Hrouda Dnešním dnem nám na servisu končí hlavní část sezóny. Pneu se par prodalo. Internet se u nás pořád obějevuje . Hlavně nakladni a zemědělský. Rok 2020 ve znamení chaosu.
pondělí, 30. listopadu 2020
OCHRANAGUM Letošní zimní sezona je zatím velmi solidní. Pneumatik se prodalo hodně, práce je taky stále dostatek. Interneťáci jsou u mne zřídka kdy a platí plnou palbu bez slev. Zatím s nimi ani jeden problém. Zdražil jsem na zimu celkově práci a bez nějaké odezvy. Všichni u mne zatím respektují že služby prostě zdražují. Jinak jsem se taky setkal s přebroušenými kody u pneumatik. Pneu byly zakoupeny u známého českého dodavatele, ne ze zahraničí. Odkud byly nakoupeny nevím. Na funkčnost to nemá vliv a na reklamaci taky ne u tohoto dodavatele. On si to musí pak pořešit u toho který mu je dodal. Je to sice jak se říká zákon padajícího hov.. , ale prokázat že ty pneu byly zakoupeny u přesně tohoto dodavatele není v dnešní době žádný problém. Spíše jde o morální věc, že se to vůbec děje. Jinak celkově rok byl u mne celkem špatný a zimní sezona to asi nezachrání, ale mohlo to být i hůř a tak jsem rád, že to je jak je. Zdar všem gumařům.
neděle, 29. listopadu 2020
Pneunm Díky, ještě jedna indicie k dokreslení jeho osobnosti, 500 na faktuře je sprej a 3000 cesta a čekání v servise :)
úterý, 24. listopadu 2020
Meza Pravda vůbec bych se s ním nebavil.Prvně to měl řešit s tebou a né s někým jiným.
Pneunm Díky, teď jsem to poslal právníkovi aby něco sepsal.
pondělí, 23. listopadu 2020
roman Tak mu písemně odepiš, že žádáš o předložení zcela jasných důkazů, na základě kterých zasílá fakturu. Pak ho též upozorni, že měl reklamaci (poškození) prvně nahlásit u tebe (což neudělal) a ty bys to vyřešil. To se nestalo a tím pádem nevidíš jediný důvod mu tu fakturu proplácet.
pondělí, 23. listopadu 2020
Pneunm Nepredložil vůbec nic jen poslal fakturu a průvodní dopis.
pondělí, 23. listopadu 2020
roman Předložil nějaký důkaz, že k poškození vozidla došlo právě u tebe při opravě defektu? Pokud ne, tak bych to nechal plavat, zejména když nezvedá telefon a odmítá jakoukoliv komunikaci.
pondělí, 23. listopadu 2020
Pneunm Meza možné je všechno jde mi spíš o ten postup, zatím mi ani neprokazal dokladem že jsem mu ten defekt dělal prostě jen poslal fakturu a nezveda telefon.
pondělí, 23. listopadu 2020
Meza Záleží kde jsi to zvedal a co se stalo.Mohlo to bejt už před tím než přijel k tobě.
pondělí, 23. listopadu 2020
Pneunm Tak zákazník si u mě nechal opravit defekt a potom mi poslal fakturu na 3500 za opravu antikorozní ochrany vozidla. Není to trošku zvláštní postup?
pondělí, 23. listopadu 2020
PM Psali něco o 250 tis dolarů....celkem se těšim až to přijde k nám, snad to dé doby zlevní, nebo to třeba postavěj nějací češi...
neděle, 22. listopadu 2020
SAB PM: Velmi zajímavý pomocník. Kolik takový pomocník může stát?