Pneurevue.cz » Fórum » O všem, co hýbe gumařinou

O všem, co hýbe gumařinou

 

pondělí, 14. května 2012

Pravidla registrace a diskuze na fóru

 
 
 
Michal
Michal BIB:jo už to mám promiň.
neděle, 31. března 2013
 
Michal
Michal BIB: prosím Tě, jaký mail má ten šéfredaktor?
neděle, 31. března 2013
 
BIB
BIB fotku toho článku jsem nahrál do mé fotogalerie, tak se na to mrkněte, já už napsal mail šéfredaktorovy ať mě objasní jak to bylo myšleno a jakou mám dávat slevu :-) když tak mu napište i vy at ví že přestřelil!
neděle, 31. března 2013
 
Michal
Michal BIB já jsem si to jen přečetl částečně na tom jejich webu a můžu Ti říct, že si to ani nehodlám kupovat, to je škoda peněz za takový časopis....To je normálně na přes držku ten novinář, co to psal...
neděle, 31. března 2013
 
BIB
BIB Bořku vím o koho jde a tento člověk to má velmi dobře rozjeté a o toho nemám strach. SJM naprosto souhlasím, pokud je člověk trochu strojař tak se mu z výrobků v hobbymarketech zvedá kufr. Ten autotip jsem dnes četl, propad yokohamy na mokru mě ani tak nezaskočil, ale zaskočilo mě v článku následující: Jako nové by měly být prodávány pneu maximálně tři roky staré, my ale doporučujeme kupovat nejvýše dvouleté pneu a pokud jsou starší, tak žádat po prodejci VÝRAZNOU SLEVU! Nechybý samozřejmě obligátní foto jak vypadá kouzelné a všemohoucí DOT. Toto už považuji za vrchol novinářské demagogie a idiocie! Ke mě přijít člověk co bude chtít u pneu staré dva roky na které mám zisk 200kč výraznou slevu tak ho vynesu v zubech! Já od jakživa myslel že prodávám pneumatiky a ono to vypadá že je to co do trvanlivosti spíš pomazánkové máslo..
sobota, 30. března 2013
 
SJM
SJM Také zdravím přítomné i kolemjdoucí. Je to několik minut, co jsem, ač nerad, absolboval nákupy. Na rovinu, bez nadsázky říkám, že je mě z toho všeho docela smutno. Začalo to Baumaxem. Pojal jsem po "naléhání" manželky koupit nějaké doplňky do koupelny. Co jsem vzal do ruky, byly to takové šunty, jeden vedle druhého, vše se vyklalo již v regále, hmotnost jako peříčko, zkrátka katastrofa. Tak jsem se zeptal na informascích, zda mají jako něco normálního, co by mě vydrželo pár roků a prodavač nechápavě civěl, jako že nechápe, co poněm chci. Asi za dvě minuty bylo vymalováno a šel jsem do ......... . Jak se proplétám přepněnými regály, abych se uklidnil, zastavím se u ručního el.nářadí. Barvy hezké, ovšem samý šunt, šunt, šunt a již stojí vedle mne další prodavač, zda potřebuji poradit. Povídám: "Ano" a on "co vás zajímá" já "proč proboha nabízíte takové šunty ?" on "nerozumím vám", tak jsem zopakoval otázku a on co prý od toho čekám. Tam mu povídám, že já od takového zboží očekávám, že mě bude sloužit hezkých pár let, pak ho opravím a jede se dál. Pan prodavač mě evidentně považoval přinejmenším za podívína a povídá: "tak to musíte jít někam jinam",nebylo dále o čem diskutovat. Pak již jen následoval nákup "poživatin". O kvalitě nemám sebemenší iluze, viz.níže, za to ceny mě vyrazyly dech, drahota jídla je obrovská a co je v akci, není téměř k jídlu. Tak si řídím a přemýšlím, na co si tu hrajeme. Mimochodem, viděli jste poslední Autotip a velký "test" letních pneu.? Yokohama Parada Spec 2 na absolutně posledním místě mezi sportovními, dokonce výrazně na vodě za čínou. Něco mě tam ale smrdí........
sobota, 30. března 2013
 
BF
BF Krásný sváteční den přátelé. Nedá se mi s vámi nepodělit s příběhem který jsem včera prožil. Musel jsem nutně něco rychle žárově pozinkovat na dílnu a tak jsem to odvezl do Fulneku kde mi to byli schopni rychle vyřešit. Protože jsem měl čas než to udělali zajel jsem si do 15 km vzdáleného Vítkova a Vítkova Podhradí. Kde to mohu nazvat že to bylo osudem mého mládi a mého dalšího života, kde jsem se vyučil a kde mám nádherné vzpomínky jak na své začátky v autoopravarenství, tak na různé roztržky s našimi některými nepřizpůsobivými spoluobčany kdy válečné sekery byly vykopány na obou stranách fronty, ale také rád vzpomínám na Jana Zajíce kterému položit na hrob kytičku bylo hrdinským kouskem při velkém nahánění státní policii. Vzpomínky zůstali nádherné a v mé mysli patří toto malé městečko k těm na které nikdy nezapomenu. při zpáteční cestě z Podhradí jsem si vzpomněl že tam někde mám snad spolužáka který má mít firmu společnou něco se sportem. Tak jsem zajel na okraj města a hle přede mnou se vynořili nové haly, sklady, prodejna. Na dveřích jméno které mi bylo velmi povědomé. Říkám si 25 let jsem ho neviděl, neslyšel o něm tak se zajdu zeptat zdali to je on a jestli si vzpomene. V prodejně jsem se zeptal zdali majitel má sestru určitého jména a když mi to potvrdili, poprosil jsem o možnost si promluvit s majitelem. Vyšel jsem do horní části rozlehlého objektu a v kanceláři mne trošku z rozpakem přivítal majitel.Když jsem se ho zeptal na to jestli si mě pamatuje, tak že podle pohledu stejně jako já jeho ne. Když jsem mu naznačil pak okamžitě zareagoval a povídá Ty jsi Bořek ten pro mne obrovský blázen v tom dobrém a tvůj obdivovatel za to jak jsi jezdil na kole na a z intru dělal triatlony atd. Náš rozhovor se rozjel a rozkecali jsme se o všem soukromém až nakonec i k podnikání. Vyprávěl mi jak začínal před léty a jak budoval impérium které patří dnes v ČR k největším v tomto oboru, možná největší. Cesta to byla trnitá a hodně tvrdá, výsledek však stojí za to.Certifikáty, plakety, diplomy zdobí jeho kancelář, ale byly vykoupeny tvrdou prací a umem. Jeho dnešní podnikání probral velmi věcně a otevřeně a i když má konkurenci dnes mnohem větší jako snad každý kde to jen jde a než byla kdysi, tak přesto byl nadmíru spokojený. Nedalo se mi ho zeptat kolik % mu zůstane po prodeji sportovního nářadí, náčiní, obuvi apod. Pověděl jsem mu že mít dnes na pneu 7-10% je krásný výdělek a to kroutil jen hlavou. A v první chvíli vůbec ani nechápal. Řekl a vyrazil mi doslova dech: Bořku pokud mi nezůstane po jakékoliv slevě 30-40% neřeším, nejdu do toho, nenakupuji to vůbec a u svých strojů a dalších věcí co dovážím, vyrábím apod se pohybuji s marži na prodeji minimálně kolem 130-150 %. Obrat mi pořád roste, stavím haly, prodejny po celé ČR i v zahraničí, zaměstnávám celkem asi 130 svých lidí a ty musím zaplatit. Nemůžu dělat s marži jako Ty. Chápu ho a plně respektuji, ale poznal jsem zde dá se říct jiný svět a o problémech které dnes kolem nás jsou nemá zatím asi podle mne ani potuchy. Přeju mu moc štěstí a nezavidím mu vůbec, protože není vůbec co, snad se ho nedotkne krize tak moc jako třeba náš zkažený obor, ale moc tomu nevěřím.. A co říct na závěr? Vybral jsem si možná špatný obor, vybral jsem si to na čem nikdy vyloženě nezbohatnu, vybral jsem si špínu, dřinu a někdy bolest, ale hlavní je že to mám moc rád a pokud to jen půjde budu to dělat stéjně zodpovědně a s láskou k oboru tak jako doposud. Přeji všem pneuservisákům krásné, ničím a hlavně nikým nerušené velikonoční svátky.
sobota, 30. března 2013
 
SJM
SJM Předem se omlouvám, je to úplně z jiného soudku, a přeci tak vypovídající o nás : Kup si maso u řezníka v domnění, že je lepší než v marketech! Předkládám vám rozhořčené vyprávění občana, který vážně uvažuje stát se vegetariánem. Tak mi to nedá a musí to ze mě ven. Není to tak dlouho, co jsem dělal vjezdovou bránu pro jednoho majitele velké firmy na výrobu uzenin. Z počátku morous, ale slovo dalo slovo a zjistili jsme, že máme společného koníčka, modely letadel. Vše se najednou otočilo a začal být sdílný. Samozřejmě jsme si postěžovali na situaci u nás atd. Potom z něj začaly „padat“ informace, které jsem dodnes nestrávil. Je dodavatelem uzenin do jednoho obchodního řetězce. Má smlouvu, že obchodní řetězec si sám určí cenu za uzeninu. Musí dodržet pouze hmotnost výrobku, složení nikoho nezajímá. Jak sám řekl, v roce 1990 se zrušily normy, takže to není problém. Řekl, že svoje uzeniny nejí a se smíchem dodal, že by mi to také doporučoval! Vše je to jenom velký kšeft. Do teď nic zvláštního, každý asi ví, že párky a buřty již nejsou uspokojivé kvality. Při opékání nad ohníčkem, buřty z neznámého důvodu padají s prutu a mizí v plamenech. Jsou nacpané sojou a jinými, nám neznámými doplňky. Mistrovstvím "chemiků," tak nazývá řezník odborníky, kteří vynalézají složení výrobků. Všem vám je dobře známá šunka. Je vyrobena ze zbytků, které zůstanou na kostech. Kosti se tlakem vody či vzduchu očistí. Pod velkým tlakem se získaná „kaše“ slisuje tak, aby to vypadalo, že jsou to kusy masa, přidá se pár chemikálií, aby se to nerozpadlo a je z toho úžasná „šunka“ za Kč 80,--, do které se navíc napumpuje voda. (pak to dělá ten krásný sliz uvnitř). Tohle jsem také tušil. Ovšem brada mi spadla, když jsem se dozvěděl, že má ve smlouvě uvedeno vracení neprodaného masa na konci své životnosti, za účelem nového zpracování. Maso se přebere, které ještě nesmrdí a z toho se udělá nádherné uzené. To, které je již chycené se prožene chemikáliemi a dělají se z toho kořeněné masové směsi, nebo tzv. "pochoutky na gril". Nikomu to samozřejmě asi neuškodí, protože je to důkladně ošetřeno, ale mně je z toho na blití.:(( Pokud takhle funguje všechno v této republice, tak potěš Pánbůh ! Když jsem chodil do školy, někdy v osmdesátých letech většina lidí umírala na infarkty a jiná cévní onemocnění. Teď je to samá rakovina zažívacího traktu či tlustého střeva. A všichni se diví, že je jí obrovský výskyt. Z čeho jiného by to bylo než ze žrádla !!! Bohužel si to lidi dělají tak nějak sami, když si tyhle laciné s..... kupují. Obchod je obchod, když je poptávka, tak je nabídka. Každý by si měl spočítat, že když kilo masa stojí Kč 150, Kč, že kvalitní, tepelně opracovaný výrobek nemůže stát polovičku. A tak dál lidé do sebe cpou podřadné potraviny a večer si řeknou, to jsem zase ušetřil... Dobrou chuť. Josef Kouba
sobota, 30. března 2013
 
Hrouda
Hrouda Tak dnes mám za sebou vlnu tahačů a teď by mohly začít jezdit ty osobáky , ale vzhledem k tomu že ráno tu leželo 5cm sněhu to asi nehrozí.
pátek, 29. března 2013
 
Gumar1
Gumar1 Kolegové,musím se s Vámi podělit o mé dojmy s nastávající sezony.Dnes jsem dělal zaškolení mého prodejce pneu a musím říct,že mi trošku připadá jak "domovní prodejce" No řekněte: Dobrý den pane,paní,ano přejete si koupit nové pneu? Tak máme tady Michelinky - sleva 50% a 1500,- poukaz na palivo.Dále Vám můžu nabídnou Pirelli,sleva 50% - a k tomu dárkový balíček Pirelii a sleva na palivo.Nebo zvolite Goodyear,sleva 50% a k tomu poukazky do Tesca. A nebo ještě jedna skvělá nabídka - Yokohama se slevou 50% a pozor! Geometrie k tomu zdarma!! Opravdu mi to trošku připomíná podomní prodejce typu- kup si jeden hrnec a dalších devět máte zdarma :-)) Jěště že nejsme v Bestdrive a muset jěště vařit kávu a rozdávat rohlíky (chudáci modrožlutí komouši). Tak silné hlasivky a hurá do jarní sezony prátelé...
pátek, 29. března 2013
 
Shambo
Shambo A něco málo ze světa - Goodyer oznámil před několika dny zahájení výroby své nové vzducholodi. Jak jinak - zakázku obdržela společnost Zeppelin Luftschifftechnik. A nové koncernové plavidlo ( těžší než vzduch ) se bude hrdě jmenovat Zeppelin LZ N07-101. Létající hračka gumařského koncernu má být větší , rychlejší, dokonalejší ... prostě jako vždy. Ale to není vše. Nová marketingová kampaň Goodyearu pod názvem Made to Feel Good rozvíří prodeje na evropském trhu. Autoři kampaně se chtějí místo zdůraznění technologických vítězství konstruktérů nad gumovou hmotou více soustředit na pocit z jízdy. A vzhledem k tomu, že jakýkoliv nákup v rodině podle nich ovlivňují více a více ženy, bude kampaň zaměřena i na něžné pohlaví. Obávám se, že při pohledu na stav našich silnic asi budeme mít letos minimum skvělých pocitů z jízdy. A pokud má Goodyear a jeho marketingoví inženýři pravdu a nákupy v rodině opravdu více a více ovlivňují ženy, tchyně a snoubenky či přítelkyně, tak není jisté, že si dámy na jaře místo lodiček nebo anticelulitidního krému koupí gumy. A ještě jedna drobnost - doufejme, že ten nový zepelín doletí dál, než vzducholoď Hindenburg. Pěkné svátky, přátelé. http://www.youtube.com/watch?v=F54rqDh2mWA
pátek, 29. března 2013
 
Michal
Michal Sakra ať se nám do toho novináři neserou, na úterý mám objednaný auta, už je potřeba přezouvat, sníh nesníh.
pátek, 29. března 2013
 
Michal
Michal Čendo, jojo, taky jsem koukal, že se nějak tirex rozjel s těmi maily....Čendo pochopil jsi ten logistický poplatek a to i u osobního odběru? U posílaček bych to chápal, ale u osobního odběru už teda ne.
pátek, 29. března 2013
 
Shambo
Shambo Z domova: SKarta, IZIP, Opencard. Miliardy v háji. Nikdo nice neví, nikdo se nepamatuje, nikdo nikoho nechytil. Asi jsme země netušených možností. A Dr. Hušák - veleúspěšný kormidelník Sazky - se stane zmrzlinářem. Možná bude stánek i před Sazka arenou.
pátek, 29. března 2013
 
mensa
mensa To Hohen: není zač se omlouvat. Jsem rád za Vaše příspěvky.
čtvrtek, 28. března 2013
 
Shambo
Shambo Hohencenda: ahoj, to na Kypru v únoru dopadli hůř - loni tři náklaďáky, letos jenom dva. Snad se chlapi pochlapí. No a u nás - bude to velmi těžké, ale nebudu to vzdávat. Banzai, pánové!
čtvrtek, 28. března 2013
 
Michal
Michal BroukPytlík: To jo, je to u obou vždy jen o konkrétních rozměrech. Ale já to myslel tak, že to u nich dříve ani u jednoho rozměru nebylo...a už vůbec ne takové slevy. Já to kupovat nebudu, ale jen mě to překvapilo, jak se mezi sebou začínají masírovat.
čtvrtek, 28. března 2013
 
Shambo
Shambo A ještě něco ze světa: máme tady čerstvé údaje o registraci nákladních vozidel v Evropě za únor 2013 v plné kráse. Nejsou to hezká čísla. Celkově si trh pohoršil ve srovnání s únorem 2012 o 13%. Naše republika je na tom celkově mikroskopicky lépe - ztráta pouze 11%. Slovensko hlásí propad 32%. Na stejných -32% si hráblo ke dnu Finsko i Itálie. Německo - mínus 14%. Ale máme i rekordmany - úderníky: v kategorii vozidel nad 16 tun si Řecko polepšilo o neuvěřitelných +300% - místo dvou náklaďáků z loňska se prodalo v okolí Athén během letošního února už náklaďáků osm. Blahopřejeme!! Není to však bohužel nic veselého. Takže - pro milovníky hororových statistik a vražedných čísel: http://www.acea.be/images/uploads/files/20130327_PRCV-1302-FINAL.pdf
čtvrtek, 28. března 2013
 
mensa
mensa Pan Hohen žádal o zrušení registrace, stěžoval si, že mu to nejde, tak jsem požádal správce stránce, aby to provedl manuálně v systému. O ničem jiném nevím.
čtvrtek, 28. března 2013
 
 
 

Newsletter

Archiv

 

Reklama

MarketPoint

 
 
 

5. května 1323/9
140 00 Praha 4

Tel.: +420 261 221 953
Tel.: +420 241 409 318

Fax: +420 241 403 333
E-mail: info@pneurevue.cz