Pneurevue.cz » Fórum » Jak hodnotíte dosavadní průběh zimní sezony?

Jak hodnotíte dosavadní průběh zimní sezony?

 

úterý, 8. prosince 2009

Otázka ze dne 8.12.2009

 

Myslíte si, že ještě přijde nějaká výraznější vlna zimního přezouvání?

 
 
 
V4C
V4C Tak koukám jako blázen na tu smršť diskutérů. Fakt dobré. Vy se ale kolegové v práci nudíte? Já se vrátil až po osmé hodině z práce a přes den neměl čas se ani mrknout na PC. Jinak ale nesdílím až tak plně chvalozpěvy na AM. V létě jsem je kontaktoval. Profesionální přístup byl skutečně na úrovni. Po nastínění mého záměru s Lassou jsem dostal ceník a rabat. Dopuručené ceny byly však zcela mimo realitu a doslova mě vyrazily dech. Rabat byl v tom případě směšný. Přesto, že nezpochybňuji vysokou kvalitu této značky, Bridgestone má jako značka jinou váhu a bylo by pošetilé chtít za identický běžný rozměr o 200 až 300 Kč více než za Bridgestone a ještě na tom vydělat stejný pakatel jako na každé jiné značce. Zvolená strategie je věcí přesvědčení AM a je to jejich plné právo. Na druhou stranu je tu zcela otevřený trh v EU a to je silný protivník. Možná ani nelze opomenout, že pneumatiky jsou pro AM velmi malým byznysem v jejich celkovém podnikatelském záběru a z hlediska tržeb budou pro ně okrajové. Dozajista máte tu někteří od nich výborné podmínky a jste spokojeni, já je ale nedostal a i přes snahu, neshledal důvod pro umístění na prodejně. Sorry AM. Cenové rozpětí mezi premium značkami a druhou a třetí ligou je stále menší a lidé chtějí buď top značku, nebo naopak jdou po ceně. Jistě to není absolutní, ale je to trend. Jen se podívejte, jak z cenama na jaro zavrtěl Conti resp. Barum.
středa, 16. prosince 2009
 
martin
martin Dobrý večer kolegové.Já osobně beru pneu jen od přímých dovozcu a ne od velkoobchodu viz Ihle,GPD atd.má to spoustu výhod -online přístup ke skladu a o pár desetikorun na kus lepší cenu a hlavně podporu prodeje -akce,dárky ,slevu na servis kterou platí oni nikoliv Já.Nevýhoda??Musím dělat předobjednáky od všech.Shrnuto a podtrženo -nepodporuji velkoobchody co dodávají přímo na síť za stejnou cenu a hlavně nedodávají za stejnou cenu do Garáže a do Servisu!!!!
úterý, 15. prosince 2009
 
Tomáš D.
Tomáš D. jo jo ten Hnidek prodavá octávku polaris2 s rozdílem 56kč mezi velkoobchodem a normalním zákazníkem hnus!!
úterý, 15. prosince 2009
 
Jiřík
Jiřík Já znám spojení Pneu Hnídek a www.pneumatiky-pneu.eu taky výbornej přístup dodavatele k pneuservisu:-))) kterej bere tisíce a k někomu kdo koupí jednu sadu
úterý, 15. prosince 2009
 
Radek
Radek Já jen nechápal ten rozdíl mezi reklamací u pneuservisu nebo int. prodejce. Protože reklamacní podmínky mají stejné jako my. Sám sem se setkal párkráts protokolem a zdroje jsou stejné jako naše.
úterý, 15. prosince 2009
 
Hruška
Hruška Vždy zákazníkovi maximálně vyhovím.Vše vysvětlím, ale nechci se dočkat toho že nějaký internetový obchodník pošle zákazníkovy vysvětlení, že servis byl neadekvátní, pneu obnormálně zatížená při montáži atd. Znám servisy, kterým se to stalo a ty ženou internetáře svinským krokem. Prostě jim těch pár korun nestojí zato.Já ještě tak daleko nejsem:-)A nemám s tím problém. a Jetliže toto zákezník nepochopí a přesto koupí pneu na netu a vyhledá garážový servis budiž je to jeho volby, ale já mám takové tak do deseti za rok a o ty klidně přijdu. Tito zákazníci totiž nepřinesou nikam nic!!!
úterý, 15. prosince 2009
 
Radek
Radek Takže když importér zaítne reklamaci dáš pneu ze svého ?
úterý, 15. prosince 2009
 
Hruška
Hruška to Radek 1.Dobře, ale nesmí jim dávat laciněji!!! Jinak s ním okamžitě skončit. 2.Děláš-li kvalitně tak nemáš pravdu.Odvedeš kvalitní servis řekneš že ho budou mít příšte za třetinu a následně koupí pneu u tebe a ty co u tebe nakupují ti neutečou, když děláš dobře. Jsi li na ůrovni garážisty máš samozřejmě smůlu. 3.Ano jestli chce podstoupit: přezutí, poté má problém s pneu tak do servisu opět přezout, ted nemá naco tak koupit pneu nebo dát letní v zimě a naopak, poslat pneu na net k reklamaci poté čekat a adt a víme jak se k reklamacím staví importéři:-)) nabo koupií u tebe za rozumnou cenu má od A do Z vše od tebe a má problém přijede a řekne mám vše od vás tak se smekejte a mi se opravdu smekáme a vše je v pohodě.
úterý, 15. prosince 2009
 
Kikos
Kikos AM to má uděláno šikovně. Dodají možná na net, nevím o tom, ale dají mu tak max.20-25% a servisům dle odběru podstatně více, anebo mají v nějakém městě nějaký top pneuservis, který může dát servisům více než AM. Tím ho podporují a nemůže dojít k tomu, že někdo tu značku podrazí a podleze. Tohle se mi opravdu líbí. A ono to pánové dobře funguje a internet si nemá šanci na ně rozumně šáhnout a tím se samozřejmně značka neničí. Když se třeba podíváme na Barum,Matador,Sava,Dunlop tak to je škoda psát co je to za bord...
úterý, 15. prosince 2009
 
shrnutí?
shrnutí? 1.není nikdo kdo by nedal int prodejci pneu 2.přezuje jinde (servisů jsou mraky) 3.jediná rozumná cesta = být ve shodné cenové hladině 4.zákazník není obvykle blbec a ví že záruku má tak jako tak. Pokud je tam výrobní vada tak je na tom net stejně jako my. Reklamují u stejných dodavatelů, nebo dovozců.
úterý, 15. prosince 2009
 
Radek
Radek S Tomket alias nejlevnejsipneu to skončí možná podobně jako v odkaze http://www.novinky.cz/ekonomika/186974-skyeurope-nema-temer-nic-konkurz-tak-mozna-nebude.html Do budoucna ho bude asi provozovat na spol. riverworld sro, anebo překvapí ještě jinak. Myslím že hodně dodavatelů např G/Y nebo Barum/Conti tam zakuká hodně peněz. Co vím tak Michelin s nimi zatím nedělá, čemuž se dá věřit, protože na tyto značky zatím nepokazil ceny. Jinak myslím že s internet obchody dělá snad každý dodavatel. Např. Tirex-Axapneu,Alexpneu,Toppneu, Carena-AAApneu a další, GPD. AMpneu dodává netařům také, ale mají vysoké ceny tak se na netu tolik neprodávají. Ti co od nich netaři neberou tak jsou myslím jenom drazí a není to tim že jim nechěj prodat.
úterý, 15. prosince 2009
 
sHRNUTO PODTRŽENO
sHRNUTO PODTRŽENO ANO CESTA PRO PNEUSERVISY JE. A TO. 1.BRÁT PNEU POUZE OD DODÁVATELŮ CO NEDODÁVAJÍ NA NET.(AT Si PRODÁVAJÍ JEN TAM a uvidí bez servisů.) 2.NASADIT CENU ZA PŘEZUTÍ A SVÝM ZÁKAZNÍKŮM DÁVAT SLEVY(JAK ZÁKAZNÍK SLYŠÍ ŽE PŘIŠEL O SLEVU HNED SE ZAJÍMÁ PROČ A JAK. 3.SLEDUJTE CENY NA NETU A NEBUDTE MOC VYSOKO PO SOUČTU KOUPI PNEU A SERVIS. 4.KAŽDÉMU KDO PŘINESE PNEU Z NETU REKNĚTE ŽE PŘIŠEL O ZÁRUKU KDYŽ ROZDĚLIL PRÁCI A SERVIS.(V PŘÍPADĚ PROBLÉMŮ SE OBĚ STARANY VYMLUVÍ NA TU DRUHOU A ZÁKAZNÍK NEMÁ NIC. U mne to funguje zcela a viz Bořek u něj také.
úterý, 15. prosince 2009
 
Hruška
Hruška Já mám pocit, že v tomto je moje navýhoda, protože dělám hlavně Goodyear Dunlop a Savu. Značky se mi nechce měnit i když samozřejmě okrajově beru vše ostatní.Jen mám pocit že tyto značky jsou na netu dost zkažené a dělají to právě ti, od kterých beru i já a tím je podporuji a to je proti srsti.Jenže třeba můj dlouhé roky velký dodavatel si před dvěma roky udělal shop a rozdíl mezi mnou prodejem v shopu je 50-70Kč no to je děs. Tak už od něj neberu. No a další dodavatel když jsem mu řekl že tohle nemám rád tak mi nabídne ať si udělám shop taky a oni mi to budou posílat přes XML větu. Když mu řeknu že to není smysluplné a že se tím kazí celá branže a že mít na pneu po odečtení dopravy 50Kč nemá smysl tak mi řekne že mám pravdu, ale že se musí vydržet, že se to vystříbří a bude to časem lepší. No tomu musí věřit jen blázen.(viz nejlevnejsi pneu co jsou tak kde jsou.Možná když se na Tirex vykašlou sevisy tak dopadne podobně).Shrnuto podtrženo.
úterý, 15. prosince 2009
 
Bořek
Bořek Tak to by mne taky opravdu zajímalo a jestli má někdo informace ať je tady napíše, protože je třeba tyto věci mezi sebou vědět, řešit a nějak se k tomu postavit. AM PNEU je v tomto absolutně solidní, Nokian si myslím taky nepodráží a z ostatních beru jen sem tam s GPD a tam nemám informace, takže nevím.
úterý, 15. prosince 2009
 
BIB
BIB pokud se bavíme o osobních pneu tak od velkoobchodů typu Tirex, GPD, Chára apod. beru jen v případě nouze nebo že zákazník trvá na tom že chce značku kterou nevedu. Dobře se prodávají Micheliny, Klebery a BFG, beru od Michelin Hungaria a celkem to na nějaké detaily jde..
úterý, 15. prosince 2009
 
Hruška
Hruška Diskuse začíná vypadat konstruktivně pro nás pneuservisáky. Hlavně díky iniciativě Bořka. Pojďme se napoprvé pokusit o zmapování dodavatelů a jejich aktivit na internetu. A následně najít ty kteří toto nepraktikují a tím je podpořit v jejich činnosti. Protože podpora těchto velkoobchodů nikam nepovede a bude boj který nelze vyhrát. Neměli by jsme se nechat obelhávat, že máme nejlepší podmínky NEMÁME.Bořek psal už o AM Pneu, kteří nepodporují internet, já mám zkušenost že není zkažený Nokian jaké zkušenosti máte vy??? Např co vše na netu zásobuje Tirex, GPD, Procházka, nebo koho krmí přímo nějaká zastoupení třeby GyDunlop jen ať máme přehled.
úterý, 15. prosince 2009
 
JM
JM Běžná praxe. I ke mně si vozí pneu na montáž za stejné ceny jako mám já u nich. V tirexu mně řekli že mám nejlepší slevu pro pneuservis jakou dávají na kterou se nedostane ani autoservis. Ale se stejnou slevou si vozí gumy běžní zákazníci. Tak nevím.
úterý, 15. prosince 2009
 
BIB
BIB až doteď jsem si myslel si myslel že TirexTyre dodává pneu jen pneuservisům a e-shopům ale nedávno se mě stalo že si zákazník přivezl pneu které objednal přímo přes Tirex za cenu kterou by dali i mě, víte o této praktice něco?
úterý, 15. prosince 2009
 
pražák
pražák U nás mírný nárůst oproti lonsku. Čekali jsme že to bude lepší.
úterý, 15. prosince 2009
 
Kikos
Kikos Jedna sada prodána a nějaké přehozy.Nic moc na to počasí.Ale oni ještě příjdou.
úterý, 15. prosince 2009
 
 
 

Newsletter

Archiv

 

Reklama

MarketPoint

 
 
 

5. května 1323/9
140 00 Praha 4

Tel.: +420 261 221 953
Tel.: +420 241 409 318

Fax: +420 241 403 333
E-mail: info@pneurevue.cz