Pneurevue.cz » Fórum » Co očekáváte od povolební situace z hlediska Vašeho podnikání či Vaší práce v pneuservisní branži?

Co očekáváte od povolební situace z hlediska Vašeho podnikání či Vaší práce v pneuservisní branži?

 

pátek, 9. dubna 2010

Otázka ze dne 9.4.2010

 
 
 
 
Polnud
Polnud Tomáši, to se s tebou shodnu :-))) Je to odpad, který bych se styděl prodat. Natož ještě hlásat, že jsem dovozcem pneumatik Goodride :-)))
čtvrtek, 29. dubna 2010
 
Tomáš D.
Tomáš D. Dobrá neni to plagiát ale odpad!
čtvrtek, 29. dubna 2010
 
Polnud
Polnud Čeho jsou Goodride a Nankang plagiáty? Nehodnotím jejich kvalitu. Za nic nestojí. Z čínských pneu beru na milost maximálně Kingstar. Ale napodobuje snad Goodride něco? Ok, vypadá to jako název Goodyear. Ale přeci není nikdo tak hloupej, aby si spletl Goodride a Goodyear. A šílenej název Nankang, ten se má podobat čemu, že tady píšete, že je to plagiát? Yokohama založila Nankang, ten se trhnul a prodává se dál. Že v testech propadá a že získal přezdívku "tvůrce vdov" je jiná věc, ale plagiát to není.
čtvrtek, 29. dubna 2010
 
Servis
Servis Je usměvné jak zákazníci hodnotí něco o čem nemají ani páru :-) proč vůbec chodíte na odborný web, zbytečně provokujete a kecáte o tom čemu NEROZUMÍTE!!!!!
čtvrtek, 29. dubna 2010
 
Radek - Praha
Radek - Praha Možná si mně úplně nepochpil. V podstatě vyjadřuješ shodný názor. Gumy prodávají všichni stejné, to máš jistě pravdu. Já jsem nepsal že ne. Zdroje mají všichni stejné nebo podobné. To že se pomlouvají netové gumy je bohužel pravda. Aby se na vše vystavil doklad pečlivě střežím, nenechám se přece okrádat. Vše samozřejmě neuhlídáš. Lidi co u nás přijdou do styku s hotovostí jsou k firmě poměrně loajální, alespon jsem o tom přesvědčen. Goodride jsou opravdu katastrofa. Viděl jsem je u pár lidí. Především v Céčkách katastrofa. Vyzkoušel je jeden spořivý dopravce na velkých Ducatech. Životnost cca 5000km. Internet mně vůbec nevadí. Ceny se naprosto srovnaly a většina lidí už nechce čekat na kurýra, převážet a přendavat kola z auta domu aby jim je někdo neukradl. K předchozímu příspěvku: Dovolím si se "zákazníkem" nesouhlasit. Provozujeme pouze pneuservis, nemáme žádnou další doplnkovou službu a daří se nám poměrně slušně.
čtvrtek, 29. dubna 2010
 
JiraGuma
JiraGuma Absolutně nechápu kam na ty bludy s Radkem z Phy v čele chodíte. V životě jsem neslyšel, že by jeden pneuservis „milně“ pomlouval pneu někoho jiného (krom protektorů), když všichni prodáváme stejný, v životě by mne nenapadlo nevystavit doklad na práci nebo na gumy. (to snad až bude guma stát 100vku) a pokud vám servisman automaticky nedá doklad tak už bych tam nikdy nejel. Jestli se objeví nějaký přiblblý zákazník tak třeba u nás to byli zatím dva za 10 let a jinak si vždy nechali poradit. Pokud to budu prodávat jako rohlíky na krámě (nejspíše styl Radka) a tvrdit, že jsou všechny gumy stejný tak jsem trotl. Pokud budu tvrdit, že z Číny nechodí plagiáty a šmejdy s Goodridem a Nankangem v čele, tak jsem trotl (anebo je prodávám a jsem ještě větší trotl). Tvrzení na netu u superpneu Goodride – kvalita za dobrou cenu je lež jako věž. Viz nedávné testy českého techn. a zkuš ústavu na černých ovcích. Na netu lze dohledat. Tvrzení, že doteď neťáci nevytvářeli zisk je teda dost naivní. To jsou zisky Radku, o kterých se ti ani nezdálo (anebo jsi jeden z „nás“ a jen tady chrchláš chrly a mlžíš). Dvakráte jsme vraceli dodávku pneu z poškozeným běhounem díky dlouhodobému debilnímu škrcení plastovým páskem a nikdy žádný problém s reklamací – okamžitě vyměnili. Tím asi předřečník myslel „poškození skladováním“ ( Radek by mu to určitě prodal s tím, že je to v poho a srovná se to samo a ta boule na boku je od sluníčka :-) ) a několika zákazníkům jsme už taky odřekly. Pokud mi bude naprosto jedno co prodávám - jsme v prd… . Nicméně s prodej na netu nám žádné vrásky také už nedělá. A rozhodně si nemyslím, že řemeslo upadá. Dělejte dobře a poctivě svojí práci a jste v pohodě. Zákazník se Vám vrátí a pokud toho nejste schopni prodávejte zmrzlinu.
čtvrtek, 29. dubna 2010
 
Zákazník
Zákazník Je úsměvné tady stále dokola číst, jak se pneuservisáci diví, že mají po skončení sezony mrtvo. Copak nevidíte, že jen z pneuservisu se žít nedá? Fronty zákazníků si v květnu z prstu nevycucáte a uživit prodejnu ze čtyř měsíců práce v roce se prostě nedá.
čtvrtek, 29. dubna 2010
 
Servis
Servis Chlapi tak jak vam to slape s prodejema?? Musim rict ze u nas je TOTALNE mrtvo jak byl Brezen supr tak od poloviny dubna temer nic, jak je to u vas?
čtvrtek, 29. dubna 2010
 
bez jména H
bez jména H Souhlasím naprosto s Radkem, často jsou lidi v pneuservisech milně informováni a to na zákoladě toho, že daný pneuservis chce za každou cenu prodat své zboží ze svých zásob a tak raději pohaní gumy od jiného prodejce či pneuservisu jen kvůli vlastnímu zisku. Pak dochází k tomu, že zákazníci dostávají milné informace,které šíří dál byt jsou i zcela nesmyslné.
pondělí, 26. dubna 2010
 
Radek - Praha
Radek - Praha V tom co píšeš máš pravdu. A není to jen o živnostnících či jiných podnikatelích. Je to stejné od kopáče až po vrcholného politika. Jen je to mírně mimo téma.
sobota, 24. dubna 2010
 
Anonym
Anonym V této republice je to ve všech odorech stejné. Převážná věšina živnostníků vydá doklad po požádání jinak ne. Proč, protože to tak zákaznící žádají, mají to tak levější. Kdo z nás nevyužil možnosti mít práci levněji, pokud si nevemu doklad? Ať u zedníka, u obkladače, v autoservisu, u zahradníka atd. To se mnad nedá ani vyčítat, kdo doklad chce ten ho dostane a kdo ne ten jde bez dokladu. Kdo s podnikatelů nezahrne do fa. výdajů i sem tam něco co by tam ani být nemuselo, třeba telefon nebo auto maželky, či notebook pro děti na studia. Kamenem ať háže ten, kdo je bez viny. Klobouk dolů a upřímná úcta před tík, kdo (nepodvádí).
sobota, 24. dubna 2010
 
Radek-Praha
Radek-Praha Je pravda že kluci co mají dílny a jezdí si k nám pro gumy tak se fakt smějí zisku co máme na gumách. Některým jsem ukázal raději i nákupní fa aby mně věřili. Protože oni zatím jedou na dílech opravdu řádově v desítkách procent, bez investic do skladu.
sobota, 24. dubna 2010
 
Franta P
Franta P Radku z Prahy - máš naprostou pravdu. Těma kacama si pneuservisy nasraly do vlastního hnízda. Včera jeden zákazník chtěl zjistit a doložit kód výrobce, jelikož údaji Made in něvěří. Jednalo se o 185/60R14 Barum Bravuris 2!!!!!! Co na to říci. V takových sračkách, jak jsou pneumatiky, není snad žádné jiné zboží. Je třeba prostě vzít na vědomí fakt, že klasický pneuservis skomírá a prosazují se autodílny v garážích,kravínech,senících a jiných podivných objektech, pracujících tu na lepší, tu na horší číně, bez skladu a s 10% marží. Ten kolega nám ale nezdělil jednu zásadní informaci. Oni až na vzácné vyjímky jedou gumy i práci(jako i všechno) bez dokladů. Velké autodílny,když zjistily, jak se pohybují ceny za gumy a práci, se na to rychle vy.... . Onanovat se z gumama za pár stovek je pro ně nehodné. Jsou zvyklí na marže v desítkách a až stovkách procent.
sobota, 24. dubna 2010
 
Anonym
Anonym Se zájmem sleduji Vaši diskusi. Čerpám zde spoustu cenných zkušeností. Třeba, kde brát spotřební materiál,atd dle Vašich zkušeností jsem odebral postu zboží od V a W a jsem opravdu spokojen. Upřímně zděluji, že pracuji na čínských strojích, přezouvám vše mimo prfil pod 45. Zákazníci se mi vrací a chodí další. Pneu beru s netu hodně více méně nemám sklad ( mám asi 100 pneu ) e-shopy mi zboží mimo atyp pošlou do 24 hod. a na pneu si dám 10 procent. Pokud dojde někdo s vlastním pneu tak mu je přezuji za stejné peníze jako, kdyby je koupil u mne. Mám zkušenosti , že i jak vy říkáte top pneuservis prodá 5 let starou pneu. S netu mi chodí nové pneu jen jednou jsem obdržel Pirelli P4 CINTURATO 2 roky starou jinak jen nové pneu. Co se strojů týče tak je to nižší třída, která podle mne odpovídá njničší třídě evropských výrobců. Musím se přiznat, že si vždy jen pro jistotu nechám vyvážit kolo u Cháry. Doma sundám závaží a vyváím na své vyvažovačce a je to více méně stejné. Sám jezdím docela rychle, mám pneu 215/55 R16. Po vyvážení na mé vvazovačce nepozoruji nějaké vybrace nebo jiné anomálie ani 200 km/hod. Nezatracuji čínské stoje, přijde doba, kdy se rozšíří mnohem víced než nyní. To, ale nepůjde bez kvalitního servisu. který silně vzne. Kdybych chtěl rozjet profi top pneuservis tak si koupím stroje jiné, ale na mne to opravd stačí. Stroje již mám několikrát zaplacené, dělám sám a ve svém, takže náklady minimální. Můžu si dovolit jímt na Vámi nepřípustnou cenu, ale to neznamená, že svou práci neděám dobře. Opakuji, že nechci kazit náladu na tomto fóru, jistě je mezi Vámi spousta poctivých profesionálů, ale i lumpové, kteří když vidí ženskou nebo důchodce tak mu podstrčí neprodejnou pneu (vím o čem mluvím, několikrát jsem je zouval a ptal jsem se, kde a kdy je obouvali). Pokud se takto pneuservis chová pak jsu mu jeho drahé stroje k ničemu. Všem pocivím lidem přeji zdraví a pracovní úspěchy.
pátek, 23. dubna 2010
 
Radek-Praha
Radek-Praha Já s netem problém nemám. Nám se prodává dobře. Ted kdyz uz i netaři zjistili že musí alespon nějaký zisk tvořit, tak je to o hodně lepší. Ale přesně kvůli takovým pitomcům co blábolej že (stáří pneu, rúznorodá výroba,poškození skladováním atd..) tak pak lidi otravují že jak tady už někdo psal nechtějí ruské Nokiany, Barumky z Malaisye, GY z Číny atd, ale kde vzít jiné, když se jinde v tom rozměru třeba nedělaj? Beru napřímo a i Michelin, GY nebo Bri doveze i 2 roky staré DOT. Lidi jsou vyblblý a pak chtěj kola starý max měsíc. A o skladování ani nebudu psát. Jste asi neviděli jak to vypadá na kamionu nebo v klecích ve skladě. Vyprávění podobnejch krávovin zákazníkům ti nepomůže a za čas se otočí proti tobě.
pátek, 23. dubna 2010
 
Anonym
Anonym Bohužel i my máme s netem neblahé zkušenosti (stáří pneu, rúznorodá výroba,poškození skladováním atd..) Několikrát jsme i zákazníka poslali pryč ať mu ty nebezpečný nízkoprofilový tvrdolíny obuje ten kdo mu to prodal.Nemáme povinnost a ani nebudu rvát mašinu za čtvrt mega.Naštěstí již máme (naopak od kolegy) pozitivní ohlasy co se týká návratu zákazníků ke klasickému prodeji a prodej čínské nebo thajské výroby se obrací spíše proti internetu.Ceny se srovnaly a dokonce už prodávám i levněji než rádoby "nejlevpneu". Prodeje se zvedly a zákazníci se vracejí..
pátek, 23. dubna 2010
 
Anonym
Anonym Já zase mám z internetem jen hrozné zkušenosti.
pátek, 23. dubna 2010
 
Anonym
Anonym já mám s internetem jen dobré zkušenosti
čtvrtek, 22. dubna 2010
 
Radek-Praha
Radek-Praha Začlo to různými pomluvami pneumatik co se prodávají na netu. Podřadná kvalita, stáří, plagiáty z Číny apod. Tyto bludy se šíří dál a dál, přibývají další a pak se to otočilo i proti těm co ty pomluvy začaly vypouštět s představou že se tímto ubrání internetu. Částečně si za to můžeme samy, bohužel.
čtvrtek, 22. dubna 2010
 
Tomáš
Tomáš Já měl jednou podobný problém se zákazníkem. Přišel na pneuservis, chtěl zimní Nokiany. Opsal si DOT a všechny možné číselné kombinace, co tam jsou, že si prý přes známého ověří, zda se nejedná o lacinou napodobeninu vyrobenou v Rusku :-) Ze svých zdrojů totiž věděl, že se v Česku prodávají protektorované napodobeniny Nokianu. Nešlo mu to vymluvit, tak jsme z něj měli alespoň legraci.
čtvrtek, 22. dubna 2010
 
 
 

Newsletter

Archiv

 

Reklama

MarketPoint

 
 
 

5. května 1323/9
140 00 Praha 4

Tel.: +420 261 221 953
Tel.: +420 241 409 318

Fax: +420 241 403 333
E-mail: info@pneurevue.cz