Pneurevue.cz » Fórum » Myslíte si, že legislativa v oblasti zimních pneu pozdrží nástup jarní sezony a povede k jejímu oslabení?

Myslíte si, že legislativa v oblasti zimních pneu pozdrží nástup jarní sezony a povede k jejímu oslabení?

 

pondělí, 23. března 2009

Otázka ze dne 23.3.2009

 

Co nového očekáváte ve svém oboru v příštích několika měsících?

 
 
 
profik
profik ak sa niekto nechce vyjadrit na otazku mesiaca, nech radsej nepise!!!! do zlodejov si nenecham od nikoho nadavat, zivim sa podctivou pracou!!! netunelujem statnu pokladnicu, ani eurofondy ... keby som okradal svojich zakaznikov, uz davno by som mal prazdny servis, ale opak je pravdou, klientela sa mi stale rozrasta ... u mna v servise mnohokrat zakaznik nakupi vyhodnejsie ako na nete, ale vidim, ze sa tu stale pride vyplakat niejaky chudak, co sa uchylne nahana za kazdym eurom (korunou), pracne lustruje cely internet a ak nahodou usetri, pride sa tu ukojit a poucit nas. faaakt je to ubohe. urcite by som uvital, ak sa toto forum obmedzi len na registrovanych uzivatelov a necital tu prispevky anonymnych provokaterov
čtvrtek, 25. června 2009
 
Fox
Fox poprosil bych pány pneuservisáky aby si uvědomily, že již nežijí v socialismu a nemohou zákazníkům diktovat co kde (nejlíp,nejdráž) u nich koupit. Každý si může vybrat sám kde co koupí. Servis mám zafixovaný jako servis a né prodej-což je z názvu patrné. Rohlíky taky nekupujete u pekaře za 4kč/ks ale jedete do nákupního centra kde je maj za 1.5 kč/ks, navíc když si ho chcete namazat, tak taky nejdete podojit krávu,popřípadě zabít na salám. Pokud pneuservisy chtějí nadále prodávat pneumatiky musí se přizpůsobit trhu a současný době, jinak doporučuju chovat ty krávy na maso.
čtvrtek, 25. června 2009
 
čtenář
čtenář Tak tohle je určitě nějaká provokace, aby se tady zase diskutovalo o něčem nepodstatném......
čtvrtek, 25. června 2009
 
Rosta
Rosta Tak koukam, jak se nam ta pneuservisacka svoloc zlobi:). No kamaradi, holt mate smulu, zne vam konci a budete se holt muset snazit jinak, kdo by vam taky donekonecna platil ty zlodejsky ceny, vsichni lidi, co znam, si uz kupuji pneu pres net, protoze to je za uplne jiny ceny, nez jsou ty vase zlodejsky a to i mym pricinenim, protoze je k tomu rad inspiruji, aby nenechali vydelavat zlodeje, jak jste vy milanci:). A vzdycky se najde pneu-servis, kde to radi prezujou, aspon nejak prece vydelat musej, co?:) Chtel bych videt, jak byste radi zatocili s internetem vy kaspari:), jak tady nekteri pisete, i jednoduchej clovek si da dohromady kolik je jedna a jedna a na vas hodi bobek, za nic jinyho taky nestojite:). Tak se mejte hezky pneu sebranko a koukejte se zacit snazit jinak, mene zlodejsky, hlupaci:)
čtvrtek, 25. června 2009
 
Kikos
Kikos Pneurevue jako časopis je myslím velmi solidní.Informace o dění ve světě pneu jsou podle mne dostačující.Snad více technických věcí by neuškodilo.Opravy by mněly být na prvním místě rozebírany od A až po Z, ať už osobní tak i nákladní pneu mají svá specifika a je třeba o nich vědět a vzdělávat se.Souhlasím s Bořkem, že v současné době jsou nejlepší na opravy pneu v České republice ze společnosti Rema Tip Top.Kde se touto otázkou max. věnují a jejich školení má opravdu vysokou a skvělou úroveň.Samozřejmně,že jsou tu i jiné společnosti jako DD PNEU,TG MARUNI apod,které se opravami zabývají.Domnívám se, že by všechny pneuservisy mněly projít zkouškama.Pak by nedocházelo k tomu s čím se setkáváme na servisech po koňařích se šňůrkama.Bohužel naše legislativa je ubohá a nahrává jen těmto garažfušeřistům.
středa, 24. června 2009
 
Anubis
Anubis PneuRevue jako časopis znám teprvre krátce, četl jsem jen poslední tři čísla. Je to dobrý nápad, unikátní. Ale chybí mi tam tak trochu aktuálnost. Po čtvrtroce se tam nedozvím skoro nic nového, většina věcí je napsána již zde na stránkách. Uvítal bych více zaměření na prodej pneu, rozhovory jak s pneuservisáky, tak lidmi z vedení velkoobchodů. Rád bych znal jejich plány, vize, sny. A také starosti. Papír je možná skutečně zbytečně kvalitní. Přivítal bych, kdyby z časopisu byl třeba měsíčník s méně stranami. Ale už jen to, že tento časopis vychází beru za dobrou zprávu.
sobota, 20. června 2009
 
V4C
V4C Vážení diskutující, jen co se diskuze po dlouhé době dostala k věcnému tématu, najednou je ticho. Promiňte mi to, ale je to úplně stejné jako v poslanecké sněmovně. Pokud se jedná o prkotině,diskutuje každý, ale při vážných věcech je za řečnickým pultíkem prázdno.Můj závěr z posledních příspěvků je tento: O peníze jde až v první řadě a je jedno, zda tu zdůvodňuje své postoje pan Grill nebo Mensa. Tímto ovšem nechci naznačit, že se jedná o něco nemorálního, právě naopak. Usoudili,že vstoupením do místy ubohé diskuze, mohou kultivovat tuto i ve svůj prospěch, nic více,nic méně. Přesto si ale neodpustím vyjádřit souhlas s přispivatelem, že odborná úroveň Pneurevue klesá. Jsem odběratem již řadu let (asi 10 i více) a dříve jsem se doslova těšil na nové vydání. To dnes říci nemohu a doslova se nutím opakovaným prohlížením, zda neobjevím něco zajímavého, bohužel,většinou nic. Domnívám se, že velikost redakce na vydávání 4! odborných časopisů nestačí,možná se mýlím, ale pokles úrovně jsem nezaznamenal sám. Možná by za úvahu stála i změna křídového papíru na levnější a snad i poštovné by se zlevnilo. Příklad "Pneuservisu" to jen potvrzuje, těm nepomůže ani pergamen. Zamyslete se prosím nad příslovím: "Méně, někdy znamená více".
sobota, 20. června 2009
 
Bořek
Bořek Co se týče oprav,tak se domnívám je největší kapacitou u nás p. Jaroslav Prokop z Brněnské fa REMA TIP TOP.Osobně by mně taky potěšil jeho příspěvek v časopise PNEUREVUE.Myslím a jsem přesvědčen, že jeho názory a především zkušenosti s opravami pneu by byly přínosem nejenom pro pneuservisy.
čtvrtek, 18. června 2009
 
Anubis
Anubis Ano, souhlasím, že konečně diskuze začíná dostávat nějaku úroveň. Jsem rád, že sem zavítal i vydavatel. Martine, je to dobrý nápad, dělat exkurzi i do partnerských pneuservisů internetových obchodů. Většina garážových pneuservisů (omlouvám se všem výjimkám!) jsou většinou opravdu jen takoví lepší kutilové a pak to podle toho vypadá.
úterý, 16. června 2009
 
martin
martin tak konečně je toto pravá diskuze na urovni.Jsem rád,když sem píší lidé z oboru,nebo přímo vydavatel a ne obchodníci s pneu po internetu,kteří se zde snaží podle mého najít partnerské servisy.Byl bych také rád pokud by to šlo udělat návštěvy v partnerských servisech int.obchodů ,ať víme jejich uroveň práce a služeb.Dále mě zajímá postup a opravy osobních pneu ,zejména opravy klasického defektu jak se u nás opravují a jak se knim hlásí samotní mechanici.Já osobně neopravuji pneu nějakou šňůrkou,ale hřibem.Chtěl bych si přečíst reportáž samotných prodejcu opravných materiálu jak se k tomu hlásí.Děkuji Martin
úterý, 16. června 2009
 
Martin Mensa
Martin Mensa Velmi rád čtu zdejší diskuzi, která je i pro nás velmi podnětná.Děkuji proto za názor Martinovi a je na mě, abych reagoval.Časopis vydávám skoro 15 let a je to opravdu část mého života, jestli to tak můžu nazvat. Snažíme se opravdu hodně, aby měl náš nevelký trh reprezentativní oborový časopis. Naši výhodou je, že jsme 100% nezávislí, tj. nejsme napojeni na žádný pneu byznys, prodej strojů apod. Využíváme synergií s našimi dalšími časopisy AutoBusiness, Fleet a Truck and Business, máme i zahraniční edice (Slovensko, Ukajina). Máme plně funkční informační web s každodenní aktualizací. To všechno stojí hodně peněz, které nelze získat jen z prodeje inzerce. Navíc důvěryhodný časopis nemůže fungovat tak, že se někde rozdává zadarmo. Odborný časopis musí mít své čtenáře, kteří si ho dobrovolně kupují, protože pro ně má nějakou hodnotu. Zboží není zboží, když nemá svou hodnotu, to všichni víme. Naše předplatné je od roku 95 stejné, proto bych rád tímto apeloval na všechny pneuservisáky, aby do nás těch 399 Kč za rok "vrazili" - vždyť jen poštovné z toho činí dvě stovky! Pro předplatné stačí kliknout na banner nahoře - a taky nám pomůžete tím, když budete o Pneu revue mluvit a dál ji doporučovat. Budu též velmi rád, když nám v rámci diskuze dáte téma na článek či reportáž. Ano, máte pravdu v tom, že naše rubrika V kůži zákazníků by mohla mít větší "říz", ale my jsme zase velmi opatrní, abychom někoho nechtěně nepoškodili, protože během 20minutové návštěvy si nemusíte udělat úplně objektivní obrázek. Takže to jsou spíš dojmy než nějaké odborné hodnocení, to není ani cílem. O nápadu certifikace pneu servisů pod hlavičkou Pneu revue samozřejmě budu přemýšlet, na metodice i realizaci byste se stejně podíleli i Vy. Přivítám i další názory na toto téma. A konečně mám jeden konkrétní dotaz. Naše vydavatelství již tři roky pořádá taková odborná setkání jednak pro správce vozových parků (Den s Fleetem) a pro podnikatele a manažery v silniční dopravě (Truck Business Day). Součástí je dopolední přednášková a diskuzní sekce, odpoledne pak testování aut, jednání s partnery a sportovně-zábavný program. Domníváte se, že by takové setkání lidí z oblasti prodeje a servisu pneu bylo přínosné? Info o akcích Fleetu a Trucku najdete na webech ifleet.cz a truck-business.cz Díky za názory a držím palce v podnikání!
pondělí, 15. června 2009
 
martin
martin Pánové s tím hodnocením servisů začal i tento časopis pneurevue ,ale nikam to nevedlo.Je mi to líto ,ale i tento časopis už ztrácí jakousi ůroveň.Mimo jiné časopis Pneuservis vydávaný jaksi Univerem ji ztratil už po 3 vydání tak jsem zrušil předplatné.Je to samé porovnání poruchovosti,prodeje a reklama na stroje z Číny a tabulkou huštění.Nic nového pod sluncem jen škoda 300kč.....snad se pan Mensa polepší.Bral bych reportáž ze zahraničí jak to tam chodí ,jakou mají ůroveň služeb atd.Jsem zvědav na další číslo,kde se mají porovnávat myčky kol.Co kdyby uděloval nálepku tento časopis????
pondělí, 15. června 2009
 
lady
lady Díky za optimistické zprávy! Už jsem byla v depresi ale vidím, že je vlastně všechno v pořádku. Hned zítra při pondělku zvýším mzdy a zkátím prac. dobu na 7 hodin.
neděle, 14. června 2009
 
V4C
V4C Vybodněte se kolegové na takové prkotiny,zda-li prodáte o jednu sadu Al.více či méně. Právě jsem na iHned zjistil, že od teď to bude jen a jen lepší. Ropa letí nahoru,stejně jako měď a cín, mejitel AAA říká, že ojetiny půjdou již jedině nahoru a stejnou vedou i prodejci nových vozů. Ti mají navíc rekordní prodeje, pořadníky i 4 měsíce. Majitelé realitek také unisono vedou svou o dosažení dna a dále ceny půjdou jen nahoru. Gazprom považuje optimální cenu za barel 250$, šejci zvednou těžbu až překročí 100$. To,že jsme nastoupili na vzestupnou křivku, dokazují i poslední kroky státu, jež zavede mítné snad i pro koňské potahy na trojkách. Jako třešnička na dortu by byla již jen vláda Paroubka s Filipem.Zavedou 13 důchody,15 platy státní správě,zvednou mateřskou a rodičovské přídavky,zkrátí prac.dobu zaměstanců,při současném zvýšení min.mzdy. Toto prorůstové opatření povede k větší zaměstnanosti a zároveň k zvýšení spotřeby domácností. Lidé, oč méně budou pracovat, o to více budou mít času na utrácení. A na to hlavní bych málem zapomněl. Podpora v nezaměstnanosti se zvedá na 85%. Tak koukejte rychle s platy vykořisťovaných rychle něco udělat, jejikož se může stát, že nezaměstnaní budou brát více než zaměstnaní. Já hlupák si myslel, že se budeme z toho srabu vyhrabávat léta a ono je to tak prosté.
neděle, 14. června 2009
 
Andy
Andy Nezdá se mi že by byl úbytek,tedy aspoň u mne ne.Spíš jednoznačný nárust dovozu z internetu.Vetšinou nějaké Čína a pak po čase příjdou že mají s něma problém.Většinou jsou moc měkké a ohlé.Takže jsou pak moc překvapeni co si to vlastně koupili za zmetky.
neděle, 14. června 2009
 
profik
profik Pozdravujem kolegovia :) Ako ste spokojni s predajom hlinikovych diskov v tomto roku? Ja som zaregistroval mensi pokles. Nerad sklonujem slovo kriza, ale zda sa mi, ze do hlinikovych diskov zacali zakaznici menej investovat.
sobota, 13. června 2009
 
FERDA
FERDA To je ale Bořku realita dnešních dní a stavu mnoha pneuservisu u nás.Typický přehazovač gum, který ani neví co je to RFT a stroj si nikdy nekoupí,protože těch gum je málo a je to zbytečné,né? Ale takhle ti pneuslužbosráči oboru přemýšlejí a ničí vše na co šáhnou. Na to, že je tam tak dlouho, tak to musí být ale pěkný chudák. Že ničí svou prací sami sebe mi nevadí,ale bohužel i nám ceny služeb a to je moc špatné.
sobota, 13. června 2009
 
Bořek
Bořek martine zažil jsem taky něco podobného jako ty s těmi 19 RFT.Bylo to před měsícem, zákaznik přijel z pneuservisu,přivezl 4 nové disky na BMW a 4 gumy trochu jeté.Protože se tomu servisu podařilo nazout na prvním kole jen první patku a druhá patka mu vůbec nešla a tu trochu dokonce poškodil, tak mu pak asi po 10 pokuse řekl, že jsou moc staré a tvrdé a že to nejde,tak ať si to odveze. Zákazník přijel, požádal o montáž a vyvážení a byl rychle a kvalitně obsloužen a seznámen se stavem a co vůbec pneu které se označují RFT jsou zač. Nedalo mi to a když jsem pak zavolal tomu pneuservisu ať si osobně majitel ,který to dělal, zajde na školení a koupí si stroje, které dokážou tyto pneu zvládnout a že se klidně může ke mně stavit na servis a já mu je ukážu v praxi.Jeho syn s kterým jsem telefonoval suše odpověděl, že se nikde nebude chodit dívat a zjístí jak to bylo s tou montáží.Co na to říct? Nebudu tady rozebírat profesionalitu tohoto pneuservisu,který se tváří, že je tu 12-15let a je u piva v hospodě mistr světa. U mně je, ale mistr garažista.
sobota, 13. června 2009
 
FERDA
FERDA Myšlenka je to dobrá, ale kdo to bude dělat?Kdo to vymyslí jak a co by mněl dobrý pneuservis mít a umět? Ono to opravdu není jednoduché vymyslet a dořešit, ale smysl by to určitě mnělo,protože někdy je to až neskutečné co někteři ťulpasi jsou schopni udělat s pneumatikou a s pneuservisem jako takovým.
sobota, 13. června 2009
 
František S.
František S. Já jsem to tedy pochopil, že právě ne síťe pneuservisů jako je Barum.Pneubox,Points,Vianor,Firstop,se svou krásnou fasádou by se hodnotily, ale obyčejné pneuservisy které jsou samostatné, nikde v žádném společenství.To opravdu není špatná věc.Samozřejmně, že to je nelehké vymyslet,propracovat co hodnotit,vyřešit dalších mnoho problému, ale myšlenka je to myslím dobrá.Tady by na stránkách pak byla další možnost prestiže, rozvoje a spolupráce mezi těmito servisy.Bylo by dobré něco takového vymyslet a dokončit to do skutečné fyzické podoby.
pátek, 12. června 2009
 
 
 

Newsletter

Archiv

 

Reklama

MarketPoint

 
 
 

5. května 1323/9
140 00 Praha 4

Tel.: +420 261 221 953
Tel.: +420 241 409 318

Fax: +420 241 403 333
E-mail: info@pneurevue.cz