Pneurevue.cz » Fórum » Jaké osobnosti či firmy byste rádi viděli v roce 2012 na stránkách Pneu revue? Jaké otázky byste jim rádi položili?

Jaké osobnosti či firmy byste rádi viděli v roce 2012 na stránkách Pneu revue? Jaké otázky byste jim rádi položili?

 

pondělí, 2. ledna 2012

Otázka ze dne 2.1.2012

 
 
 
 
Michal
Michal Co se týče prorážení nových značek, tak s tím mám bohaté zkušenosti a u toho je velmi nutné odhadnout trh ve svém rajónu. S Yokohamou já už mám tak 5-6 leté zkušenosti, osobně mám tyto pneu strašně rád, ale samotná Yokohama je hodně specifická pneu. Určitě nepočítejte, že v 13,14,15 jí nahradíte třeba Kleber, nebo i Barum. Yokohama má svou sofistikovanou a přesně cílenou skupinu pro řidiče se sportovním charakterem. Určitě je zajímavé ji vzít v nízkých profilech a velkých rozměrech, rozhodně prim hrál Advan Sport V103, kterou bohužel asi už uvidíme naposledy, ale to je pneu, která vypadá velmi evropsky a fakt je, že je to velmi vychytaná pneu špičková pneu. Rozhodně nečekejte žádné velké zázraky prodeje s dezény C.Drive, C.Drive 2, S.Drive prodáte tuningářům, nebo lidem, kteří mají oblibu v šípákách. Běžnému řidiči s Octavii, Fabii moc úspěchů nečekejte. Faktem ale je, že lidé jsou s nimi strašně spokojení a mají snahu se k nim vracet, ale rozhodně jimi nenahradíte premiové značky jako Conti, Dunlop, GY, Michelin, Pirelli. Rozhodně je velmi nutné brát v úvahu a to je podle mě téma(tak ať to redakce bere jako tip na článek:-)), jaká je návratnost zákazníků k prvovýbavovým značkám a hlavně jaká je spokojenost zákazníků. Já osobně si o tom vedu velmi přesné statistiky a velmi se o to zajímám a osobně si nemyslím, že by se dal čekat nějaký boom prodeje nových značek. Mnoho Velkoobchodů se raději stane zastoupením nějaké no name značky, viz Tirex a jejich Marangoni, Daewoo a já nevím co, ale to není cesta. Jistě, určité cenové zákaznické skupině to bude celkem jedno, co mají, hlavně, že je cena, ale někteří budou vyžadovat určitý segment a úroveň a nabídnout mu takovou pneu, je jistá ztráta zákazníka. Osobně dnes vidím, jak obrovský problém mají prodejci nových vozů Volkswagen s těmi provýbavovými Hankooky na Jettě a Golfu a Caddy. Mám tam kamaráda, který je prodává a říká, že hlavně a těch osobních musejí přezouvat tak 4 auta z 10 na jiné gumy. Jeden zákazník kvůli tomu dělal humbuk i na zastoupení. Zákazníci, kteří si jdou koupit německé auto těžko pochopí, že hankook je dobrá pneu. To, že Cruze sjíždí na Kumho je věc druhá, tam by se to dalo chápat, ale ti zákazníci, co o tom mají trochu povědomí, tak se jim to moc nepozdává jezdit na takových pneu. Stejně jako francouzská auta vidíme v 90% na Michelinech a mohu říct, že zákazníci s Citroenem nebo Peugeotem přijdou většinou s jasným požadavkem michelinu a hned na druhém místě Kleberu. Krize nekrize, peníze nepeníze, něco se prostě měnit nebude, stejně tak jako u běžných lidí je barumka národní guma a jejich názor nezměníte, i kdybyste jim nabízeli sebelepší gumu za stejné peníze. to se na trhu změnit nedá.
pátek, 3. února 2012
 
Matěj
Matěj Mě se dobře prodává Nexen.Na zimu super prodejný zboží.
čtvrtek, 2. února 2012
 
holka od gum
holka od gum nové značky, te´d možnost vydělat....prpotože jsou všichni obchodníci, stejné mazaní....až jejich značka dosáhne cíleného podílu trhu...bude to naprosto setejné.... ale třeba se pletu....?
čtvrtek, 2. února 2012
 
holka od gum
holka od gum spouhlas, s poslední diskuzí... jen......i když zvednu telefon a zákazník se ptá jestli máme barumku naskakujou mi pupínky. myslím, že mám už trochu alergii. češi jsou trochu divný patroni, často se jim nechce měnit své zvyky a jít do vod jim neznámých.... ..to ale to jak pak na ústech prodejce,aby je přesvědčil. pokud vím, trak asi polovina českého trhu "patří" barum-conti. takže alespoň z jejich koláče místa dost pro nové značky. ...když jsem se ptala jednoho velkého prodejce jak se jim prodávaj značky co nejsou na trhu dlouho, potvrdil neochotu lidí experimentovat. já však věřím, po mé zkušenosti, když jsme začínala s naprosto novým odvětvím, že to jde...
čtvrtek, 2. února 2012
 
Danny
Danny Romane, přesně tak. Tady všichni historicky nakupují u pěti importérů. Je třeba se od toho odpoutat. Podívejte se na značkovou strukturu v Anglii, Německu, Holandsku... U nás to taky půjde tímto směrem, jen překonat stereotypy.
čtvrtek, 2. února 2012
 
Martin Olomouc
Martin Olomouc Správná volba -Yokohama -ta má taky dobrou akci že??
čtvrtek, 2. února 2012
 
Hruška
Hruška Ale ja to cerne urcite nevidim a prave dnes jsem poslal objednavku na predzasobeni na Yokohamu:-))
čtvrtek, 2. února 2012
 
Roman
Roman Pro Hrušku, neviděl bych to všechno tak černě. internetovým obchodům již tržby nerostou, ba naopak, proto přidávají někteří další další, aby udrželi prodej. Zároveň jim rostou náklady, doprava jde taky pořád nahoru, takže klídek. A co se týká importérů tak jim taky pšenka nijak extra nekvete. Roste prodej značek typu (yokohama, kumho, falken a desítky dalších) , pneuservisy na nich realizují mnohem větší marže než na takzvaných značkovách pneumatikách a popravdě zákazníci si už na značku nepotrpí, převažuje cena. Za vše hovoří první výbava, dříve Michelin a Dunlop, nyní Kumho atd. Hruško nakup méně známé značky a pak vem obchoďáka do skladu. Uvidíš jak bude koktat.
čtvrtek, 2. února 2012
 
holka od gum
holka od gum pane hruška myslím, že to vidíte moc černě. máte pravdu, že ten zákazník bude vždy něco vyžadovat na víc, ale proto půjde jen a jen k vám, protože ví, že vy mu to cokoliv(je možné obměňovat, vždy dáte)...jako s pejskama. vždycky přijdou, protože máte piškotek v kapse :-)
čtvrtek, 2. února 2012
 
Hruška
Hruška Vernostni program- tuzky, meritka vzorku, skrabky, darky detem atd atd, v hodnote 2-20 Kč, i s logem firmy. NAPROSTA NEZBYTNOST PRI PECI O ZAKAZNIKA.Vrele podekovani. Udela vice nez si clovek dokaze predstavit. Avšak něco zdarma. U mne nikdy!! To co je jednou zdarma, bude chtit zakaznik zdarma jiz vzdy. To neni dobra cesta. Vsal vite vsichni co udelalo prezuti zdarma.
čtvrtek, 2. února 2012
 
holka od gum
holka od gum ..navíc, i když člověk nevydělá na gumě, tak přeci vydělá na službě? třeba mým domluveným salonům vůbec nevadilo, že si kosmetiku na dení použití nakupují u mě a na ošetření chodí k nim. "taky přišli o peníze" ale získali zákazníka ode mne. takže si vydělali službou a byli rádi, protože by zákazník k nim jinak vůbec nedorazil... tohle je také myslím stejné servis, dodavatel
čtvrtek, 2. února 2012
 
holka od gum
holka od gum týjo,"ty bez nicku" chceš abych solila nápady? já měla třeba blbinky z číny za pár kaček, měla jsem taky bodíky s min.slevou které se načítali(jako jiní dnes-ale to není podmínka provozovat tenhle systém) je možné nabídnout službu...co já vím? to musíte vědět vy (ty)očištění pneumatik zdarma, nějaké ošetření,pozornost... fakt tohle je práce majitelů servisů, ne "kočky za pc :-)" já měla třeba domluveno se spřízněnými obchodníky obdobných oborů, že si navzájem budem dávat zákazníkům slevové karty nebo karty s nějakou výhodou nebo službou zdarma (v tomto případě:náhradí díly,myčky....) zas by někdo mohl křičet ouvej ouvej procento...ale je lepší zákazníka mít za míň než vůbec nemít a vůbec to zas nemusí být sleva ale třeba mini služba.
čtvrtek, 2. února 2012
 
Hruška
Hruška Pro Jirku. Ano jsem zákazník Goodyearu, nevím jestli velký nebo malý,o akci v Rakousku nevim, byl jsem opakovane zvany na ruzne jejich akce ale nebyl jsem ani na jedne, protože takoveto veci nepodporuji. At mi dají co nejlepsi cenu diky ni vydelam a pojedu si kam chci a jak chci s celou rodinou. A myslim ze obchodni zastupce, který zná velmi dobre me nazory, tak ví že tam bych nezapadl.Oni nejsou bohuzel ti kteri by mi mohli jakkoli pomoci v dalsim podnikani.
čtvrtek, 2. února 2012
 
holka od gum
holka od gum omlouvám se, že nepovím, kde pracuji, jsem zaměstnanec, nerada bych přišla o práci, nebo z loajality k zaměstnavateli svými názory třeba i nedopatřením poškodila jeho dobré jméno. děkuji za pochopení
čtvrtek, 2. února 2012
 
Jirka
Jirka Holka od gum je pravděpodobně zaměstnaná ve větším pneuservisu v Praze. /Chára, Šafránek, Procházka/. To potom chápu, že nerozumí problémům v ostatních koutech republiky. V praze nestíhají obsluhovat leasingovky, natož konečnýho zákazníka. To si tady moc holko od gum nepokecáme :-))
čtvrtek, 2. února 2012
 
Anonym
Anonym Kočko a z čeho chceš vést věrnostní systém,když ti zbude o marže díky oslům z internetu.To jim mám dělat zdarma geometrii,uskladnění kol??? Mít rabat o o nic a ještě rozdávat.To je jako včera v ČT 24 ten osel právník a majitel Region jet.Na dotování nejsou prachy to si uvědom .A na voňku ti každej sere .Dnes je základ cena zboží
čtvrtek, 2. února 2012
 
holka od gum
holka od gum zdravím pánové, tak odpověď kde jsem se vzala od kosmetiky u gum. máma nemůže provozovat několik obchodů. roky jsem neměla dovolenou a pracovala jsem 14-18 hodin denně a volný každý třetí až čtvrtý víkend. navíc bez dohledu a vhodné osoby která by převzala pádlo to nejde. zaměstnanci jsou často lidé na které není moc možné se spolehnou. Díkybohu mám te´d chlapa co se postará a já mohu být jen zaměstnaná...bez starostí, s pracovní dobou...a.t.d. člověk volí v životě různé věci podle toho jak chce žít, ne vždy podle toho kolik vydělá. bdv.: "Gumo", u plotny mi to celkem jde a jsem tam ráda....:-) ...souhlasím s tím, že každý obor má svá specifika, ale je také pravdou že některé principy platí naprosto ve všech odvětvích. třeba to jak zacházet se zákazníkem, to že cenou si člověk nevybuduje loajální klientelu. člověk může být klidně dražší...tedy pokud nejde třeba přes heureku nebo zboží, tam samozřejmě prodává jen cena. ale obchod založený na kombinaci služeb a prodeje je něco jiného. třeba by mne zajímalo kolik pneuservisů má zaveden nějaký věrnostní systém? ... jen jsem chtěla své úvahy a zkušenosti uvéct na správnou míru.
čtvrtek, 2. února 2012
 
Anonym
Anonym Hrušová,nenech se vytočit.On si bude mlet pořád tu svou a chválit dodavatelé.GY má od nich.
čtvrtek, 2. února 2012
 
Hruška
Hruška Pane Částka snažím se Vám přijít na chuť, ale čím dal víc mi pravě ty importery připomínáte. Mě je jedno kdo a co za kolik prodává, ale jestliže já od někoho nakoupím a dám mu vydělat nějakou tu korunu tak on přeci nemuže to same zbozi prodat někomu jinemu i kdyz veme vetsi mnozstvi, aby on diky tak male marzi s jakou vy pracujete, udelal z meho nakoupeneho zbozi neprodejne. Cela zhovadilost je v tom ze vetsi sleva za vetsi obder ma vest k vetsimu zisku, a ne k nizsi prodejni cene.To je zaklad zdraveho obchodu . Vy a Vam podobni sice vydelate nejakou korunu, ale diky schopnosti internetu bleskove rozsirit informaci skazite cenu ostatnim kdo potrebují také neco prodat, protože cena práce není na adekvátní urovni. A to nemluvím kam se diky teto Vasi cenove valce dostala cela pneubranze. Zeptejte se prodejcu servisniho vybaveni co prodavali za stroje pred 15 lety a co prodavaji ted a jak se jim dari? Kolik servisů ma bezpákové zouvačky? kolik jich ma nejlepsi tridu vyvazovacek? kolik jich ma generatory dusiku? kolik jich ma digitalni momentove klice? Kolik jich ma posledni typ mycky na kola? atd atd A diky Vasim par vydelanym korunam z milionovych obratum musi na takoveto veci zapomenout a tlouct to s tim co maji. Tak se s Vami omlouvanymi importery poplacejte po zadech jaci jste pasaci jak te branzi prospivate!
čtvrtek, 2. února 2012
 
Jirka
Jirka Hruško, ty jsi velký odběratel Goodyearu. Slyšel jsem že mají pro zákazníky nějakou akci v rakousku na horách. Je to tak? Já od michelinu nedostávám pozvání nikam
čtvrtek, 2. února 2012
 
 
 

Newsletter

Archiv

 

Reklama

MarketPoint

 
 
 

5. května 1323/9
140 00 Praha 4

Tel.: +420 261 221 953
Tel.: +420 241 409 318

Fax: +420 241 403 333
E-mail: info@pneurevue.cz