Pneurevue.cz » Fórum » O všem, co hýbe gumařinou

O všem, co hýbe gumařinou

 

pondělí, 14. května 2012

Pravidla registrace a diskuze na fóru

 
 
 
jenicek
jenicek Souhlasím
pátek, 26. června 2020
 
roman
roman Nejhorší na tom ale je, že pokud to nebude řádně fungovat, tak to bude řešit "montující" pneuservis... On si řekl za naprogramování a ono to nefunguje.... Není lepší se od těchto případů raději distancovat? Já se domnívám, že ano.
pátek, 26. června 2020
 
jenicek
jenicek Kupte si tpms ventilky z Číny však pneuservis vám to za 150 namontuje a ušetříte.... https://zpravy.aktualne.cz/ekonomika/auto/samocinne-mereni-tlaku-v-kolech-nosi-drivi-do-lesa-ale-aspon/r~c934cc94ae3311ea9d74ac1f6b220ee8/
pátek, 26. června 2020
 
SJM
SJM Podle zpráv to vypadá, že nejdůležitější problém posledních dnů-dovolená, je vyřešen, 3/4 ji chce prožít v republice, no a že v září mohou dostat "padáka", tak to je daleko. Je otázkou, kolik řidičů navštíví na poslední chvíli servis, aby se mrklo na gumky (btw, při čekání před marketem jsem prošel nenápadně parking a napočítal asi 35% na zimních). To je na jednu stranu dobrá zpráva, že bude na podzim komu prodávat, z druhé strany to vypovídá o tom, že se korunky začínají doma více obracet. ACEA očekává pokles prodejů automobilů v Evropě jen o 25%, ale těmto optimistickým výhledům již nevěří ani samotní výrobci. Kolik bude realita, 35%, 45%, 55%? Někde tady bych to viděl a ke vší smůle, na jiných kontinentech je to podobné. Výrobní kapacity gumáren byly již před C19 nadbytečné, natož nyní. Že se musí snížit, je jasné snad každému, stejně jako, že by to měly být ty s vyššími výrobními náklady. Nedělám si ale iluze. Právě tyto mají silné odbory, dozajista do toho mnohde vstoupí vlády, začnou se honit politické body, na stole přistanou dotace,refundace a kdoví co ještě. Myslím si, že to odskáčí nakonec, jak to vlastně tak bývá od nepaměti, ti na chvostu. https://www.autoforum.cz/predstaveni/automobilky-uz-otevrene-priznavaji-ze-letosek-bude-v-evrope-opravdu-hodne-zly/
pátek, 26. června 2020
 
gp50
gp50 Ahoj všem. Opravu hříbkem v osobní pneumatice dělám za 160,- + všechny úkony - demontáž, montáž, vyvážení, atd. Automaticky měním i ventil - 20,- Kč. Koukám, že to asi pozvednu. Jinak opravu knotem si dovolím jedině a pouze do kola ze sekacího traktůrku.
úterý, 23. června 2020
 
hohencenda
hohencenda Hroudo taky si tě Ivan od nás z Počernic co má merun´kovej sad a včely v Křešicích pochvaloval.
čtvrtek, 18. června 2020
 
jenicek
jenicek Hrouda: safra 120 druhů duší, za to by se nestyděl i kdejaký vodník :D
čtvrtek, 18. června 2020
 
karel
karel Kluci, není zač.
středa, 17. června 2020
 
Hrouda
Hrouda Čendo duše jsou super kšeft denně prodáme cca 5-10 duší. Marže od 150kč až třeba 400ķč pohybujeme se S denním ziskem určitě nad denním ziskem nad os.pneu a to + montáž 90% duší 10% si zákazník odnese. Mám skladem 120 druhů duší a zhruba tři dodavatele.
středa, 17. června 2020
 
hohencenda
hohencenda Karle též děkuji.
středa, 17. června 2020
 
Pneunm
Pneunm Díky Karle
středa, 17. června 2020
 
karel
karel Vyhláška o silniční provozu píše: (9) Pneumatiky pro vozidla kategorií M a N a jejich přípojná vozidla mohou být opravovány pouze odborně, přičemž se vychází z doporučené normy (např. ČSN 63 1910, ČSN 63 1912, NSPP-01-93). Pro nouzové dojetí mohou být provedeny opravy pomocí schválených přípravků aplikovaných vstřiknutím roztoku do pneumatiky nebo předvulkanizovanými opravnými materiály bez demontáže pláště. Je nepřípustné použití duše do neopraveného bezdušového pláště. Opravené pláště mohou být použity ve stejné nebo nižší kategorii rychlosti a nosnosti. Při změně kategorie rychlosti nebo nosnosti musí být původní označení odstraněno a nahrazeno novým trvalým označením. Není-li možno po opravě použít plášť jako bezdušový, musí být označení TUBELESS na obou bočnicích odstraněno. Připouští se použití duší v případě drobných průpichů či drobných poškození patek s následnou ztrátou těsnosti bezdušového pláště..-Celé znění vyhlášky na: http://www.epravo.cz/html/index.php3?s1=3&s2=5&m=1&typ=predpisy&recid_zak=3578 §21
středa, 17. června 2020
 
hohencenda
hohencenda Aja už má vymyšlenou super danˇ na živnostníky. Tak na co pak to eet?
středa, 17. června 2020
 
hohencenda
hohencenda Hroudo závist když u mých dodavatelů poptávám duši pomalu nevědí co chci a stejně ji nemaj holt na ní nejsou takový mince.Sehnat v praze duši to je velká groteska.....
středa, 17. června 2020
 
hohencenda
hohencenda Zdejší příběhy by vydali na solidně prodejnou knížku,kdo se toho ujme?
středa, 17. června 2020
 
hohencenda
hohencenda V německu jsem kdysi dávno slyšel že oprava knotem je na dojetí do pneuservisu nikdo z gumařu si tam nelajsne nesundat gumu co pak je vědma co když zakoš jel po prázdný?Oprava hříbkem 155 s dph plus sundat z auta a zpět 80 zout,nazout na disk 80 vyvážení plech 40,očistim patky 40, kouknu co ventilek 35 montáž demontáž ventilku 20 když je plast dvě závaží á 20 naklepávací celkem 490 v nejhorším připadě s dph
středa, 17. června 2020
 
karel
karel Ne , potřebuješ typový list a všechny TUV papíry o homolgaci a to vše v češtině.
středa, 17. června 2020
 
Pneunm
Pneunm Takže ten doklad o homologaci v němčině mi pro zápis do tp nestačí?
středa, 17. června 2020
 
karel
karel TUV je homologace a typový list je pro zápis do TP.
středa, 17. června 2020
 
 
 
 
 

5. května 1323/9
140 00 Praha 4

Tel.: +420 261 221 953
Tel.: +420 241 409 318

Fax: +420 241 403 333
E-mail: info@pneurevue.cz