Pneurevue.cz » Fórum » Máte obavy, že současný hospodářský pokles výrazně ovlivní prodej a servis pneumatik?

Máte obavy, že současný hospodářský pokles výrazně ovlivní prodej a servis pneumatik?

 

středa, 21. ledna 2009

Otázka ze dne 21.1.2009

 

Chystáte v tomto směru nějaká opatření?

 
 
 
Franta K.
Franta K. Kissáku,nevím proč jsi pořád tak závislý na Barumce.Ano souhlasím ať se vrátí kompletní výroba do Otrokovic,protože na Malajských Barumkách mí někteří zákaznici najeli jen i 3000km a byly až na drát sjeté,takže mi nikdo nevymluví,že kvalita je tam katastrofální a výrobní proces absolutně nekontrolovaný.To samé je i u Barumek vyrobených v Portugalsku a J.A.R.
neděle, 15. března 2009
 
KISS
KISS Myslím,že panika kolem Barumu a Matadoru není na místě. Právě na opak se domnívám, že je v budoucnu čeká posílení pozice. Jen naprostý idiot ponechá drahou a relativně jednoduchou výrobu na "západě" a zruší na "výchdě". Dále na východě je sice ještě levněji, ale prodražuje se doprava. Do lodního kontejneru dáte bez problémů 10000 ks notebooků za cca 200mil, ale jen 2500 pneumatik 165/70R13 Barum Brillantis z Malajsie. Potom to 1,3 Eura co je v ceně pneumatiky z Temešváru nebo Otrokovic nebude tak žhavé. Již dnes se lidé "nahlas ptají", zda by nebylo dobré vrátit výrobu malých pneumatik zpět do Otrokovic. Odbyt na tyto malé rozměry údajně stále je, na rozdíl od velkých 18,19,20 a 21" na kterých se poslední roky v Otrokovicích stavělo. "Východ" je pro tyto rozměry malý trh, na západě a především v USA,je zase v období krize společensky nevhodné, aby si majetní lidé kupovali vozy, jejich cena je jako u malého domu, spotřeba jako náklaďáku a přezutí stojí jako zánovní auto. A voootom to je:...............................Časopis Neue Reifenzeitung v této souvislosti přinesl výsledky studie Deutsche Bank, která se pokusila stanovit, jak velký je podíl mzdových nákladů na pneumatiku u spíše menších gumárenských závodů, které navíc nepůsobí v zemích s nízkými mzdami, ve srovnání s těmi, které mají podstatně vyšší kapacity a navíc vyrábějí například v zemích střední a východní Evropy. Za příklad posloužily závod Michelinu ve francouzském Toul a továrny Continentalu v rumunském Temešváru a v moravských Otrokovicích. V Toulu podle údajů banky vyrábí asi 820 zaměstnanců na dva miliony osobních pneumatik ročně. Jejich průměrný roční příjem činí 46 000 eur. Na jednoho pracovníka tak vychází výroba 2440 pneumatik ročně při mzdě ve výši 18,90 eur na jednu pneumatiku. Při průměrné prodejní ceně 50 eur za plášť vypočítali analytici, že podíl mzdových nákladů na pneumatice vyrobené ve Francii činí 38 %. Ve srovnávaném rumunském závodě Continentalu pracuje na 1500 zaměstnanců, na něž připadá roční výroba desíti milionů pneumatik. Při mzdě pohybující se od 12 tisíc do 25 tisíc eur ročně vycházejí mzdové náklady na pneumatiku ve výši od 1,80 po 3,70 eur. To odpovídá podílu mzdových nákladů na pneumatice ve výši mezi čtyřmi a osmi procenty. Podobně křiklavý je rozdíl i mezi náklady ve francouzském závodě Michelinu a českým závodem Continentalu: V Otrokovicích se mzdy pohybují rovněž mezi 12 tisíci a 25 tisíci eur ročně a na 8000 zaměstnanců tam vyrábí zhruba 20 milionů pneumatik. Podíl mezd na jedné pneumatice tak činí mezi 1,50 a 3,10 eur, což znamená mezi třemi až šesti procenty na ceně jedné pneumatiky
neděle, 15. března 2009
 
Bob
Bob Point zase jen uráží.Důležitější je však,že mám pravdu a Continental jde pěkně do srabu a doplatí na to jiné státy a lidi.
pátek, 13. března 2009
 
Point
Point Bobe, tak je vidět, že montérkáři nerozumí ani obchodu ale ani národům. Ty frantíku jeden...
pátek, 13. března 2009
 
Bob
Bob U nás je Frantík Němčour a Francek Francouz.Jinak tedy Nácek,pro tebe.
pátek, 13. března 2009
 
Anonym
Anonym Frantíkům? Continental jsou franocuzi?
pátek, 13. března 2009
 
Bob
Bob Tak a je to tady přátelé.Continental nám pomalu jde ke dnu.Zavírá zatím 2 podniky.Barumka omezuje výrobu,Matador taky.To to dopadá když frantíkům lezem do zadečku,co? A bude ještě hůř.
čtvrtek, 12. března 2009
 
johny
johny Viz analytik: ...a dejte jim najevo, že se na ně díváte zvrchu a že si jich jako motoristů moc nevážíte. Tak to je opravdu super přístup k zákazníkovi :-)
čtvrtek, 12. března 2009
 
Praktik
Praktik Analitiku analizuj,ale praxe je úplně o něčem jiném.
pondělí, 9. března 2009
 
alalytik
alalytik Přesně v tom co popsal kiss asi o tři příspěvky niž, spočívá hlavní výhoda a síla pneuservisů - jenže většina z vás vůbec neumí jednat se zákazníkem, dávat věcné argumenty a neblábolit, naučit se nazpaměť základní technické informace a profesionálně je podat, postarat se, aby i poslední pomocný mechanik měl aspoň základní komunikační schopnosti. O tom byste tu měli debatovat, to je vaše řemeslo a zbraň proti interneťákům. Vy tady diskutujete zase jenom o těch číslech a cenovkách. Máte milion příležitoséte interneťáky důstojně a na úrovni poslat do pozice, jaká mim patří - tendenčních nestálých překupníků, kteří k tomu oboru nemají vůbec žádný vztah a vždy dělají jen to co krátkodobě vynáší. Oni na rozdíl od vás se zákazníkem nemají šanci mluvit, tak je šikovně zpracovávejte, ukažte jim svou přidanou hodnotu, když si přivezou šrot na přezutí, tak jim to přezujte, ale řekněte jim o těch gumách své (vždyť o těch kendách, goodridech atd. se popsaly již stohy), a dejte jim najevo, že se na ně díváte zvrchu a že si jich jako motoristů moc nevážíte, ale jaké profík je obsloužíte. Prostě buďte chytří, na úrovni, vychovávejte své lidi, aby to byli nejen dobří montéři, ale i obchodníci. Buďte věcní a struční, nemyslete si,že někoho dnes zajímá, že mu budete dvě hodiny vykládat o nějaké gumě, když máte klienta na place, vytěžte z toho, interneťáci takovou možnost nemají, třeba se pak zastydí, že si jako umouněnci nechávají posílat levný čínský šrot a pak je montují na 10 let staré prohnilé bmw. BUĎTE CHYTŘÍ. Nesnižujte se, nenechte se vyprovokovat, buďte rafinovaví.
sobota, 7. března 2009
 
Kikos
Kikos Měl jsem dnes v noci krásný sen.Interneťáci zkrachovali.Oooo jak blaženě se mi spalo.Ještě více takovýchto nocí a bude to orgazmus lepší než z milenkou.Takže interňáci naberte si plné sklady a my servisy vás zcela zničíme a srovnáme se zemí!
pátek, 6. března 2009
 
Pneuservisak
Pneuservisak Misto mozku mate z pneu kostku :-D
pátek, 6. března 2009
 
FUCK
FUCK pekny sracky
čtvrtek, 5. března 2009
 
KISS
KISS Prefererovaná značka www.nejlevnejsipneu Goodride - kvalitní pneu s dlouhou životností: Časopis zařadil do testu výrobky značek Kenda KR-2 Komet, Nankang Toursport XR-611, Goodride R-VH 680 a Star Performer TNG HP. Jako srovnávací vzorek posloužil plášť premiové značky, který redakce časopisu – a stejně tak i účastníci jiných testů – hodnotí označením „zvlášť doporučen“. Shrnutí výsledků testu je velmi jednoduché: žádná z testovaných čínských pneumatik nezískala lepší hodnocení než „nelze doporučit“. Hlavním nedostatkem byly špatné brzdné vlastnosti, na mokré vozovce dokonce velmi špatné. Kromě toho pneumatika značky Star Performer neabsolvovala úspěšně test na rychloběh podle normy ECE. Podle přísnější normy koncernu Volkswagen neuspěly v tomto testu všechny čtyři zúčastněné značky. --- Tak tohle je hlavní brand největšího www prodejce. Goodride H600 - Kvalitní pneu s dlouhou životností skladem >20 ks pneu k dodání do 24 hodin. Jedná se jen o lež, nebo již o klamavou a zaváděcí reklamu? Co se cen a zásob týče, vědí již téměř všichni, že pouřívají klamavou reklamu. Nyní tu leží však důkazy o nebezpečnosti takových pneumatik. Stojí-li u mne na zvedáku např.důchodce s feldou, jehož cesty vedou jen k lékaři a do Kauflandu, prodám mu takovou gumu, ale je-li to např. dealer mýdel se starou 626(najede 3-5t km měsíčně) a vyžaduje něco velmi levného, neprodám mu Chinu a slušně ho přemluvím na něco normálního. Samozřejmě mu musím udělat extra cenu, aby to vzal, tak že v konečném důsledku mám nižší marži než na číně. A toto je rozdíl proti www. A potom zde kecejte, komu jde o zisk.
čtvrtek, 5. března 2009
 
Neelix
Neelix Ještě jednou pro všechny co to nemohou pochopit. Guma je pro mne spotřební zboží. Vím, jakou chci. Tak proč bych měl platit někde předraženou cenu? Najdu si to za nejlepší cenu, nechám si to přezout u smluvního servisu internetového obchodu a mám klid od takových lidí, co si tady léčí své komplexy a navzájem se poplácávají po ramenou jak jsou skvělí, jak jsou nejlepší a jak je zákazník otravuje.
čtvrtek, 5. března 2009
 
Neelix
Neelix Ferdíku, ještě nějakou pohádku? Povídej, jak jsi dokonalej.
čtvrtek, 5. března 2009
 
mmv
mmv Celvin, zajímalo by mě koho máš ma mysli ? Pneuservis Plačice? Pneuservis Petr Dědeček? nebo Proximu ?
středa, 4. března 2009
 
Ferda
Ferda Jsem rád,že ten hlupák Neelix,zmizel,protože jde vidět že absolutně neví co píše.Takový bláboly co napsal nemají ani hlavu ani patu.Rozumí gumám jako já gynekologii a dělá chytrého.Viděl jsem a slyšel hodně,ale takového hňupa ještě ne!Neelixi zmizni a už ani nepísni,protože ti zhoří monitor!
středa, 4. března 2009
 
Bob
Bob Děkuji za informace.Mají dokonce na něho AKCI.
úterý, 3. března 2009
 
Bořek
Bořek Bobe ano nový plošinový zvedák mám.Koupil jsem ho před 14 dny těsně než mi přišla i nová vyvažovačka ze SICAMU.Výrobcem zvedáku je TG PNEU z Havířova.Používám je již řadu let a každe 3-4 roky je vyměňuji.Ne že by jim něco bylo,neb chybělo,ale je to prostě moje filozofie,že servis se musí pořád rozvíjet a obnovovat,jinak nem šanci.Plošinový zvedák je od TG PNEU velmi solidní kup a splní ti tvé nároky,doporučím ti ho.
úterý, 3. března 2009
 
 
 

Newsletter

Archiv

 

Reklama

MarketPoint

 
 
 

5. května 1323/9
140 00 Praha 4

Tel.: +420 261 221 953
Tel.: +420 241 409 318

Fax: +420 241 403 333
E-mail: info@pneurevue.cz