Pneurevue.cz » Fórum » O všem, co hýbe gumařinou

O všem, co hýbe gumařinou

 

pondělí, 14. května 2012

Pravidla registrace a diskuze na fóru

 
 
 
SAB
SAB Ideální TPMS jsou origynální, mám na svém voze 12let a stále fungují bez problému.
středa, 3. listopadu 2021
 
gp50
gp50 TECH T-PRO dva roky. Tři sady, všechny na Opel Mokka. Vždy přestali chodit po sezónním uskladnění - už se neprobudili. Něco uznaná reklamace něco ne. Přestal jsem Tech dávat.
středa, 3. listopadu 2021
 
Pneunm
Pneunm Schrader jedna zima. Uznána reklamace.
středa, 3. listopadu 2021
 
roman
roman Toyota Auris, po 3 zimách s nájezdem cca 12000km 2ks Schraderů EZ baterky "kaput", to samé u Toyoty RAV.
úterý, 2. listopadu 2021
 
Tire
Tire Nazdar gumaři trochu z jiného soudku jaký máte smutný rekord s výdrží "nového" tpms ventilu? Já dnes musel vyměnit všechny 4ks na subaru xv (schrader ez senzor) po 4 zimách celkově najeto 65tis km - všechny 4ks totálně vybitá baterie...
úterý, 2. listopadu 2021
 
SJM
SJM Trocha historie nikoho nezabije - Historie výroby pneumatik ve Zlíně se datuje do roku 1932, kdy firma legendárního průmyslníka Tomáše Bati začala vyrábět pláště pro nákladní vozidla, a to právě pod slavnou značkou Baťa. Společnost tím vlastně způsobila revoluci na tehdejším československém trhu s pneumatikami, do té doby totiž byli tuzemští motoristé závislí především na importu ze zahraničí. Baťa tak pomohl snížit cenu pneumatik, protože domácí výrobek byl logicky levnější než dovážený. Konkrétně se povedlo snížit cenu obutí na polovinu, díky čemuž výroba gum čile rostla. Vrcholu dosáhla v roce 1939, kdy závod opustilo na 250.000 pneumatik. A až znaveni po celodenní práci sednete k PC, není úplně od věci poslechnou 30 min. Fokus Baťa. https://www.seznamzpravy.cz/clanek/uz-jsme-zdrazili-a-jeste-zdrazovat-budeme-hlasi-uspesne-firmy-179259#dop_ab_variant=0&dop_source_zone_name=zpravy.sznhp.box&dop_req_id=KzcUZbbTBX4-202111020743&dop_id=179259&source=hp&seq_no=2&utm_campaign=&utm_medium=z-boxiku&utm_source=www.seznam.cz
úterý, 2. listopadu 2021
 
Hrouda
Hrouda Romane to dá rozum. :D
pondělí, 1. listopadu 2021
 
roman
roman Hroudo, u nás zásadně objednáváme zákazníky podle pacifického času. To dá rozum, přece.
pondělí, 1. listopadu 2021
 
Pneunm
Pneunm :D
pondělí, 1. listopadu 2021
 
Hrouda
Hrouda Hláška dne : dobrý den jsem u Vas objednaný na 14.00 hodin a chtěl jsem se zeptat je to podle nového a nebo podle starého času?
pondělí, 1. listopadu 2021
 
BF
BF Hezký nedělní den přeji. Další velmi náročný týden za námi a co na něho říct? Pořád dokola a stále stejné. Práce tolik, že se nestíhá a vše posouvá zase o další týden dál. Svátek jsme byli do 16 hodiny jen pro VIP zákazníky a tak to byla pohoda bez stresů. Prodej pneu je stále na velmi vysoké úrovni. Především jde vidět, že mnohé pneumatiky z levnějšího sektoru prudce ubývají, některé rozměry nejsou už vůbec a už i některé dražší pneu v určitých rozměrech nejsou a letos i už nebudou. Musím se však pozastavit nad ziskem s pneu. Ten díky prudkému zdražení na internetu včetně dopravy se dostal na už solidní a příznivou cestu. Ano zisk s pneu je letos posunut zcela jinde než bylo v předešlých letech. Ten kdo měl nabráno v předobjednávkách a nebojí se prodávat za odpovídající ceny trhu je dnes skutečně král. Kolega který má hezký větší pneuservis a prodal za měsíc říjen něco přes 2500 ks zimních pneumatik omezuje už práci v sobotách a svátek taky měl zavřeno. Řekl, letos je to o zisku s pneu. Nabral jsem velké množství a prodávám s takovou marží co nepamatuji a proto už kluky v dílně šetřím protože to byly 4 týdny neskutečný knap a ještě to vůbec nekončí. A má pravdu. I já který jsem oproti němu slabým odvarem mohu jen potvrdit, že je to velmi příjemné zjištění a hlavně potřebná věc, protože je potřeba vydělat na další budoucí činnost, která nebude vůbec, ale vůbec jednoduchá. Z práce nikdy nikdo nezbohatl se říká a já už léta tvrdím, že bez prodeje pneumatik nelze absolutně nic rozvíjet a nabízet další služby v pneuservisním oboru. Práce je práce a zisk z pneu má jít a musí pokud je servisák rozumný na nákup strojů a další rozvoj služeb. Proto je tak i důležitý a bez něho nelze jít dál. Dřina v pneuservise není a ještě asi i nějakou dobu nebude zaplacena tak jak by právem i měla. Kdo za to může je otázka na jindy, ale jedno je však jisté, razantní zdražení služeb je prostě i v pneuservisní činnosti nevyhnutelné.
neděle, 31. října 2021
 
Pneunm
Pneunm "S příchodem listopadu se do Evropy řítí sníh" myslím že v pondělí si trošku zapřezouváme
sobota, 30. října 2021
 
SAB
SAB Pisálek Karel Michalec si může psát co chce a je jasné,že některé ovce mu to hltají i s navijákem,ale každý rozumný a stály zákazník ví,že tyto bláboly pomatence,který chce pouze manipulovat ovce nemůže brát vážně!
pátek, 29. října 2021
 
SJM
SJM Tak je, přátelé a bude hůř. Ten slovenský generátor náhodných slov tak dlouho valil lidem do hlavy, že všecí len kradnů, až mu to mnozí uvěřili. Bohužel,100x opakovaná lež se stává pravdou. Vím, že vám to nepomůže, ale situace je všude podobná, mnohde podstatně horší. Jeden úplně čerstvý příklad z min. týdne: Přišel pán z oboru obrábění, cca 65 roků, co dělá velmi slušné věci ( např. pro McLaren), že jeho stroj již na požadované operace nestačí, zda mu pomůžeme. Hlavně kvalita a čas. No jo, ale když přišla řeč na cenu, začal se ošívat, že on kalkuluje cca 600-800 Kč/h a že počítal tak max. 1000, že 1500 je docela dost atd. To mě docela nasr..... Povídám: Pane, kolik stála Vaše mašina, 1,5-2,5 mega? No a tato 8. Když dorazí německý servis, aniž by cokoliv udělal, platím 9000 dopravné a 7,500 za první hodinu mechanika, každá další 2,500. S malým servisem se nedostanu pod 50000. Jedna řídící karta stojí 115000 a je jich tam 7. Výměna keramického ložiska pr.4mm, 1200€ a takových věcí, co postupně odchází jsou tam desítky. Jen SW CAD-CAM stál přes mega a rok co rok aktualizace cca 100.000. Německý servisák, co tu byl dva roky zpět nechápal, jak za ty prachy můžeme dělat, že u nich nezná nikoho, kdo jde pod 100€, ale běžné je 120€/hod. Je to všude +/- podobné, jen těch nul tam může být více.
pátek, 29. října 2021
 
roman
roman Bohužel spousta "vysírků" má tyto pisálky za "Bohy" a nás, pneuservisáky za zloděje - neboli přesně tak, co píše ten "novinář". Zrovna tento týden jsem byl nazván zlodějem, že za úschovu čtyřech "svých" gum chci 400,- za půl roku a v ceníku mám 100,- Kč za 1 ks. Asi má auto pouze jednu pneumatiky.... a chci tedy čtyřikrát tolik....takže jsem zloděj.... No nic, už má panáček zákaz vstupu.
čtvrtek, 28. října 2021
 
Pneunm
Pneunm BF tyhle hovna píšou ti samí kteří se diví že za vodu s kohoutku v restauraci musí platit, můžou si to umýt u té vapky, dohustit u pumpy a napít se doma. Nevidím v tom problém.
čtvrtek, 28. října 2021
 
BF
BF A snad trošku ještě k tomu uskladnění. Ta budova stála velké peníze, ale to pojištění, revize hromosvodů, el. rozvodů, údržba, požární a zabezpečovací zařízení a další náklady ročně stojí další nemalé peníze, tak když je tak chytrý ať si naloží třeba 20kola do svého vozidla a odtáhne si to do sklepa, půdy, nebo do garáže. Doufám, že ho kousnou tak záda , že se ani na ten zadek pořádně neposadí((-: Kolega který má přes 1000 uskladněných sad mi minulý týden volal že podstatně zdražil uskladnění, protože to bylo už neúnosné a ekonomicky absolutně nevýhodné při přepočtu na náklady který jsou na uskladněnou sadu a m2. Tak za mne jednoznačně palec nahoru, že se posunul aspoň o něco zase dál.
čtvrtek, 28. října 2021
 
BF
BF Jen asi k tomu. Mytí--- myčka pneu mne stála 160 000,- bez DPH a další čerpadlo Kranzle kterým myju 60,000,-. Myju zásadně teplou vodou. Elektřina, voda, údržba něco stojí. Kontrola TPMS---- zatím automaticky neprovádím , ale děkuji za radu přidám do ceníku. Myslím si že je to naprosto správná věc to účtovat. U velkých pneuservisů jsem to viděl v ceníků na leasingových vozidlech automaticky. Uskladnění-- Nedal jsem za nový myslím že velmi kvalitní sklad přes 2,5 milionu Kč abych to dělal zadarmo, nebo za tašku hrušek. Dofoukání pneumatik-- další náklady na kompresor, cca 150 000,- , každý rok servis, revize tlakových nádob, koncovky poničené, hadice odchází, manometry se kazí. Takže za mne pan redaktor je chytrý jak rádio, ale pro mne osobně hloupý a ubohý pisálek který ví absolutní ho... o tom co my máme za starosti a jaké náklady ve skutečnosti jsou. Ať si vše udělá sám a neotravuje pak jakýkoliv pneuservis, to bych mu rád poradil z 30leté zkušenosti v pneuservisní činnosti. A snad jeden příběh který rozumnému člověku dojde, že by se měl zachovat normálně, slušně, lidsky. Když jsem měl na servise digitální dohuštění dusíkem i vzduchem zdarma, lidé jezdili jak mourovatí. Měli to zdarma, měli to přesně, měli to hned. Po tom co jsem zakročil díky vyčůranosti lidí kteří jen jezdili a zadarmo si foukali i 2x týdně kola, tzn. pro mne celkem blázni a nikdy nic si nekoupili, ale i nepřezuli a dal jsem jasně cedulkou najevo, že dohuštění mají kdykoliv zdarma jen ti co minimálně 1x ročně přezouvají pneu a nebo ti co kupují pneumatiky, tak nastal fantastický klid. Nikdo najednou nechce platit jen za dohuštění. Já mám klid, neničí se stroje, vybavení, nemám další zbytečné náklady a čas dělat svou práci a ne že vyčůrancúm budu dělat sluhu. To dávno skončilo.
čtvrtek, 28. října 2021
 
BF
BF Pneunm, přesně tak už si svoje nafoukal. a může jít do důchodu. A že gumy nejezdí? U mne zatím velmi dobrý, ale sleduji že některé kraje a kolegové už jsou nešťastní a přicházejí jim gumy o několik dní později než normálně. A má se to podstatné k Vánocům prudce zhoršovat. Líbí se mi jak přijede dodávkář s třeba PPL apod,, má tam pár gum a nadává jak je to těžké, že se na to může .... Já mu odvětím ať si zkusí přijít na den ke mne do servisu a uvidí co je to nazvedat tuny a tuny černého kulatého nesmyslu a že bude vesele tancovat pak u těch svých max. 20kol. co si za den naloží. Řekne max.ani náhodou. Ale jsou rádi když je to na pneuservis, než lidem do paneláku.
úterý, 26. října 2021
 
 
 

Newsletter

Archiv

 

Reklama

MarketPoint

 
 
 

5. května 1323/9
140 00 Praha 4

Tel.: +420 261 221 953
Tel.: +420 241 409 318

Fax: +420 241 403 333
E-mail: info@pneurevue.cz