Pneurevue.cz » Fórum » O všem, co hýbe gumařinou

O všem, co hýbe gumařinou

 

pondělí, 14. května 2012

Pravidla registrace a diskuze na fóru

 
 
 
BroukPytlik
BroukPytlik bude následovat odpověď, že ipneu.cz nejsou jejich bla bla lba a oni jsou vlastně v pohodě.
pondělí, 8. dubna 2013
 
Anonym
Anonym Dobrý den, paní Pančochová, to ze se zde objevuje nekdo z vedoucich funkci spolecnosti jako je vase je velmi potesujici a povede mozna ke zlepseni tohoto fora. Kdyz to tu ctete, neda mi to se nezeptat na Vasi obchodni politiku a necemu se treba i priucit. Tedy. Proc Vase firma provozuje www.ipneu.cz a na techto strankach prodava pneu vyrazne levneji nez na strankach a tedy i v servisech Bestdrive? Napriklad u 205/55/16 Conti 5 V je zvyhodneni internetu proti Vasi siti 339 Kc na kolo. Tedy 1356 Kč na sadu. Chci se zeptat proc toto provozujete a zda tim neporusujete zakon o dvojich cenach a hlavne jak se s timto srovnavate jako firma ve vztahu k zakaznikovi. Ja si totiz na toto tema lamu hlavu jiz nekolik let , a stale me vychazi ze bych se musel hanbou propadnout abych nekomu kdo važí cestu do meho servisu potazmo do Vaseho Bestdrive dal jak se u nas rika "do řepy" a uctoval mu za stejnou sadu pneu o 1356 Kč více než nekomu koho vubec neznam jen si to objedna po netu. Proto i ja nabizim pneu za stejnou cenu na netu jako i v servise. Dekuji za odpoved. P.S. No a to vubec neuvazuju byt Vas frenčízant. Muset se ridit cenou na strankach a pritom vedet ze jinde to perete za jine ceny:-))) vlastne:-((((
pondělí, 8. dubna 2013
 
Magda
Magda Zdravím Poo, paní Magda to tu čte - je to součást její práce. Pokud jste franchisantem sítě BestDrive, nevidím důvod, proč Vaši nespokojenost řešíme přes diskuzi na pneurevue a ne osobně. Pokud jím nejste - tak jen lehké doplnění informací - akce platí pro členy Klubu BestDrive - tedy zákazníky, kteří platí hotově, dají nám své kontaktní údaje a kterým dál nabízíme např. autoservisní služby. Díky za komentář k novým vizuálům - co člověk, to názor.
pondělí, 8. dubna 2013
 
SJM
SJM Ahoj čendo, bylo by super nazývat věci pravým jménem a přitom vidět světlé zítřky, dnes by mě bohatě stačilo i světlo na konci tunelu, bohužel ani jedno se nekoná. Až dnes začínám pomalu chápat, proč asi lidi dávno před námi oslavovali konec zimi a těšili se jako dnes já. Chápu, že jak člověk stárne, má zimu rád čím dál méně, ale když jeho vyhlídky do kvality života nejsou valné, velkou radost mu udělá i to počasí. Pozoruji na sobě, že se stavem vládnutí a celkovou situací v naší zemi, se na hezké počasí spoléhám stále častěji, což dříve rozhodně nebylo.
pondělí, 8. dubna 2013
 
Shambo
Shambo SJM: máš zcela pravdu - inflace nás pochopitelně zajímá též. Takže - za rok 2012 - 3,3%. A tabulka zde http://www.czso.cz/csu/redakce.nsf/i/mira_inflace Elektrická energie a plyn mají stejný index růstu - je to těch cca 147%, rok 2005 = 100%.
neděle, 7. dubna 2013
 
Michal
Michal SJM: ona škodovce hlavně roste ta škoda plus, než prodej nových aut. Protože tam jsou ceny aut úplně někde jinde a jsou to prakticky nová auta s plnou zárukou. Tam se to fakt maže. Já jsem takhle v tom listopadu kupoval auto. Ceníková cena auta 420 tis nová. Ve škoda plus, referentské auto, 6 měsíců staré, najeto 7 tis, cena 240 s DPH, záruka vše a je fakt, že jsem o něj teda musel bojovat, jak to tam šlo na dračku. Ale sám jsem na to zvědavý. Rapidy jim teď začali celkem růst, tak jsem na tu octavii zvědavý..
neděle, 7. dubna 2013
 
SJM
SJM omlouvám se, ale toto musím tady pověsit. Krásně to dokresluje absurditu dotací a státu i EU obecně. Člověk se pousměje, ale je to k pláči. http://olomouc.idnes.cz/setreni-na-teplu-ve-skolach-dfj-/olomouc-zpravy.aspx?c=A130406_1913789_olomouc-zpravy_kol
neděle, 7. dubna 2013
 
SJM
SJM SJM hezké sobotní ráno, než odejdu do nové roboty parazitovat i v neděli, podělím se o své pocity. 1) Shambo gratulace - holá, suchá a děsivá fakta. Chybí mě tam snad jen plyn, jež mnozí v zimě používáme a s každým autem ihned ztrácíme a také důležitá inflace. Nechci se Ti plést do řemesla, které bravurně zvládáš, na rozdíl od téměř všech ekonomických odborníků placených z našich daní. Když vidím, že nárůst základních en. výdajů domácností a firem za 6 roků je o třímístné hodnoty, že základní potraviny, měřeno zvýšenou cenou, při současném snížení hmotnosti, o náhražkách v nich raději pomlčím, poskočily téměž o 30% za poslední rok, pak je s podivem, že ještě žijem. Já očekávám situaci v gumách a službách obecně pro letošek velmi, velmi špatnou a jsem šťasten za rozhodnutí spustit svůj "druhý pilíř" v podnikání. Také to není žádná selanka, ale přeci jen je uvažovaný výdělek někde jinde. 2) Informace za poslední týden ze servisu: 2x Thalia a 1x felicia přezutí vlasních na léto, asi 2x defekt. Pánové ani jeden nechtěli zbytečně ojíždět zimu. Při jejich najetých zimních km myslím, že i příštích 10 roků nebudou pneumatiky řešit. Také dříve jsem psal, že na jaře i podzim jsme přezuli nezvykle velké množství strarých i nových náhradních disků. Jsem zvědav, zda si je přijedou alespoň přehodit, či to zvládnou doma nebo u chdníku ? 3) Tento týden mě přišla objednávka, něco nedodali, tak dorazilo bratru nějakých 80 ks. Kde jsou ty časy, kdy jsem na první závos bral i 700-800 ks ! Mám tak i s loňským zůstatkem 5 - 10 sad od cca 15ti rozměrů (195 a 205 trochu více) a šlus. 4) Neuplyne týden, abych 1x -2x nezavítal do výrobních firem,kde unisono zní " za první 3 měsíce 15% až 30% pokles tržeb, zima je nekonečná, uvidíme co duben a když nedojde k zásadnímu obratu, budeme snižovat stavy, zatím jsme ořezali provozní náklady jak to jen šlo. Cesťáky vyhazujeme ihned ve dveřích, lidé když remcají, ptám se, zda chtějí nové montérky a mýdlo, nebo výplatu, musí si ale vybrat. To prosím se ale nejedná o žádné chatrče, ale moc hezké firmy s letititou tradicí. Berou dnes jen to nejnutnější, potřebné k uržení výroby. Docela se těším na statistiku prodejů referentských vozů, jak nám škodovka vtlouká do hlavy, že firmy čekají na Oc III. aby ji mohli ihned koupit svým referentíkům. Tady u nás to tak rozhodně nevypadá a když se na to ve firmách pro odlehčení rozhovoru ptám, dostane se mi odpovědi, že takovou otázku by si referent i obchodník ani dnes nedovolil položit. Naopak v jedné fa vážně uvažují, že zruší ref.vozidla úlně a najmou si smluvního taxi za předem dojednaných podmínek a prý by ušetřili až 45% nákladů a hromadu starostí, včetně s gumama. Holt, když lidi chtějí práci, ať se do ní dopraví jak chtějí.
neděle, 7. dubna 2013
 
BF
BF Shambo ty nás ale zasobuješ. A teď si vem přezout např. komplet krásné 17 hliníky za 680,-vč dph. Když dph odvedeš, připočteš náklady na odpisy strojů, náklady na energie, zaměstnance, revize všech možných a nemožných nesmysů, atd, atd, tak jsi minimálně na 0 neli v mínusu!!! Proto těm z Barumu můžu jen říct že asi spadli z marsu a žijí na jiné planetě. Přežili jsme i horší věci, přežijeme i toto nesmyslné podrážení cen za kvalitní práci u takových jako je Bestdrive.
sobota, 6. dubna 2013
 
Shambo
Shambo Pěkný den, přátelé. Když se podíváme nezaujatě na tvorbu a historii ceny za přezutí běžné sady osobních pneumatik na běžném plechovém disku na běžné plechové auto, zjistíme zajímavé souvislosti. Vševědoucí internetové zdroje nám potvrdí, že tato cena se prakticky od r. 2006- 2007 nemění. Stále to bude i v tomto roce oněch 400 - 500 - 600 korun s příslibem slevy či toho a onoho. A jak najdete velmi často v internetových diskusích - ,, za 300 bez papírů,,. Takže index nárůstu ceny je za období 2006 až 2013 blízko nule, pokud nemá přímo zápornou hodnotu - tedy snížení ceny. Index nárůstu elektrické energie ( bez které se stroje neroztočí ) je za srovnatelné období na úrovni 147%. Stejně je na tom podle údajů statistického úřadu vývoj cen vody, stočného atd. ( pneumatiku bych měl umýt, že ) - 147%. DPH v ceně naší služby nám také vyrostlo, ovšem cena služby nikoliv. Co se nesporně zvýšilo, je úroveň investic do vybavení pneuservisů. Dříve stačila páka, dnes to svítí, bliká, počítá a vrčí. Jak si stojí vývoj indexů ceny služeb těch , které ke své činnosti také běžně potřebujeme? Právní a účetnické služby - index je za srovnatelné období 111%. Služby v programování - 121%. Finanční audit - 107%. Takže přátelé, pokud je vaším zákazníkem právník, auditor nebo programátor - je z čeho brát! Žádné slevy! Doufám, že toto nebude číst můj právník. To jeho přezutí by mne přišlo asi draho. Vrátíme se k páce, přátelé?
sobota, 6. dubna 2013
 
Michal
Michal Fakticky máš Čendo naprostou pravdu, je to tak. Bohužel se to začíná odvíjet od vtipu, když ukradnete bance milion, máte problém, když 800 mil. má problém banka. U impor. je to prakticky stejné chceš pár gum, jdi do háje, vůbec se s Tebou nebudeme bavit. Ale cheš li jich 70 tis od jedné značky, tak se připoserou a jsou schopní dávat to fakticky do komise s tím, že za určité období podáš report, kolik jsi toho prodal a to vyfakturují...krásné ne, bez jakéhokoliv rizika, pěkně v poklidu. Teď je krásná ukázka krátkozrakosti u motorkových gum dunlopu. Oni raději budou cpát gumy do prodejen motorek, které padají jako mouchy jedna za druhou, nebo těm, kteří řeknou, že jich objednají jednorázově 500....u nich tedy vyhrává momentální poptávka, před dlouhodobou spoluprací, protože normální servis by si jich prostě nevzal ani 100, protože všichni víme, jak je to s moto gumama a padající poptávkou po motorkách obecně. Krásný příklad Auto Jarov. Ti nakoupili mraky motorek, jen proto, že jsou velcí a vzali jich 5x víc, než normální prodejce, který k tomu poskytuje další profesionální služby a který fungoval roky. Jenže ten Jarov to začal prodávat za ceny, za které to ti menší ani nenakoupí, takže zavírají....a jaký to má efekt pro zákazníka? takový, že Auto Jarov se stal jen obyčejnou továrnou, bez přístupu k zákazníkům. Známý tam chtěl kupovat motorku loni a říkal, že tak hnusný přístup neviděl. Já jsem tam bohužel musel kupovat v listopadu auto, protože ho jinde neměli, ale už tam ani nepáchnu, pocit, že otravujete, je to nejmenší co Vás tam potká. A tka je to i s gumama. Zajímalo by mě, jestli ti prodejci gum, kteří jich vezmou třeba těch 500 je opravdu prodají, protože všichni víme, jaká rozmanitost rozměrů a jak nepravidelná poptávka tam je.
sobota, 6. dubna 2013
 
Anonym
Anonym Ano nejaky kolacek a kafe je blbost, my mame kafe na servisu pro lidi za 5 Kč, tedy za rezii nejsme restaurace a lidi to kvitujou.Jinak akci Conti poukaz nema jenom Bestdrive ale mame ho i my z Point-S co jsme udelali predzasobeni. Musim rict ze to funguje. Jenom hosi z Barumu to vztahli na pneuservisni prace coz je blbost, na kuponu to je trochu nejasne tak se snazime lidem rict ze to maji na dalsi prace klima, geometrie atd. Jinak musim rict ze Barum se docela snazi narozdil od jinych. Nekteri importeri mne pride ze na normalni servis uplne rezignovali a radeji cekaji na ranu z milosti.
sobota, 6. dubna 2013
 
Poo
Poo Jak tak koukám na ten jejich banner se slevama a s 169,- za kolo, hodně mi to připomíná žlutočerný náhradní díly z číny. Že by inspirace byla odtama? Věřím že to tu paní Magda čte, předpokládám že je to i součást její práce, úroveň diskuse se tu taky hodně pozvedla, šlo by tedy nám nechápajícím vysvětlit co to má za smysl totálně podkopnout cenu práce o sezoně?
sobota, 6. dubna 2013
 
Michal
Michal k tomu by měli dávat rovnou celou přepravku.-)
pátek, 5. dubna 2013
 
Shambo
Shambo 17 000 korun??? A rohlíček by nebyl? :)
pátek, 5. dubna 2013
 
Michal
Michal Shambo: já jsem jsem slyšel, že Porsche vyvíjí automatickou přezouvací linku, kam zákazník přijede jako do myčky a stroje se o všechno ostatní postarají. Prozatím je to ve fázi, že kdyby se to zavedlo do běžného provozu, tak by přezutí jednoho auta stálo přibližně 17 tis Kč.
pátek, 5. dubna 2013
 
Michal
Michal ...tak hlavně, že tam ty lidi budou aspoň něco žvejkat....
pátek, 5. dubna 2013
 
Shambo
Shambo Přátelé, když jsme u té staré dobré ruční práce - máme tady další novinku ze světa gum a servisů. Americká organizace DARPA ( zkráceně - obranná vědecko -výzkumná agentura ) představila svůj nový vynález zkázy. Nově vyyvinutý robot pro automatickou montáž pneumatiky by stál dnes okolo 10 000 USD, další výzkum by měl snížit cenu do 3 000 USD. Vědátoři se setkali s větším problémem, než by se původně laikům z koncernů zdálo. Montáž pneumatiky není nic jednoduchého, hlavní komplikace byla způsobena nutností správně držet instrumenty v mechanických packách. Pokud se podíváte na video, bude celý proces 8x až 24x zrychlen. Dá se říct, že zatím nám ze strany US-výzkumníků nic nehrozí. Na rozdíl od nabízečů rohlíčků, omalovánek a káviček. Práci čest! A slíbené video je zde http://www.youtube.com/watch?v=scOd9aILwPY&feature=player_embedded
pátek, 5. dubna 2013
 
Moris
Moris Snad jedině přezujte s chutí....
pátek, 5. dubna 2013
 
Moris
Moris No vymyslet akci, že presonál pneuservisu bude zákazníkovi nabízet zákusek,mi přijde skutečně komický nehledě na to, že tu někdo psal asi před dvěma týdny, že zákusky pro zákazníky už dostal....Dobrou chuť. Úplně si dokážu představit jak to může vypadat, když nesu v monterkách zákazníkovi zákusek ,který stejně většinou chvátá a za ním čeká netrpělivě několik dalších( zřejmě mají na každýho zákazníka v sezoně dvě hodiny čas)tvůrce akcí má zřejmě vysokých praktický zkušenosti s pneuservisem v sezoně......další pecka: vést akci na službu-přezutí pneu, která je posledním nosným pilířem pro pneuservis, a je žadaná pouze sezoně kdy je práce nad hlavu, tím že ji zlevníme, je jako nosný pilíř podkopat..... já myslím že ani není co dodat.....
pátek, 5. dubna 2013
 
 
 

Newsletter

Archiv

 

Reklama

MarketPoint

 
 
 

5. května 1323/9
140 00 Praha 4

Tel.: +420 261 221 953
Tel.: +420 241 409 318

Fax: +420 241 403 333
E-mail: info@pneurevue.cz