Pneurevue.cz » Fórum » Jste připraveni na nadcházející zimní sezonu?

Jste připraveni na nadcházející zimní sezonu?

 

neděle, 27. září 2009

Otázka ze dne 27.9.2009

 

Co od ní očekáváte?

 
 
 
začátečník
začátečník Poraďte mi chlapi, co po mě bude chtít hygiena a co hasiči, aby sem si mohl doma ( ze stodoly ) otevřít malý pneuservis. Prostor 100 metrů čtverečních. Byl bych sám bez zaměstnanců. ( invalidní důchodce ) Díky za radu kluci. Pavel
pondělí, 30. listopadu 2009
 
martin přáda
martin přáda 195/65 R15" alpin A3 mají podstatně levněji např. na levnepneu.cz i na nejlevnějšípneu.cz a to i přesto že nejlevnějšípneu.cz není daleko nejlevnější. A našlo by se jich více.
pondělí, 30. listopadu 2009
 
MT
MT Dobrý den pánové .Nechápu odkud a za kolik nakupují internety.Pneu 225/60 R18" 103V Conti T790 za 3404,-vč.DPH.Já beru Coti napřímo ze Strážnice a moje netto cena je o 1500,- Vyšší!!! .Tak je asi na jaře pošlu do PRDE.....Jediné co se mi vyplatí je Michelin .Nenašel se zákazník co by je měl z internetu levněji než já.195/65 R15" alpin A3 nc.sDph 1381,- prodej 1650 + akce od Michelinu 400Kč ne zpětný servis při nákupu 4pneu.
pondělí, 30. listopadu 2009
 
Kikos
Kikos W4C stále čekám na to kdy napíšeš to město odkuď jsi.Budu rád,když ho napíšeš ať máme všichni představu, kde a jak se daří a naopak nedaří.
sobota, 28. listopadu 2009
 
Z.B.
Z.B. Smutné konstatování, ale je tomu tak. Pomalá a jistá devastace pneuservisní branže na montážní střediska pro některé blbce kteří věří A,B,C,D. Jak ale proti tomu bojovat? Asi nezůstane opravdu nic jiného, než nepřezouvat internet už teď, než bude pozdě.
čtvrtek, 26. listopadu 2009
 
V4C
V4C Tak, milí kolegové, už je to tady. Naříkáme nad lidskými zdroji a ono je to tak snadné. EU to vyřešila a od roku 2012 to bude brnkačka. Vaše letité zkušenost hoďte za hlavu a řiďte se štítky na pneumatice. Co je vaše zkušenost, proti informaci z Bruselu. Každý zákazník bude informovanější než servisák. Že půjde o lobing, těžké prachy a odstavení konkurence je snad každému jasné. Víme, jaké nálady vyvolává v Bruselu např. Turecko. To se může hodit, tak jim na Lassu šoupneme několik "C". Myslím že ve Francii i Německu se proti tomu nebudou bouřit. Dále se domnívám, že to bude poslední hřebíček pro klasický pneuservis, jelikož zákazník dostane černé na bílém od nejvyššího úřadu v EU, co je dobré a co ne. Pro internet skvělá zpráva a naprostá ztráta i poslední malé zodpovědnosti vůči zákazníkovi. Jen mi nejde na rozum, jak se Michelin,Conti,GY vyrovnají s pneu Debica,Barum,Kormoran,Sava,Matador atd. o kterých je široce známo, že jsou hlučné,na vodě dost slabé a o životnosti ani nemluvím. Malý příklad: došli mě během dvou týdnů 3 zákazníci s Polaris 2, že špatně brzdí na suchu i vodě a při akceleraci prokluzují a co to prý bude dělat teprve v opravdové zimě? Můžete jim říci, že dostávají to horší, co Conti produkuje? Prorokuji, že štítky dopadnou jako u bílého zboží. Tam již nestačí třída A, ale je A+. Výrobci si uvědomili,že lidé na to slyší i já. Tak jsem do domácnosti nainstaloval jen A a A+. Výsledek: doplatek za rok 5000Kč za elektřinu a o spolehlivosti a kvalitě spotřebičů pomlčím. Samý Bosch,Fagor,Electrolux a všechno chodí z Rumunska,Černé hory,Turecka. Tato dobře míněná opatření pro spotřebitele, mají v konečném důsledku přesně opačný efekt a navádějí lidi, aby nepoužívali vlastní rozum a zkušenosti. Ač nerad, opět dávám Klausovi za pravdu. Stále víc a více platí:"Věř,co se Ti k věření předkládá".
čtvrtek, 26. listopadu 2009
 
Z.B.
Z.B. Zaměstnanci jsou samostatnou kapitolou. Hodně z nich si neuvědomuje skoro nic o podnikání a vymýšlejí si nesmysly. Myslí si, že je to jednoduché a chtějí někdy neskutečné věci. Čas od času je jim třeba ukázat kdo je pánem, protože si myslí že můžou všechno, ale to se mýlí a to platí všude nejenom v pneuservise.
čtvrtek, 26. listopadu 2009
 
profik
profik Pani, tak som tiez sumarizoval, ako dopadla sezona. Bohuzial som zaznamenal prepad zisku, aj ked roboty bolo rovnako ako minuleho roku ak nie viac. Dosledkom toho, som prepustil jedneho zamestnanca a prijmam dalsie opatrenia, aby sa cinnost servisu zefektivnila a znizili sa naklady. Paradoxne nebol mojim nepriatelom internet alebo tlak konkurencie, ale mojim najvacsim nepriatelom, sa v tejto sezonne stala pracovna moralka zamestnancov. Dokonca to dopadlo tak zle, ze od noveho roka zostavujem uplne novy kolektiv na dielni. Poucenie z toho mam take, ze nie vzdy je vyssia mzda tou najlepsou motivaciou, pretoze moze viest k opacnemu efektu /nezdrave sebavedomie zamestnancov viedlo k znizeniu pracovneho vykonu/. Pani, skuste aj Vy naist skryte rezervy vo Vasich firmach.
středa, 25. listopadu 2009
 
Kikos
Kikos Jestli je to tak, že ti donese tvůj zákazník doklad od jinud na ukázku za kolik to dělá jinde, tak mne osobně by to absolutně nezajímalo, jen bych mu řekl, že to prostě nejde u mne za takovou cenu dělat a ať jezdí k tomu druhému. Věřím tomu, že ty budeš stále,ale ten chudák co to dělá někde v plechové boudě bez topení a bez bezpečnostních předpisů za pár měsíců, nebo max do 2 let padne na pusu, protože až nebude mít na nový stroj, tak pak zapláče. Samozřejmně ti udělá problém v této a blizské době, ale nepolevuj a neslevuj práci, jinak se dostaneš do spirály, ze které je pak těžké se dostat.
úterý, 24. listopadu 2009
 
MT
MT Když ti přijde tvuj zákazník s fakturou na traktorgagr a ty zjistíš,že přezul zadní kola jedno za 200,- S DPH!!! a pneu má se ziskem 80,- tak bych tě chtěl vidět.Pneu z netu je osud dnes jen 5 aut.Mám základní cenu,která je vyšší,ale co on příjde na jaře?, i když mu dám ceník za kolik je má ode mě s cenou za servis.Pak nezbude než jen montovat za normální ceny a na prodej se vykašlat.Velká záchrana jsou auta na operativní leasing,tam je prodej skoro za nákup -ale ten servis to je palba.To nemužu dát ani tomu s pneu z netu.Dluhy nejsou,tak mužu alespoň v klidu spát.
úterý, 24. listopadu 2009
 
FERDA
FERDA Dobře už bylo, teď už bude jenom a jenom hůř. S tím se musíme my solidní servisy smířit.Buď přežijeme, nebo lehneme a pak to ti garažisti neustojí taky a dopadne to vše pro kočku. Nikdo nic a všichni všechno. Zavládne chaos a nepřinese to nic pozitivního. Ale to je dnešní doba a je třeba překonat překážky jinak to nepůjde.
úterý, 24. listopadu 2009
 
canon
canon jsem taky z okolí Olomouce a bodužel nic pšatně neděláme, hlavní problém je že v kraji Olomouc je skoro nejmenší výdělek, jinak Olomouc má okolo 107000 tisíc obyvatel,znám mnoho servisu co to zabalily, protože se to přestávalo vyplácet,a další vyčkávají, bude se po sezoně propouštět.
úterý, 24. listopadu 2009
 
Kikos
Kikos Neříkej mi že v Olomouci,v tak velkém městě máš takový problém??? Kdyby to bylo ve městě kolem 20-40tisíc obyvatel, tak to beru, ale v Olomouci tě nemůže jeden dotovaný servis zrušit a udělat ti takový problém tomu prostě nelze ani věřit.Něco děláš špatně,nevím co ale něco ano,protože jinak to na takové město není možné.Kolik má olomouc100-150 000lidí? A jak je velký?Obovský,takže i kdyby mněl 20 stání ten dotovaný, tak to nezaplatí ani nevydělá a takový servis v ČR ani neexistuje. Něco je u tebe v nepořádku, co? To je na tobě.
pondělí, 23. listopadu 2009
 
MT
MT Jsem z Olomouce a tady to je velice divoké.Pokud za někým stojí hodně velký kapitál,který dotuje provoz a ceny,nebo prodává za hubičku a dělá jenom množství tak se dá jen velice těžce konkurovat.Naštěstí už mám servis vybavený a zaplacený,ale další rozvoj v podobě nákupu nových stroju,další myčky atd. to zatím není.Jak píšu dluhy nemám tak se těď jenom udržet.Ono by stačilo ze strany výrobcu,nebo jejich dovozcu nastavit pravidla a odbornost,strojní vybavení, pro zřizování servisu.Ale i tady člověk narazí na překážku v podobě omezování v podikání.Ono pokud je moc všeho nikdo moc nevydělá a tudíž ani ty daně pro stát nestojí za nic.Všichni jsme tlačeni do navyšování odběru ,ale proč??Veloobchodu je ČR několik desítek a za hranicemi ani nepočítat.u nás v Olomouci padl na hubu Temposervis s 8 stáními v nákupním centru a teď tam je Autokelly. Proč asi padl??? Další servis měl od pondělí do neděle od 7 do 20 hodin otevřeno,taky to zrušil a pak nemá zákazník kam zajet mimo pracovní den opravit pneu.Já jsem taky řešil výjezdy ,ale už ne.Vytrhnu někomu trn z paty a on si v sezonu donese svoje pneu.Kdysi jsem si myslel,že Společnnství vulkanizéru..... v tomto oboru se bude snažit o nějaké zásadní pravidla při servisování pneu,ale nic se tak neděje.V časopise Pneureuve jsem se taky nesetkal s problémem oprav pneu ,zdali hříbek,nebo špagát a asi se ani nedočkám.Pneubazary mají pneu venku na slunci a nikdo to neřeší.Ke mě přijela kontrola od hasiču -asi na udání a chtěli pokutovat za to že mám na jednom hasičáku pověšené tažné lano,ale už je nezajímalo ,že mám dalších 15 s platnou známkou.Kolik jich asi má ten bazar pod tou střechou??Proč servisy ve stejném městě nedrží+- stejnou cenu za práci jako stavaři? Všicni mají podobné ceny za metr omítky,sádrokartonu a nejdou s cenou dolu.Už ale žádné proč alespoň pro dnešek ...
pondělí, 23. listopadu 2009
 
Marek
Marek stejně jako v létě musím říct, že sezona je pro mně opět zklamáním. je pravda, že jsem čekal ještě horší výsledek, ale to není podstatné. trh s pneumatikami jde do háje. cena za práci to samé. správně tu někdo řekl - zákaznící jsou masírováni internetem, a silně pod cenou pracujícími garážisty. v tomto prostředí lze jen těžko udržet provoz a služby na úrovni. je třeba si to přiznat a reagovat odpovídajícím způsobem. pouhé vyčkávání a zabejčenost v podobě "držení" cen, vyhazování lidí s pneumatika z netu, to není řešení. řešením je pouze přeorientování na jinou činnost. patrně někdo namítné, že situace je všude stejná. je třeba říct, že to tak není. pneubranže byla internetem poznamenána bohužel až příliš silně.
neděle, 22. listopadu 2009
 
Kikos
Kikos MT a W4C napište prosím města od kud jste, ať máme představuu,jaká kde je situace.Snad vám to nebude vadit.Je třeba vědět ,proč a kde jsou jaké rozdíly.
neděle, 22. listopadu 2009
 
V4C
V4C MT-lépe bych to nevystihnul. Právě tu 3D geošku mě nutili, ale přemýšlím úplně stejně jako Ty. U nás si jeden politik-podnikatel nedávno vybudoval z dotací EU autodílnu. Fakt dobrá a ještě mu něco dozajista vybylo na vilku, jež budoval současně. A jelikož ovládá i místní plátek, má inzeráty jako kráva, že dělá 3D od 500 Kč. Děkuji Bohu, že jsem do toho nešel, dnes bych byl v pr... . Tleskám projektům EU. V tomto směru má Klaus plnou pravdu a když k tomu přidáme české politicko-podnikatelské prostředí s právem mocnějšího, je vymalováno. A nebudeš-li držet hubu, uvidíš. Hygiena,bezpečnost práce,hasiči,živnosťák a další si u Tebe budou podávat kliku. Jsem skeptik a napadají mě děsné věci, jako např. nepořídit si mobilní občertvení a obrážet "kulturní" a sportovní akce. Dáš si jedno teplé pívo,divný párek a krajíček tvrdého chleba a stovečka je ta tam a účtenku neznají. A teď to porovnejme se servisem. Za přezutí 16" hliníků mám necelých 800 Kč vč. DPH (nové ventily a lep.záv s očištěním) a to se každý druhý zákazník dívá dlouze a významně do dokladu, čím to, že je to tak drahé? Letos šli dobře gumy do 15", ale již 16" tam leží jako kravský ocas. "C" loni běžely, jedna báseň, no a letos je to bída a mám od nejlenvějších, přes střední až po premium značky. Také mě rozesmály servisy Barum, pordon, Conti trade se Sportivou u které šli cenově pod čínu,ale Ty máš stejnou nákupku jako oni na koncového zákazníka. Opět nezklamali a snad i poslední zoufalci prohlédnou.
neděle, 22. listopadu 2009
 
Kikos
Kikos MT odkud prsímtě jsi? Jaké město? Téměř se vším s tebou souhlasím. Situace na trhu pneu je u nás hodně špatná.Pneuservisy jsou dnes rozděleny do různých skupin kvality vybavenosti a hlavně kvality práce, ale většinu zákazníku to nezajímá a jde jim jen o cenu. Ta však je až podle mne druhořadá.Čína zaplavuje servisy nejenom gumama,které zatím stojí za houby,ale především strojema, které nejsou vůbec certifikované a tím pádem i nebezpečné.Pak se nedivme, že to dělají za hubičku a jsou to jen obyčejí garážoví poblázněnci, kteří devastují na co prostě nemají. Jak s tím bojovat? Vydržet,nezlevňovat a nebýt jako oni.Přežít je teď to správné slovo.
neděle, 22. listopadu 2009
 
MT
MT Práce dost,ale roste podíl pneu z internetu.Mám dvoje ceny a komu se to nezamlouvá,tak je posílám do partnerských servisu,ať si vyzkoušejí jejich kvalitu a profesionalitu.Jsem v šoku ,když mi jeden zákazník dal podmínky servisu na svoje auta od konkurence.On mu přezouvá kola na nákladní auto 17,5" předek za 150Kč/kus se závažím čistá ruka a celý zadek za 500Kč.Je pravda,že má několik aut,ale za ty prachy dělám osobní auta,tak nevím kolik ten servis asi vydělá.A to má svoje číny z nejl.pneu.Jsem znechucen tímto přístupem.Asi bude řešení propustit pár lidí,nekupovat kvalitní stroje a přehazovat pneu za pár kaček.U nás ve městě je asi 7servisu na urovni a kolem 30 autodílen s pneuservisem,tak to vidím divoce.Takové Auto Kelly dává komplet stroju za odběr ,tak jich asi zase 10 přibude.Někomu stačí 100 za kolo,opravovat špagátem,neměnit ventil a nemýt kola.ALE kam se to dopracujeme????Já zatím držím ceny na maximum co to jde,ale budu muset jít s nimi dolu abych se udržel. 3D Geometrie se zvedáken za 900 tisíc je mi nic platná když se najdou i tací co seřizují za 500kč.A zákazník je zlobovanej a zmasírovanej internetem ze všech stran,jako poslanci.Nikdo si neuvědomuje,že pneumatika a její montáž je STŘELNA ZBRAŇ,která muže zabít.Dokud nebude vule z vrchu tak servisy budou jen montážní dílny jako celá naše zem.Ono v Praze a bohatších městech to je asi trochu jiné,než v chudším regionu.Jediné řešení jaké bych věděl jsou stejné nákupní podmínky a bonusy za uroveň servisu ze strany výrobcu.Zajímal by mě postoj společností KALT,Procházka,Chára a jiní velcí.Problém bude ale asi ten,že možná i oni dodávají pneu interneťákum,aby splnily odběry. Před 5 lety nastala stagnace budování velkých servisu na vysoké urovni a myslím ,že ji je konec.Teď už bude jenom vzestup partnerských montoven a dílen se strojema z číny
neděle, 22. listopadu 2009
 
V4C
V4C Tak koukám jak to tady usnulo. Že by se ospalá nálada na servise promítnula i do příspěvků? Popravdě to ale s počasím a výhledem obzvláště nevypadá dobře. Začínám být trošičku nervozní,stejně jako vlekaři. Pokud vyjde ta měsíční předpověď, sezona u nás po slibném začátku dopadně matně až nevalně. Sníh v únoru to již nevytrhne. Nemohu si stěžovat na nedostatek práce, vystavených dokladů máme nejvíce v hystorii, ale zisk se rok od roku propadá a to se ješte chlapcům průměrná uváděná mzda na hony vzdaluje. Přemýšlím, zda nerozjed i úpně jinou činnost, jež by vyvažovala sezónost servisu. Tato myšlenka mě dává novou motivaci do práce. Uvidíme, jak to dopadne. A jak je u vás?
neděle, 22. listopadu 2009
 
 
 

Newsletter

Archiv

 

Reklama

MarketPoint

 
 
 

5. května 1323/9
140 00 Praha 4

Tel.: +420 261 221 953
Tel.: +420 241 409 318

Fax: +420 241 403 333
E-mail: info@pneurevue.cz