Pneurevue.cz » Profil » roman

Příspěvky v diskuzích

romanKoukám, že je na světě další kolenovrtní portál https://bit.ly/2QB3FUt . Píšu to úmyslně přes tohle "přesměrovátko", aby tam nebylo moc "stop" z této sajty. Koupit je jedna věc, ale co to ostatní... Kdo jim to přezuje? Jak píše BF: Neboj se - Přidej se.
O všem, co hýbe gumařinou
pondělí, 17. září 2018
 
romanZdravím pneuservisáckou obec. Je to tak, jak píše BF. Stává se, že kolenovrt "automaticky" vynechá při výběru prodejce pneumatik pneuservis a jde "automaticky" na net a pak je překvapen, že je to cenově "fifty-fifty", nebo že je pneuservis ve součtu všech nákladů (doprava, dobírka ze shopu.... a na druhé straně nižší cena za přezutí při koupi pneumatik v pneuservisu) často levnější, než nákup ve shopu a následné vysí*ání v pneuservisu. Já osobně jsem tímto argumentoval ve svém servisu přes 10 let a efekt skoro nula. Můj pohár trpělivosti s kolenovrty tehdy přetekl přes okraj číše. Několik kolenovrtů si po mých restrikcích zakoupilo pneumatiky již už u mně a těm ostatním snad začne (nebo už začíná?) docházet, že pneuservis (anebo alespoň já) si nenecháme sr*t na hlavu. Pokud nás bude víc, máme velkou šanci něco na trhu pneumatik změnit v náš prospěch. Je to na každém z naší branže, jak se zachováme, resp. do kdy si necháme sr*t na hlavu. Každá branže si brání "svůj píseček" používáním výhradně "svého" materiálu. Proč by to nešlo použít i v naší branži? Proč bychom měli mít pouze strhaná záda a dvůr zas*aný ojetými pneumatikami? V každém případě já mám vyzkoušeno, že se bez kolenovrtů v sezóně obejdu a nebudu na tom finančně hůře, než při dělání sluhy kolenovrtům 12 hodin denně. To nepočítám svoje záda...
O všem, co hýbe gumařinou
pondělí, 17. září 2018
 
romanHohencenda: Jde spíš o princip (způsob), jak ukočírovat přezouvání na zimu v rozumných mezích, nesedřít se k "smrti", nedělat ze sebe "sluhu" shopům, ale přitom si vydělat na zimní pauzu. Den sem, den tam. Mně se systém "s restrikcí" za ty 2 roky, co jej používám osvědčil. Místo kolonovrtů s konkurenčními gumami si držím 1-2 místa denně pro toho, kdo chce nové gumy. Když mám některý den smůlu na kšeft a nikdo ten den nechce nové gumy, tak udělám pár defektů na počkání a lidi mě líbají ruce (jste jedinej, kdo mi to dneska udělal....). Lepší udělat defekt komukoliv, jelikož může v budoucnosti udělat kšeft mně, než kolonovrtovi přezout auto ve špičce. Priorita je jasná: 1) Prodej nových gum a montáž 2) Přezouvání stálých klientů 3) Ostatní přezouvání 4) Opravy 5) Kolenovrti. Kolenovrt musí pocítit, že je až na pátém místě v řadě. Nikdo mu přece nebrání si to nechat na netu i přezout...
O všem, co hýbe gumařinou
neděle, 9. září 2018
 
romanPokud se vrátím k tématu VO, tak varianta "1" jim vadit nebude vůbec, varianta "2" by už mohla, zejména pokud to bude masovější trend, protože pokud někdo nebude přezut včas, tak se může "šeredně sklouznout" a příště si gumy koupí tam, kde mu je včas přezují, a to nebudou už shopy, ale pneuservisy... A tím pádem pneuservisy získají alespoň trochu lepší vyjednávací pozici, než mají teď.
O všem, co hýbe gumařinou
neděle, 9. září 2018
 
romanHohencenda: Jsme na tom jako živnostníci podobně, ale vidím to trochu jinak. Mohou nastat dvě situace: Jedna možnost je rapidně zdražit, ale jak moc, aby se to nepřehnalo a aby zákazníci byli ochotni rapidní zvýšení cen u "svého" pneuservisu ještě akceptovat. Když se to moc přežene, zákazníci si řeknou: Ten je sice ochotnej, šikovnej, všechno udělá, ale taky moc drahej a čekáš na přezutí v sezóně 14 dní, takže příště holt půjdu jinam. Druhou cestou je menší zdražení, ale navíc "restrikce" netových gum v sezónní špičce. Zákazníci si řeknou: Ten nepřezouvá v sezóně gumy z netu, ale jinak je šikovný, ochotný, poradí a cenově je ještě v rozumných mezích včetně u něho zakoupených nových gum a nečekáš u něho ani 2-3 dny na přezutí v sezóně. No a teď se můžeme bavit o tom, co je menším zlem resp. lepším řešením. Ekonomicky to vyjde třeba stejně, jeden přezuje 100 aut a druhý jenom 60, ale navíc má zisk z prodeje pneumatik a záda v lepším stavu. Já zastávám druhou možnost. Třetí řešení, což je být levný a mít pouze strhaná záda asi všichni rozumní pneuservisáci snad už konečně zamítnou.
O všem, co hýbe gumařinou
neděle, 9. září 2018
 
romanUznávám tvůj argument, i když v sezóně bych asi jednal jinak. Beru částečně zpět. Já jsem měl na mysli osobní pneuservis a tam je můj názor neměnný.
O všem, co hýbe gumařinou
sobota, 8. září 2018
 
romanHroudo, tady se neshodneme. Spokojený zákazník s gumami z netu řekne: "Koupím si to na netu znovu, protože tento pneuservis je vynikající. On mi to namontuje na počkání za pár šlupek a ještě mi dá k tomu občerstvení zdarma". Díky, ale tato cesta je podle mně tou cestou do pekel pro pneuservis. Mimo sezónu budiž a s "vymrzovacím poplatkem", ale v sezóně? Proč?
O všem, co hýbe gumařinou
sobota, 8. září 2018
 
romanBIB: 100% souhlas. Já používám přesně stejnou "výchovnou terapii" na internetové gumy a osvědčuje se mi to. "Filosofii" práce s vlastními surovinami resp. vlastním materiálem (zbožím) používají od nepaměti hostinští, kuchaři v restauracích, kadeřnice, opraváři praček, pokrývači, zedníci, anténní technici, kosmetičky, hoteliéři atd. a lidi (zákazníci) to berou jako samozřejmost, jelikož by při "charitativním pneuservisáckém" přístupu ke zboží z jiných zdrojů tyto živnosti asi už dávno zanikly. Nezanikly, jelikož si brání "svůj píseček". Pneuservisům asi trošku "ujel vlak", ale nikdy není pozdě to změnit. Ať se daří všem rozumným pneuservisům.
O všem, co hýbe gumařinou
pátek, 7. září 2018
 
romanJe to jejich boj, který se ovšem zákonitě dotýká i nás. Musíme začít bojovat za své přežití a svou budoucnost. Teď jsme na tahu my, pneuservisy. Je pouze na nás, jakou obranou hru sehrajeme na "černém gumovém hřišti". Naší nejlepší zbraní jsou pneuservisní služby, bez kterých je pneumatika kýmkoliv prodaná jen kusem nepoužitelného materiálu. Této zbraně musíme umět využít.
O všem, co hýbe gumařinou
pátek, 7. září 2018
 
romanChápu Tvůj nesouhlas, též se mě to nelíbí, ale mám vážné obavy, že "rvát" to všem koncákům za minimální možnou cenu bude i do budoucnosti trendem VO. Opět můj názor: Proč by to VO prodával pneuservisu za 940Kč, když to může prodat koncákovi za 960Kč... Za víc to prodávat nemůže, jelikož konkurence postupuje podobně. Tobě se za 20Kč zisku nevyplatí zboží přeprodávat, řešit reklamace a slevy na práci při zakoupení pneu, ale VO má z každé gumy o 20Kč vyšší zisk a nestojí ho to žádný čas navíc a nějaký pneuservis mu je u zádele. Problém bude pro koncáka až tehdy, až koncák řekne: Nj, máte to sice o XX korun levnější, ale kdo a kdy mě to vůbec někdo přezuje, nebo přezuje za takových finančních podmínek, že bych nakonec zaplatil v souhrnu více než kdybych si zakoupil pneumatiky u "Franty" v pneuservisu s přezutím na počkání. Až tohle nastane, pak teprve VO změní svůj pohled na pneuservisy a něco se stane s finanční politikou VO.
O všem, co hýbe gumařinou
pátek, 7. září 2018
 
 
 
 
 

5. května 1323/9
140 00 Praha 4

Tel.: +420 261 221 953
Tel.: +420 241 409 318

Fax: +420 241 403 333
E-mail: info@pneurevue.cz