Pneurevue.cz » Fórum » Jak se podle Vašeho odhadu změnily velkoobchodní ceny na zimní předzásobení oproti loňsku?

Jak se podle Vašeho odhadu změnily velkoobchodní ceny na zimní předzásobení oproti loňsku?

 

pátek, 29. července 2011

Otázka ze dne 29.7.2011

 

Můžete uvést konkrétní příklady, jaká byla cena loni a letos?

 
 
 
servis jižní morava
servis jižní morava Já mám pochybnosti(pouze můj osobní pocit), zda těch 80% prodejů na pneuservis, co pan Částka uvádí, je pravda, nebo záměrná fabulace. Proč potom soutěží na D1 a www s podvodníky Tomketu? Jeho bilbordy jsou jasně orientovány na konečného zákazníka a řidiče servisáka naopak jen dráždí. Navíc cena za ně bude asi pěkná pálka. Pro 20% takové náklady? Já mám pocit, že se zde nejedná o odkrytí karet, ale o rafinovanou manipulaci s míněním servisů za účelem vlídnějšího přijetí a je vidno, že nikoliv neúspěšnou. Blahopřeji Vám pane Částko.
neděle, 7. srpna 2011
 
Hruška
Hruška Michale ve spoustě vecí s tebou souhlasím, ale uvedom si jednu vec. Nevzniknul zde ani jeden internetový obchod se skladem x set tisíc pneu aby dodaval pouze na intenet. Vsichni jsou to velkoobchody dodavajici servisům.Pneuservisy jim delají 80% obratu a mozna vic. To servisy jim vytvorí obrat a zisk. A oni a prodali jeste o neco malo navic tak meji sve eshopy. A tam zkurví ceny ale jelikoz i tam prodavaji vlastne za velkoobchod mají zisk podobny a nebo chteji pouze doprodat co jim zbylo tak to tam daji i za nizsi cenu. Ale na tom nestoji. To je pro ne doplnek. ALE DOPLNEK KTERY SAKRA TRAPI PNEUSERVISY. TAKZE TY DAS NEKOMU VYDELAT A ON TE ZA ROHEM PODKOPE. Uz chapete rozcilovani a pevny postoj Borka vuci temto podvodnikum. Jsou alespon taci jako KaK Dobre pneu u kterych to transparentne vydis zakolik a komu prodavaji ale pak je spousta dalsich kteri se delaji jak se pro pneuservis rozkraji a ono je to uplne naopak. Je pravda ze kazdy si muze vyjednat a domluvit co chce, ale ne kazdy pneuservisak, ktery dobre pracuje a ma dost zakazniku, tak nema zas az takoveho obchodniho ducha nebo cas hledat nejlepsi ceny a ve vysledku zjisti ze udajne dobre nakoupil a ono je to prave naopak. A ze nakoupil trebas od nekoho kdo mu rekl ze mu da super cenu a lepsi neni a pak ten samy to da nekomu pres net za jeste nizsi cenu. To je co trba me upne nejvic sere, jaci jsou to podvodnici. Ja nemam problem vzit pneu treba z KK kdyz je lip nesezenu. Vim za kolik je oni nechavaji a je to. Ale mam problem dat nekomu za rok utrzit v milionech korun a pak zjistit ze on prodava za stejnou cenu i lidem co si vemou 4 KUSY . To uz totiz není trh. Ale podvod.
sobota, 6. srpna 2011
 
Michal
Michal Hroudo, tohoto se nedočkáme. Podívejte se, kolik obchodů prodává gumy, dokonce i ti, kteří mimo to prodávají plavky, ledničky a oblečení. Vždyť co si myslíte, kdyby se stalo, že to zavře třeba Grill....vůbec nic. Protože ho v tom okamžiku nahradí jiní. Je to jak chobotnice. A kdyby se stalo třeba i to, že zkrachují všichni internetoví prodejci, tak je nahradí sami velkoobchody a založí si své maloobchodní eshopy a budou to prodávat s většíma maržema sami koncovým zákazníkům, že se jim pak pomalu nevyplatí dávat to servisům z VO cenou. Je to sice sci-fi, ale nereálné to není, u nás je možné vše, jak někdo uvidí díru na trhu, tak do toho jde. Podívejte se na bojkot, že se nebude přezouvat internet, to nemá žádný efekt, aspoň tady v Praze, protože lidé si tak pneu koupí a nechají si je třeba obout v autoservisu, kam jdou na prohlídku s výměnou oleje a ložisek a ten servis jim to rád přehodí. Spousta autoservisů to taky bere jako bonus, že nemusí složitě nahánět gumy a mají prachy za práci, protože to hlavní vydělali na oleji a ložisku, někteří to neodmítnou z principu, protože je to jejich stálý zákazník. Já jsem tady několikrát psal, že internetový obchody je nutné prostě brát jako konkurenci a nedá se s tím nic dělat. Jansě, jsou mezi nimi velké svině, ale také i velmi slušní podnikatelé. Já třeba dvěma obchodům gumy prodávám, protože samotným svým prodejem koncovým zákazníkům a obouváním bych se tady v Praze při té konkurenci neuživil, vždyť jen na naší ulici jsme 4 servisy a je dlouhá necelé 2 km a to nás tu bývalo 7 a podobných malých servisíků by skončilo více. Taky se snažím prodávat komu se dá a kdo je hlavně slušný. A nebudu li prodávat, nebudu mít slevy. Není to jen černá a bílá. A velkoobchody to internetům vždycky budou prodávat, protože je to pro ně další distribuční kanál a odbyt. Na druhou stranu, kdyby internety skončily, tak i pro nás je to průšvih, protože by skončily některé VO, které by to taky neustály, nám by pak jiní zvýšily nákupky a odnesly bychom to všichni. Malá konkurence je průser a velká taky. Ale jakmile by jedna tahle početná skupina úplně skončila, tak by se to sesypalo jak domino a zvítězil by ten, kdo by to ustál....
sobota, 6. srpna 2011
 
Anonym
Anonym vydrž Prťka vydrž
sobota, 6. srpna 2011
 
gumař
gumař Vím,že dávají z internet.cen cca 5-7-10% max na servisy.Jsou i tací,kteří to přelepí a pošlou zase někomu jinému-koncovému zákazníku.Verex,Tire Tyrex atd .cena na jejich netu a pro servis cca 0,005 prd rozdílu.Holt celý obcodní trh je nes zkurvený a to ve všem.Přijít si ovonět voňavku do krámu a pak zasednou k netu...
sobota, 6. srpna 2011
 
Michal Praha
Michal Praha nemáš v tom zase úplně pravdu. Jestli je to pro DP jen 20% pro KK 20% atd... Tak když jeden z nich přestane prodávat na netu tak další si rozdělí jeho prodeje. Jde o to kdo vydrží nejdéle... ten vyhraje.
sobota, 6. srpna 2011
 
Hruška
Hruška Zdravim vsechny pneuservisaky.Rozjela se tu vcelku zajimava debata. A je velmi pozitivni, ze konecne aspon u nekoho se ví kdo to vlastne pise. Vramci teto debaty zde zapadl jeden dotaz na pan Častku. A to když mete prodej 80% na servisy proč dělate 20% internetu. Je to totiz presne ten pomer, ktery jsem tu cca pred rokem psal ze prodavaji vsechny velkoobchody maloobchodne pres net.80 az 85% prodají servisum. A Potom diky velke reklame vsude mozne irci vice mene cenovou hladinu na ktere se plus minus sto korun pohybuji vsichni rozumni prodejci pneu u nas. A ja se ptam roč to delají. Opravdu jim stojí tech 20% prodeje za tohle kurvení cen. Vzdyt kolikrat je rozdíl mezi prodejem na servis a nebo malobchodne naprosto zanedbatelny. A kdyby byl podporen servis tak ty pneu se prodají tam a mozna jeste vydelají víc. Je pravda ze v teto dobe nema takrka nic logiku, ale tohle se mi zda az hloupe. Vysvetlete mi nekdo proc to ty velkobchody delají????
sobota, 6. srpna 2011
 
Matěj
Matěj Hroudo, těžké časy nezažijí jen internetové obchody, ale všichni. Pokles poptávky, málo peněz na útraty, atd. Nerozumím na co se tedy těšíš... Zlaté časy už jsou pryč.
sobota, 6. srpna 2011
 
B
B Včeréjší příklad:přijel pán s motorkovou pneu na defekt a při placení se ptál jestli když si doveze svoje nové pneu tak že jestli něco zaplatí navíc,že mu v jeho servise kde chodil naučtovali vysokou cenu.Řekli jsme mu že to je zcela normální a že to máme taky tzv. základní cenou za přezutí a pak jsou slevy .Vysvětlili jsme mu jen zběžně náklady na servis,zaměstnance,stroje apod.Kupodivu se nad tím zamyslel a uznal,že na tom je něco pravda.Co jsem tím chtěl říct, že to je zcela normální,běžné a legální upřednosňovat své zákazniky i s prodejem svých pneu ať už je to motopneu nebo osobák či náklaďák.Trend této činnosti u pneuservisu nastane ve větší podobě a bude nadále vzrůstat.
sobota, 6. srpna 2011
 
FERDA
FERDA Hroudo toho už bylo a je u nás a ještě se určitě dočkáme více takových pozitivních zpráv v našem oboru s prodejem pneu. Výrobci nebudou dělat už nikdy internetovým prodejcům sponzory a nenechají si diktovat jako tomu bylo nedávno.Do toho ještě kvalitní servisy,které nebudou mít především čas ani chuť přezouvat v sezoně interneťáky a je na světě problém pro tyto obchody.Sesypají se jako domeček z karet a to je jen dobře.
sobota, 6. srpna 2011
 
Hrouda UL
Hrouda UL Možná se jsednou dočkáme : Těžké časy e-shopů České internetové obchody zažívají špatné časy - jsou na prodej a krachují. Pokles poptávky, menší ochota zákazníků utrácet, příliš velká konkurence a snižování marží na minimum, to jsou důvody, proč se stále více e-shopů prodává nebo krachuje. Na prodej je tak v současnosti podle informací LN například velký internetový obchod s elektronikou Mironet.cz, nedávno pak majitelé kvůli existenčním problémům prodali třeba i známý Skateshop.cz. V Česku je v současnosti více než 20 tisíc internetových obchodů a každý den vznikají nové. Podle odborníků je však konkurence příliš velká a obchodníci tak v rámci konkurenčního boje stále snižují ceny. Spolu s tím jsou však zároveň nuceni stále snižovat své marže, což je pro stále více e-shopů likvidační. Více na lidovky.cz
sobota, 6. srpna 2011
 
John
John Fake není z oboru,takže neví že to je zcela normální a běžné najet 10-15 tisíc kilometru a mít sjeté pneu.Běžná věc.
sobota, 6. srpna 2011
 
Michal
Michal Mimochodem k té diskuzi u ojetých pneu na Audi. To je celkem normální stav, že ta pneu se rychle sjede, je to u čím dál většího počtu aut. Nemusí to být ani Audi. Jeden zákazník má nové Mondeo a na tom Bridgestone Potenza RE050A z prvovýbavy. Pneumatiky jsou po 15 000 km na předku pryč. A je to hlavně o tom, že ty auta jsou čím dál těžší a obzvlášť diesly + vysoký výkon, krouťák a sportovnější jízda řidiče, tak je jasné, že ta guma nevydrží. Pamatuju si, že na VW Touareg ty gumy nevydržely u nejsilnějšího TDI déle než 10 000 Km, ať se tam namontovalo cokoliv.
sobota, 6. srpna 2011
 
Michal
Michal Dílna: Však já jsem taky nenapsal, že Hankook je špatná pneu. Já jsem napsal, že těm gumám nevěřím a to je něco jiného. Pokud na ní zákazník bude skákat, tak mu ji rád objednám, o tom žádná. Ale pokud mi přijde někdo, kdo není rozhodnutý, nebo si dá poradit, tak Hankook rozhodně zmiňovat ani nebudu. Ale to je čistě můj názor. Rozhodně ho nikomu nevyvracím.
sobota, 6. srpna 2011
 
L.P.
L.P. Letošní zima bude prostě jiná.Co se udělá v říjnu bude asi hlavní.Každý se bude snažit ať pneuservis či internet.Kdo má navrch je podle mne zatím ten pneuservis.Taky to budu řešit obdobně. Napřed své zákazniky a pneu, pak ostatní.
pátek, 5. srpna 2011
 
FERDA-Ostrava
FERDA-Ostrava Mimochodem jsme dnes v Ostravě spolu byli,řešili jsme spolu zimní gumy a byla pohodička.Má blbé kecy na háku a na prudiče si už zvyknul,já tedy ne!Mimochodem to dělám taky tak již několik let.Blokuji dovezené pneumatiky,nemám s tím problém a práce roste a přibývá. Ještě poznamenám,že Slovenský zákazník dělá chytráka a neví o oboru zhora a vcelku nic.Čus.
pátek, 5. srpna 2011
 
FERDA-Ostrava
FERDA-Ostrava Bořek napsal-Letos je obrovská možnost, příležitost pro solidní pneuservisy dát těm špatným interneťákům pořádně na frak a udělit lekci. Je třeba si udělat cestu do budoucnosti tím, že si budete dělat své zákazníky i nové získávat svým prodejem kvalitních pneu a ne že budete jen PŘEHAZOVÁRNA dovezených nových---Naprosto souhlasím. Reakce silného provokatéra beze jména H,který reaguje na jakýkoliv útok v okamžiku když se začne psát proti přezouvání pneu z internetu.Znalec čínských,korejských pneu,neservisák a velký odborník na pneuservisy jako takové.A jeho odpověď-Jak jsem již uvedl v daném oboru pouze pracuji a webové stránky nevlastním a tak je nemůžu uvést.-značí že je to buď zasraný,špinavý interneťák,kterému hoří u prdele,protože se bojí spojení servisů a nepřezouvání internetů proti takovým chytrolinům jako je on,nebo je nastrčená veš a potkan.Jsi zbabělec a osobně bych ti s přehledem ukázal co je to pořádná práce na servise a ne jen ťukat do klávesnice a blbě psal, navážet se a prudit.Nebudu se tady moc rozepisovat,ale až tomu pánovi z T.. budeš šahat aspoň po kotníky,tak se pak můžeš něco odvážit snad už konečně rozumného napsat.Na rozdíl od tebe nepíše pomluvy,závistivé kecy,špínu a lži a měl by jsi se s ním setkat.Nemáš však jak píšeš ani odvahu a to by tě určitě on tady neprásknul srabe.
pátek, 5. srpna 2011
 
 
 

Newsletter

Archiv

 

Reklama

MarketPoint

 
 
 

5. května 1323/9
140 00 Praha 4

Tel.: +420 261 221 953
Tel.: +420 241 409 318

Fax: +420 241 403 333
E-mail: info@pneurevue.cz