Pneurevue.cz » Fórum » Myslíte si, že legislativa v oblasti zimních pneu pozdrží nástup jarní sezony a povede k jejímu oslabení?

Myslíte si, že legislativa v oblasti zimních pneu pozdrží nástup jarní sezony a povede k jejímu oslabení?

 

pondělí, 23. března 2009

Otázka ze dne 23.3.2009

 

Co nového očekáváte ve svém oboru v příštích několika měsících?

 
 
 
V4C
V4C Ta myšlenka není špatná, ale v praxi to zavést není jednoduché. Dále se mi nelíbí, že z příspěvků lze dovozovat, že garážista=nebezpečný pitomec,hezký,barevný servis=špičkový profesionál. Příklad:servis Barum-Pneubox, perfektní image,certifikáty úplně na všechno, ale co dokáží někteří její proškolení mechanici, škoda mluvit. Na druhou stranu některé zdejší příspěvky působí komicky. Přezouvání přec není operace člověka a servis není IKEM. Doporučuji se vrátit na zem.
pátek, 12. června 2009
 
Bořek
Bořek Právě proto by to mělo být prestižní ocenění,které je třeba zviditelnit,zůročit,propagovat a pak to musí přinést pozitivní reakcii u solidních zákazníků ,kteří hledají služby na úrovni.Já bych ho třeba taky nedostal,ale aspoň bych se snažil jej získat. Než nějaké nesmyslne ISO,které mi nikdy nic nepřinese, tak to raději investuji do toho, abych splnoval požadavky kladené na pneuservis a dostat pak ocenění,které věřím tomu přinese jen pozitiva.A když to umíš prodat, tak jsi pak jednoznačný vítěz.Myslím si,že tady vede cesta k úspěchu,kvalitě,prosperitě.Zaměřit se na soukromé pneuservisy, které nejsou v žádné síti a podpořit je touhle výzvou, aby je něco třeba motivovalo.Nejsou v žádné síti, tak ať mají šanci se ukázat a zviditelnit jinak a v tom pozitivním světle svou kvalitní práci a činnosti.Budu rád,když chlapi na toto téma napíšete svůj názor ať už je jakýkoliv.
pátek, 12. června 2009
 
Anubis
Anubis Pavle K. a Bořku, s oběma s vámi souhlasím. Byl by to dobrý nápad. Kdyby nejlepší pneuservisy měly nějaké ocenění, například odborného časopisu. Ale problém je, že bohužel většina zákazníků toto neumí ocenit. Neumí si vážit práce a budou vždy hledat něco, kde bude něco levnější, klidně i právě v tom nejhorším garážovém pneuservisu. Oceněním toho, že existují kvalitní pneuservisy může být právě i to členství v různých sítích - např. FirstStop, Vianor nebo PointS (zde je ovšem problém s částečnou ztrátou svobody).
pátek, 12. června 2009
 
Bořek
Bořek Pavle o tom jsme se asi před 2 měsíci telefonicky bavili spolu a myslím, že to je dobrá myšlenka a nápad.Já osobně bych to jen a jen přivítal.Mít na servise třeba nálepku profesionálního pneuservisního odborného časopisu,že doporučuje tento pneuservis je určitá prestiž,čest,motivace a hlavně zodpovědnost do další práce.Především pro živnostníky a malé podnikatelé v našem oboru by to mnělo něco znamenat.A dosáhnout by ji mněli opravdu jen ti kteří na to mají jak po odborné, tak i po technické stránce.Teď jsem možná někoho naštval,že chci rozdělit nějakou část,ale je opravdu třeba oddělit zrno od plevele,protože jen tak můžeme dosáhnout pozitivního cíle.A věřím, že to může přinést ovoce pro poctivé,solidní a opravdové pneuservisáky.Název PNEUSERVIS musí nést nějakou úroveň a zodpovědnost a ne to s čím se dnes bohužel běžně někdy setkáváme.
pátek, 12. června 2009
 
Pavel K.
Pavel K. Chlapi já bych mněl jiný návrh.Na PRIMĚ běžel nedávno pořad ANO ŠÉFE,kde se dobrovolně hlásili hospodští na to aby dostali doporučení od mistra šéfkuchaře.Ať se někdo najde v pneubranži,kdo bude chodit po pneuservisech, které to chtějí,třeba aby dostali doporučení PNEUREVUE.A zde by se ukázala teprve pravda,skutečnost a rozdíly v pneuservisních službách.A jedno je jisté, ti garažisté by se určitě nehlásili.
pátek, 12. června 2009
 
martin
martin Ten kdo bude mít Servis na Urovni tak se bát nemusí,ale garážista je vděčný i za ten internet.podívej te se na Procházku,Cháru,Kalt,a mnoho dalších.Jsou tu a taky budou mají uroveň,čisto,hezkou velkou prodejnu .Jsou to srdcaři ve svém oboru a z těch je třeba si vzít příklad.Garážník koupí stroje z číny ,přezuje kolo za 100,- a je šťastnej .Tak je nechme trh je velký a zákazník si tu cestu zvolí sám.
pátek, 12. června 2009
 
Kikos
Kikos Salamandře ty AZ internetový chudáčku,my nezuříme ,my se jen smějeme jaká jsi ty ale lopata z Prajzska.Nefachčenko a zmetek internetový.Barumka je na tom už hodně špatně,že přezouvá chudáky z internetu.To je ale dobře.Však ukázkově na tom je matka Conti která je totálně v pr.....Jen tak dál,za chvíli nebude ani internet ani kde to přezout,když naše slavná servisácká Baruka půjde brzy pod nůž.Jen tak dál a dál.Pravda je jen jedna.
pátek, 12. června 2009
 
Tom
Tom Chtělo by to sepsat petici nás všech majitelů pneuservisů a požadovat v ní zákaz prodeje pneumatik na internetu. Kazí to naše podnikání a zákazník dostává pneu druhé kategorie a napodobeniny pneu (Goodride místo Goodyear). Pneu na internet nepatří! A kdo si myslí opak ať mezi nás slušné lidi ani neleze.
pátek, 12. června 2009
 
Salamandr
Salamandr O vaší inteligenci pánové se nebudu vyjadřovat. Ale v AZ-Pneu to funguje tak, že si objednám na internetu pneu, vyberu si barumácký pneuservis, tam si je nechám poslat a oni mi ze servisu zavolají a domluví si se mnou čas přezutí a já jim tam zaplatím jak přezutí tak pneumatiky. Takže o nějakém čekání a tahání gum v kufru nikdo nemluvil. Ale pěkně zuříte. Jste dinosauři svého oboru.
pátek, 12. června 2009
 
martin
martin pánové jedna perla přijel mi v zimě interneťák s pneu RFT 19" a chťel je přezout.Já mu řek cenu a on že jsem zloděj tak jsem ho poslal do partnerského servisu Levné pneu,Nejl.pneu A on ten kokot se vrátil s natrženou patkou ,na druhé urvanou a tu třetí už ani nezkoušel přezout.Ta píča partnerský servis nebyl ani pojištěnej na věci převzaté a už vůbec neměl ani to usrané pomocné rameno.Kdo chce kam....
pátek, 12. června 2009
 
FERDA
FERDA Je to blbý a hloupý interneťák.Místo aby si ulehčil,tak si přidá práci.Opravdu tupá hlava ten Salamandr
pátek, 12. června 2009
 
Petrlas
Petrlas Tak si zajeď přímo Salamandře do Barumu.Nevím proč ty tupá hlavo budeš něco objednavat u AZ,když stejně jedeš do Barumky to přezout.Jsi další internetový hlupák.Užíj si tu objednávku,čekačku doma ,najkládáni gum do auta atd,atd.Ty jsi ale blbec!
pátek, 12. června 2009
 
Salamandr
Salamandr Tak mi připadáte jako "Proletáři všech zemí spojte se!" Když si tak pročítám vaši diskuzi a vidím vaši úroveň (až na výjimky jako Fosfor nebo Bořek) tak vím, že příště zase koupím na www.az-pneu.cz a nechám si to přezout v některém z desítek partnerských pneuservisů, co mají. A vy si zase hrajte na super drsné chlapy. Jen je škoda, že nevidíte, že je 21. století. Anubisovi, Grillovi, Bořkovi a Fosforovi přeju hodně štěstí v podnikáni!
pátek, 12. června 2009
 
FERDA
FERDA Jsem sice někdy sprostej jako dlaždič,ale jinak to nejde,protože to je fakt humus a hnus co se tu u nás děje!Tvrdím,že 50% pneuservisu vůbec nejsou pneuservisy ale jen přehazovárny gum,nemají ani šajnu co a jak se správně dělá, podlézají až to nazvu KUR...ceny za práci,lezou pak interneťákům do zadku a snaží se že jsou mistři světa.Jsou to jen pneuslužbosráči a hnusáci oboru.A interNeťáky co neví pořádně o gumě,co znamená např.TUBELESS nebo TUBE TYPE bych nakopal do řiti a poslal je do uranových dolů ať se jim trošku prosvítí mozek,protože mi to hlava někdy nebere co jsou schopni vymyslet,vylhat za každou cenu,jen ať prodají cokoliv i kdyby to mnělo zabít človeka.Modlím se ať se něco stane a pak se konečně roztočí spirála,která ukáže pravdu.Snad to ale nebude stát někoho neviného život.
pátek, 12. června 2009
 
martin
martin FERDO jsi můj člověk a díky tobě a řadě dalších to těm interneťákům alespon trochu znepříjemníme .Práci a profi gumařům zdar....
pátek, 12. června 2009
 
FERDA
FERDA martine souhlasím s tebou,že nemůeš být jen vzorkovna pneu,souhlasím i s těmi pitomci co jsi nazval,protože to někdy jsou totální pitomci,souhlasím i s tím že bych také odebíral koncesi kdyby to šlo za některou práci nás pneuservisů která doslova hazarduje se životy motoristů.Bohužel jak jsi nazval ty garážisty nevymeteme,protože to jsou vši mezi námi skutečnými pneuservisy.Souhlasím s tebou,že pokuď máš tolik stání a určitou úroveň máš i vyšší náklady než ten ušmudlaný šopák v konírně a musíš být samozřejmně dražší.To jak řešíš interneťáky je jenom dobře a kde jezdí Anubisi a Stanley? Jezdí do těch hrozných koníren,šop,prasečáku co nejsou pneuservisy.Určitě jich na pořádný servis moc nepřijede,protože ať je to Barum,PneuPlus,Vianor,Points, nebo další i soukromé velké servisy, tak tam jim to dají řádně finančně osolit.Proto je třeba se napřed vyčistit od servisní špíny a interneťáku a pak bude klid a pohoda na pořádnou práci.A Anubisi ty kontejnery si strč někam,protože ty jsi hnůj na chodníku.Mám na skladě pneu taky asi za 500 000,-a stroje a vybavení taky asi za 2 miliony+ vyškolené mechaniky. Ty jenom Přivezeš ty své kontejnery,které můžou stát i na hnoji a prodáš ty Čínské šroty i kdyby jsi to měl dát za nákupku+máš ten svůj nootbuck, který max.zavřeš,propustíš načerno přijate bezdomovce co ti lepí pásky kolem gum a jsi v klidu.Jde vidět, že jsi oppravdu internetový smrad.
pátek, 12. června 2009
 
robert
robert To je řeč ke mě jezdí zákazníci co chtějí opravit poškrábaný Al disk a diví se ..proč.Nikdo z vás interneťáku mu neřekne k čemu slouží tz.FR-že je to právě ta ochrana ráfků pro elektron.Nemůže to vědět protože osobní kontakt se zákazníkem a vozem je důležitý a zákazníci na to přijdou dříve či později.A ojeté pneumatiky to samé,nikdo je nebude Vám likvidovat .Šup s nima do kufru a pošli si je tam,kde jsi je koupil .To je taky to vycvičení jak se tady psalo.Zákazník pochopí že to není jen o ceně,ale o kvalitě prodeje a služeb.
čtvrtek, 11. června 2009
 
martin
martin Došlo jim,že toho asi moc neušetří a mají kompletní službu pod jednou střechou.A s tím množstím pneu- že mám servis tak asi neobsloužím klientelu v celé ČR ale v regionu chápeš.A žádný prodece nechce sloužit jako vzorkovna.A věř ,že desítky zákazníků jsem zase dostal na zpět.Netvrdím,že neprodáváte ,ale ke mě to už nejezdí.Kdo zvás a vašich prodejců -servisů byl ve výrobních závodech na pneu a může zákazníkovi popsat celý průběh vzniku pneu???Já se setkávám s opravama pneu za které bych bral licence-které bohužel nejsou a to je škoda,protože pak by se trh vyčistil,od amatérů co opravují bočnici šňůrkou od bot....Pneumatika je totiž jak říkám střelná zbraň .Statika taky nemůže dělat jen tak někdo a to by mělo platit i o servisu a prodeji pneu .To vy ale nechcete slyšet,protože to je vaše živnost.
čtvrtek, 11. června 2009
 
Anubis
Anubis Nebudu tady rozhazovat čísly jako ty. Jen napíšu, že koupit jeden 40" kontejner stojí cca 30.000 euro. A na sezonu nekupuju jen jeden. Tak z toho poznej, kolik mám já jako e-shop spolu se dvěma pneuservisy gum skladem. Pokud máš pocit, stejně jako Tom, že moje podnikání znamená jen jeden notebook, tak dál diskuze nemá smysl. Jen by mne zajímalo, kde teda všichni moji zákazníci přezouvají, když mám větší prodeje než loni v létě a všichni mi tady píšete, jak nevidíte gumy z internetu.
čtvrtek, 11. června 2009
 
martin
martin tak pánové s webama na pneu ,já mám skladem pneu za +-400000kč a kolik máte vy??? Jen je překupujete od velkých.A ty zákazníky jsem si už vycvičil .Před 3 lety se to jen hemžilo pneumatikama z netu a teď?? 0,005% to je to vycvičení .U mě na prodejně je 50 pneu vystavených a káždý se může na ně podívat v reále .A ten ,kdo koukne a letí na net ať platí .Já mám ůroveň servisu a tím pádem i režii. 4 stání 2myčky a 5souprav .Tak si je kupte taky a pak budeme komunikovat ..NAZDAR
čtvrtek, 11. června 2009
 
 
 

Newsletter

Archiv

 

Reklama

MarketPoint

 
 
 

5. května 1323/9
140 00 Praha 4

Tel.: +420 261 221 953
Tel.: +420 241 409 318

Fax: +420 241 403 333
E-mail: info@pneurevue.cz