Pneurevue.cz » Fórum » O všem, co hýbe gumařinou

O všem, co hýbe gumařinou

 

pondělí, 14. května 2012

Pravidla registrace a diskuze na fóru

 
 
 
BF
BF Poprosím redakci o opravu v článku--Na trhu úplně chybí korektní cenová politika---Majitel RD Pneu je ing. David Šedivý né Pavel. Děkuji.
pátek, 10. května 2013
 
Shambo
Shambo RealFERDA: Ahoj, drobnou informaci o tuzemském vývoji na trhu si plánuji na neděli. Tak vyčkej! :) Ale perlička to nebude...
pátek, 10. května 2013
 
Anonym
Anonym Zdar bando líná!Kde všichni jste?Že tu nejsou ti kravaťáci a slizouni internetu mi vůbec nevadí,ale gumaři do psích kulek kde se zašiváte?Bylo toho dost do roboty,ale teď jak jsem viděl u některých se šoupe nohama a nuda je na dílně,že je čas i honit myši.U mne teď jede mechanická a pomalu už i klímy jdou.Jinak sezona gum byla supr,nějaká ta škvára se vydělala.Tak se někdo už konečně rozepište co nového u vás,jak to fičí nefičí,jede nejede i mimo Bořka a SJM.Shambo by taky mohl hodit do placu jak na jeho servise nejenom ty šikmooké a další světové perličky.Doma je doma.Do medvědího brlohu ještě nikdo nelezte,to máte čas až na zimu.Zdar.
čtvrtek, 9. května 2013
 
Shambo
Shambo Gumám zdar, přátelé. Nechme spolek zneuctěných solárních baronů, aby zahájili další arbitráž proti naší krásné a zchudlé vlasti, a procvičíme si místo toho energetické štítky. Evropa totiž nebyla ani první, ani poslední, kdo začal lepit na pneumatiky štítky s údaji o úrovni hluku, energetické spotřebě ( valivém odporu ) a brzdění na mokru, vlhku, v dešti a mlze. Pionýrem a průkopníkem ve štítkování bylo JAPONSKO, které už v roce 2010 začalo dobrovolně a s vlasteneckými pohnutkami štítkovat. Na rozdíl od Evropy kladou Japonci důraz pouze na dva parametry - energetickou spotřebu ( valivý odpor ) a brzdění na mokru. Energetická škála je následující: AAA, AA, A, B a C. Schopnost dobrzdit na mokru je hodnocena pouze čtyřmi stupni - A, B, C a D. JAPONSKO hodlá velmi zpřísnit kritéria štítkování od roku 2016. Důvod je prostý - 20% spotřeby PHM ovlivní obutí na vozidle a tím i úroveň CO2 ve vzduchu. V přelidněných japonských městech jsou roušky na obličejích chodců i běžců obvyklé. Jako druhá se ke štítkování připojila KOREA ( Jižní ). 30% pneumatik se exportuje, takže vazba na Evropu je logická. Štítky byly zavedeny již v roce 2011 ( opět dobrovolně). Povinnými se štítkování stává v Soulu a přilehlém okolí ve shodném termínu s EU - v listopadu 2012. Stejně jako v Japonsku se sleduje jako primární parametr energetická spotřeba, jízda na mokru až tak rozhodující není. Škála bodování - jako u nás v obecní škole - 1 až 5. Hodnoty pro prvovýbavu naleznete u každého nového vozidla v manuálu, replacement je značen graficky. Štítky jsem viděl, bez ohledu na korejštinu jsou díky šikovné grafice srozumitelné i pro mne. A co velmoc za oceánem? USA - příprava na štítkování proběhla díky NHTSA ( Národní komise pro zabezpečení bezpečnosti silničního provozu, uf ... ) už v letech 2007 až 2009. USA mají připraven projekt, který zatím uspokojuje požadavky všech zainteresovaných stran. Není však zatím schválen administrativou. Na druhou stranu může mít v krátké době vážný dopad na rozšíření kritérií štítkování v globálním měřítku. Američané totiž kromě tradičních kritérií - energetické spotřebě a brzdné dráze na mokru - hodnotí i životnost pneumatiky v přepočtu na ujeté kilometry. Škála všech tří kritérií je od 0 do maximálního stupně 100. Mám pocit, že životnost pneu je to užitečnější údaj, než úroveň šumu 75 dB na D1. Gumám zdar, přátelé.
čtvrtek, 9. května 2013
 
SJM
SJM Dobré Shambo, čte se to to lépe než německá obdoba RF, poznámky a dodatky vtipné a trefné. Pokládáš otázku kolik stojí F1 guma. Dnes nevím, ale bričky stály před pár léty bratru 1000 €/ks. No a k životnosti a výdrži všeho kam se dnes člověk podívá ? Škoda mluvit. Když slyším ty žvásty bruselských i našich pokrytců, dělá se mě zle. Tady se reguluje kdejaká pí..., hrajeme si na humanisty a projistoto se tváříme, že nevidíme, kde a za jakých podmínek se v Asii a Africe co vyrábí. Mám na mysli např. tu zřícenou textilku ( spíše by se tomu mělo říkat koncentrýky), kde šijou světové značky. Příklad Adidas: 2% pokles obratu, ale 6% růstu zisku. Ta textilka je učebnicový příklad globalizace. A závěrem něco málo k pousmání. V pondělí mě honila po městě policie s majákem, za údajný přestupek, který jsem na 1000% nespáchal. Když po 5ti minutové rozpravě spustily žvásty, že oni jen vyžadují dodržování zákonů, byť výplod chorých mozků a já jsem si měl zvolit jiný parlament, když se me to nelíbí, normálně jsme vytekl a vysvětlil jsem jim jejich logiku, která je naprosto stejná jako byla u třetí říše. Také měli zákony o nadřazenosti rasy a dle tehdy jejich platných zákonů bylo vraždění v souladu s jejich zákony, stejně jak to chápe dnes pčr. Stáli tam ti dva jako trubky, vrátili mě doklady, poděkovali, sedli do auta a vystřelili jako z praku.Vlastně se nic něstalo, jen 15 minut v prdeli, ale měl jsem takový hřejivý pocit na duši.
čtvrtek, 9. května 2013
 
BF
BF A trochu negativních zpráv.Ti co zakládali teď chtějí konec??? -- http://www.novinky.cz/ekonomika/301125-euro-je-katastrofa-zruste-to-hlasa-jeho-spoluzakladatel.html
středa, 8. května 2013
 
Shambo
Shambo Gumám zdar, přátelé. Dnes máme volno, podíváme se na sportovní aktuality. PIRELLI zbrojí na další GP Katalánska. Mechanici si už trénují výměnu tvrdé P ZERO ORANGE a medium varianty P ZERO WHITE. Obzvláště vylepšená P ZERO ORANGE by měla najet větší počet kilometrů a udivit jezdce i diváky svou výdrží. Takový Jimi Clark, nezapomenutelný šampion, údajně v roce 1963 absolvoval na jedné sadě 4 Grand prixe. V tomtéž roce na na svém voze LOTUS stal mistrem světa. Obávám se, že letošní šampion těch sad bude potřebovat několik stovek. Máte představu, kolik stojí jedna taková pneumatika? HANKOOK podepsal s prestižním německým automobilovým šampionátem DTM dohodu o exkluzivním použití této značky až do roku 2016. A po vzoru formule 1 se bude opět jednat o dodání dvou typů pneumatik na každý závod. Podle nediplomatického vyjádření ředitele DUCATI v MOTOGP pana Bernhard Gobmeier je viníkem chabých výsledků italské ikony pouze a jen BRIDGESTONE. A vypadá to na podobný problém, jaký má RED BULL s PIRELLI ve formuli 1. DUCATI musí údajně přestavovat své motocykly podle parametrů pneumatik. Náklady jsou údajně gigantické. Asi by to mělo být naopak, ne? GOODYEAR připravuje pro nadcházející závod NASCAR v Charlotte Motor Speedway speciální pneumatiky s nápisy v barvě pouštní kamufláže s nápisem Support our Troops - Podporujme naše jednotky. Amerika myslí na své vojáky. My na své hrdiny spíše zapomeneme. A když si náhodu vzpomeneme, již nějak nejsou mezi námi. Tady máte obrázek: http://www.tirebusiness.com/article/20130424/NEWS/130429979/goodyear-unveils-special-military-support-nascar-tire
středa, 8. května 2013
 
Shambo
Shambo Gumám zdar, přátelé. V době, kdy naši politici klimbají v parlamentu, hřímají v televizi nebo pátrají, kdo že to sepsal amnestii, britský premiér David Cameron se činí. Strávil krásné dopoledne mezi techniky, dělníky a odboráři v jednom ze dvou britských závodů PIRELLI - v městě Carlisle. Výroba se orientuje na pneu UHP pro místní a exportní trh. David Cameron vřele poděkoval PIRELLI za tu skvělou práci, kterou se v Albionu zviditelňuje. ,, Děláte to, co tato země potřebuje! ,, Marně vzpomínám , kdy náš premiér dobrovolně navštívili český průmyslový podnik. To guvernér státu Mississippi Phil Bryant se také činí - podepsal s YOKOHAMA RUBBER smlouvu o výstavbě nového závodu ve státu jemu svěřeném. 202 hektarů půdy a 300 milionů dolarů to jistí. Korejský NEXEN se stává úderníkem tohoto čtvrtletí v prodeji na evropském trhu - tržby mu vyrostly o neuvěřitelných 19%. Jak to jen ti hoši dělají? Sfoukli všechny jako svíce. A co nového v Číně? Opět YOKOHAMA! Na základě průzkumu spotřebitelů se stává japonská značka nejlépe hodnocenou v kategorii pneu pro prvovýbavu za rok 2012. Průzkumu se účastnilo 12 000 osob. Na Čínu se mi to zdá zatraceně málo. A na závěr tip pro volný čas. Pokud nebudete mít ve dnech 19. a 20. května inventuru nebo kontrolu z odboru životního prostředí, vezměte na malý výlet tchyni, psa, děti a zajeďte si na závody 24 hodin v NURBURGRINGu. Mezi desítkami supercarů uvidíte i luxusní Mercedes-Benz SLS AMG GT3, který pojede ve speciálním designu u příležitosti 125. výročí založení firmy DUNLOP. Ano, léta běží, vážení. Gumám zdar, pro dnešek by to už stačilo. Snad zase zítra!
úterý, 7. května 2013
 
BF
BF Něco se Čendo ještě bezesporu prodá, ale s těmi některými nabitými sklady nevím, nevím jak to dopadne. Jak mi teď poslední dny chodí různé ty jejich akce, podpory prodeje, bonusy a nevím co ještě příjde tak to vidím na těžké záseky ve skladech některých bývalých i současných megaprodejců. Jo někdy mít všechno a moc všeho znamená nemít nic. Všecičko na světě má být s mírou a v nějaké solidní rovině a také někdy čeho je moc se pak někdy stává příliš nebezpečná věc. Zvlášť v dnešní době.
úterý, 7. května 2013
 
BF
BF To je Čendo zcela normální. Největí přezouvací bum je za námi a tak sklady musí ven. Ale komu? To však je už otázka na tělo.
úterý, 7. května 2013
 
Shambo
Shambo Gumám zdar, přátelé. A protože se blíží slavné a pěkné květnové výročí, začneme trošku netradičně. Českoslovenští vojáci osvobozovali ukrajinské město Bílou Cerkev přesně na Nový rok 1944. Padlo jich tam celkem 66, 270 bylo zraněných a 75 nezvěstných. Snad si na ně někdy v místní gumárně ROSAVA s úctou vzpomenou. A čím je outsider na evropských trzích ROSAVA pro nás zajímavá? Výrobní program je namířen na export, 60% produkce se vyváží - mj. do Afriky, Latinské Ameriky nebo na Střední východ. Ukrajincům se podařil husarský kousek - jejich produkce je certifikována samotným CQC - Čínským centrem pro certifikaci jakosti. Takže první krůček vedoucí k průniku na čínský trh mají hoši z ROSAVY za sebou. Držme jim palce! Na čínský trh si brousí zuby i HANKOOK, i když v jiných dimenzích. Zatím je čínskou dvojkou se šesti miliony prodaných kusů na trhu replacementu. První je i letos MICHELIN - se sedmi miliony kusů. Vyjádření místního bosse HANKOOK pana Soo Il Lee by se ale dalo přeložit asi takto: do roka a do dne, Kozino! ( Mišáku ) CONTINENTAL - specialisté z Commerzbank i přes pokles tržeb stále doporučují akcie koncernu k nákupu - cena je na úrovni 115 euro. Tomu říkám víra v sílu pryže! A zpět na východ - nám blízký. BELŠINA ( Bělorusko, Bobrujsk ) přispívá do evropské krvavé řeže producentů osobních pneu novou modelovou řadou ,, Umění pohybu,, - ARTMOTION. Pevně doufejme, že se jedná o pohyb všemi směry. PIRELLI - první automobilovou ligu F1 tuto sezonu okysličuje uragán sporů a názorů na podíl pneu PIRELLI ve vztahu k umění pilota a kvalitě monopostu. Se zajímavým názorem přišel majitel RED BULLu pan Dietrich Mateschitz: ,, Kdybychom jezdili tak rychle, jak můžeme, potřebovali bychom na jeden závod 10 až 15 pit stopů!,, To by byly přenosy na TV NOVA, že. Kolo - pit stop - reklama - kolo- pit stop - reklama... A velmi stručně o výsledcích 1. čtvrtletí 2013: HANKOOK - nižší tržby, vyšší zisk. GOODYEAR - nižší tržby, vyšší zisk. NOKIAN - nižší tržby, nižší zisk. Pokračování snad zítra, pro dnešek už toho bylo dost. Gumám zdar, přátelé.
pondělí, 6. května 2013
 
Poo
Poo Od několika diskutujících tu zaznělo že se s dovezenými internetovými pneumatikami moc nesetkali, já také moc ne, ale jeden stál za to :-) Pneumatiky koupené z ipneu a k tomu jakýsi vourcher na přezutí v bestdrivu za 169,- vč. oblíbených 4x4 a dodávek. Kupující zákazník zcela jistě není členem klubu bestdrive a tak nevím jak si nedávná slova paní Magdy že "akce platí pro členy Klubu BestDrive" vyložit. Leda by tam omylem chybělo slůvko NEJEN. Takže to je asi taky jeden z důvodů že u nás "zlobivých" pneuservisáků těchto dovezených pneumatik ubývá.
neděle, 5. května 2013
 
BF
BF Je to přesně tak jak píšete p.Mensa. Pro mne osobně je to velmi smutné a hodně pravdivé.
neděle, 5. května 2013
 
mensa
mensa Příběh, který popisuje BroukPytlík, je otřesnou ukázkou degenerace tohoto státu a národa. Udavačstvíje regulérním institutem státu k pronásledování lidí. Jestliže stát je povinen řešit každé udání, udavači de facto určují náplň práce kontrolních orgánů. Pro mě bohužel smutná ukázka neživotaschopnosti tohoto národa.
neděle, 5. května 2013
 
Michal
Michal Bořku, přiznám se Ti zcela otevřeně, že jsi mě tím poštovným zaskočil. To slyším opravdu prvně a odpoledne jsem projel všechny možné vyhlášky o zákoně o odpadech, jestli tam něco není. Rozuměj, že já jsem taky ze všeho vůči státnímu aparátu totálně připosraný, takže já mám opravdu všechno co mohu nebo co vím v pořádku, ale v žádné vyhlášce jsem nic o tom poštovném nenašel. A přiznám se Ti, že to po mě nikdy nikdo ani nechtěl. Pamatuji si, že jeden zákazník to udělal tehdy proti novým gumám a dal to řidiči rovnou a já mám smlouvu s GLS tak výhodnou, že to jsem platil jen palivové příplatky a to byla tak směšná částka, že jsem to ani neřešil. Na jednu stranu to logiku má, na druhou je otázka jak by se takový zákon dal vyložit. Ono by to ale pak znamenalo, že by zákazníkovi museli být propláceny i veškeré náklady s tím spojené. Rozuměj třeba to, že když by k nám přijel na přezutí a staré gumy by přivezl za týden, tak já bych mu musel hradit náklady cesty z jeho domu k nám. Sběrné dvory by pak museli hradit dopravu zákazníkovi, který tam přiveze třeba ledničku. Nevím, já se o tom pokusím ještě něco zjistit, ale v tomto jsi mě opravdu zaskočil a fakt jsem o tom nic nenašel. Na druhou stranu zákon o odpadech je kočkopes jako prase. Teď Zeman vetoval tu novelu zákona o odpadech, že v něm jsou chyby. Ten zákon upravoval i zpětný odběr pneumatik, že každý dodavatel a výrobce musí určitou část prostě za ten rok likvidovat, přesnou formulaci neznám, ale teď je to třeba tak, že jeden výrobce nebo dovozce zlikviduje např. 15000 ks starých pneu za rok a druhý tam napíše klidně 0 a což je teď v pořádku a to se prý má změnit. ovšem v té novele jsou také odpady s fotovoltaiky, což je prý větší oříšek. Já nakupuji jen z českých zdrojů, fakticky od 2 ryze českých dodavatelů a u nich provádím veškerou likvidaci. Ročně zlikviduju okolo 1100 Ks pneu a prodám okolo 2000 ks, v tom jsou zamotané jak pneu tady, tak ty tři autoservisy a pneuservisy, těm to normálně svážím, jeden si to ke mně vozí sám, protože každou fakturu platí po měsíci po splatnosti, tak ať si trhne nohou a snaží se. Dostanu protokol o předání pneu k likvidaci a tím to pro mě končí.Já jsem malej prďola a většinu teď prodám stejně v Praze a SČ, protože to je pak maximální zisk a nulové náklady a navíc čím dál víc zákazníků díky servisu přijede za mnou a těch zásilkových mám čím dál méně...ono se to už taky moc nedá stíhat, máme mraky uloženek a to je opravdu velká výhoda, hlavně tady v Praze. Jinak je to tak jak píšeš, je to vidět na cenách, někteří jsou už ve velkém stresu. Já jsem taky samozřejmě ty loňské zásoby prodal se ztrátou, ale ono se jednalo asi o 20 ks pneu v 17" velikostech, a to jich 12 bylo čistě za nákup a 8 se ztrátou okolo 150 Kč na gumě oproti nákupu, takže nic z čeho by se člověk zbláznil a lepší mít 40 tis kč. doma zpět, než utopených v gumách, u běžných rozměrů, co jsem měl, tam jsem to nechal na standartní marži a v pohodě a pak už se u těch nově nakoupených jelo na velmi pěkný zisk. Je fakt, že jsem byl taky mnohokrát hovado. když si zákazník přijel pro 2 nové gumy, které třeba koupil loni a chtěl další dvě a ptal se, jestli to bude za stejnou cenu jako loni, tak jsem to samozřejmě dodržel, i když byla ta guma o 300 levnější než loňský nákup. Zákazník byl spokojený a já taky...kdo mi to může vyčítat. Letos jsem jel opravdu na zisk, žádné vymýšlení kravin a nesmyslů, kdo ví, co nás čeká, opravdu jsem prodával na jistotu a s rozmyslem....Jen mi teda štve, že nám městská část nepovolila tu stavební úpravu, tu geometrii bych chtěl strašně moc udělat, jak jsem tehdy psal.
neděle, 5. května 2013
 
BF
BF Ještě mám, trochu času a vyjádřím se k Bibovi a jeho poznámce o předobjednávkách. Sám jsem byl stůjce toho že jsem říkal a také i provedl že lepší je čekat na poslední chvíli. Díky počasí se v tomto na nás konečně usmálo štěstíčko a ceny oproti lednu padaly jak hrušky ze stromu, protože všichni sklady plné a nikde nic v březnu na prodej. Rozdíly byly jednoznačné a ziskovost pneu byla po létech v letních pneu nadstandartní. Kdo nakoupil předtím na předobjednávjku tak se nachytal. Já to tady tak měl a mám a vidím že ceny které jsem nasadil jsou pro mne velmi dobré, pro některé servisy v okolí jsou a byly jejich předobjednávky k dnešním nákupům k pláči. Byla to moje strategie nákupu která se mi osobně vyplatila a i tím že březen byl mrtvý duben nastavil u mnohých výhradních a jiných dodyvatelů ještě lepší ceny. Léto ještě očekávám další doprodeje, výprodeje a slevy protože sklady jsou stále někde hodně plné a to bude znamenat snížení cen až na hranici ziskovosti. A o starších nákupech internetových prodejců se netřeba ani bavit . Ti jsou už teď v prodeji např. jak Michal psal v těžkém mínusu i když to asi nepřiznají. Víme sami dobře jaké ceny jsou ve velkých rozměrech oproti 1-2 letům zpět.Těm co zůstalo dnes prodělavají nemalé peníze a ještě prodělají. Takže zhrnuli to pozdější nákup se vyplatil mí dodavatelé kmitají jak mají a snaží se dodávat okamžitě a pružně snad z výjimkou Barumky, která trochu zaspala, ale tam je to už celkem zvykem. Zákaznici bez jakýkoliv problému u nezvyklých rozměrů čekají 1-2dny až se vybrané gumy dovezou a klasické mám skladem okamžitě v několika druzích tak že absolutní spokojenost. Dodávky jsem letos téměř neřešil na sklad a to se vyplatilo. Zásoba na skladě v tomto sektoru jsem tušil že bude zbytečná a zase si klidně 1-2 dny počkají. Hodnotím li celkové rozhodnutí a doporučení které jsem tady psal v ledu i začátkem března bylo podle mne víc než správné. Ferda i Michal jsou tomu jasným příkladem. a ziskovost pneumatik především taky.
neděle, 5. května 2013
 
BF
BF Tak jsme dostli bonbonky a přívěšek. To bylo radosti. Ještě k těm ojetým gumám. Já osobně absolutně nemám problém zlikvidovat ojeté pneu. Ročně to jsou stovky a stovky gum a mi dodavatelé jsou v pohodě. Dokonce už začínají jezdit firmy které budou tyto pneu od nás pneuservisů vykupovat. Mají všechny potřebné povolení a certifikáty a myslím že je to lepší použít na různé výrobky které se z gum dělají než to vypálit komínem z cementátny. A také hlavně ušetři nemalé náklady výhradní za likvidaci. To už u mne někteří chtějí zohlednit v bonusech že nemusí likvidovat jejich odpad. Taky jedna z cest k lepším % u pneu v pneuservisech. Nedávno byl tady v Třinci velký mediální bum kdy jeden zastupitel kdysi jedné firmy si nechal navézt za těžké peníze desítky tisíc pneu na pozemek a pak po létech chtěl po výhradních v celé ČR ať mu je zdarma zlikvidují. Byly toho desítky kamionu!!! Nevím o tom, že by mu je někdo sám od sebe zadarmo v ČR z výhradních odvezl i když se oháněl zákony a paragrafy které vykopal někde v šuplíku a knížce. Nakonec to byli Poláci co ho zachránili a byl rád že ho někteří možná i výhradní nepostavili před soud. Jsem zvědav ještě na dohru, protože to vyvezl do EU a tam jsou jasná pravidla. To jsou ti chytráci kteří si mysleli že můžou vše a nakonec došlo i na ně. Takže co se týče pneu v kvalitních pneuservisech je to absolutně v pohodě, né tak v autobazarech, šopách, pneuboudách apod. a jestli si nějaký pro mne ubohý internet myslí že něco dokáže tak je na omylu. Maximálně podpoří svůj zánik , protože se jim to vrátí jako bumerang. Cesty jak se mu dostat na kobylku jsou ruznorodé a na každého jednou dojde. Jak se říká dočkéj času jako husa klasu. Věřte tomu přátelé pneumatik. Hezké nedělní odpoledne. Bořek Filipec. http://www.pneucentrumprofi.cz/
neděle, 5. května 2013
 
BF
BF Hezké nedělní skoro už poledne přátelé. K problému Brouka Pytlíka mohu jen napsat že udavačství na solidní pneuservisní firmy je dnes doslova národním sportem. Je to ubohost od nějaých pro mne pošuků kteří si nevidí na špičku nosu a myslí že tím něco více dosáhnou. Kdyby to bylo na nějakou díru, či boudu která nemá nic tak to beru, protože většina solidních pneuservisů má tyto věci částečně nebo úplně vyřešeny. Kontrolu z životka jsem měl už 3x včetně dost velké z Ostravy i na udání a vždy jsem obstál mohu li to říct se ctí a vyznamenáním. Přesně co jsi Brouku napsal hledají a chtějí něco najít, protože kasa státu je vysypaná a oni si musí na sebe vydělat. Mimo to chtěli po mne třeba i likvidaci baterek s čidel alarmu, žárovek, zářivek, záchytnou jímku na separovaný olej a hlavně kondenzát z kompresoru, Ne nadarmo jsem nakoupil různé kádě, sudy, jímky abych měl klid. Vyplatilo se to, ale tady je přesně rozdíl mezi tou šopou, pneuboudou a servisem na úrovni který musí investovat nemalé částky do sektoru bezpečnosti, ochrany životního prostředí a proto nemůže přezouvat za 300-400kč, protože to je nemyslitelné. Vždy to taky kontrole říkám-zaměřte se tam kde je potřeba, nutnost a né tam kde to máme částečně či úplně ošetřené. Bibe k tvé otázce likvidace pneu je potřeba říct že ano musíš likvidovat všechny pneumatiky které ti zákazník doveze na servis, ale pozor,pozor v zákoně o odpadech je dvojsmyslný význam a mají tam velké chyby, takže pak nemusíš. Při jedné kontrole se do mne opřela kontrolorka že musím brát vše a já ji řekl: vážená paní musíme v životě jen umřít a zákon je špatně napsán a postaven, protože např. já zítra vezmu 1000 gum jako FYZICKÁ osoba třeba že je mám ze dvorku u chlívku a odvezu je tobě na pneuservis to samé uděláš ty pozítří a odvezeš to Broukovi na servis a ten zase třeba mi. A tak jsem ji pověděl--VÍTE JAK BY TO DOPADLO??? --- Filipec se naštve naloží kamion gum a přiveze před KONTROLNÍ životko či ministerstvo a zavolá k tomu televizi. A bylo by hodně veselo tam vyklopit kamion gum. Zaplatím sice nějakou malou pokutu, ale VY SI BUĎTE 100% JISTA že budete na hodinu vyhozena za špatný výklad zákona a protože mám pravdu okamžitě ji kolega umravnil a řekl NECHÉJ TOHO PROTOŽE ON MÁ PRAVDU. Co se týče zákona je špatně postaven je potřeba se ale podívat spíše na internetové prodejce. Míšo, tebe jako prodejce se přímo zeptám. A teď dávej pozor!!! Třeba vyjímečně přezuji tvému zákaznikovi pneumatiky a on se prostě rozhodne je zlikvidovat u tebe jako svého dodavatele prodejce. Zabalí balík a pošle ti ho . Prý podle nějaké vyhlášky musíš zaplatit, či vrátit poštovné ty. Je to pravda??? Je to logické, protože jsi mu to prodal, ale zajímá mne zda to děláš a jsi s tím nějak seznámen. Díky. P.S. Jdu s malým ještě vedle do elektra vrátit 5 tužkových baterek. Učím ho ekologi a dostane aspoň omalovánky nebo pexeso. (-:
neděle, 5. května 2013
 
 
 

Newsletter

Archiv

 

Reklama

MarketPoint

 
 
 

5. května 1323/9
140 00 Praha 4

Tel.: +420 261 221 953
Tel.: +420 241 409 318

Fax: +420 241 403 333
E-mail: info@pneurevue.cz