Pneurevue.cz » Fórum » Jaké osobnosti či firmy byste rádi viděli v roce 2012 na stránkách Pneu revue? Jaké otázky byste jim rádi položili?

Jaké osobnosti či firmy byste rádi viděli v roce 2012 na stránkách Pneu revue? Jaké otázky byste jim rádi položili?

 

pondělí, 2. ledna 2012

Otázka ze dne 2.1.2012

 
 
 
 
Matěj
Matěj Kolik ti Tire nabídli na Barum. Mě 35% Barum, 44% Conti+Uni. Moc se mi nechce objednávat po letošním létě, ale nechci zůstat bez gum.
úterý, 15. května 2012
 
Tire
Tire Jo je to pravda lidé se snaží jezdit autem čím dál méně. Vidím to i u sebe, dřív jsme na večerní florbálek jezdili s klukama téměř každej svým autem sám, dnes se domlouváme po facebooku aby náhodou někdo nejel sólo :-) no jinak v pondělí jsem to "risknul" a odeslal předobjednávku (bestdrive) 70% loňského prodeje (50%5 Barum:50%Continental). Letní sezónu bych ohodnotil až tak za 14 dní stále ještě jezdí lidé (navíc každý druhý kupuje nové pneu) ale tak předběžně práce pořád dost ale prodej nových pneu oproti loňsku tak o pětinu horší.
úterý, 15. května 2012
 
Anonym
Anonym Asi začne hodně servisu dělat práci "zdarma" nákup+100kč+100kč za práci.Je to cesta do pekel..
úterý, 15. května 2012
 
Jirka
Jirka Pánové a proto využijme importéry k tomu, k čemu vlastně jsou. Já si koupím jen to co potřebuju a budu si dokupovat dle situace. Na risk rozhodně nejdu.
úterý, 15. května 2012
 
Michal
Michal Michale II to je svatá pravda. Já si opravdu každý den děkuju bohu, že to léto pro mě zatím dopadlo na tu situaci velice slušně..ale byla to taky klika jako hrom, o tom žádná. Já se přiznám, že vůbec nevím, co si slibovat od zimy. To už bude krize a vůbec šetření lidí ještě mnohem vyšší a tak je otázka jak se to bude vyvíjet. Přesně jak jsi napsal, lidé když mají sjeté gumy, tak mají důvod nejezdit a myslím, že v zimě to nebude jiné. Vůbec si netroufnu zimu odhadnout.
úterý, 15. května 2012
 
Anonym
Anonym Vývoj české ekonomiky v prvních třech měsících letoška byl druhý nejhorší mezi 19 státy Evropské unie, u nichž statistický úřad Eurostat představil údaje o hrubém domácím produktu (HDP). Hůře než ČR, kde došlo k mezičtvrtletnímu propadu o jedno procento, na tom bylo jen Maďarsko, kde HDP spadl o 1,3 procenta.
úterý, 15. května 2012
 
Anonym
Anonym http://www.kupuj-pneu.cz/ Felicie Barum za -720,- Octavie za 1145,-
úterý, 15. května 2012
 
(Fake)Redakce
(Fake)Redakce Michale II. výborně shrnuté. Za sebe můžu potvrdit, že na našich servisech práce spousta, dokonce lehký nárůst oproti 2011, ale prodeje nových pneu zatím cca -40% oproti loňskému létu a jak jsem už psal níže, žádné zázraky co se týká prodejů nečekám ani od začátku dovolených.
úterý, 15. května 2012
 
Nick
Nick Moc pěkně si to napsal Michale. Je pravda že se nikde moc neprodává. Ale není to jen v pneumatikách. Stavebnictví má velkou krizi, zemědělství je už skoro zplundrované, lidé mají méně peněz a první na čem šetří jsou nepodstatné věci jako auto. Nemyslím, že to bude nejak drastické, ale budeme muset přijmout že tučná léta už jsou pryč. Kdo však pracuje kvalitně a spolehlivě, ten se udrží. Podvodníkům pšenka už odkvetla.
úterý, 15. května 2012
 
Jirka
Jirka Pravda a naprosto souhlasím. Bohužel u mně ve velkém městě je trend místo auta kolo a zbavování se více aut pro rodinu také v kurzu. Přezouvání sad ať zimních či letních víkendová akce celé rodiny atd.
úterý, 15. května 2012
 
Michal II.
Michal II. Pohled z obou stran. Pracoval jsem i pro fa.která dělala int.gumy ve velkém a dnes mám malý servis na malém městě. Znal jsem osobně některé velké hráče i mnoho úspěšných servisáků. Když šli prodeje nahoru( do r.2008), všichni byli OK. Když došlo k propadu ( podotýkám že všude), majitelé zpanikařili a začli vymýšlet nové strategie prodeje ( servisáci tomu říkají podrazy, prasárny atd.). Pokud působíte jako prostředník mezi těmito stranami, za této situace a máte svou hrdost, musíte to dříve či později zabalit, což jsem udělal a dnes se plácám se servisem. Značně se mi ulevilo. Předloňský rok jsem měl slušný, loňský velmi dobrý, za to letošek je bída. V dobrém smyslu slova závídím těm, kteří zde uvádí opak. Zákazníci u nás jezdí, ale nekupují a když tak málo. Mé informace od dobrých známých jsou taktéž nepovzbudivé. Jednoduše řečeno:"letošní jaro stálo za starou belu, a to téměř všude". Je holým faktem, že sklady jsou plné léta a nervozita značná. Na druhou stranu, lze s jistým mírným optimismem očekávat zimu. Obecně ale očekávám do budoucna značně horší vyhlídky. Zde někdo psal dotaz, proč GPD začíná prodávat protektory Gepard, vyrobené u Vraníků. No proč asi? Protože objemy i marže na nových jdou do kopru a "tonoucí" se stébla chytá. Kde ale chybí kupní síla, odnesou to jako první služby. Poslední poznatek: zákazník se stavil na kole, aby zjistil ceny pneumatik. Věděl jsem, že již na zimu jsme mu nasazovali zimní hluboko pod 4mm. Odpověd: "gumy jsou sjeté, ale měnit je nebudu,alespoň mám důvod auto nepoužívat a celá rodina si na to tak zvyknula, že nám to již ani nepřijde a má to mnoho pozitiv: chodímě pěsky nebo na kole, což prospívá zdraví, netaháme domů balenou vodu a jiné zhovadilosti, což se dříve vžy do kufru přihodilo. Dnes nosíme jídla méně, ale kvalitnější. Celkově se nám žije lépe. Plánuji koupit až zimní gumy a věřím, že ty budu mít na 10 roků, pokud se ovšem auta nezbavím. Další bych již ale nechtěl. Toto je prosím příběh běžné pracující rodiny. Máme zde ale stále početnější skupinu důchodců. Velké procento z nich má auto, ale kolik km najede? Když přijdou nemoci a každá návstěva lékárny stojí 500-1000 Kč, nechtějí již ani k tomu lékaři. Vesnice a malá města stárnou rychleji,mzdové poměry jsou hluboko pod celostátním průměrem, který je 3x pod evropským průměrem. Podle metodiky EU by jsme tudíž v některých regionech měli dávno vymřít (600€ na přežití). Krásně znějí slova o zkvalitňování a rozšiřování služeb, ale kde brát a nekrást. Jsou zde odsuzovány "pneu díry" a jejich provozovatele by podle některých bylo nejlépe upálit. Viděli jste někdo servisy v Řecku,jižní Itálii,Španělsku dokonce i v VB? Tímto je neobhajuji, ale říkám, že do značné míry odráží ekonomickou sílu daného města či regionu, a to prosím vyjmenované státy mají HDP na hlavu x násobně vyšší. Je tudíž až s podivem, že jsme tam, kde jsme. Přeji všem hodně úspěchů a pište,pište, má to smysl.
úterý, 15. května 2012
 
mechanik
mechanik Chlapec taxikář je v křeči jako prase a Michelin taky.Ještě,že jsem vzal na zimu jen 50Ks ))))
úterý, 15. května 2012
 
radek
radek Já snad od něj začnu brát :-)
úterý, 15. května 2012
 
Anonym
Anonym Prodá hotel a zaplatí )))))) dobře mu tak
úterý, 15. května 2012
 
Michal
Michal Jirko přesně jsi to napsal. Pešíček se teď vaří ve vlastní šťávě blbosti. Ten už je podle mě hodně gumě pod nákupem a stejně je mu to houby platný, protože on s těma cenama za poslední měsíc šel dolů asi třikrát, protože to musí prodat, jelikož negeneruje žádný zisk, tak nebude mít prachy na to, aby to za prvé zaplatil a za druhé na zimu. Ale je vidět, že je velkých problémech, když mu stojí dávat mimojiné klebery 205/55/16 91v za 1340 Kč/ks s dph a dopravou.
úterý, 15. května 2012
 
Bořek-Třinec
Bořek-Třinec Teď už je jedno co tím chtěli u Michelinu docílit. Udělali velkou chybu tak jak Goodyear na jaře za kterou ponesou a musí nést podle vašich textů následky. Buďte chlapi jednotní a silní. Nenechte se zase zlomit jak k Vám přijdou na zimní objednávku a budou jen zase mazat med kolem pusy. Vzpomeňte si co píšu řadu let o jejich hanebných praktikách a teď když se skutečně láme chleba tak Vás zařízli jak králíka na nedělní oběd. Oni to v kanceláři berou úplně jinak, ale Vy jste ti co máte stroje, vybavení, lidi, skutečné náklady na chod servisu. Vy můžete ovlivnit chod té skutečně špinavé, zatuchlé části internetu tím že ho budete částečně blokovat jako to dělám již řadu let Já. Budete se snažit nakupovat tam kde víte, že jsou pneu dodány né přímo od našeho zastoupení ale ze zahraničí, -internetem s reklamou na své komplexní a kvalitní služby, hlavně pak zvýšenou základní cenou za servisní práci u dovezených nových pneu, apod. Vím, že je to u někoho těžké, ale pokud chcete přežít budete muset už mnozí z Vás něco udělat, skončit s charitativní činnosti vůči špinavé části internetu. Pořád roky jen ustupujete, ale zapomínáte že už skoro nemáte kam. Za vámi je už jen propast a buď do ni skočíte a to bude konec, nebo se ještě zachytíte na okraji kořene který Vám pomůže časem vylézt zpět nahoru a zase se rozjedete. Výmluvy typu,-hlavně že mám ještě nějakou prací a ten internet co si vozí lidi to sice není kšeft, ale mám ještě co dělat,- když to neudělám Já, tak vedle dílna to přezuje už brzy neobstojí a hlavně si to nevydělá na náklady. Jak napsal Moris--v době kdy každý počítáme s každou korunou na gumě, protože je pro nás rozhodující--je potřeba s tím něco udělat. Cesta tady je, ale je jen na Vás jaká bude a kdo bude pořád jen vymýšlet výmluvy a bát se tak ať se na to vykašle a smutně sedí v rohu servisu a kouká jak si za to může částečně svou vinou. Nastává čas radikálních změn i u těch pneuservisů kteří doposud jen vyčkávali. Můj názor.Bořek Filipec.www.pneucentrumprofi.cz
úterý, 15. května 2012
 
Nick
Nick Je vidět , že Michelinu se přes servisy neprodává kolik by chtěli. O 20% prodejů které se dělají na internetu se perou všichni výrobci. Jen michelin to dlouho skrýval a prodával přes Urbana, Procházku a Hnídka. Poslední společná akce s KK to pěkně rozjela a marketingovou podporou to jistě nekončí. Na druhou stranu, takovéto "dárky" nikoho nepřesvědčí koupit si michelin na internetu.
úterý, 15. května 2012
 
Jirka
Jirka Zbytečná akce pro spřátelené firmy, které mají plné sklady Michelinu. Jak je vidět u Pešíčka, i když budete prodávat pod nákup, stejně nic neprodáte. Na každou s.... se vaří voda :-))
úterý, 15. května 2012
 
radek
radek Nebo jen chtějí vylákat od internetářů kontakty na jejich zákazníky, stejně jako od nás.
úterý, 15. května 2012
 
 
 

Newsletter

Archiv

 

Reklama

MarketPoint

 
 
 

5. května 1323/9
140 00 Praha 4

Tel.: +420 261 221 953
Tel.: +420 241 409 318

Fax: +420 241 403 333
E-mail: info@pneurevue.cz