Pneurevue.cz » Fórum » Jaké osobnosti či firmy byste rádi viděli v roce 2012 na stránkách Pneu revue? Jaké otázky byste jim rádi položili?

Jaké osobnosti či firmy byste rádi viděli v roce 2012 na stránkách Pneu revue? Jaké otázky byste jim rádi položili?

 

pondělí, 2. ledna 2012

Otázka ze dne 2.1.2012

 
 
 
 
radek
radek Pane Hrusko ne bohuzel, ale bohudík.
středa, 1. února 2012
 
Hruška
Hruška A propo nikdo tu nebreci a nestezuje si!!!! Pouze se snazime najit jinou cestu!!! A ji budu s kazdym rad resit a poskytnu mu rad veskere veci co vim a umim a pomohu i s obchodem. Aby tací jako importeri meli diky svemu chovani o par vrasek navic. ALE MUSIM VEDET ZE SE JEDNA O SERVISAKA KTERY CHCE BYT PROFESIONAL A CHCE DELAT A DELA REMESLO POCTIVE. a NE O POUHEHO OBCHODNIKA CO NAKOUPI NA SMLATNOST TOCI PRACHY VYPADNOU MU Z TOHO 3 PROCENTA A PO NEM POTOPA.
středa, 1. února 2012
 
Hruška
Hruška Pane Nick, bohužel je to tak. Bořek nelže a ja se nebudu chvalit. Ale. Jsem na vesnici. spadova oblast je Vysoke Myto 10 tisic, Litomyšl 10 tisic. plus vesnice do 10 km cca 7 500 obyvatel. Velikostne se nam opravdu v okoli nikdo nevyrovna. Vyrostl jsem za 10 let z jedne usmudlame garaze na 5 stani. a Verte ze se da toto mnozstvi opravdu v klidu prodat. Ale je to boj s dodavateli aby Vas nepodvadeli a naslibovali skvele ceny a potom to pradali lidem za stejne a hlavne. PROFESIONALNE ODVEDENY SERVIS. OD PRIJEZDU AUTA PO VSECHNY MONTAZE A DEMONTAZE, VYVAZENI, NABIDKA DUSIKU, VENTILŮ, MYTÍ KOL, OBLECENI MECHANIKU ATD.ATD.
středa, 1. února 2012
 
nick
nick Blbost! 15000 pneumatik...tak to má střední pneuservis alespoň 10 stání ne? a je v desetitisícovým městě sám.
středa, 1. února 2012
 
Bořek-Třinec
Bořek-Třinec gumídku a nicku, jestliže Hruška prodává 15tisíc pneumatik ročně není žádný chudáček.Na to že je to hezký spíše menší pneuservis je to číslo skvělé a protože 90% jde do jeho servisu je to doslova famozní číslo. Nevím kdo jste, co děláte, ale musíte se hodně chlapci učit ať něco v životě docilíte a dokážete. Zatím tady plkáte Vy nesmysly a jste zbabělí, že se nepodepišete. Já i Hruška to dávno udělal.
středa, 1. února 2012
 
nick
nick uděláme klub a budeme brečet u výrobců....
středa, 1. února 2012
 
Guma
Guma Hruško.trefil jsi se do černého.Nenech se odradit toto je první úspěch.Ozvu se.
středa, 1. února 2012
 
Hruška
Hruška Pro gumidek a nick. Panove verte ze obchody mi jdou skvele v tom neni problem. Jen velmi nerad vidim kdyz nedko lze a podvadi. A to jsou importeri. A take verte ze velmi tvrde pracuji a ne pouze plkam. Ono na tu chvilicku zde zageagovat se cas najde. A pomoci osvetlit ostatnim jak se veci maji a dějí. Jinak za Vasi potrefenou reakci jsem rad. Ze by mel nekdo strach, ze se treba neco malinko pohne. A nebo Vam vadi i to ze nekdo ma jine nazory.
středa, 1. února 2012
 
gumídek
gumídek Souhlas s nick. Dobrý obchodník místo stěžování si a hledání viníků něco dělá a ne plká. Stěžovat si na to, že jsou jiný časy nedělá obchodník ale uplakaná stará bába. Opravdový obchodník ví, že je na něm jestli bude nebo nebude mít zákazníky.... Ale jestli pak tu ti velkohubí ubrečení šašci někdy pochopí? ..zatím chtějí zakládat klub.... :-)))))))))))) ..mizim přátelé, užíte si to tady!
středa, 1. února 2012
 
nick
nick všichni máte jen plný huby keců, ale tu barumku,nebo kleber stejně nakoupíte od zastoupení i když ji ty kokoti prodávaj na ipneu a pneu-servis za velkoobchodní ceny. Jen melete kraviny protože sami nic neumíte. čekáte že goodyear nebo michelin bude odpovídat taký bandě anonymů?
středa, 1. února 2012
 
Bořek-Třinec
Bořek-Třinec Ano Points ve Francii to udělal absolutně radikálně. Nenechal si diktovat podmínky které jim Michelin začalo tlačit. Je paradox,že Francouská společnost odstřihla Francouzskou!!!Toto je absolutně perfektní příklad jak to má fungovat i u Nás a všude. Points napřed odstřelil jednoho velkého Němce -Jürgena Benze- o kterém Pneurevue tady taky píše(momentálně strana 4) a teď i Michelin. Toto je cesta k úspěchu a Points není žadný malý drobeček a ve Francii už ani nemluvě. Je to jedna z cest jak jde udělat v tomto nepořádku konečně trochu klidu a nalézt směr kudy se mají ubírat dobré a kvalitní pneuservisy, kdy je zde také vidět, že lekci potřebují někteří mocipáni kteří si rádi vymyšlejí nesmyslné a někdy absolutně hloupé nápady. A Francouzi to pochopili velmi dobře, začali podle mne ještě včas a z nebývalou silou. Pojďme do toho taky a začněme něco dělat. Hruško, protože tě znám, vím že jsi absolutně špičkový obchodník a od tebe by se mohli tihle někteří šašci hodně učit, tak jsem s tebou a rád se přidávám k tobě a k tvým představám o spolupráci pneuservisu mezi sebou.Bořek Filipec www.pneucentrumprofi.cz
středa, 1. února 2012
 
gumídek
gumídek Tohle fórum je opravdová ostuda. Typicky česká nátura! Stěžovat si, stěžovat si, stěžovat si! ..a hovno dělat.
středa, 1. února 2012
 
Hruška
Hruška Pro Petra a Michala. Velmi se mi zamlouvají vaše názory a myslim že podobně smyšlející lidé by si meli nazory vymenovat i jinak než pouze na teto diskuzi. Mate-li zajem napiste na rdpneu@unet.cz a muzem se poznat vice a byt si vzajemne prospesni diky
středa, 1. února 2012
 
Hruška
Hruška Panove komentujete to velmi pekne.Pan Castka to snad nemuze myslet ani vazne s tema vyjadrenima. Uz me to nebavi, stejne nic nechape a mozna ani nechce chapat. Jinak chci poukazat na jednu zpravu na titulni strane pneurevue. O nepodepsani dohody mezi centralou Point S a Michelinem. Je videt ze i jinde se resi PODOBNE situace. Ale zde je videt, ze se pouze nemluvi ale konají se činy. Mnoho servisaku tady si stezuje na Michelin a jeho chovani. A společnosti Point S již s jejich kracenim bonusu a diktovanim potreby odebrat predesane kusy došla trpělivost. Šéf společnosti dokonce nabádá k bojkotu této značky partnerské servisy. Takhle se pomáhá malým a středním servisům. Tak je vidět že tam se pouze nekecá, ale také něco dělá. ZDE SE ZATÍM ZA 14 DNÍ NIKDO ANI NEOBTĚŽUJE ODPOVEDĚT NA SLUŠNĚ POLOŽENÉ OTÁZKY. JÁ OSOBNĚ NA JARO GOODYEAR BOJKOTUJI.
středa, 1. února 2012
 
Guma
Guma Pane SouČáska,ať děláte co děláte,tady Vám pšenka nepokvete.Prosím inzerujte v jiných plátcích.Zde není prostor pro reklamu,Vašeho typu.
středa, 1. února 2012
 
Michal
Michal Pane Částka, Vy jste to absolutně nepochopil, my oba mluvíme o něčem jiném. a DOTky s tím nemají nic společného. Jak to, že nikdo DOtky neuvádí. Když přijde ke mě zákazník, tak mu tu pneumatiku ukážu a tu dostane, pokud ji bude chtít a může si ji klidně prohlédnout, osahat. Tady jde přece o to, že jak se tady autodílna, Vy, nebo já nevím kdo ohání volností trhu, tak právě touto akcí a tímto jednáním tomu trhu naopak utahuje smyčku. O to tady přece jde. Já samozřejmě jsem pro volnost trhu, o tom není pochyb, ale by ta volnost měla taky nějakou štábní kulturu. Nemůžete pak přece očekávat, že od Vás ten servis tu danou pneumatiku koupí, když mu předtím dílnou prošlo xx zákazníků, kteří budou argumentovat, ale oni to nabízejí za 990 Kč a vy za 1100 Kč, o to tady přece jde. Vy prostě, pokud děláte tento obchod, tak si musíte vybrat, jestli budete dělat velkoobchod pro další prodejce ve velkém, nebo budete dělat jen maloobchod. Pokud chcete dělat obojí, tak to ale musí mít nějaký řád a to prostě nemá. Vždyť Vy si tím vypouštíte rybník, ale zároveň se snažíte do něj nachytat jiné ryby, ale bez vody.
středa, 1. února 2012
 
petr d
petr d proboha to je dobra pitomost s tim dot uvedenym na vasich strankach, kdyz me prijde vic zasilek pneu z vyroby tak se samozrejme dot a puvod lisi..
středa, 1. února 2012
 
V.Částka - Dobré Pneu
V.Částka - Dobré Pneu Michale, když zákazník nakoupí u konkurence tak to vždy zamrzí. My nabízíme informace , které mohou pomoci při argumentaci. U každé skladové pneumatiky uvádíme DOT a zemi původu. Toto žádný internetový prodejce nenabízí. Koncový zákazník tedy nemá jistotu jaká pneumatika mu přijde. Když ji koupí u Vás , tak tu jistotu má. To je jedna z výhod které nabízíme.
středa, 1. února 2012
 
Michal
Michal To je právě ten problém pane Částka, to už tak bohužel neplatí. Zákazníci a lidé nemají peníze a tak řeší každou korunu a tohle se nese mezi lidmi zrovna velmi dobře, speciálně u Barumek, kterou prodává běžně i eshop, který jinak jiné pneu nikdy neviděl. V barumkách je šílená konkurence. A není nic horšího, než když Vám pak za 14 dní přijde zákazník a řekne Vám, že jste ho natáhnul, že si toho mohl koupit o 200 Kč na gumě levněji. Já jsem tohle zažil loni s Michelin Energy Saver 205/55 R16, dal jsem je zákazníkovi za 1990 Kč a on přijel za týden a něco vynadat, že je našel u pneu-servis.cz za 1860 Kč a věřte není to příjemné, obzvlášť, když víte, že na té pneumatice máte 160 Kč. Někteří nemohou točit každý den stovky gum.
středa, 1. února 2012
 
V.Částka - Dobré Pneu
V.Částka - Dobré Pneu Morisi, Vaše argumenty jsou logické a pochopitelné. Nicméně i za 1190 tuto Barumku lehce v sezoně prodáte. Pokud ještě v sezóně tyto pneumatiky budou, naše cena pro koncové zákazníky bude jiná. Pokud máte chuť vydělávat na prodeji více, napište mi prosím na můj email, najdeme možnosti.
středa, 1. února 2012
 
 
 

Newsletter

Archiv

 

Reklama

MarketPoint

 
 
 

5. května 1323/9
140 00 Praha 4

Tel.: +420 261 221 953
Tel.: +420 241 409 318

Fax: +420 241 403 333
E-mail: info@pneurevue.cz