Pneurevue.cz » Fórum » Jak se podle Vašeho odhadu změnily velkoobchodní ceny na zimní předzásobení oproti loňsku?

Jak se podle Vašeho odhadu změnily velkoobchodní ceny na zimní předzásobení oproti loňsku?

 

pátek, 29. července 2011

Otázka ze dne 29.7.2011

 

Můžete uvést konkrétní příklady, jaká byla cena loni a letos?

 
 
 
host
host bezejména- ty osle pokud budeš dělat v sezonu cca 100 aut a budeš mít skladem stovky nebo tisíce kol,co je lepší? Přezouvat všechny bez rozdílu,nebo ty co kupují pneu??
pátek, 5. srpna 2011
 
Radek
Radek Každý máme jen nějakou kapacitu a stihne jen co stihne. Je logické dělat přednostně stálé zákazníky. Ani net mně nevadí pokud ho stihnem udělat proč ne. Každá práce dobrá. Pokud garážista dělá trochu slušně tak proč ne. Věřím že řada malejch bude dělat práci lépe než větší servisy.
pátek, 5. srpna 2011
 
Bořek-Třinec
Bořek-Třinec Beze jména H -denně dělám defekty na x pneumatikách včetně i na Čínách.Takže asi tak ke stroji který má foto staré pneu s defektem. Včera jsem tu řešil například třepačku BMW 225/55R16 od Goodrydu, kdy byly prasklé kordy a odloupený kousek běhounu a mělo to najeto 8600km. pán sám nechápal co mu to doporučili. Korejce jako Kumho, Hankook, Roadstone apod mám osobně velmi rád a nemám s nimi žádný problém. Nepřezouvám a mám to v ceníku dovezené nové pneu z Číny. Nevím na co si hraješ osobně ty, já teda na nic, ale až mi zavoláš, pozveš mne, nebo dáš tady své www stránky tak pak můžeš se mnou diskutovat, do té doby raději zanech své někdy opravdu velmi hloupé připomínky. A až najdeš odvahu tak napiš, jinak si u mne provokatér a možná velký amatér. Bořek
pátek, 5. srpna 2011
 
beze jména H
beze jména H pak tedy nahráváte garážistům na které se tu nadává a pomáháte jim k rozvoji
pátek, 5. srpna 2011
 
Radek
Radek Jistě že ekonomické ano, děláme to tak také.
pátek, 5. srpna 2011
 
Radek
Radek Myslel jsem že Stoklasa dělá jen s Chárou ten svůj eshop http://www.pneu-dnes.cz/o-nas/ .
pátek, 5. srpna 2011
 
beze jména H
beze jména H a ve výsledku ekonomické?
pátek, 5. srpna 2011
 
petr d
petr d Pokud zákazník přiveze vlastní nové pneu platí ceníkovou cenu, pokud kupuje u mě má 50% slevu na práci, v sezoně tyto lidi odmítám z důvodu plné kapacity a mám čas na své zákazníky - jednoduché, spravedlivé a účinné.
pátek, 5. srpna 2011
 
beze jména H
beze jména H Mimochodem je Bořku je úplně jedno na co si hraješ, ale na svém webu - na foto přezouvačky máš na přezouvačce korejský Nankang Sport NS-II takže ono je vlastně jedno jestli přezouváš Čínu nebo Korejce- asie je jen jedna. :-)))
pátek, 5. srpna 2011
 
petr d
petr d jestli náhodou v těch 80% nejsou započítané i pneu které sice do servisu dodají ale zákazník je platí DP i s prací a servis pak dostane 100 za montáž pneu.. Před pár lety u mě byl p. Stoklasa - člověk který se v pneu branži pohybuje hezkých pár let a nabízel mě DP jako partnera v podnikání.. ted už nabízí agro pneu u jedné německé firmy.. čím to? že by špatná koncepce..
pátek, 5. srpna 2011
 
beze jména H
beze jména H mimochodem Bořku z Třince....... tvoje návštěvi u pneuservisů, co tady tak čtu jsou uplně nesmyslný.........jak poznáš dobrý pneuservis tím, že si u nich dáš za jedno odpoledne kafíčko a podíváš se zda mají kvalitní stroje, uklizíno a hezký prostředí a zaměstnance v čistých monterkách, to ještě nic neznamená ani to. To by jsi u nich musel minimálně jednu sezonu dělat, aby jsi poznal, zda odvádějí kvalitní práci a jaké je mínění o jejich práci........takže tvoje hodnocení pneuservisů je neobjektivní. Jinak hezký popis pneuservisů, což už si v dnešní době dokáže udělat každý podle fotek, takže stačilo okomentovat jejich fotky na netu a možná by to vyšlo nastejno.
pátek, 5. srpna 2011
 
beze jména H
beze jména H jak poznáte gumy zakoupené přes internet? Když Vám je zákazník sám přiveze na pneuservis, tak nepoznáte zda je koupil u někoho na dílně nebo v kauflandu- nebo v Německu, takový odborník tady z Vás nikdo není a nikdy nebude, to jedině, že by je začali dělat růžový. (samozřejmě se nebavím o číně) Lidi budou neustále nakupovat přes internet z pohodlý svého domova, kde přehlednost značek a informací o prodávaném produktu je daleko vyšší a rychleji k získání. Vždy se na trhu a v oboru najde nějaký menší pneuservis, který si nemůže dovolit odmítat přezouvat pneumatiky zakoupené přes internet a přicházet tak o zákazníky. To sami zákazníci si musí rozhodnout jaká varianta distribučního kanálu je pro ně výhodnější a z hlediska servisu a následného přezutí a využití dalších služeb lepší. Distribučních kanálů je v současné době více než dost a to, že internet je pouhým jedním z nich vůbec nic neznamená- přede 10 lety to bylo nemyslitelné a dnes podívejme se........i elektro přes net. Ty pneuservisy jenž se neustále vidí v éře těsně po pádu železné opony jsou na cestě do pekla a žijí v obláčku nesmyslů a představě, že se vše vrátí do starých kolejí, kdy jen oni prodávali zboží v tomto oboru za marže, které jim dopomohli postavit jejich pneuservisy a nyní se pišnící tím, že gumy zakoupené přes internet nebudou přezouvat - protože se snaží vše vrátit tam kde bylo, ale to si zákazník v dnešní době už nenechává líbit. zdar zdar zdar
pátek, 5. srpna 2011
 
Anonym
Anonym Když prodáváte 80% na servis tak se vyse...te na internet ne ,a nikdo na Vás nebude házet špínu .Všichni Vás budou respektovat jako špičkového odborníka.Ale to NEJDE ŽE?
pátek, 5. srpna 2011
 
radek
radek To musí mít nějakou třeba příbuzenskou spojitost :-) Jinak mně čína nevadí, setkám se s ní opravdu minimálně. Lidi to vyzkouší a pak se tomu už spíše vyhýbají. Když byl před pár lety boom s čínou tak jsme ji začli prodávat také ale pak jsme od toho upustili. Většina lidí nepochopila že to fungovat jako normální kolo nebude. Takže dohady, reklamace atd. Své zákazníky si to ale věřím určitě najde.
pátek, 5. srpna 2011
 
Bořek-Třinec
Bořek-Třinec Krásné ráno. P. Častka, možná že nepoznám na nějakém favoritu rozdíl mezi Čínou a Polokem Kormikem, ale na ostatních vozech po ujetí tak 10 tisících km bez problému, to si buďte jisty zase skoro Vy. A kde bych to poznal z velkou jistotou, jsou nouzové stavy, kdy bych místo brždění jel dál jako ledové saně dědečka Mrazíka. Víte já uznám Čínu, až si někdo nechá poctivě udělat test u nás v ČR v nějaké certifikované zkušebně a ta za to bude ručit svým krkem. Né to co se děje dnes, kdy téměř vše je jen podvod. Říkal jsem už kdysi, že se najdou Čínské značky kde je kvalita, ale z toho nepřeberného černého nesmyslu už nikdo ani neví co je co a kdo je kdo. nevím kde je 53% na Klébry na internetu, to je opravdu dobrá cena. Doufám, že je má fyzicky na skladě a né že tam má jen slevu a houby s octem fyzicky. například nový portál www.kdekoupitpneu mi dělá obrovskou radost. Zjistil jsem, že jsou tam hezcí někteří podvodníci. Na webu se vytváří dojem serioznosti, chválí, chlubí co mají na skladě a jejda jak najedete na jejich stránky. Nemají nic, lžou, podvádějí a pak nabízejí náhradu Čínu!!! Plivnul bych jim do tváře a to hned a několikrát. Tohle by mohlo být dobré téma do časopisu pneurevue. Proč a jak lžou internetové prodejny??? Můj dodavatel je má hned a okamžitě na skladě a to je podstatné. 2% mě osobně nezabijou, vydělám to na práci, nebo už tím že téměř nepřezuji internetové gumy v sezoně a to bude a je trest pro hlupáky kteří pak jezdí po servisech a mají skutečné nervy, že je nechce nikdo přezout. A vaše smluvní pn.. jsou většinou příliš vzdálené na jejich pohodlnost, nebo kvalita pneuservisu odpovídá nabídce. Tam je posílám a oni nechtějí jet 20-30km apod. Pročpak? Na to se zase letos moc, moc těším. Zase to jen podpoří mou praxi, že takových 70% z nich si pak nekoupí gumy na internetu a jdou přímo k nám. Třeba né ke mne, ale do servisů a hodně si jich uvědomí, že udělali chybu. A to samé doporučuji rozumným pneuservisům. Přezouvat jen solidní pneu, v sezoně omezovat časově zákazníka objednáním za 2-3 i více týdnů, kdy pak na 100% víme že stejně nepřijdou, posílat je do smluvních servisů apod. Dávat jim bez slevové, základní, tedy hodně navýšené ceny za práci která je odrazuje, apod. Tady je cesta silné a účinné blokace těchto pahýlů služeb pneu. Mám to řadu let vyzkoušené a když se podíváte do historie této diskuze třeba na rok 2008 tak uvidíte, že se u mne v postoji téměř nic nezměnilo a názor zůstal stejný, neli tvrdší vůči internetu a takovýmto špínám kteří někteří propagují a snaží se psát holé nesmysly, lži, dělají podvody jen aby se ukojili svým domníváním, že mají oni pravdu. Ne nemají a ani nikdy v tomhle nebudou mít. Ani já nejsem dokonalý, ale cestu kterou jsem před lety zvolil se mnoha jevila jako zcestná a špatná. Dnes za mnou jezdí, pozyvají mne k sobě, nechají si poradit, komunikují a naslouchají. Věřím, že jednou bude silná skupina pneuservisáků, kteří nastaví laťku všem ostatním v okolí a přeberou ten nepořádek u nás v oboru do svých rukou a internet bude muset naslouchat, protože stroje, vybavení, kvalitu máme my v rukou, ne ti co jen balí páskami ten černý kulatý nesmysl a pošlou to PPL apod. někde někomu domu. Letošní zima je časově a zákony zkrácená a pro servisy nevýhodná. Proč se ještě otravovat s tím, že si někdo doveze třeba Čínu. Já na to nemám, nebudu a nechci mít čas a ostatní ať se zařídí jak myslí oni. Každý je strůjcem svého štěstí. Bořek.
pátek, 5. srpna 2011
 
Michal
Michal Radek: Kdyby jen v Netolicích:-) Ono to trochu zasahuje i do Šenova:-):-)
pátek, 5. srpna 2011
 
V.Částka
V.Částka Jinak nechápu, proč tu lidi tolik štve nějaká čínská pneumatika. Na skladě máme na zimu 60.000 pneumatik a z toho jen 3000 čínských. 80% pneumatik prodáváme pneuservisům a jen 20% koncovým zákazníkům. A koncový zákazník u nás Čínu nekupuje. Pěkný večer všem.
čtvrtek, 4. srpna 2011
 
V.Částka
V.Částka Morisi: asi došlo k nepochopení, nepsal jsem o tom že pneuservis má prodávat čínu a zaměřit se na montování pneumatik z internetu. Pokud obchodník neumí naslouchat svému zákazníku, tak nepřežije. Za tím si stojím. Pro Servis jižní Morava: pneumatiky na pneurevue jsem nepropagoval, ani nevím co o nich napsali. Pro Vietnamce je Čína něco jako pro nás SSSR. Bořku: Čínu začalo dovážet IHLE už před 10 lety a nikomu to nevadilo. Bořku vsadim se s vámi o sadu Michelinů, že při jízdě nepoznáte rozdíl našich čín od Kormoránu. Jinak Kleber za -51% není dobrý nákup, když malý pneuservis s internetovým obchodem ho na netu prodává za -53%
čtvrtek, 4. srpna 2011
 
radek
radek Když může mít Grill Goodride - dobrá v testech tak proč ne Částka. Jo tam kolem Netolic je všechno jinak :-) Každopádně každý si může prodávat co chce, ale lidem by lhát neměl. S těma vietnamcema máme podobnou zkušenost. Přinejhoršim jdou na Barumku či Matador , ale obvykle berou premiovou třídu. Všechny ty jebky co sem tahaj sou přici určeny pro nás , ne pro ně.
čtvrtek, 4. srpna 2011
 
Bořek-Třinec
Bořek-Třinec A ještě jedná pro mne pozitivní zpráva. Dnes jsem snad všechny rozumné pneuservisáky přesvědčil a dokázal, když jsem nedávno psal, že na naši diskuzi chodí mnohem více lidí nejenom přímo z oboru, ale i širšího okolí, než mnozí očekávali. Dokázalo mi to tah, zkušenost, přesvědčení a skutky, které jsme tady už dosáhli díky této diskuzi. Mnozí nevědí sice o čem teď hovořím, ale nebojte brzy třeba pochopíte. Jinak mám ještě pár set krásných čerstvých Klébrů za 51% slevu pro pneuservisy. Kdo má zájem, tak ať si pospíší, pokud ještě jsou. Za ty peníze je to super prodejná guma. Za to jsou dnes některé ty vaše slavné Číny přátelé interneťáci, tak uvidíme kdo koho bude školit. Hezkou noc přeji.
čtvrtek, 4. srpna 2011
 
 
 

Newsletter

Archiv

 

Reklama

MarketPoint

 
 
 

5. května 1323/9
140 00 Praha 4

Tel.: +420 261 221 953
Tel.: +420 241 409 318

Fax: +420 241 403 333
E-mail: info@pneurevue.cz