podobní jsou jen provokatéři,co jen narušují debatu na urovni.Jen tak okrajově mám online přístup na AM pneu,ale ty ceny za tu Lassu....to už nakupuji skoro stejně Bridgestony,ale ty jsou na netu s 50% slevou tak mi zustanou jen 2% tak ja neprodávám.Ještě něco v Pneureuve se konečně objevila reportáž o pravách pneu,ale zase tam není podle mého to hlavní.A to ,že opravu špagátem by NEMĚL provádět žádný servis protože tato oprava muže nenávratně poškodit pneumatiku. A TO TAM NENI.No snad příště pane redaktore...Já tkaničky do bot nestrkám jsem ortodoxní odpurce,ale setkávám se s nimi u nás v Olomouci každý den.Dobrou noc
čtvrtek, 17. prosince 2009
 
Zakaznik
Zakaznik Hele chlapi, vy mate pohled ze strany provozovatelu pneuservisu a ja to vidim z pohledu koncoveho zakaznika. Asi nema cenu si vyvracet nazory, kazdy mame narok ten svuj pohled na vec. Preju Vam at se Vam v byznysu dari a mate spokojene zakazniky, kteri se k Vam budou radi vracet a budou ochotni zaplatit odpovidajici cenu za sluzbu, ktera Vam umozni kvalitne fungovat a o tom to nakonec je.
čtvrtek, 17. prosince 2009
 
BIB
BIB opět sem zavítalo pár laiků a diskuze jde mimo mísu.. ale už jsme si na to asi zvykli. U nás na jihu moravy byl vcerejsek a dnesek pracovne extremne narocny, zitrek nebude jiny, internety obligátních nula nula nic procenta a prodej pneu je v techto dnech v teto sezone prakticky nejvyssi, skladova zasoba je nezbytne nutna, pokud zakaznikovy reknete ze mu to objednate tak se vetsinou otoci a jde pryc, u osobnich se to pred sezonou pohybuje kolem 1500 kusu a prubezne se pak doplnuje podle potreby.
čtvrtek, 17. prosince 2009
 
Bořek-Třinec
Bořek-Třinec Ferdo nerozčiluj se. Je to samozřejmně absolutní hloupost, co napsal kolemdoucí. Takový vyloženě pneuservis opravdu u nás podle mne taky neexistuje a neměl by absolutní životaschopnost dýchat a natož se rozvíjet. Umřel by velmi rychle aniž by pořádně začal. Jedině kdo to múže dělat je např. nějaký autoservis, který dostane jak se teď často děje od AUTO KELLY vybavení pneuservisu made in ČÍNA za odběr náhradních dílů. Takovýchto rychlokvašekpneuservisů přibývá jako hub po dešti. A právě tito nepotřebují skladové zásoby,prostory apod, protože vše dostali vlastně zadarmo a tito rychlokvašáci začali ničit svou cenou a především kvalitou práce pneuobor. Dělají za hubičku a ještě hodně,hodně nekvalitně. Tady si myslím je velký problém pro pneuservisy. Nevím kdo ten kolemdoucí je, ale mám na něho svůj názor a raději ho tady prezentovat nebudu. Může si být jistý, že to však není nic lichotivého. A mohu říct jedno, jsem nesmírně rád že internet nepodporuji a ani ho nikdy podporovat nebudu. Začal jsem s tím dost dávno a jsem znám svým velmi tvrdým a nesmlouvavým postojem k němu a díky tomu jsem něco dokázal. Vždy jsem se držel a držím hesla-Začni dělat byznys, pak můžeš dělat charitu, protože když začneš charitou nikdy nedojdeš k byznysu-. A přezouvání jen internetových gum je jen a jen charita a takový pneuservisák nemá šanci přežít a zahyne.
čtvrtek, 17. prosince 2009
 
V4C
V4C Toho jsem se obával, že diskuze sklouzne k "náhodným zákazníkům", kteří nemají pár dnů před vánoci na práci nic jiného, než řešit rozpor pneuservis-internet. Jeden postřeh: tento týden doposud ani jedno kolo z netu!!! (denně nyní prodáváme cca 10-15 sad) A podotýkám, že mám pro kupující u nás jen 15% slevu na práci. Vidím to tak, že 95% zákazníků dokáži obsloužit okamžitě a to je při náhlém spadu sněhu rozhodující. Ráno jede po suchu do práce a při odjezdu je silnice jako sklo. Zajede k nám, počká tak 1-1,5 hod. a domů přijíždí se zimní výbavou. Dobře víme, jak v předvánoční dny funguje rozvoz PPL i dalších. Podmínkou je ale před sezonou skladem alespoň 1000ks a průběžně doplňovat. Řešit běžné rozměry denní objenávkou si nedokáži představit. S blížícím se koncem sezony si dovoluji odhadnout, že u nás int.gumy nepřesáhnou 5%. Je to dokonce nepatrně méně než loni, a to mě naplňuje optimismem. Přeji hezký zbytek dne.
čtvrtek, 17. prosince 2009
 
FERDA -MORAVA
FERDA -MORAVA Kolemdoucí co to tady blábolíš? TAKOVÝ PNEUSERVIS V ČESKÉ REPUBLICE NEEXISTUJE!!! Jen lžeš, protože by okamžitě jako pneuservis zkrachoval, takže podle mne jsi hloupý, nstrčený a nafoukaný interneťák. A jestli né tak napiš názvy a adresy těch jenom pneuservisů jak mluvíš, abychom ti mohli uvěřit, ale protože žádné nejsou,nenapíšeš nic, tak příště kolem ani nepiš ty bláboly.Chudáku.
čtvrtek, 17. prosince 2009
 
kolemjdoucí
kolemjdoucí Znám i pneuservisy, které prezouvají pneu z netu jako hlavní činnost. Nepotřebujou sklady, nepořebujou peníze na nákup pneu do skladu...Práci dělají dobře jen s prostě vzdali marže z pneu. Mají zákazníku dost. Nemůžeme říci, že jsou špatní, jen se prostě orientují jinam. Mějte se.
čtvrtek, 17. prosince 2009
 
čtenář
čtenář Pro Taky zákazník: Neprotiřečí.... Je rozdíl mezi slevou a přirážkou. Stejně jako velkoobchody rozlišujou zákazníky A další věc je že pokud to by to byl nový zákazník tak mu to taky nazujou levněji než internetu.
čtvrtek, 17. prosince 2009
 
Zakaznik
Zakaznik To snad nemyslite ani vazne, ze si protirecim. Kdyz mluvim o narovnani ceny, tak tim je mysleno to, ze prijem z prodeje pneu bude klesat a tudiz musi dojit k navyseni ceny za sluzbu (prezuti) obecne, ale v zadnem pripade, ze ten kdo si prinese pneu z netu, tak bude "potrestan" a bude mu za stejnou sluzbu (jako zakaznikovi, ktery prinese 1 rok stare pneu) uctovana cena napriklad o 1000 Kc vyssi! Samozrejme zakaznici si budou tezko zvykat na vyssi cenu za sluzbu, coz bude mit za nasledek zvysovani efektivity pneuservisu a pokud ani to nezabere tak jich cast zacne krachovat, ale protoze bez pneuservisu to nejde, tak se po nich zvysi poptavka, tak se zase pneuservisy otevrou nebo vzniknou nove, ale bude se uctovat vyssi cena, ktera jiz bude trhem akceptovana a bude umoznovat fungovani pneuservisu. A prave tady je obrovske riziko, ze tento navrat nebude hned, ale bude trvat dele, protoze tito pneuservisaci, kteri takto pristupuji k zakaznikum defacto je vyhaneji ke garazistum, kteri poradne neplati dane, pojisteni atd. (netvrdim, ze vsichni) a jsou schopni nabidnout cenu za prezuti, kterou seriozni pneuservis nabidnout nebude schopen. Prave tito pneuservisaci jsou nejvetsi skodna celeho byznysu. Jak ti, kteri takto podnikaji tak take ti, kteri svym pristupem zakazniky ke garazistum dozenou. A az vznikne poptavka a ochota lidi priplatit si za kvalitu zacnou vznikat nebo se znovu otevirat pneuservisy.
čtvrtek, 17. prosince 2009
 
Taky zákazník
Taky zákazník Teď si ale sám protiřečíš. Nejdřív zmiňuješ, že si pneuservisy musí "narovnat" ceny za službu, když mají výdělek pouze z přezutí bez provize z pneu a následně máš výhrady k tomu, když máš v pneuservise jinou cenu, když si pneu u něj nekoupíš. Uznej, že pneuservis nějak ty zákazníky rozlišit musí a neboť stálý a solventní zákazník má vždy(!) slevu. Takže ve výsledku vyjde vždy levněji, když si koupíš celou službu v pneuservise než když ji rozdělíš na koupi na netu a přezutí. Nehledě na to, že pak můšeš mít problémy s rozdělenými garancemi, potažmo reklamacemi atd., ale to tady bylo zmíněno již včera, jako již mnohokrát. Zkrátka si myslím, že lidé na to už přicházejí, a postupně se vracejí ke kvalitě a ne vyloženě nejnižší ceně.
čtvrtek, 17. prosince 2009
 
Zakaznik
Zakaznik Pro ctenar: Osobne si myslim totez. Co povazuji za fakta: 1.) Boj s internetem nelze vyhrat i kdyz se kratkodobe muze zdat, ze ano 2.) Pneuservis je nezbytny, protoze na netu Vam neprezuji :-) 3.) Marze na pneu jsou nizke a internetovy "boj" je jeste vice snizuje TAKZE Nebude mozne vyrazne vydelavat na prodeji pneu v pneuservisu, ale naopak se bude muset narovnat cena za sluzbu (za prezuti). A kdo bude chtit vydelavat na pneu, tak bude muset prodavat ve velkych objemech, takze preziji nejvetsi internetove obchody. A to ze pneuservis bude nabizet pneu primo ke koupi bude spise chapano jako konkurencni vyhoda, nez ze by se na tom dalo vyrazne vydelat. Do budoucna pujde predevsim o to mit STALE a spokojene zakazniky, kteri se budou vracet! A pristupem nekoupili jste si u nas pneu, takze to mate o napr. 1000 Kc drazsi se z dlouhodobeho hlediska nemuze vyplatit. Takto nastavny zakaznik to rekne x dalsim atd. a tito lide se radeji takovemu pneuservisu zdaleka vyhnou.
čtvrtek, 17. prosince 2009
 
čtenář
čtenář Pro zakazníky: No vlasně o tom to je. Ale pneuservisi se ničí navzájemprotože každý druhý montuje za nízké ceny. Pokud by se ceny ustálili třeba na úrovní 1000kč tak mohou prodávat za ještě nižší ceny než na internetu, kde eshop platí ještě PPL. Jenže každý chce mít co nejvíce zákazníků tak slevnuje a takhle to dopadne. Mechanik si taky nepřidává na součástkách ale na práci.....Pokud je fér
čtvrtek, 17. prosince 2009
 
Zakaznik
Zakaznik Pro Taky Zakaznik: Vubec nezpochybnuji co pisete a dokonce mam temer shodny nazor. Ale bytostne a principielne se mi prici "boj" pneuservis X internet prenaset na zakaznika a trestat ho za to, ze si dovolil koupit nekde jinde a proto bude mit za identickou sluzbu vyrazne vyssi cenu.
čtvrtek, 17. prosince 2009
 
Taky zákazník
Taky zákazník Zákazníku, lidé hořekují nad tím, že v jejich ulici nebo či dokonce městě zanikl i ten poslední obchůdek s potravinami, a teď musí i pro blbé čerstvé rohlíky k snídani jet 5 km do supermarketu, po kterém naběhá pěšky i 2 kilometry, proč asi? Na našince zabírala jen cena, cena a zase cena. Jeď se podívat někam do Rakouska, nejlépe do hor, každý v něčem podniká a ikdyž nejsou třeba zrovna nejlevnější, navzájem si dávají vydělat a všechno funguje. Takže kup si klidně pneu z netu a jeď si je nechat přezout za své 300 Kč do toho nejušmudlanějšího servisu na dvacetiletých strojích, kde ti na nich jako bonus ještě škrábnou i tvá krásná litá kola a auto na zvedáku ti zvednou tak, že ti provalí prahy. Už chápeš, kam mířím? Kvalita servisu, jeho zodpovědnost a špičkové vybavení bohužel něco stojí.
čtvrtek, 17. prosince 2009
 
Zakaznik
Zakaznik Jsem Zakaznik (bez hacku a carek) (viz. predchozi diskuze). Pokud je jednani onech velkoobchodu jak pisete, tak je skutecne nejen neferove, ale postrada logiku. Proc by si mel koupit pneuservis od "velkododavatele" pneu za cenu x, kdyz na netu ji sezene koncovy zakaznik jeste levneji? To snad ani neni o logice, ale o absenci mozku.
čtvrtek, 17. prosince 2009
 
Narkoman
Narkoman Hogane a s jakejma interneťáka GPD dělá? Oni za to chtěj 100000 Kč narozdíl od Tirexu a to jim nikdo nedá, tak se zbavili internetu. Nebo víš o někom, komu tak GPD prodává, že to jde přímo na člověka z ulice?
čtvrtek, 17. prosince 2009
 
Hruška
Hruška Mám pocit, že zákazník nebude zákazník, ale jeden za zade zmiňovaných super féroých rádoby velkobchodníků:-))))))
čtvrtek, 17. prosince 2009
 
Zakaznik
Zakaznik Zdravim vsechny "ferove". Ctu a nestacim se divit. Skoro vsichni tu chteji ferove jednani atd. Ale pokud prijde zakaznik k nekterym z Vas s pneu z netu a druhy bude mit pneu napr. 1 rok stare, tak ten clovek z netu bude mit peknou prirazku. Vas boj pneuservis VERSUS net prenasite na zakaznika. To je podle Vas ferove a pritom tu horekujete a pozadujete ferove jednani. Kdyz je doba vanoc, tak bylo mimo jine receno: Chovejte se k ostatnim tak, jak chcete, aby se oni chovali k Vam. Chovat se neferove a vyzadovat ferove jednani jaksi nejde dohromady a ma to jedine reseni ZANIK. Jinak Vam preji krasne proziti vanocnich svatku. Zakaznik.
čtvrtek, 17. prosince 2009
 
 
 

Newsletter

Archiv

 

Reklama

MarketPoint

 
 
 

5. května 1323/9
140 00 Praha 4

Tel.: +420 261 221 953
Tel.: +420 241 409 318

Fax: +420 241 403 333
E-mail: info@pneurevue.cz