Pneurevue.cz » Fórum » Máte obavy, že současný hospodářský pokles výrazně ovlivní prodej a servis pneumatik?

Máte obavy, že současný hospodářský pokles výrazně ovlivní prodej a servis pneumatik?

 

středa, 21. ledna 2009

Otázka ze dne 21.1.2009

 

Chystáte v tomto směru nějaká opatření?

 
 
 
Blbec
Blbec No Ferdo, přesně k takovému klidnému solidnímu servisákovi bych určitě přijel. Ty blbce a prdele si raději schovej.
středa, 25. února 2009
 
Narkoman
Narkoman Haha monterkáři.Ha ha zbaví se nás!! To je sranda.
středa, 25. února 2009
 
Vantage
Vantage Teda tyhle montérkáři jsou drsný... Ještě že nás internet brzy takovejhlech individuí zbaví.
středa, 25. února 2009
 
Narkoman
Narkoman To jsou hezcí dementi na tom servru,co tam blijou.Mají už asi plný kyblík.Jinak ano,ano,ano nepřezouvat ty vyčuránky a ať si jedou kde chtějí.Znám taky takové pneuservisní vši co jsou prdelolezi internetům,nechají si na dvorku složit pneumatiky od zákaznika,namontují je uskladní a zjístí,že sice na jaře budou mít nějakou práci,ale houby s octem vydělali.A nemají ted ani na nájem.To jste někteří dopadli.Hrajete si na machry a jste mamlasi!
středa, 25. února 2009
 
Kikos
Kikos Přesně tak.Koupil jsis to v Tescu,nebo na internetu,prodejce kosmetiky,oblečení apod?no tak tam běž ať ti to tam přezujou.A jestli mají smluvní pneublbce tak běž tam.Chceš to u mě?Ano tak za 300%přirážku.Bereš? Ne? Tak vyjeď!!
středa, 25. února 2009
 
Ferda
Ferda Za prvé ty chytráku,tam kolikrát ti blbci jako ty nechají štítky i z páskou a lístkem od kuď to je.Někdy dokonce i zalepená obálka s fakturou.Tomu říkám tupci na entou.Za druhé,když si přiveze čínu,nebo nějaký šrot,tak u nás žádný pořádný dovozce na tyto zmetky neexistuje,protože by okamžitě zkrachoval a za třetí ,jen blbec si poveze NOVÉ gumy do pneuservisu,protože je to hlupák,který si myslí že tím hlupákem je ten servis,ale opak je pravdou.Říkám každému koupil jsis nové gumy jinde,no tak si to tam jinde přezuj a neotravuj mě s něma.Přivezešli starší,použité tak to neřeším odkuď jsou a přezuji to,protože na reklamaci nemáš už nikde nárok.Ani u mne ani v obchodě,kde jsis je koupil.Taky si nedoneseš do hospody svůj párek,chleba a hořčici a neřekneš hospodskému ať ti to hezky opeče.Nakopal by tě do prdele a viděl by jsi to co nikdy!Tak už to konečně pochopte vy tupci co jste na té trapné vaši diskuzi garaz autorevue,kde jeden je pako,druhý,analfabet ,třetí lopata a další pobláznění interneťáci.
středa, 25. února 2009
 
Shakal
Shakal Vysvětlete mi někdo jak pneuservis na těch gumách pozná, že byly koupené v inet obchodě !
středa, 25. února 2009
 
Kikos
Kikos Něco podobného jsem taky zažil.Takže mít jen to přezutí z internetových pneumatik se pak určitě neyplatí.Raději to oželit,nebo pořádně osolit ať si to příště dobře rozmyslí.
středa, 25. února 2009
 
Bořek
Bořek Anubisi to jsme probrali hystorii a současnost pneu činnosti ve zkratce.A teď se ještě chci dostat k podstatné věci proč internetové gumy několik let odmítám.Především to je kvůli obrovským reklamacím.Lidi si je na internetu,nebo v marketu koupili,přivezli do servisu,nechali namontovat a najednou za 2-3 dny přišli že jim to tahá doprava,doleva,pak zase přišli že jim to těžce zatáčí,třepe apod.Když to bylo jednou bral jsem to ,ale pak to astronomicky narůstalo a já zjístil,že mé prodané pneumatiky neměli absolutně žádný problém a tyto měli.A protože zákazníci byli někdy na kluky na dílně opravdu až sprostí a vymýšleli si jak jen mohli a to i když jsme jim dokázali,že to je vyloženě pneumatikou a ne naši prací,tak jsme usoudili,že to raději za tuto cenu dělat nebudeme.Vrchol byl když zákazník byl 3x na dílně a opravdu jsme se snažili mu vyhovět a nakonec si pneumatiky po domluvě nechal vyreklamovat v marketu.Přivezl si nové,ty chtěl nahodit znovu zadarmo a to měl jednoznačně zaplatit i ty práce které jsme mu provedli zdarma předchozí dny,protože jsme jasně dokázali že to bylo pneumatikami.Byl velmi sprostý a nic ho nezajímalo.Samozřejmně jsme mu to zadarmo nenahodili,ale po této zkušenosti sami zaměstnanci za mnou přišli a řekli ať to raději neděláme.A byla to pravda.Od té doby máme klid a pohodu a žádný stres kvůli nějakým reklamacím vinnou naší práce,již několik let.Dnes tu byl např.Zákazník který si koupil před měsícem nové 4 Čínské zimní pneumatiky a poprosil o vyvážení,že mu to třepe.Ještě jsme je ani nesundali z vozu a už kluci viděli problém.Ano a obrovský!Patní lana u 2 pneu byly poškozené,takže docházelo k pomalému úniku na další byl serván asi 2cm kus běhounu vinou katastrofální směsi.Mimo to se všechny loupaly po celé drážce běhounu.Takže si koupil u mne 4 nové,ty svoje si naložil a zkusí je na internetu reklamovat.Už teď ví on i já že nemá šanci.Stál ho ten pokus z internetem 3200,-kč i s přezutím a o ty peníze přišel,protože si myslel,že ušetří.Prodělal.A i kdyby si je dovezl jen namontovat,tak to neudělám protože by to právě tak mohlo dopadnout,nebo ještě hůře.Ručím za svou práci a budu to dělat jak jen nejlépe budu umět, ale určitě ne za každou cenu,protože gumy jsou pro mne bezpečnost na silnicích a nerad bych byl,kdyby se něco stalo a já věděl že jsem tomu mohl zabránit.Život stojí za to žít.A já nejsem žádý hazardér!Přeber si to jak chceš,je to můj názor a já si za nim stojím,protože jsem takový.Život mě opravdu nešetřil a já jsem moc rád,že tu dnes jsem a dělám to co dělám.A pokuď to budu dělat jako má firma tak to bude nejlépe jak jen umím.Teď jsem ti snad trochu přiblížil můj postoj k internetům a uděláš si obrázek sám.Mohl bych tu napsat spoustu a spoustu dalších případů a to nejenom s Číńanama,ale i značkovými pneumatikami,které zákazník doveze a místo pneumatiky vybalí nějaké paskvily e zničenými patkami,křivými běhouny,deformovanými bočnicemi apod.Proto raději ne.Ať si to raději udělá ta 4 skupina pneuservisů,neservisů o které jsem psal.Určitě ne ta 2 nebo 3.Ti si to ani nezaslouží ani se jim to nevyplatí.
středa, 25. února 2009
 
nawy
nawy tedy laik žasne a odborník se diví - to je poznámka ke fňukání pneuservisů jak jim internet komplikuje život a hlupák je ten, co internet nedoceňuje nebo podceňuje - internet je zbraň a tedy s ním bojujte svými zbraněmi - někdo vyhraje, někdo ne...... ALE krize: nebude tu věčně a lecos skončí, aby mohlo nové začít .... a není tak dramatická jak vypadá - alespoň v ČR. Odhad menších tržeb: -15% až -25% dle kraje. Doba trvání 24 měsíců. Pak cca -5%. To vše ve srovnání s průměrem roku 2008. Rosta
úterý, 24. února 2009
 
Petr
Petr Stanley... myslim, ze jsi si vybral dobrou cestu. Pro sve verne zakazniky mas pripravene slevy. A pokud mas i rozumne ceny pneumatik, jen dobre pro Tebe a pro Tvuj dalsi rozvoj.
úterý, 24. února 2009
 
stanley
stanley My internetaky resime tak ze jim uctujeme plnou cenu za prezuti, tj. napr. u 15" plechu 250.- ten kdo koupi pneu u nas z teto castky dostane 60% slevu a ten kdo si prinese jeté pneu tak ma slevu ve vysi 40%, vedeme jen koncern Michelin a ceny mame srovnatelne s prumerem na netu, je pak sranda jak si zakaznici prinesou čínu za cenu Kormorana a pak se bijou do hlavy :-) nehlede na to ze maji drazsi praci a likvidaci starsich pneu si musi zaplatit..
úterý, 24. února 2009
 
Shakal
Shakal Nechápu jednu věc. A to konkrétně nadávky pneuservisáků na zákazníky! jak si může dovolit někdo, koho živí zákazníci, dovolit na ně nadávat, že jsou hloupí, nevzdělaní a dovolují si něco koupit jinde než u nich?! Proč pneuservisy neučiní kroky proti výrobcům a dovozcům, kteří to prodávají "pod cenou" internetovým shopům s velkými odběry? Ti přece prodávají s marží třeba 5%. Vždyť když pneuservis nepřezouvá pneu lidem co si koupili zboží jinde, tak sami přicházejí o zákazníky! A mimochodem, pneumatiky jsou zboží jako každé jiné, nevím proč se z toho tady dělá věda ? Podobá se to situaci s mobilními telefony před 7mi roky, to se taky roztrhl pytel s internetovými prodejci, kteří navíc prodávili šedý dovoz a sami museli řešit servis. A řešili a přežili, nebo neřešili a dnes nejsou, protože o zákazníky jednoduše přišli. Prostě je to trh jako s každým jiným zbožím. Ale obracet se proti zákazníkům, to je už opravdu silná káva. No, on "ten" internet snese jakoukoliv rétoriku, když jeden není vidět že?
úterý, 24. února 2009
 
JiVi
JiVi jinak to cele patri pod Cimbora Servis :-)
úterý, 24. února 2009
 
JiVi
JiVi mrknul jsem na www.super-pneu.cz jen pro info. da se zjistit majitel a budete asi docela cumet - mechanici. Web provozoval normalni pneuservis Pneucetrum Gaba :-D To je prekvapeni, co? Registrace byla pouze rok, takze to kluk zkusil a nevyslo mu to. http://www.nic.cz/whois/?d=super-pneu.cz alias http://pneucentrum.ic.cz/
úterý, 24. února 2009
 
profik
profik Tom, mne uz par zakaznikov avizovalo, ze maju odstavene vozidla, nakolko prisli o zakazky. Takze neplanuju ani nakup novych pneu a ani mozno prezuvat nebudu, pokial nebudu mat auta vytazene. No a nechcem sa spoliehat na zakaznikov, ktory tvrdia, ze sa ich kriza nedotkne a potom mi ostanu nepoplatene faktury na stole. A sukromne osoby ak pridu o pracu, tak tiez nebudu jazdievat kazdodenne do roboty, takze tak skoro pneumatiky menit nebudu. A ak budu kupovat lacne pneumatiky, tak 10% z lacnej pneumatiky je stale menej ako 10% z drahej pneumatiky. No a tiez poklesol predaj novych aut, na ktore zakaznici hned dokupovali zimnu sadu alebo hlinikove disky... No neviem, stale si myslis, ze to prave pneuservisy nepocitia, ked to citi cela europska ekonomika? Tiez nepredpokladam, velky prepad predaja, no urcite neocakavam tohto roku zvysenie ziskov a ani trzieb, ako to bolo pominule roky.
úterý, 24. února 2009
 
Tom
Tom Profiku, jak myslíš, že na nás krize dopadne? Lidi budou muset pořád přezouvat a kupovat gumy. Možná to nebudou Goodyeary, ale budou to Barumky nebo Savy. Krize spiše postihne internetový prodej, jak jsem tady už psal, tak eshopy jako například www.super-pneu.cz krachují. Takže se zákazníci budou muset vrátit k nám.
úterý, 24. února 2009
 
Bořek
Bořek Anubisi k problémi internetového prodeje pneu,který je velmi obšírný chci předem říct,že debata je na toto téma velmi dlouhodobá a nemá podle mne jasného řešení.Přesto si dovolím napsat v krátkosti své postřehy a názory které mám a za kterými si stojím. Před pár lety to v pneubranži fungovalo tak,že dodavatelů pneu na českém trhu bylo možno spočítat na prstech jedné ruky.Ti dali pneuservisu max.20%-25% marži a ten prodával tyto pneu za tzv. doporučené ceny.Největší zisk zůstal výrobcům a výhradním prodejcům.Pneuservis,ale přesto zůstalo taky dostatek prostředků na velmi dobrý rozvoj. Pak začal nástup dalších značek pneumatik a změna obchodní politiky výrobců a především dealerů pneumatik a to tím že pneuservisy najednou měli 35-40% marži,avšak dávalo se automaticky zákazníkům 10-20% sleva.Na internetu si mohli objednat pneumatiky jen pneuservisy,které měli živnost a hlavně strojní pneuservisní vybavení.Zákaznici měli slevu kolem 15%,takže pneuservisy měli dostatečný prostor na solidní nabídku pro zákazniky.Největší zisk měli zase výrobci a dealeři,ale opět zůstalo pneuservisům dostatek prostředků na rozvoj. Poté,ale nastal zlom,kdy trh uchvátil internet,kdy jeden prodejce se před druhým předháněl kolik a jak velkou slevu dá.Bylo to jedno jestli to byl výhradní dealer pro ČR,nebo nějaký oficiální dovozce,či překupník.Oficiální dovozce chtěl po pneuservisech obraty a za to mu dával marži.A jak k tomu mohl přijít nějaký malý pneuservis,který dostal od takováho dovozce např.30%,když ten samý dovozce to prodávál na internetu za 35% a někdy i více.Začal obcházet a podkopávat pneuservisy a myslel že si nahrabe na vlastním písečku více a pohodlněji,ale zmýlil se.Protože na trh vstupuje další jednotka a to jsou internetové prodeje kde kdo.Začali neoficiální i oficiální dovozy od kuď to jen šlo a doposud jde.A tady je ten bod zlomu,kdy zisky výrobců a ofic.dealerů šly podstatně,ale ještě ne katastrofálně dolu,avšak pneuservisům nezůstalo a nězůstáva někdy vlastně nic anebo minimum,což je tak 5-7%.A teď je si třeba uvědomit,že vše kolem nás šlo prudce nahoru a skutečný zisk z pneu zcela nebo téměř zmizel.A jestliže mám zaměstnance,kteří stojí v součastnosti pořádné peníze nejenom na výplatách,mám náklady na jejich bezpečnost práce,oblečení,náklady na energie,požární předpisy,nájmy,atd,atd,nejde žít z marže pneu 5-7%.Přezutí pneu to opravdu nezachrání.A na rozvoj firmy by absolutně nezůstalo nic.Proto jsem si před léty řekl,že tato cesta nevede ke zkvalitnění služeb a budování dalších činností.Dobře jsem si to spočítal.A protože taky moc dobře vím,jak je tomu opravdovému pneuservisákovi,když mu tam doveze někdo nové gumy z netu,tak jsem se do toho vžil a řekl si,že nebudu ten co ničí nejenom trh pneu,ale především pneuservisní činnost jako celek.Nevěřím,že internetový prodej pneu v ČR má nějakou větší budoucnost a i když se taky zlobím na některé pneuservisy např.,že si neumí vážit své práce,tak to prostě neudělám.Mám lidi,místo i prostředky,avšak jsem už takový a zatím mne nikdo nezmění a nepřesvědčí ať to dělám. Pneuservisy se u mně rozdělují do několika skupin.Jedna skupina je ta gigantická servisní síť,která to celkem s internetem neřeší.Má svoje státní firmy,leasingové společnosti apod.Druhá je tzv.střední pneuservisy,kdy je jeden nebo několik pneuservisů pod majitelem o který se stará a ten je právě nejvíc internetem ohrožen,protože jeho náklady a zisky se skutečně ukazují za vykonanou práci bez vedlejších efektů státních zakázek apod.Třetí skupinou pak jsou ti menší pneuservisy,kde pracuje majitel sám,nebo má max.jednoho zaměstnance.Tato skupina je ohrožena,ale ne zas tolik,protože majitel max.propustí toho zaměstnance a bude řešit situaci sám.Poslední čtvrtou skupinou jsou pneuservisy,které s pneuservisy nemají téměř nic společného,protože tím zastřešují nějakou jinou činnost na kterou nemají živnost.Dovážejí auta,dělaji opravy,bouračky,rozebírají auta apod.Tito jak já říkam neumělci nejenom že kazí celé jméno opravdovým pneuservisům svou nekvalitou,neuměním,pracovní činností a především cenami.To jsou pro mne odpadlíci,protože udělají cokoliv a jakkoliv za tašku jablek.Ti internet neřeší a montují ho za babku.Výbava těchto servisu je většinou předpotopní až někdy hrůzostrašná,tak mě pak těší jak musí řešit věci o kterých nemají ani zdání jak a proč se to dělá. já se beru do té druhe skupiny,kdy jsem začal a neměl vůbec nic a protože jsem věděl že chci něco dokázat tak jsem pořád a pořád investoval,budoval a zařizoval.Dnes jsem ve stádiu,kdy toto pokračuje a to díky tomu taky,že jsem se rozhodl dělat práci tak jak ji dělám,to znamená že omezuji internetové pneumatiky,nabízím nové a nové služby.Prodej pneu u mne jednoznačně roste a tady vidím,že mám nové a nové možnosti,které chci a musím využít,protože bych neměl jinak možnost se už postavit na své nohy.Nelituji toho,že prostě internet nedělám a nepodporuji ho.Věřím,že tě to třeba naplńuje taky nějakým blahem a to nejenom finančním,ale v tom jsme odlišní.Jsem obyčejný automechanik,který se práce nebojí a mám ji moc rád.Pneučinnost mě naplnila štěstím a nedovolím ji věcí,která není hmatatelná a které ve své podstatě a činnosti nevěřím aby ji zničila.Bořek Filipec
pondělí, 23. února 2009
 
profik
profik heh, no chvilu som tu nebol a vidim, ze je to tu zase internet vs pneuservis :) no co dodat? ak niekto podnika poctivo, v sulade so zakonmi, nech sa mu dari :) a radsej sa vyjadrite k teme, pretoze financna kriza postihne vsetkych.
pondělí, 23. února 2009
 
Petr
Petr Audi.. a co obchod. pneushop.cz... to je nemecka firma s pobockama po cele Evrope. Taky nakupuju pneu na netu. Na podzim jsem si objednal gumy na netu, ktery provozuje jisty pneuservis z Opavy. A cena byla 1390 za kus.. pritom tady mi nabizel pneuservis ty same za 2000 za kus.. byl bych blby, kdybych zaplatil za to same o 2400kc vic. I kdyby mel montaz v cene... ale to by me stalo dalsich 500kc...Pokud by mi ty gumy nechal za 1500 tak bych nejaky net neresil... Takze radeji net a maly pneuservis a usetril jsem 2500kc na jedne sade pneu. Pro info - Conti TS830 195/65/15.
pondělí, 23. února 2009
 
 
 

Newsletter

Archiv

 

Reklama

MarketPoint

 
 
 

5. května 1323/9
140 00 Praha 4

Tel.: +420 261 221 953
Tel.: +420 241 409 318

Fax: +420 241 403 333
E-mail: info@pneurevue.cz