Pneurevue.cz » Fórum » Jak se podle Vašeho odhadu změnily velkoobchodní ceny na zimní předzásobení oproti loňsku?

Jak se podle Vašeho odhadu změnily velkoobchodní ceny na zimní předzásobení oproti loňsku?

 

pátek, 29. července 2011

Otázka ze dne 29.7.2011

 

Můžete uvést konkrétní příklady, jaká byla cena loni a letos?

 
 
 
Redakce
Redakce Děkujeme všem diskutujícím za hodnotné návrhy a podněty, které jsou pro nás velmi cenné. Budeme se jimi vážně zabývat.
úterý, 23. srpna 2011
 
lopata
lopata proč nenapíšete svým výrobcům ať se postarají o propagaci. Zisky se všem zvyšují: Continental 1,5 miliardy Eur Michelin čistý zisk přes 1 miliardu Eur. http://www.tirereview.com/article/90081/continental_looks_for_higher_2011_sales_profit.aspx http://www.reuters.com/article/2011/02/11/us-michelin-idUSTRE71A17C20110211
úterý, 23. srpna 2011
 
Bořek-Třinec
Bořek-Třinec Zeptám se ještě jednou na otázku na kterou jsme při minulé diskuzi trochu zapomněli-Díky předem za odpověď--Chlapi jak jste na tom s naskladněním zimních? Já mám tak 95% co jsem potřeboval na skladě a zbytek příjde do 15.9. Někteří kolegové mi hlásí, že mají maximálně 20-30% Jaká situace je u Vás?
úterý, 23. srpna 2011
 
Bořek-Třinec
Bořek-Třinec Myslím, že další číslo Pneurevue které brzy výjde, by pro letošní zimu bohatě stačilo s nějakým plakátkem na upozornění s potřebou mít 4mm. Důležité je však jaro a nesmyslná výška 1,6mm. Tam vidím hlavní směr. Zaměřit se na tuto část je potřeba a vysvětlit proč.
úterý, 23. srpna 2011
 
Eshop 2
Eshop 2 Rádi se také připojíme. Škoda že se to nestihne k zimním pneu, ty už se prodávají.
úterý, 23. srpna 2011
 
E-shop z Brna
E-shop z Brna Pokud bude existovat nějaká výzva k tomu vzorku, rád to umístím také na svůj e-shop případně jakkoliv jinak pomohu se zviditelněním této pneuvýzvy. (Přikládání k pneumatikám v tištěné podobně, nebo článek v příloze e-fakturace).
úterý, 23. srpna 2011
 
Autodílna
Autodílna Bořek: Myslím, že za úspěšného se může považovat ten, kdo je sám se sebou spokojený. Nemá finanční problémy a má pozvolný nárůst zákazníků. Tvou politiku chápu, patříš mezi jinou kategorii než já, uznávám. Nevím jak jsi začínal, kde vzal kapitál. Já se řídil jedním heslem, nebýt v dluzích. Když jsem kolaudoval servis, tak mě to stálo veškeré rodinné úspory a milion dluh.Nedávno jsem ho splatil a už to nechci zažít. Neříkám, že se nebudu snažit služby zkvalitňovat a rozšiřovat, ale v této době s obrovským rozumem. V rodině máme jeden větší servis včetně pneuservisu na nákladní vozidla, ty starosti kolem toho ALE HLAVNĚ KOLEM ZAMĚSTNANCŮ MOMENTÁLNĚ NECHCI, mít zaměstnance je větší břímě než ty dluhy a já do toho nejdu, alespoň né nyní. Ono s cenou taky nejde jít nahoru, alespoň v mé lokalitě. Jen namátkou jedna s konkurencí v okolí. http://www.brnopneu.cz/index.html Ceny mám podobné jako oni jenže nemám tak dobré místo, zákazníci za mnou musí dojíždět, pokud to budu mít dražší, tak nepřijedou. Nejsem přimo v brně, ale na kousek za městem. Opravdu je dnes konkurence velká.
úterý, 23. srpna 2011
 
Bořek-Třinec
Bořek-Třinec Ještě se chci připojit k výzvě servisu jižní morava a požádat také redakci o možném letáčku před jarní sezonou, kde by bylo zdůrazněno, že 1,6 mm výšky vzorku, je již dnes nevyhovující. Nevím jak je to těžké a kolik by to stálo, ale jestli by někde nešlo zjistit, otestovat, kolik má např. odvod vody a jaká je brzdná dráha na suchu i mokru při 8,6,4,2 mm a to dát do přehledné tabulky, ať je jasné a zřetelné, jak se riskuje při snižující se výšce vzorku. Tohle bych dal určitě zarámovat a dal na čestné místo ve svém servise i kanceláři. Prosím o zvážení, myslím že to přivítá každý nejenom pneuservisák. Bořek Filipec.
úterý, 23. srpna 2011
 
Bořek-Třinec
Bořek-Třinec Autodílno napsal jsi, že jsem úspěšný a jistě jsem se na to nadřel. Nevím jaké je měřítko úspěšnosti. Nepovažuji se za nějakého podnikatele. Nikdy se nebudu, nemůžu ani nechci srovnávat s Karasema, CHárou, Procházkou, Šafránkem apod. To jsou lidé úplně někde jinde. To je jiný svět. A to že jsem se nadřel, tak to máš absolutní pravdu. Mou obrovskou výhodou bylo, že jsem si to řadu let vyzkoušel a nadřel na nákladní dílně v ČSAD a to jsou zkušenosti k nezaplacení. Věděl jsem, když jsem viděl jak to je vše u firem kde jsem i pak pracoval špatné, že to takhle pokud začnu podnikat dělat nemohu, nechci a nebudu. Že chci dělat práci kvalitně, s co nejlepším vybavením, kterým sobě i třeba svým lidem ulehčím práci. Dnes jsem rád za to co mám. Není to co bych si vyloženě přál, protože to není postavené na zelené louce a je tu pořád hodně práce kolem servisu. Je to však již dnes moje, nikomu nedlužím, teď začínám stavět nový sklad pneu a snažím se v této ekonomicky velmi nestabilní době, velmi rozumně uvažovat a investovat na co mám sám, bez jakékoliv půjček od banky, protože to může být smrtící. Mám takový sen postavit tu špičkovou mycí linku, ale vím že částka na výstavbu a technologii daleko přesahuje mé možnosti a i když banky okamžitě nabízely peníze, tak při jejich úrocích by mne to mohlo velmi rychle položit. Mou prioritou je stabilizace firmy jako celku s blížícími se problémy které očekávám v celkové hospodářské oblasti. Víš autodílno, chtěl bych aby jsi se nad svým podnikáním trošku více zamyslel, protože tvá cesta není o dalším rozvoji, ale o průtahu, proběhu, přežití a nebudování kvalit. Víš, mám čtyři myslím velmi slušné mechaniky+ jednu paní co mi tu dělá vše kolem kanceláře, od obsluhy a vaření kafíčka zákaznikum, přes všechny papíry ,kterých je někdy velká spousta až po kontrolu kluků,rozdělováni práce, objednavanízákazniku. Věřím, že jsi natolik inteligentní, že si umíš spočítat kolik musí fa. udělat práce a prodat zboží, aby pokryla jen jejich výplaty. Kde jsou náklady typu elektřina, topení, voda, oblečení, atd atd. To jsou sumy nad kterými se ty třeba nepozastavuješ. Vím, mohl bych mít třeba jen dva mechaniky,tím učšetřit, ale to by vůbec nebylo dobré a neodráželo firmu tak jak v současnosti funguje a je. Možná s krizí budu muset někoho propustit, i o tom jsem se zaměstnanci nedávno hovořil, ale budu bojovat do poslední chvíle jen kvůli nim abych je nezklamal a nemusel udělat tento pro mne hrozný krok. Vážim si jich a to je rozdíl oproti mnohým třeba i zvás a to jsem viděl osobně. A ty autodílno si začni prosím více vážit své práce a účtuj si za kvalitu tou správnou odpovídající částku. Jednou třeba budeš chtít toho kluka mít na dílně, aby tě 100% zastoupil, ne na 14 dní ale na 2 měsíce co budeš ležet v nemocnici, nebo budeš stavět dětem domek apod. Ty pak budeš absolutně v klidu, bez stresu, pohodě a zákaznici tě pochválí jak ho máš šikovného, pracovitého atp. Budeš ho chtít pak také dobře zaplatit a najednou zjistíš, že jsi musel prudce zdražit, aby jsi ho vůbec uživil. Není lepší mít rezervu už teď, mít odpovídající cenu v současnosti a prudce pak najednou nezdražovat? Věř, že v tomto mám myslím solidní zkušenosti a moc dobře vím co píšu. Chci aby jsi se zamyslel a popřemýšlel nad tím co a jak budeš dělat dál. Stejně také Hroudovi musím oponovat jak napsal - místo na posezení v kanceláři,to nikdo neužije. Tak to je na velkém omylu a okamžitě bych ho přesvědčil, že je na špatné cestě. stačí jak by přijel ke mně. Ročně dělám doslova tisíce káviček a máte vidět jak to funguje v komunikaci a obchodě fantasticky. Žádný blbý automat, ale preso a s obsluhou. Ať to jsem já, má přítelkyně, nebo paní v kanclu. Obchod se skládá z mnoha věcí a každý má svou metodu. Já chci aby takoví třeba i možné dříči jako je autodílna se zamyslela a za práci si nechali dobře a odpovídajíce zaplatit, aby nedělali charitu a účtovali to co je dnes běžné a normální. Již několikrát jsem tu psal heslo kterého se řídím. Vím, že bylo tady i posměškem a urážkami napadáno, ale přesto si za nim i po letech co tu píšu pevně stojím. -Dělám byznys, abych mohl dělat charitu, protože kdybych začal charitou nikdy bych nedošel k byznysu.- A jsem rád, že dnes mohu podporovat třeba ty potřebné zvířata, děti, lidi. A nad tím se taky někteří zamyslete. Nesrovnávejme se z Německem apod. Sám jsem před 15 lety často jezdil do Rakouska a okoukal jsem věci, které dnes používám a přináší mi pozitivní výsledky. Tady jsme však v ČR a musíme mít svou cestu, která povede k zkvalitnění oboru jako celku, tady nám zahraničí vůbec nepomůže.
úterý, 23. srpna 2011
 
xxl
xxl jak tak koukám autodílno jsi asi začátečník,když ani nevíš nic o odpadech .A pro ostatní -nechte dílnu dílnou ať si tam tvoří co chce .Těch jeho pár kol a zisk 100 tisíc je pro něj dost ale pro větší a hlavně Zaměstnavatele a chlebodárce ,pletiče nemalých daní DPH 20% je to všimné.
pondělí, 22. srpna 2011
 
BořekTřinec
BořekTřinec Olej patří do jiné ekol. skupiny. Nedávno mi tu likvidovali olej a filtry a tak jsme se to probírali. Raději se zeptéj, než mít problém a já je tedy nechci mít určitě. Nestojí to za to. Každé vyhozené peníze za pokuty jsou nemilé a zbytečné.
pondělí, 22. srpna 2011
 
Autodílna
Autodílna Ten olej mne překvapil. TO je přece to samé, jako, když si zákazník přeje odvést své totálně sjeté pneu. Taky mu je na jeho přání dáte ne? To, že na nich nebude jezdit je jasné.
pondělí, 22. srpna 2011
 
Autodílna
Autodílna Bořku díky.
pondělí, 22. srpna 2011
 
Bořek-Třinec
Bořek-Třinec Poptéj se, ale taky jsem nechápal. Koukal jsem na to jak na zjevení. Jde především o ten filtr, ale když budou chtít, nasolí ti to i za olej, protože neví kde skončí(kanál,plot apod) a ty jsi v tomhle případě zodpovědný za ekologickou likvidaci, né ten zákazník. To je pro všechny, kteří si myslí, že s olejem a filtry si můžete dělat co chcete. Pozor na to! A kontrolovat to jde velmi dobře.
pondělí, 22. srpna 2011
 
Autodílna
Autodílna Bořku díky. Smlouvu s firmou, která nakládá s nebezp. odpady samozřejmě mám, odpadové hospodářství jsem mysle, že mám v pořádku. Jen nevím prč by si zákazník nemohl odvést olej, když je to více-méně druhotný produkt, který se dnes i vykupuje. To jsi mne překvapil, filtr asi bez diskuze, ale olej? Poptám se na to díky.
pondělí, 22. srpna 2011
 
Bořek-Třinec
Bořek-Třinec Jen ať víš pro příště autodílno. Nikdy už nepiš a neříkej, že pokud si to odveze má to zadarmo.(olej a filtr)Za toto je pro zajímavost pokuta do výše 100 000kč. Na to tě slušně upozorním, protože to moc dobře vím. Tohle nikdy neděléj,nebo tě to může zničit.
pondělí, 22. srpna 2011
 
Autodílna
Autodílna o čem to proboha meleš? O jakých ventilech? Myslíš ty 3 kč za kus? Ty samozřejmě měním. Momentový klíč používám, bez toho bych si v servise neprdl. A myčku nemám. Není to tak dávno co jsem byl v profi pneuservise - zákazník potřeboval termopress. Viděl jsem jak se dělá, ani jedny kola nešly do myčky. Ptal jsem se a prý na tom trvají pokud jsou kola špinavá od břečky sněhu nebo bláta. Fachman vzal hadr a kola v teplých utřel, myslím, že se snažil, aby to bylo ok. Kola nad 17 nědělám často jsou to kusy do roka. Nikdy jsem netvrdil, že jsem profi pneuservis. Není to má náplň práce. Kalibraci mi jezdí dělat prodejce pravidejně a certifikát je vyvěšen vedle ceníku. Kdyby nebyli zákazníci spokojení, tak se nevrací. Ještě eden můj postřeh. Úschovu kol dělám zadarmo těch, kteří u mne koupí pneu ostatní 200 na sezónu. Je to velice dobrá věc. Zákazník je na mne vázán a pokud mápneu na disku, tak to mám nachystané než přijede a udělám si to, když je méně práce, ale to jistě víte.
pondělí, 22. srpna 2011
 
servis jižní morava
servis jižní morava Každý ma svou pravdu a tak pro uvolnění, ale především na zamyšlení, dávám jeden epigram z Británine 19.století: Někdo se snaží vydobýt své živobytí ze země,svýma rukama;říká se tomu práce. Někdo se snaží vydobýt své živobytí z těch, kteří se snaží vydobýt své živobytí ze země,svýma rukama;říká se tomu obchod. Někdo se snaží vydobýt své živobytí z těch, kteří se snaží vydobýt své živobytí z těch,kteří se snaží vydobýt své živobytí ze země,svýma rukama; tomu se říká finančnictní.---
pondělí, 22. srpna 2011
 
Roman
Roman Já bych internet neviděl zas tak černě. Většina eshopů na tom není po letní sezóně nijak dobře a myslí si, že se zahojí na zimě. Bohužel pro ně, v zimní sezóně rozhoduje více jak kdy jindy rychlost dodání, a v tom dobře zásobený pneuservis vítězí na plné čáře. Do budoucna vláda uvažuje o zpoplatnění silnic první třídy a to se promítne do cen přepravy pneumatik z internetu. Tudíž se rozdíl cen servisu oproti internetu snižuje.
pondělí, 22. srpna 2011
 
Anonym
Anonym autodílno -ještě jedno.za kolik by jsi přezouval,pokud by jsi měl myčku na kola a ne hadici,měnil ventily a používal momentový klíč a nové závaží.O vyvažování Al kol nad 16" ani nemluvím .Máš vůbec představu kolik stojí přítlačné hlavy??Asi né.Já dělám taky autoservis a věř mi,že nějakých 80 litru oleje udělám za měsíc a to jen os auta,ale měnit zadarmo? bych se asi posral neee..
pondělí, 22. srpna 2011
 
 
 

Newsletter

Archiv

 

Reklama

MarketPoint

 
 
 

5. května 1323/9
140 00 Praha 4

Tel.: +420 261 221 953
Tel.: +420 241 409 318

Fax: +420 241 403 333
E-mail: info@pneurevue.cz