Pneurevue.cz » Profil » BF

Příspěvky v diskuzích

BFKrásný večer přátelé gum. Nevím jak u Vás, ale denně mi přistanou na telefonu či emailu nové ceníky prací v pneuservisech. Konečně se mnohé střední a větší pneuservisy probudily a zdražují svou často podhodnocenou práci, protože jim hrozí nejenom zvýšení celkových nákladů které je a bude enormní, ale především jim hrozí úprk zaměstnanců. Už teď vím o servise v Čechách kde dali 3 mechanici výpověď v jeden den. Škoda je že především zdražují výměny velkých kol kde 20 kola a větší je teď běžná cena kolem 2500 . 3500kč za sadu komplet. Škoda, že u malých kol je často jen úprava symbolická, protože se často bojí okolních pneuboudařů, kteří malá kola umí, kteří zdražení neřeší, nedělají a ani nad tím neuvažují, Tady je velký kámen úrazu a je to zase špatně. Velké servisy mají být lídra, mají nastavit cenotvorbu a neřešit tyto plechpneubudkaře. No nic, aspoň když se trochu probudili a řeší to ať jim lidi kteří dělají na dílně neutečou. Takže rozumní pánové a dámy pneuservisu, zdražte včas ať ještě máte kde, na čem a hlavně i s kým v blízké době vůbec pracovat. A ti co jste sami na dílnách, tak ať ještě brzy máte na náklady třeba za energie které zdraží tak, že se budete pak divit jak se zrovna třeba ten elektroměr rychle točí a Vy nemáte z čeho zaplatit, protože jak se u mne třeba zrovna děje v garážích a často se tady stále říká: Bo já jsem tady lacný. Buďte si jistí, že levný v pneuservisním oboru je už jen hloupé slovo. Hezký středeční zbytek večera přeji.
O všem, co hýbe gumařinou
středa, 22. září 2021
 
BFHezký den přátelé gum z Orlické přehrady. Dnes mi to nedalo a jel jsem se projet jako každou dovolenou do nějakého pneuservisu. Vybral jsem si pod Pískem v Protivíně známý a velmi hezký pneuservis pana Veselého. https://www.veselypneu.cz/ Ač jsem se trefil velmi nešťastně do času, kdy tam měl kamion na přezutí a další osobní auto čekal každou chvíli, tak mne velmi ochotně provedl svým pneuservisem. Téměř jeho první slova zněla ??? Nejsou lidi na práci v servise, nemocenské, dovolené a nestíhám. Na jeho velkém servise byl jen on zdatný blížící se padesátník a náklaďák zrovna dělal pán která měl na beton už přes 60 let!!! Takže kde to jsme? Kde jsme se dostali z pneu oborem, že mladí nebudou dělat tuhle práci? Kde se to vše posunuje? Řeknu to slušně -- do zadnice!!! A vina je vlastně pak kde? Toto je velmi obsáhlá část, na rozebrání a diskuzi a dnes se do toho už raději nebudu pouštět, ale vím, že to co ještě přijde pokud servisy nezačnou napříč celým oborem a všude zdražovat jak pneumatiky, tak především práci, pak to zlomí mnohým pneuservisům totálně vaz. Příkladů bych tady mohl uvézt už několik. Ano, není to populární, avšak není čas ztrácet čas hloupostmi, výmluvami a jen hloupými kecy jak to nejde. O tom jsem přesvědčen. Děkuji tímto panu Veselému za chvilku kterou mi věnoval a mohu jen popřát mnoho úspěchu v práci i v osobním životě. Dokázal mi jako další pneuservisy v ČR, že je třeba rychle něco začít dělat než bude hodně zle a pro mnohé už i doslova pozdě.
O všem, co hýbe gumařinou
pátek, 20. srpna 2021
 
BFAno Hroudo přesně tak píšeš, jen ty záda nebudou totál zničené za 5let, ale mnohem dřív. Toto video je pro mne jen instruktážní kravina, protože jen ty 2patky mít sražené na autě je utopie a je to práce jak .....Vytahaná guma se mu dobře dělá a ten protektor co tam nazouvá jak by smet. Ano jde to když je to venku se spec. pákami, ale jste dodělaný jak borůvka kdyby jste to měli dělat každý den. Totálně Vás to odrovná velmi brzo. Sami dobře víme co dnes dokážou jen čím dál více těžké osobní gumy s celkovou páteří, plotýnkami, koleny, apod. takže na frajera s pákami na náklaďáky si hrát nebudu i když to umím ještě myslím velmi solidně. Kolem sebe u mnoha kolegů teď mám jen a jen problémy takže naopak jednoznačně zvolnit, zefektivnit strojový park a samozřejmě se musí ZDRAŽIT PRÁCE. Ale opět se ukazuje to co vidíme roky. Připosraní pneuservisáci nejenom nezdražují, ale dokonce i začali mírně zlevňovat práce. Ano i s tím jsem se teď v létě setkal, kdy vše zdražuje brutálním skokem a oni že není tolik práce tak raději hlupáci zlevní. Mě se pěst zavírá a dal bych některým přímo mezi oči aby se jim rozsvítilo. Totálně jdou proti proudu a nakonec stejně zjistí, že je to nezachrání a v ničem jim to absolutně nepomůže. Kvalitní lidi do servisu nejsou a ani jen tak brzo nebudou. Lidé z ulice stejně přilezou na zimu přezout, mnohé gumy nebudou a tak nechápu tyto zabedněnce že ještě vůbec fungují. No, funguji? Spíše kazí vše co jen jde. Ale dočkéj času jako husa klasu se říká a řady servisáků se zase jen zmenší, což bude mít i pozitivum. Jen ať ale neskončí dříve ti, kteří to dělají dobře, zodpovědně, logicky, profesionálně, apod, třeba že jim právě doslova jebne v páteři, nebo kolenu s těch čím dál tím těžších kol a skončí s podnikáním na ůkor těch doslova debilu oboru, kteří mají v mozku jen nasr.... Hezký večer přeji přátelé gum.
O všem, co hýbe gumařinou
čtvrtek, 19. srpna 2021
 
BFHezký den přátelé gum. Kdo se chce jako dobrý, kvalitní a profesionální pneuservisák vytočit tak si prohlídněte tohle video. Jestliže autorizované servisy ať už u nás nebo na Slovensku takhle provádějí například opravy pneu, tak bych nejraději podal trestní oznámení. Nedivme se, že pak z nás dělají pak všichni odpad, když tohle jsou schopni provádět. Je mi doslova na blití a jen mne to utvrzuje jaká je dnes těžká cesta profesionálního pneuservisáka. https://www.youtube.com/watch?v=gqcYE_rkvtc
O všem, co hýbe gumařinou
pondělí, 9. srpna 2021
 
BFHezký den přátelé gum. K článku - Hodně otázek pro příští číslo Pneu revue - jednou částí se píše, že Velkou neznámou jsou ceny pneumatik a jejich dostupnost. Ano přesně tak, jak již zde bylo psáno že Čína a Amerika skupuje zásoby kaučuku a dostupnost z Číny a okolí díky dopravě zdražuje ceny pneu tak že se pak nevyplatí vozit do Evropy. Výrobci v Evropě nestíhají ani náhodou. Uvedu příklad. Např. nákladní Matador je tak tak zavalen objednávkami že pneu které byly objednány na březen budou dostupné až třeba v srpnu nebo září. Výrobce nestíhá vykrýt poptávku a tak se i někteří další výrobci rozhodli omezit, nebo i pozastavit výrobu některých značek, aby svou výrobu vrhli na prémiové značky, které jim přinášejí mnohem větší zisk, než jejich druholigové podznačky. Na trhu chybí už teď velké množství nákladních pneumatik a očekává se velký problém v blízké budoucnosti. K tomu se snad by mohl vyjádřit Shambo. Co se týče osobních pneumatik, tak tam to je taky v některých značkách a velikostech bude asi zajímavé. Někdo si bude přát tu a tu značku a tenhle přesný rozměr, ale místo toho bude rád, že sežene úplně něco jiného a přiznejme si že i někdy podstatně i dražšího. Jo hold, výběr nebude tak veliký, škála tak široká a ceny nebudou nikterak nízké. Bude platit třeba i heslo,-- ber co je a moc si nevymýšlejte, protože ani to co je teď už příště možná nebude -- Prostě vše na co jsme byli zvyklí se asi tuto zimní sezonu změní. Teď ale záleží na mnohých z nás jak se k tomu postavíme a přistoupíme. Jsou takoví kteří podlehnou tlaku internetu, Jsou takoví kteří to budou nějakou formou blokovat. A jsou taky tady ti, kteří nemají čas na jiné než na své zákazniky a dovoz nových pneu odjinud mají striktně zakázán. Jedno je jisté, že z práce za současných cen které předvádějí některé pneuservisy je nemožné ne žít, ale doslova přežít. Prodej pneu vždy patřil a neodmyslitelně patří k pneuservisu a to si všichni zúčastnění musejí uvědomit včas. Každý musí najít svou cestu jak z toho vyjít v současnosti a blízké budoucnosti co nejlépe. Garážfušermistr co je sám to nějak dá, ale bez prodeje pneu to solidní, kvalitní, pneuservis s byť třeba jen jedním zaměstnancem nemá šanci nijak ustát, jít a budovat dál. Zima bude i velká zkouška nervů kolik a čeho si připustí majitel pneuservisu je jen na něm. Za sebe vím že část října a listopadu nemám čas na nic jiného než na své věrné, stálé zákazniky, na uloženky a tak nepřezuji ani jedno nové kolo dovezené odjinud, protože to tak mám již řadu let a nemíním to absolutně měnit. Klid na svou práci pro celý můj tým v nejdůležitějším období roku je pro mne základ a prodej pneu a potřebný zisk je velmi důležitý pro další činnost. A jen napíšu svůj názor, že ten kdo včas gumy teď nabere a nakoupí ten letos neprohloupí. Hezký zbytek neděle přeji.
O všem, co hýbe gumařinou
neděle, 11. července 2021
 
BFHezký pozdní večer přátelé gum. SJM příteli, děkuji ti za příspěvek, který přesně popisuje situaci na trhu která brzo nastane. Napíšu jen k anketě - V jakém poměru se u vás podílí marže z prodeje zboží a služby (práce) na HV (zisku)? Uveďte nejbližší variantu - Jestliže někdo napíše 80 práce / 20 marže pak je to buď obyčejný boudař, který žije jen z toho že po šichtě příjde a převleče se a jde přehazovat gumy, ale ten by tu nehlasoval, nebo to je autoservis který žije s náhradních dílů, ale spíše to jednoznačně vidím na určitou snahu zmanipulovat výsledky této ankety určitou skupinou která chce navodit, že z práce se krásně vyžije a gumy nepotřebujeme prodávat a jsou téměř bych napsal zbytečností. Já tvrdím však jedno. Neexistuje aby dnes jakýkoliv solidní pneuservis byť už třeba s jedním zaměstnancem mechanikem vyžil s těchto nesmyslů které mají teď zrovna v anketě 40% hlasů. Zcela a zhola blábol. Z práce by nezaplatil téměř ani zaměstnance, natož sebe, energie a to se už vůbec nebavím o strojích, vybavení, apod. Takže verze 50-50 je ještě schůdná a možná, ale 80 práce-20 marže je totální nesmysl, hloupost a blábol. Beru to tak jak to je a nebudeme si tu namlouvat, kteří víme o co jde, že tohle je práce lidí kteří si myslí že jim třeba budeme už letošní zimu přezouvat jejich gumy. A ty věci tady už zase čerstvě jsou a tlaky které se snaží vytvořit třeba zrovna umělými výmysly typu této ankety. Vím jedno, letos v zimě se přidávají další solidní a kvalitní pneuservisy k omezování internetových gum v přezouvání. Důvodu proč tomu tak je a bude je několik, nebudu je tu všechny vyjmenovávat, ale jedním s důvodů je že prodej jejich pneu a zisk z nich má absolutní přednost před jakýmkoliv dovozem nových gum odkudkoliv. A proto žádný opravdový pneuservis nemůže a nikdy ani nenapíše takový nesmysl který má teď v anketě 40%. Můj osobní názor. A teď bych poprosil Romana, Čendu a další o jejich názor a kolik dali oni do ankety. Díky.
O všem, co hýbe gumařinou
pondělí, 28. června 2021
 
BFV článku -- Jednou z nás budou "pneu-pošťáci" s kterým v některých věcech souhlasím však také napsal---- p. Urbánek: Něco podobného bude platit i pro pneuservisy. Ty už nebudou vůbec prodávat pneumatiky, ale pouze poskytovat služby----- Tak tady bych se vsadil o hodně peněz a nejenom o ně že se pořádně tedy plete a po včerejšku jsem si hodně jistý, že to není a ani nebude nikdy všeobecně a globálně pravda. Ano, pro garáže, plechboudy a některé další i třeba solidní pneuservisy, kteří nepřistoupí na věci o kterých jsem tu velmi nedávno psal, ale celkově to není a nebude pravda. Absolutně p. Urbánek nemá představu o tom co se chystá, připravuje a co už i začíná fungovat je. Jen mohu říct, že pneuservisy nespí, výrobci je více už dnes potřebují než si sami přiznávají, vyhledávají je a problémy budou mít právě takoví prodejci, kteří si myslí o pneuservisech to co p. Urbánek napsal. Sám nejsi opravdu nic, ale skupina čehokoliv je dnes už někde zcela úplně jinde. No nic, nebudu se do toho zabředávat, ale nebojte se pneuservisy kteří půjdou s dobou. Nezůstanete jen posluhovači internetu a přezouvači dovezených kol. Záleží však jen na Vás.
O všem, co hýbe gumařinou
pátek, 11. června 2021
 
BFJinak tento týden jako i předešlý absolutně perfektní, prodej pneu byl stále velký, práce až až a jsem rád že to pomalu už končí a bude čas na jiné věci. Jak jsem již psal v dubnu jsem slavil dvě jubilea. Napřed 30let v oboru a pak ještě kulatiny, kde jsem se hodně zamyslel a také si jasně řekl, že je to pro mne určitý zlom, nejenom v osobním životě, aletaké hodně v tom pracovním. A to doslova. Od letošního roku si např. lidé už nemůžou objednat geometrii přesně na čas. Ptáte se proč? Kdysi jsem to měl rozfrcané po celém dni a jak přijel tak se hned dělala. Nevýhoda byla že lidé čekali a otravovali na servise, mašina celý den svítila, ničila se velmi drahá elektronika, a někdy se prostě časově nedařila geometrie udělat a nastal pak skluz na pneuservise. To jsem musel eliminovat. Dnes to mám tak co jsem koupil novou špičkovou geometrii že napřed mi zavolají a objednají se na den a do max. ranní 9 hodiny musí všichni kdo je objednaný postavit auto a jdou povinně pryč. Až se udělá kontrola podvozku a následně když je vše ok se zapne geometrie a v klidu se udělá. Po ukončení se zavolá zákazníkovi že má buď tu a tu vadu a nebo má geometrii hotovou. Vše se zklidnilo, šetří se špičkové zařízení, nestresuje se že nejde povolit třeba to nebo tohle a hlavně když přijede zákazník třeba na přezutí, tak se odejde od zvedáku geošky a jde se přezouvat. Předtím zákazník nechtěl čekat na přezutí až se dodělá komplet geometrie a jel pryč, teď ne, teď geometrie má čas a pneuservis jde absolutně napřed. To samé je s defekty a přehozy na sekačky, traktůrky, motorky, čtyřkolky, elektrokoloběžky apod. To zákazníci musí nechat na servise a až je to hotové třeba další den nebo dva tak se mu volá. Jednoznačně se to projevilo v produktivitě a v klidu na servise. Nehledě že se šetří stroje zařízení které stojí čím dál víc. Jsem rád, že jsem stihl objednat nový kvalitní nůžkový zvedák s přízdvihem na geometrii ještě v únoru, protože teď bych za něho dal o dalších 90 000,- navíc. Tak vše zdražuje!!! Zvedák minulý týden přijel do obchodního zastoupení a někdy v létě ho v klidu namontuji po malých úpravách u sebe. A proto i říkám, je čas nastavit ceny, služby, tak jak to vyhovuje absolutně servisu, ne někomu jinému. Pravidla jsou na majiteli a ne na lidech kteří by chtěli vše jen zadarmo a ještě doslova doplatit(((-: A co se týče letošní zimy, tak tam to bude hodně divoké. Např. obrovský nedostatek se očekává v dodávkových pneumatikách, takže že by příležitost?? Jen jedno Vám upřímně řeknu 30let v oboru je dlouhá doba a každý si musí uvědomit co je v životě důležité a vím že vola opravdu blbce nikdy a nikomu jsem nedělal a ani už nebudu, protože život se má prožít a ne přežít. A já chci ještě prožívat tu práci kterou miluji a i když jsem někdy hodně unavený, smutný, nešťastný, naštvaný a i vytočený přesto vím že bít se za to v co věřím je správné a nezradím sám sebe už proto že bych se nemohl podívat nejenom některým které osobně z Vás znám do očí, ale ani už vůbec ne do zrcadla. Poctivý pneuservisák pro mne hodně znamená a navždy to tak zůstane. A proto přátelé bojujte jak umíte, co vám síly, vůle a chuť stačí. Bořek.
O všem, co hýbe gumařinou
neděle, 30. května 2021
 
BFA ještě snad proto by měla být v anketě dáno cena základní bez slevy a jak psal Roman, všude je to jiné, ale podstata je jedna. Omezit tyhle gumy na pneuservise, protože stroje, vybavení, a hlavně lidi a zdraví stojí příliš peněz, času a zdraví. Pneuservisy se v současnosti potýkají s obrovskými problémy s lidmi. Za pár let to nebude mít kdo dělat a to není fráze to je holá skutečnost. Lidi na servis nejsou, nehrnou se a ani nebudou, bohužel je to tak a smiřme se s tím, nezmění se to ani náhodou lusknutím prstu. Proto je čas aby kvalitní pneuservisy měli komplet služby od objednání přesných vybraných gum, rezervace na přesný čas až po komplexní služby kdy zákazník jen přijede a zaplatí za službu. Ten čas nastává a je blíž a blíž. Takhle to bude v budoucnu vypadat na kvalitních pneuservisech, ostatní budou dělat jen ty zbytky, poskoky a sluhy. Bohužel je tomu tak a za pár blízkých let si na toto vzpomeňte. Svět se posouvá jinam a jak říkám bojuji a budu více ještě bojovat svým internetem proti tomu druhému internetu a jsem rád, že to zatím krásně jde.
O všem, co hýbe gumařinou
neděle, 30. května 2021
 
BFPneunm tady se musím opravit. Kontrola dovezených pneu, test těsnosti apod, není nic zakázaného i když se provádí jen u dovezených nových pneumatik a může být v ceníku. Podle mne by měla už být součástí každého pneuservisního ceníku. Zákon jasně říká, že ručíme za práci a tohle může být v ceníku a sám to mám a provádím test těsnosti za 400, ale i za 1000,- dle velikosti gum, což je oproti mým nové zakoupeným pneumatikám jednoznačný rozdíl. Taky jsem dostal pochvalu a nic nenamítali, takže ano tahle položka může být použita u internetových apod. dovezených nových pneumatik. Svoje nové máme pojištěné ze zákona, tyhle dovezené ne takže je na nás jak je příjmeme , omezíme a kontrola může a podle mne i musí být zpoplatněna a je mi jedno jestli to je nějaká sra... nebo Michelin, absolutně jedno. Zaplať a jeď(((-: A úspěch slavím s tím když na závěr u placení jim ukážu že kdyby si gumy koupili u mne tak to mají za slevových 1000,- a teď platí 1890,- a ani nemrknou. Říkám, nemůžete mít cenu stejnou jako zákazník který si kupuje u mne pneu. Naopak musíte ji mít dražší a v zimě Vás v sezoně absolutně nepřzuji, protože to mám na stránkách , na servise všude napsáno a řeším jen svoje lidi a gumy ode mne. Není čas na hlouposti a když jste to koupil na internetu tak si to buď tam i přezujte, nebo si kupte stroje a luskejte si to v garáži. Ani nepípnou a hodně, opravdu hodně lidí se vrací a kupují pak u mne, protože zjistí že ty především velké rozměry jsou těžké jako prase a neumí to jen tak někdo přezout. A co nepříjdou mi fakt nikdy nevadilo a nevadí. Jsem znám svým postojem už dá se říct léta letoucí a vím, že nikdy neustoupím. Pravidla nastavuje servis ne zákazník z ulice a už vůbec ne interneťák. Asi tak.
O všem, co hýbe gumařinou
neděle, 30. května 2021
 
 
 

Newsletter

Archiv

 

Reklama

MarketPoint

 
 
 

5. května 1323/9
140 00 Praha 4

Tel.: +420 261 221 953
Tel.: +420 241 409 318

Fax: +420 241 403 333
E-mail: info@pneurevue.cz