Pneurevue.cz » Fórum » O všem, co hýbe gumařinou

O všem, co hýbe gumařinou

 

pondělí, 14. května 2012

Pravidla registrace a diskuze na fóru

 
 
 
Michal
Michal No, on ten barum conti zdražil prakticky všechno, třeba loni měla malo barumka 195/65 R15 91T pol 3 1375 a teď je tam 1403
pátek, 31. května 2013
 
BF
BF Já mám v nabídce Barumku stéjně a Conti trochu méně. Nabídka to není nijak závratná a okouzlující, ale dnes se hraje i už o desetiny %. Je pravda že díky kurzům se dá pracovat s maržemi a Poláci jsou něco jiného než naše slavná EU. Je někdy velký rozdíl přepočítavat koruny na eura a pak z koruny na zloté. S tím se mnoho lidí ještě nedokáže ani v Continentálu ani jinde vypořádat. To samé se někdy děje se Sloveskem. Kurzy jsou jak na houpačce a když se zadaří rozdíl je pak markantní. Znám pár lidí kteří v tom umí chodit a plavat jako štika a taky vydělávají na tomto typu obchodu. Takže těsně přes 41% je reálná cena za které to jde podle mne koupit. Taky je pravda že pokud se objeví 35% a 43% i více na internetu ztrácí obchod s BA COs poměrem 38-47 na servisech smysl a proto je pak každá desetina % někdy vícemeně dobrá. Barum je v situaci která není nijak výhodná. Je však zde možnost řešit několika způsoby některé % body a sám jsem zvědav co se z toho ještě teď kdy je možnost a hlavně šance i díky třeba snaze výrobce něco při naskladnění prodat vyvrbí. Pak to totiž bude už nemožné, protože ostatní značky vykryjí předobjednavky a ty dokupy to většinou už nijak moc nepolepší a hlavně i nezachrání. A v dnešní těžké době je to skoro víc než jisté. Moje myšlenka pro všechny dodavatele je -co neurvete hned v kvalitní a motyvující předobjednávce, pak už ničím nenahoníte pokud však neuděláte zase jen podraz na servisy které vám to stéjně vrátí. A když se v předobjednávce nesejdou čísla, chybu hledéjte většinou u sebe. Nic víc, nic míň.
čtvrtek, 30. května 2013
 
Anonym
Anonym Ještě nevíte někteří co je to zku... ceny.Přezutí za 250 kulí běžně na servisech po celém Polsku.Gumy levnější do ulice i v nákupu a tady si někdo bude hrát na mistry světa a zdraží gumy.Upadli na hlavu!Ceníky pohnojí,nákupy pose...,servisy chtějí podělat?Kurnik ja jim dám kapky.Řetězem po vajcích a valit od rána až do noci pořád dokola!Manažeři posr...!Potřebují okusovat kůru a pít hnojůvku aby se probrali.Takhle to vedou oni do háje touhle posra... politikou obchodu.Vyhodit z 30 patra není nejmenší tres,to je odměna za práci,za to co předvádějí.Fujtajbl hymlhergot s těma skunkama kravatovými.Jdu si raději ladit díly tam je kšeft ně ty srákoty z gum kde na co šáhnou pohunci výhradních dojde k prasárně.Zdar.
středa, 29. května 2013
 
Anonym
Anonym Zdar.Tak jsem se zase pěkně vytočil.Mnozí z vás už určitě dostali nabídku od našich strejdu z Conti.Dát na zimu 38 na Barum a na Conti 48% je tedy pěkně o ničem.Dokonce si dovolili zdražit malé rozměry.Upadli na hlavu a ještě z pořádné výšky.Chci vidět kolik se jim sejde objednávek.Sklady všude nabité jak prase,všude plno až po střechu a oni si dovolí zdražit?Skočím si do Polska mám 40-42% v klidu na Barumku a bez nervu.Značka tady zprasená díky ipneu a oni si dovolí dát takové sračkulky %.na servis.Nakopat do řiti!Nebrat,vyhodit,roztrhat!Přilezou po kolenou v září až jim bude tlačit mozek na močový měchýř a pak budou v prd..,protože to každý už bude mít za jiné prachy.Zdar pohunci Continentáloví.Ještě si počkám na další Michuliny,Good teplé bratry a Bričpikolíky co vymyslí za koniny.Nokian si nechám jako vychytávku na konec,ten je mrtvý pokud zkusí to co minulý rok vytvořil za prasárnu.Už by tam měli některé vyhodit.Ješťě že je kde brát.Zdrojů a těch lepších je pořád dost.Zdar všem co tvoří u nás v tomto bordelu ceník,ceny na servisy a místo kravin to dělejte tím co máte na krku.(Tu velkou vyrážku zvanou hlava začněte používat tak jak se má!).3x Zduř.
středa, 29. května 2013
 
Shambo
Shambo Gumám zdar, přátelé. Dnes byla zveřejněna nová data o registraci nákladních a užitkových vozidel na evropských trzích za duben 2013. Výsledky jsou velmi rozporuplné. Nedopadli jsme nejhůře, pokud se porovnáváme s repetenty a průšviháři. A dopadli jsme špatně, pokud se porovnáme s těmi lepšími ve třídě. Celkově sice za duben celoevropsky ve všech kategoriích vozidel proti loňskému roku zaznamenáváme růst 3,6%, ale my jsme si pohoršili celkově o -2,5%. Nárůst je u nás pouze v kategorii vozidel nad 16 tun, růst o 5,4%, český trh jistě potěší. Z těch zajímavějších evropských destinací uvádím tyto země: na hrdých britských ostrovech jsou v porovnání s minulým rokem hrdí na výtečných+29.5%, Německo poskočilo na +3.7%. Francie však o -3.8% a Italové o -20.2%. Za první čtyři měsíce 2013 je premiantem opět Velká Británie s růstem +11.3%, ovšem padá Francie o -9.0%, Německo o -11.2%, Španělsko o -12.9% a Italové o -23.9%. A pokud jste milovníci čísel, faktů a statistik, výsledky máte zde: http://www.acea.be/images/uploads/files/20130529_PRCV-1304-FINAL.pdf Gumám zdar, přátelé.
středa, 29. května 2013
 
Michal
Michal Tak kluci a je to tady. Teď začne teprve to pravé maso. Možná tohle jaro byl ještě slaboučký čajíček co se na trhu pneumatik dělo: http://www.pneurevue.cz/aktuality/prumysl/krize-dopada-uz-i-na-vyrobce.html
středa, 29. května 2013
 
Shambo
Shambo Gumám zdar, přátelé. Rakousko nepatřilo nikdy k zemím zaslíbeným pro extremální sportovce. Ještě tak valčíky, opereta, frivolní Vídeň , kavárna Sacher a hromadné návštěvy rakouských chasníků ve znojemských zábavních podnicích. Časy se však mění. Obrovským zjevením dneška je zaslouženě stratosférický skokan Felix Baumgartner. Ovšem 1. srpna se jej pokusí překonat pod patronací CONTINETAL čtveřice odvážných rakouských bicyklistů. Hoši se chtějí vydat na galuskách Conti a velocipédech neznámé nám značky na průjezd Ruskem. Start je na Rudém náměstí a pokud sportovcům neukradnou kola, měli by se objevit už po 14 dnech ve Vladivostoku. Prakticky kopírují trasu našich pradědečků z Československých legií. Ti ovšem s puškami v ruce putovali ve vagonech i pěšmo po Transsibiřské magistrále skoro dva roky. Jak organizátoři upozorňují, Rakušany čekají ,, nejen silnice, ale i extremální klimatické podmínky a ne ideální infrastruktura.,, O miliardách komárů se zatím nikdo nezmínil. Obávám se, že ani ty nejlepší galusky Conti Cyclocross nebo Conti Race King si neporadí s tím, co se na hochy v červenobílých dresech chystá v sibiřských dálavách. Plánovaný výkon pochopitelně aspiruje na zápis do knihy rekordů Mr. Guinnesse. V přiloženém videu uvidíte, co si prožila americká výprava tamtéž :) http://www.youtube.com/watch?v=jjz96EmVF04 Gumám a sportu zdar, přátelé.
úterý, 28. května 2013
 
Shambo
Shambo Není vše ztraceno. Ještě něco dokážeme. I sobě i světu.
úterý, 28. května 2013
 
Shambo
Shambo Čendo dobré ráno, teta má pravdu. Jsou šikovní ti kluci opálení... obchodní duch a vynalézavost a energii jim nikdo neupře!
úterý, 28. května 2013
 
Shambo
Shambo Gumám zdar, přátelé. Zatímco náš statečný premiér létá z Prahy do Moskvy, z Moskvy do Soči, ze Soči do Jekatěringurgu a z Jekatěrinburgu do Prahy ( za vším hledej ženu - tedy madam Sklodowska - Curie a její atomové jádro ), my se s vámi podíváme do Turecka. Na nenápadném, leč významném sedmém místě mezi evropskými výrobci pneumatik se zdatně rozvíjí mladý a dravý turecký koncern BRISA. A to je mu teprve rovných 25 let. V roce 1974 byl založen pod značkou LASSA. A proč je dnes BRISA? V roce 1988 se spojil BRIdgestone se zakladatelem Lassa - společností SAbaner Group z Istanbulu. Aktuální výkon výroby je na úrovni 10 milionů kusů ročně jak pod značkou jak Bridge, tak i Lassa. Není se tedy co divit, že LASSA si hledá další skulinky pro možnost dodávek na celoevropský trh i v zimních osobních pláštích. Na boloňském veletrhu firma předvedla svou horkou novinku pro mrazivá rána - LASSA SNOWAYS 3. Testy se údajně úspěšně prováděly ve Švédsku při holomrazech -40 stupňů celsia, testovací jezdci naštěstí přežili a o život snad nepřišlo žádné místní zvíře. Turecké technologické centrum je velice úzce propojeno s vývojáři Bridgestone v Římě i v Tokio. Turci se musí snažit, ambiciózní plán jim ukládá do roku 2015 dosáhnout obratu ve výši miliardy Obamových dolarů. A tak se připravme na to, že náš život kromě turecké kávy, tureckého medu, tureckých lázní a tureckého hospodářství obohatí i turecká guma. Zdar, přátelé. Ať se nám daří.
pondělí, 27. května 2013
 
Michal
Michal Ahoj Hroudo. Co se týče předzásobení na zimu, tak já se jednoznačně budu chovat v duchu jara. Tedy, jednoznačně čekat. Je to poměrně daleko, nějaké 4 měsíce a to je dlouhá doba, já bych jednoznačně počkal. 1. proto, že dražší pak ty gumy určitě nebudou. 2. zimních gum je z loňska dostatek a je pořád z čeho vybírat myslím, že i v zimě bude. Opravdu bych počkal, teď bych být Tebou určitě nic neobjednával.
neděle, 26. května 2013
 
Anonym
Anonym Zdar gumoví štramáci a internetové nestvůry zhyňte.Hroudo interneťáci zalezli do ďur a zahrabali se.Skunk Fake je zakopán v hnoji tabulek,analýz obchocního rejstříku a soudu.Je klid od těchto skunku.Nemám se do koho trefovat až mi to někdy chybí.Oni si to jen tady čtou a mají ocas staženy mezi půlkami.Ať si to čtou,jiní už pomalu krachují.Jeden velký internetový šméjdský obchod tam někde v dáli čech je pěkně ve spisovně a lékařsky řečeno řití řiťoucí.Dávám mu tak půl roku a lehne popelem.Jen víc a houšť.Věnuji se teď robotě.Letí mechanická a je to pohodička.Gumy se prodávají méně,to zas pojedou více v červenci a srpnu než pojedou na dovolenou.Co se týče faktur tak jsem jasně proti.Kamionové dopravy dneška jsou většinou prasata a dnes bych jim nedal nic.Chceš?Nasol prachy jinak vyjeď z kavárny!Velké dopravy mají dnes svoje pneuservisy nebo je obsluhují pojízdné servisy např od výrobců protektoru.Jen malé dopravy to dneska nemají a ti nejvíc pneuservisy ojebavají,okradají,dělají si z nich banku na prachy a neplatí.Vyhodit nebo ať platí hotově.Stéjně lehnou popelem.Butlery má Hroudo kámoš a je spokojeny.Jsou to taliani a jedou dobře.A Shambo mi nevadí.Ty jeho magořiny mám rád.Jen ať píše třeba o Sudánu či Hondurasu,mi je to jedno.Raději něco než když jen tolik lidí čumí,tlemí a nic nenapišou.Zdar.
neděle, 26. května 2013
 
Hrouda
Hrouda Nazdar chlapáci gumáci. Tak tu je dlouho očekávaná doba nahánění servisů na předzásobení. Jak se rozhodnete už a nebo ještě neéééé. Přijdou lepší nabídky? . Conti už mám podklady a Mišulín také. Nejsem si jist jestli to je konečná podoba nebo budou změny. Bořku a Míšo dobré články s těma fakturamá je to přesné Momentálně řeším dost těžký případ. Shambo jsi borec , ale domácí trh a jeho situace tam děláš dost velké mezery a nám pouhým červům čtenářům je putna co je s …………….. daleko od nás. Nezlob se na mě. Čendo jak to jde? U nás moře práce, prodej pořád stejný možná tento týden se to kus zlepšilo , jinak jako tradičně zdravím TOMKET a autokelly snad se dočkám vašeho konce. SJM tady je to bez komentáře přeju mnoho úspěchů . A Dál můžu se zeptat chtěl jsem si pořídit noví stroj a kde se pátrat po referencích jinde než u odborníků jedná se o Butler HP643Q,26 Quick Zdá se jako dobrá mašina . Závěrem kde je SkutečnýFerda také nějak zahálíš s tí psaním tady. :D Jinak počasí tady v Litoměřicích stojí za houpihou
neděle, 26. května 2013
 
BIB
BIB Zdravím kolegové, po delší době jsem si našel čas se s Vámi podělit o aktuální situaci na našem písečku. Po slabém lednu, únoru a březnu (-20% obratu oproti lonsku) přišel velmi dobrý duben a nad očekávání vychází i květen ( bude zdaleka nejlepší za posledních pět let) jsem tedy zvedavý jaké bude po rovnání leden - květen tohoto a minulého krásného roku. Stále děláme jen pneu bez rychloservisu a věřím v to i do budoucna. Ted v květnu se věnujeme naplno zejména zemědělcům, nákladní a stavební jedou taky na tu bídu v jejich oboru slušně a osobní servis jako doplněk v tomto období po vlně přezouvání nemá o práci nouzi, já to vidím pozitivně a čekám co přinese červen, měsíc který před žněma nebývá bůh ví co :-)
sobota, 25. května 2013
 
Michal
Michal SJM: 1800??? Šmarjá...nestraš...i když někdy když jedu autem a vidím, kde všude je pneuservis, tak absolutně nechápu, že k nám vůbec někdo přijede. Vždyť jen v okruhu 5 km je nás dohromady asi 9. Pravdou je, že tady je velké množství aut na jednom místě jak říkala, kdysi ještě v práci má kolegyně, když koukala z okna na zacpanou magistrálu, že se všichni do té Prahy nemohou vejít a proto takové zácpy...možná na tom něco bude. Můj odhad je, že tady v Praze je něco kolem 1000 servisů, kteří jsou schopní přezout auto, smíchané auto, pneu, i boudaři. Jinak i Gumař má pravdu. To jaro je ovlivněno i prodejem zásob na skladě. Já zatím jaro hodnotím dobře, ale pořád jsem obezřetný a je třeba být obezřetný a jednoznačně se tímto nenechat ukolébat, že je to dobré a jak optimismus, tak i pesimismus je na místě a nenechat se ovlivnit. Je třeba koukat se dopředu, hlídat si ziskovost a prodávat každou gumu tak, že také zítra nemusím žádnou prodat, zkrátka neprodávat nic blbě. Hlavu vzhuru, ale dívat se i pod nohy přátelé:-)
sobota, 25. května 2013
 
BF
BF Gumar1 máš pravdu. Já třeba pokles v prodeji nemám žádný. Díky lednu, únoru a především super dubnu to bylo skvělé. Květen je zatím velmi slušný. Samozřejmě že ten pokles bude především u výrobců. Zima bude možná ještě více horší díky plným skladům mnohých. Je to číslo částečně zavadějící ale nepodceňujme ho. S boudami taky souhlasím a i když stále rostou nové a nové a myslí si že je to super kšeft dochází u těch starších které si to taky nedávno ještě mysleli že je to vše tak jednoduché jako facka k jejich zániku.
sobota, 25. května 2013
 
Gumar1
Gumar1 Dobrý den, vidím že tu panuje černá nálada,ale reaguji na Bořka,který napsal,že letošní prodej pneu je -19%. Ano může to být pravda,ale jsou to čísla výrobců pneu,ne objektivní čísla nás prodejců pneu.Ve statistice nejsou zahrnuty prodeje ze skladu,co nám zbyly z minulých let.Takže realný pokles je někde u 10%.A myslím,že jsme všichni zaznamenali slušnou a ziskouvou jarní sezonu ! Veký posun k velkým kolům,větší marže a příliv zákazníku s "plechových boud" kteří si s velkýma kolama neví rady... Tak že dost pesimismu,ale to jsem Vás už nabádal před sezonou !! Pěkný den
sobota, 25. května 2013
 
BF
BF SJM díky za tvůj vstup a příspěvek. Hlavně to v té nové práci nepřežeň a šetři se. Nejsi už žádný mladík. Jinak s tebou souhlasím se vším co jsi napsal. Situace není a nebude ještě dlouho dobrá. Výkyvy které jsou mi připominají maniodepresivní psychozu. Je to jak na houpačce. Radostná šťastná mánie se střídá s depresí. Více je te škaredé ohavné deprese, to světélko štěstí na konci tunelu je často hodně vzdálené a jakmile se k němu trochu přiblížíme (více práce,lepší prodej pneu, hezká pneusezona) tak se za chvíli zase vzdálí k té ponuré náladě která panuje v naši společnosti. Evropská únie nás nutí nešetřit a více utrácet. Div že to nepřikážou zákonem.Já si jen říkám kam by to vedlo? Oni nám nepomohou a sami padnou na pusu tak co nám tady doporučují a přikazují za nesmysly. Sami za to mohou a teď kdy neví kudy kam jsou chytří jak rádio. Neřešme to při sobotě. Sice je tady škaredě, ale až to ve 12 hod. zavřu budu i rád. Jsem jaksi po tom hektickém týdnu rozlamaný. Japonci mne nějak zmohli. Když naši někteří poblaznění a zakomplexovaní dodavatelé nejsou schopni přijít za servisy včas a s kvalitním produktem, tak se pak nemůžou divit že jim prodaná kola jiných výrobců utíkají pod rukami. A jestli si někdo dnes chce namlouvat že je to jedno tak se mu směju do očí a přímo řikám že je mimo realitu tohoto sektoru. Jen pro zajímavost. Vždyť už 52% všech prodaných pneu v ČR za minulý rok prošlo přes servisní sítě! Toto číslo se bude zvětšovat a kdepak asi naši neschopní dodavatelé chtějí v budoucnu dodávat, když to jde ze zahraničí tak jednoduše? Nějaké hlášenky na životko je to nejmenší. Nikde nebudou dodávat když se neproberou, protože pořád dokola vidíme co dělají za nesmyslné manažerské a business kroky, přešlapy a chyby. Koláč prodeje v ČR se brzy už rozdělí do skoro definitivní podoby a nikdo nikdy víc moc už neurve. Snad jen když nějaká síť vypadne, nebo výrobce zruší podporu. Nic víc nic míň se jinak nebude dít. Výrobce který bude respektovat trh, potřeby servisů a nabídne možnost rozvoje bude částečně vítězem v budoucnosti. Jsem rád že to Japonci z Yokohamy + celé evropské vedení pochopilo a nabídlo skutečně perfektní pomocnou ruku. Jestli podají tu ruku i pro zimu 2013 tak jako se teď děje na jaře a jak jsme se teď o tom radili a řešili, tak se nebojím o podporu prodejců a majitelů na pneuservisech. Všichni ať chceme nebo né to děláme pro zisk a v dnešní době obzvlášť a jestli nabízejí něco co je nadstandart jak pro servis tak hlavně zákaznika, tak je škoda a hlavně hřích ho nevyužít. Pokud peníze leží na zemi je potřeba a nutnost se ohnout a hlavně je také rychle zvednout. A že ty rezervy mají všichni to mne nikdo nemusí houpat kecami a mazáním medu kolem pusy. Tady rozhodují činy ne plky. Hezký víkend přátelé gum.
sobota, 25. května 2013
 
SJM
SJM Dobré i propršené ráno přátelé, tak to má ale být, v máji nemá sedlákovi oschnout hůl. Dík Bořku, že jsi si na mě vzpomněl, že jsem před časem se snažil přispět svou troškou do mlýna. Jak jsem předeslal začátkem roku, vrhnul jsem se do strojařiny a gumy jsem nechal mladším. Tak mám dilema, zda mám právo zde něco sdělovat, když jsem vlastně ten " dezertýr" a po 14- 16 h.šichtě dva měsíce v kuse ( jeden volný víkend) na to ani není sil. Gumám jsem vděčný za to, že mě na takový zápřah připravily. Takový vrchol sezony zažívám při svém třetím rozjezdu den co den a včera jsem se jen v práci motal a dělal chyby. Manželka se mnou již ani nemluví ze dvou důvodů: že jsem se na stará kolena zbláznil a pak nemá příležitost. Odcházím před sedmou a vracím se až po půlnoci, tento týden 3x po 3 hod. ranní. Vím, že se to nedá takto dlouho dělat, ale od samého počátku jsem si řek, že v padesáti nemůžu experimentovat a vezmu jen lidi, kde mám 99% záruku jejich profesionality pracovní i lidské. To se mě zatím daří vrchovatě, za což jsem neskonale rád a tak trávím čas s posádkou i odpolední směny, která se pravidelně mění i v noční. Druhý úkol který jsem si dal, je řádně lidi zaplatit, abych se jim mohl podívat kdykoliv do očí. Začínáme na 250/h. Je to více jak dvojnásobek běžný pro příbuzné obory v okolí, ale musím říci, že prozatím toho nelituji. Neřeším žádné normy, úkoly, přemlouvání, jedinou normou je termín dokončení zakázky, který je modlou. Samozřejmě je to začátek a to počáteční nadšení, které nutně vysřídá realizační vysřízlivění a tak se snažím stát nohama pevně na zemi, šetřit na investice i horší časy, které mnohým srojírenským firmám již zaklepaly na dveře. Kde se ale plně rozvinuly, jsou právě služby a obchod. Samo sebou, že i češi po vzoru západu a USA se naučili řikat, že je to fajn, i když jsou v pr.... . Známý, manager jednoho nejmenovaného řetězce, když se picnul, tak se rozpovídal, jak lidi neutrácí, mění stravovací návyky, nedají tak snadno obalamutit a je třeba stále znova a znova vymýšlet sofistikovanější triky, jak jim vytáhnout poslední korunu z kapsy a ti kupující si musí myslet, jak nad obchodem vyzrály, ale to se jim ještě nikdy nepodařilo, dodal. Památná věta, řekl jsem si, tu si budu pamatovat. Když přišla řeč na gumy a auta, kasal se, že on uznává jedině germány a v gumách dělá vyjímku a vezme i Frantíka. Jestli tady není problém české mentality. Na jedné straně český člověk mající prachy vyžaduje špičkovou kvalitu a ten samý člověk se živí a vytrubuje, že jeho příjem je založen na prodávání šuntu a straček lidem. A takových tu je ! Na konci něco k gumám. Jak jsem letmo zaregistroval, ve skladě se dá volněji pohybovat, hitparáda to ale rozhodně není. Jak psal Michal, je třeba si uvědomit, že na sezonu jsem bral cca 30% co loni, loni 60% co předloni atd. Pozn. docela mě pobavilo, jak si Škoda pochvaluje, že propad produkce se podařilo zpomalit z 20% na 7%. Je vidět, že záleží, jaký úhel pohledu si zvolíte. Já si nechci nic nalhávat a tak musím srovnávat s nejlepšími léty, a tam to prostě je neveselé. Také nám tu letos přibyly 3 nebo 4 pneuservisy. Před 10ti léty zde nás bylo 6, dnes 27. Na tisíc stále chudších obyvatel 1 pneuservis. Michale, zde se vždy rozpomenu na tvou Prahu. Při tomto poměru by mělo bít u Tebe 1300 servisů, ale máme zde ještě velký rozdíl v počtu automobilů i kupní sílu na obyvatele proti nám, cca 30-40%. Tak mě vychází, že na Prahu to dělá bratru 1800 servisů kde přezouvají. To myslím nemáte ani omylem. Tady navíc na malém městě se dá mnohde dojí po svých, nebo na kole. Město je do 14 hod. v podstatě liduprázné, pak se zaplní, ale po 17 h. je totální mrtvo. Obchody zavírají již i vietnamci, což je na pováženou.- nemají tržby. Já to holt vidím takto černě, pokud je to jinde lepší, važte si toho. Asi se zase na čas odmlčím, ale pokud mám 2 minuty děnně, vždy si tu rád něco přečtu. Hodně zdraví a práce, přátelé.
sobota, 25. května 2013
 
 
 

Newsletter

Archiv

 

Reklama

MarketPoint

 
 
 

5. května 1323/9
140 00 Praha 4

Tel.: +420 261 221 953
Tel.: +420 241 409 318

Fax: +420 241 403 333
E-mail: info@pneurevue.cz