Pneurevue.cz » Fórum » Jaké osobnosti či firmy byste rádi viděli v roce 2012 na stránkách Pneu revue? Jaké otázky byste jim rádi položili?

Jaké osobnosti či firmy byste rádi viděli v roce 2012 na stránkách Pneu revue? Jaké otázky byste jim rádi položili?

 

pondělí, 2. ledna 2012

Otázka ze dne 2.1.2012

 
 
 
 
Anonym
Anonym Jirka - díky Michale za reakci, ve většině věcí s tebou souhlasím, v této se rozcházíme,nicméně jsem rád, že tu pár lidí věcně a slušně diskutuje. Tak snad bude líp. zatím čau
čtvrtek, 21. června 2012
 
Moris
Moris ses asi trochu sek?! servisy na špičkový úrovni jakej? souhlasím s jirkou...jinak tak velkou chválu od cizího tady čtu poprvý až mě to trochu zaráží....v tom že servis by měl mít sklady se základním nebo v jeho regionu používaným rozměrem tak na tom se dnes shodnem ale víc asi ne. Pro mě je servis kterej patří do tohoto století toto http://www.kalt.cz/pneuservisy/pneuservis-strasnice/ čisto jasno nic přeplácanýho..... a samozřejmě je jich víc kterých by se řadili i na vyšší úroveň a rozhodně to jsou i jednotlivci. Podle mě je krásný mít jeden opravdu pěknej servis, mít k tomu vztah dělat to pořádně hlídat si lidi dbát na vybavení. Tohle by mě snad nemohlo ani bavit mít několik poboček bez konceptu a hlavně nemít přehled o tom co se kde děje a točit množství to musí bejt úniky jak svina...A boužel nejni jediný kdo to takto děla zrovna třeba zminovanej kalt kterej hraje podle mě jenom na obrat a množství. no určitě bych neměnil...
čtvrtek, 21. června 2012
 
Michal
Michal Jirko - já to vidím trochu jinak. vycházíš z loňské zimy, kdy prostě v určité fázi nestíhali. Já se ani nedivím. Dozvěděl jsem se, že jim několik dní po sobě každý den přišlo přes 1500 objednávek a to nejen zdaleka od eshopů a servisů. Ta firma se stará o kola opravdu gigantickým firmám, které mají stovky aut. Starají se o ně velmi dobře. Já osobně nesouhlasím, že by eshopy, kterým dodávají kurvili trh. Ti, kteří mu vážně dávají zabrat, jako jsou právě Pešíček, Tomket, Částka, pneunet, tak to jsou samostatné firmy, které mají naprosto zcestnou logiku. Podívej se na eshopy, kterým dodává Urban gumy, nemůžeš říct, že jsou to právě ti, kteří kazí trh. Já tady dlouhodobě razím cestu, že eshopy z gumama nejsou špatné, ale mnohdy jsou špatní ti lidé, kteří to vedou, jako pešíček, bohužel i pan částka a to jsou firmy bez konceptu. Proč myslíš, že nestíhali, no proto, že oni byly tady v té republice jediní, kdo ty gumy prostě měl. Spousta firem a servisů díky nim na zimě vydělala, protože spousta těch slavných VO, které tady mnohdy chválíte už 5.10. byly totálně v prdeli a neměli ani ventilek. Najednou se na ně začali obracet i ti, kteří se tlučou v hruď, že oni si to za každé situace poschánějí od výrobců nebo ze "svých zdrojů", tak najednou byly v prdeli a vzpoměli si na urbana, protože on Jirko - já to vidím trochu jinak. vycházíš z loňské zimy, kdy prostě v určité fázi nestíhali. Já se ani nedivím. Dozvěděl jsem se, že jim několik dní po sobě každý den přišlo kolem tisícovky objednávek a to nejen zdaleka od eshopů a servisů. Ta firma se stará o kola opravdu gigantickým firmám, které mají stovky aut. Starají se o ně velmi dobře, servis mají na špičkové úrovni. Ty to vidíš z pohledu malé firmy, ale oni jako velká firma se snažily rozrůstat a jako podnikatel sám víš, že pokud je možnost růstu (a ta v minulých letech byla), tak by byla blbost toho nevyužít a proč taky neprodat někomu, kdo má o mé zboží zájem. To je přece princip podnikání. A jednoznačně Ti mohu říct, že o nějaké velikosti, že chtějí být NEJvětší v ČR to teda rozhodně není. Já osobně nesouhlasím, že by eshopy, kterým dodávají kurvili trh. Ti, kteří trhu vážně dávají zabrat, jako jsou právě Pešíček, Tomket, Částka, Hnídek, pneunet, tak to jsou samostatné firmy, které mají naprosto zcestnou logiku. Podívej se na eshopy, kterým dodává Urban gumy, nemůžeš říct, že jsou to právě ti, kteří kazí trh. Já tady dlouhodobě razím cestu, že eshopy z gumama nejsou špatné, ale mnohdy jsou špatní ti lidé, kteří to vedou, jako pešíček, bohužel i při vší úctě k němu taky pan částka a to jsou firmy bez konceptu. Proč myslíš, že nestíhali, no proto, že oni byly tady v té republice jediní, kdo ty gumy prostě měl. Spousta servisů díky Urbanovi na zimě vydělala, neztratila své zákazníky a vůbec ji přežila. Jenže najednou se na ně začali obracet i ti, kteří se tlučou v hruď, že oni si to za každé situace poschánějí od výrobců nebo ze "svých zdrojů", tak najednou byly v prdeli, protože ty jejich slavný zdroje vyschly a vzpoměli si na urbana, protože on je známý tím, že za každé situace gumy má. Chtěli vyhovět spoustě zákazníků a to rozhodně není špatná věc. Moc dobře vím, že po sezoně za to nestíhání byly hodně naštvaní a mrzelo je to. Podle mého názoru si nemají co vyčítat, takovou porci by nezvládnul nikdo. A já jen doufám, že se nenašel nikdo, kdo by jim to vyčítal. A ty skladové zásoby, to, že toho mají na skladě tolik a že se to neprodalo je prostě podnikatelský risk, je to samozřejmě blbý o tom žádná, ale zaplatili to. Ale je opravdu frajeřina si ty gumy držet skladem. Vím, že razí cestu, že když dělají určitou značku, tak se od ní snaží držet skladem vše od 13 po 22,5 nebo zemědělky. To je Jirko to, jak podle mého názoru, má fungovat správný servis. Podívej se na výsledek zimy a jara u Procházky a u Cháry, to je teprve průser. Chára, takový velký kšeftsman, 15 servisů nebo kolik po ČR, každé dva měsíce nový OZ pro prahu a jednu chvíli musel v zimě brát Goodridy, protože nic jiného si nebyl schopný sehnat. Ono je ale samozřejmě lepší se jim smát, že nemají peníze na zaplacení, protože jim toho hodně zbylo. Ale ještě horší je, přijít do servisu pro gumy a teď koukat na to, jak se mechanik připojuje na portál výrobce nebo VO a kouká, kde by gumy koupil…To je s prominutím trošku trapné. Ale to si rozhodně prosím Tě jirko neber osobně, není to samozřejmě myšleno na Tebe nebo na To co jsi napsal. Ale jinak máš jednu velkou pravdu, že nechat kvůli gumám zdraví své a lidí za to nestojí.
čtvrtek, 21. června 2012
 
FAKE
FAKE Michal: tak to jsem špatně pochopil, myslel jsem že je to přímo jejich ("tajným" stylem jako má Conti 123pneu nebo třeba Tirex Axa-pneu). Jinak souhlas, že p. Návrat je slušný člověk a i ten shop dělá dobře. V zimě mu to celkem jelo, ale léto byl podle všeho propadák (pokles měl ale asi každý, ikdyž ne třeba zrovna tak výrazný jako on)
čtvrtek, 21. června 2012
 
Michal
Michal Fake: Ano, vím to na 200%, z části se můžeš sám přesvědčit, přihlaš se na Procházku a projeď si kusy na skladě se stavem skladu pneupremium, i ty pneu, které má procházka označené akcí, tam přesně jsou. Dobře se to porovnává třeba u 315/35 R20 na druhou stranu je třeba říct, že pan Návrat z pneupremium je velmi slušný člověk, který se snaží dělat svůj kšeft velmi dobře, má i servis a z části drží vlastní sklad u pneu, které Procházka nedělá. Procházka na něho ale velmi sází. Na druhou stranu je to slušná firma s výbornou platební morálkou, nedivím se, že má s ním Procházka obchoduje.
čtvrtek, 21. června 2012
 
Anonym
Anonym A v této bitvě vyhrává jenom ten internetový zákazník. Nakoupí za dobrou cenu, třeba i za lepší než servisák co koupí tisíce kusů. Ale potom musí ještě najít někoho kdo mu to přezuje. Když najde nekoho jako je autodilna co tady pise. Ma vyhrano! Poridil za par korun.A nebo prijde k slusnemu servisakovi, který je schopen mu vysvetlit vyhody nakupu v pneuservise a uz je jeho zakaznikem. Prodejem pneu pres internet nevydela nikdo nikdy!! A proto to delají servisy ktere maji za zady velky pneuservis nebo jim hodne pneu vemou servisy. Ale proc to dělají tot otázka???
čtvrtek, 21. června 2012
 
FAKE
FAKE Anonym: promiň ale nsouhlasím s Tebou, narcisismus neznamená jen to, že je někdo MACHO a má se nadevše rád. Rád popíšu, ale samozřejmě pokud s tím nesouhlasíš, je to Tvůj názor: 1)velikášskké představy o vlastní důležitosti FERDA je nejlepší, jede mu to skvěle a všichni ostatní "nepraví" pneuservisáci už nemají ani na jídlo 2)potřeba nekonečného obdivu víra, že je "zvláštní" to samé, všichni víme, že letní sezóna byla co se prodejů týká špatná, poklesy se odhadují od 20% do 50% dle subjektu jen FERDOvi to šlo skvěle 3) elitářství vyžaduje zvláštní privilegia požadavky na dodavatele, tj. kravaťáci a další obchoďáci se před ním musí plazit aby od nic něco vzal 4)téma závisti, neustále se porovnává ta samá písnička, interneťáci si loupou špínu za nehty, ale jemu to jede, vždyť dneska už udělal tři klimy a dvě geometrie a k tomu navíc jedna sada 18tek To že to má výborně promyšlené, je určitě pravda. Ani já si nemyslím, že je tak hloupý jak tu předvádí, nicméně máš pravdu, že mě to žere. Většinou jsem v klidu až do doby, než začne s věšením na stromy a podobnými kecy, tak asi tak.... To že mu někdo vzal nick a neustále z toho podezírá mě, to mě žere taky, nepopírám, že ten co to udělal mě tím dost pobavil, ale třeba tohle bych mu nikdy neudělal, vím jak ten nick má rád...
čtvrtek, 21. června 2012
 
Anonym
Anonym Zdravím všechny servisáky, panové jak to tady ctu je to porad stejne, O NICH BEZ NICH. Vsem nam dodavají pneumatiky- velkobchody a importeri. Vsichni dodavají take na internet, kde to prodavají i sami i jim to prodá nekdo jiný. Nekdo ma ty koule jít na net s cenou verejne ( KaK, Pešíček...) a někteří si na to vytvoří jiné obchody pod jiným ičem, protože nemají koule na to přiznat co dělají. Je to to už v obchodě podvod? Podvádí již tyto subjekty své odběratele? Já myslím že ano, oni myslí že ne. Celkový prodej přes internet je podle mého názoru, honění jedné nepolapitelné chiméry. Jde o získávání něčeho neuvěřitelně nestálého a to je internetový zákazník.
čtvrtek, 21. června 2012
 
Anonym
Anonym Nemyslím si že je sebezbožňující člověk,tzn. narcista.Je prostě naštvaný na některé lidi kolem nás.Vybral si internťové prodejce za cíl a protože tady kolikrát nic nepíšete tak to rozproudí divokou řeží.Neměli jste mu někdo ukrást FERDU,což bylo taky hloupé a mohl být třeba klid.Myslím,že to má hodně dobře promyšlené a ty FAKE jsi očividně z něho vykolejený.
čtvrtek, 21. června 2012
 
Anonym
Anonym Tak tohle je FAKE od tebe hodně ubohé a nesmyslné.
čtvrtek, 21. června 2012
 
FAKE
FAKE FERDA: vysoké IQ (o kterém samozřejmě v Tvém případě pochybuji) neznamená že nemůžeš mít problém. Myslím že vzhledme k tomu, že jsi se bavil s kamarádem psychiatrem, tak nebyl zcela objektivní. Já si Tě také podle Tvých příspěvků nechal ohodnotit a prý máš tuto poruchu: jiné specifické poruchy osobnosti (F60.8) do této kategorie se může zařadit jakákoliv jiná specifická porucha osobnosti, kterou jsme schopni spolehlivě definovat patří sem např. osobnost narcistická a osobnost pasivně agresivní osobnost narcistická charakteristické znaky: velikášskké představy o vlastní důležitosti fantazie o úspěchu, moci, vlastní skvělosti, kráse, ... potřeba nekonečného obdivu víra, že je "zvláštní", elitářství vyžaduje zvláštní privilegia chybění empatie, využívání druhých arogance, zpupnost téma závisti neustále se porovnává a soutěží vnitřní přesvědčení a logika: "Když se mnou druzí zacházejí normálně, znamená to, že si o mně myslí, že jsem horší. Jsem originál, potřebuji speciální pravidla."
čtvrtek, 21. června 2012
 
FAKE
FAKE Michal: s tím, že je "Pneupremium" Procházky jsi mě překvapil, myslel jsem že vím čí je, víš to na 100% ?
čtvrtek, 21. června 2012
 
Anonym
Anonym Jirka - pro Michala. Co se týká Procházky máš absolutní pravdu. Co se týká Urbana můj názor : Firma Urban pneu je typický vzor malého Čecha. Chci být největší za každou cenu i za cenu toho ,že v podstatě jdu rok co rok do mínusu. Ale jsem největší, alespoň odběratel. Bohužel v sezóně a zejména v zimní, nestíhá absolutně vyskladňovat zboží. Prodleva týden a víc od objednávky, je jen ukázka toho, že dělá něco na co už nemá. Tak proč se do toho hrne ??? Proč nedělá pořádně práci na svých kamenných provozovnách , proč drží sklad eshopům, který pak ničí trh, sami by takový sklad nikdy neměli a mít nebudou. Finále je takové, že nemá na zaplacení a dostává odloženou splatnost na léto. Plný sklady léta, prodělek jako prase, příští rok půjdou letní dle mého názoru s cenou dolů. Promiň, ale takový prodejci kurví tenhle trh naprosto nejvíc. Je to tak trošku Pešíček ve velkém. Promiň obětovat tomuhle zdraví všech, to u mně opravdu není FRAJEŘINA. V jednom máš pravdu, přátelský přístup a hodný lidi to jsou, ale koncepce tam není......
čtvrtek, 21. června 2012
 
Anonym
Anonym Karel Urban.Pro p.Bořka:Pane Staviteli přečetl jsem si opět důkladně svůj příspěvek,ale nikde nevidím žádnou zášt,závist nebo výhružky.Bořku jsi velký Jasnovidec,když víš,že mám velký problém,naštvanej taky nejsem,naopak.Taktéž nikoho nenapadám.Jen konstatuji pravdu.To s tím propadem prodeje je holý fakt,viz příspěvek Jirky.Někdo ho má velký,někdo malý.
čtvrtek, 21. června 2012
 
Michal
Michal Ferdo. Ač s Tebou mnohdy souhlasím a musím uznat, že pokud se vyjadřuješ slušně, tak máš ve většině případů naprostou pravdu. Ale navážet se do takové firmy jako je Urban to je zprominutím hanebnost. Ta firma je plná neskutečných dříčů a fachmanů. Je to firma s obrovsky přátelským přístupem od samotného vedení až po samotného mechanika. To, co dokázali zde dokázali 3 firmy v republice a zbytek jim nikdy nebude sahat ani po podržážku bot. Je obrovská frajeřina objednat na sezonu 250 tisíc kol i s rizikem, že se to neprodá. To Ty, já ani všichni dohromady jak jsme tady neobjednáme ani neprodáme za pět let natož za sezonu. Ano, internetu dodávají a kdo jako z velkých ne? Ale narozdíl od ostatních jsou upřímní netají se tím. Mě se pak nejvíc líbí, když v pneurevue vyleze nějaký usmrkaný zástupce výrobce nebo i Velkoobchodu a tvrdí, že internet je fuj a přitom vím, kdo od nich bere. Na jednu stranu nasazovat na to a tlouct se "oficiálně" do hrudi, že my internetu nedodáváme a bojujeme proti němu, jako to dělají OZ Goodyearu, Pirelli nebo i Hnídek a Procházka a pak leštit kliky u Pešíčka a jiných zoufalců, je pouze a jednoduše pokrytecké. Jdi si zkusit řídit 7 pneuservisních provozoven a Velkoobchod a maloobchod, uvidíš, že to není prdel.
čtvrtek, 21. června 2012
 
Michal
Michal Já souhlasím s Bořkem a jednoznačně Point S velmi fandím. S čím ale nemohu souhlasit je to nadšení z Procházky. S p. Procházkou se znám, velmi si ho vážím co tady v Praze dokázal o tom žádná. Ale jinak jeho vstup do point s má také poněkud hořkou pachuť, kterou je, že mu výrobci přestali jít na ten jeho zcestný způsob prodeje. Tuto kritiku ode mě on zná, takže to zde mohu klidně napsat Ono je sice hezké, že si čísla dožene a velkými koly, ale jaksi doba se změnila. Jeho sortiment, který nabízí má velké trhliny a v tomto ho u výhradních trumfne kdejaký menší maloobchodní servis, který má zásoby rozhodně rozmanitější. VO mu přestal šlapat, mimo jiné proto, že kdejaký zaprdek šel sám napřímo, jeho internetové obchody typu pneupremium.cz a vsenaauto je taky dost pokles. Prvnímu to tolik nejde a druhý začal nakupovat jaksi taky v zahraničí. Je fakt, že Goodyear mu to zavinil sám a když jsem mu před 3 roky říkal, že ten Goodyear ho jednou dostane do problémů, tak mi nevěřil a dnes je to tady. No a Pirelli a Michelinu se vůbec nedivím. To, že neuspěl s Nokianem se dalo čekat, Nokian mu na jeho požadavky nešel. Zachránil se tak Barum Conti, ale ani to není žádná slává, protože jak vidno, na Barum je nejvyšší tlak s cenou a tam na to prostě nestačí. Takže prosím berte v úvahu, že to spojení je ze strany Point S určitě obrovská a velká příležitost a já jim fandím, aby to vyšlo, ale v případě druhém je to pokus o záchranu, nic jiného.
čtvrtek, 21. června 2012
 
Anonym
Anonym Urban.Dobré dopolko.Omlouvám se.Jsem Karel Urban,Jířu z toho vynechte.
čtvrtek, 21. června 2012
 
Anonym
Anonym Jinak servis dnes jede jako po másle.Klímy už 3 za sebou,2 geošky a jedna sada 18 kol prodána.Co vy interneťáci?Dnes si loupete špínu za nehty co?A ještě dlouho budete,protože my servisy toho máme dost na skladě a máme zdroje i odjinud než od Vás brát ty staré špinavé historické gumy.
čtvrtek, 21. června 2012
 
Anonym
Anonym JÁ JSEM TU ZÁSADNĚ NA PRUDĚNÍ INTERNEŤÁKŮ A NA DALŠÍ SKUNKY JAKO JSOU NAPŘÍKLAD NĚKTEŘÍ VÝHRADNÍ PANABOZI. JE TŘEBA DĚLAT ČERSTVÝ VÍTR.
čtvrtek, 21. června 2012
 
Anonym
Anonym TO NENÍ ŠPATNÝ NÁPAD
čtvrtek, 21. června 2012
 
 
 

Newsletter

Archiv

 

Reklama

MarketPoint

 
 
 

5. května 1323/9
140 00 Praha 4

Tel.: +420 261 221 953
Tel.: +420 241 409 318

Fax: +420 241 403 333
E-mail: info@pneurevue.cz