Pneurevue.cz » Fórum » O všem, co hýbe gumařinou

O všem, co hýbe gumařinou

 

pondělí, 14. května 2012

Pravidla registrace a diskuze na fóru

 
 
 
 
GUMOVEJPES
GUMOVEJPES HOHENCENDA taky jsem ji měl a jakou
čtvrtek, 1. listopadu 2018
 
Shambo
Shambo Každá hodina jednou dotiká a skončí. Banzaj!
čtvrtek, 1. listopadu 2018
 
Hrouda
Hrouda Problem s dopravou,problem s nedostatkem pneu,problem s odběrem starých pneu to neni nic s porovnáním s tím že stačí jen jedna Hodina na špatném místě a celá vaše práce se zákazníkama v okoli 50km jde do h....n. Hlavně levně ať se to prodá ,dovezem další šlupky a dáme všem okolo za uší za Hodinu bazzzaaaaj . Nebo co to řvou ti válečníci :D
čtvrtek, 1. listopadu 2018
 
hohencenda
hohencenda GUMOVEJ PES no jo pán vo gumách ví kulový a neták mu neporadí protože gumu většinou z kanclu nevidí a zajímáho na ní jen marže asi tak,za sebe stát se to mně měl bych škodolibou radost.
čtvrtek, 1. listopadu 2018
 
hohencenda
hohencenda SJM to je přesně na mně VW scirocco 1986 pro radost Škoda Felicia combi na ježdění to by mně nepotěšilo a že bych měl na novou Fabii nebo Octavii to bych musel přestat dělat pneuservis. Shambo ty máš stále super přehled co se bude dít díky za tvou osvětu.Sám bych nevěděl ani desetinu toho co tu vždy napíšeš.
čtvrtek, 1. listopadu 2018
 
roman
roman Měl jsem dneska mj. jednoho zákazníka (nakonec si koupil nové gumy u mně, trval jsem rázně na svých podmínkách) a kecáme a on mi říkal, že potřeboval v létě opravit střechu na své chatě. Poslal několik nabídek a všichni pokrývači měli stejnou podmínku: Materiál na opravu střechy bude zakoupen u mně, jinak vám to neudělám... Marně argumentoval tím, že on si ji sežene o 15% levněji přes net... Nakonec si musel si koupit materiál přes pokrývače => Gumaři, nebojte se, přidejte se!!
středa, 31. října 2018
 
Shambo
Shambo Pryži zdar. Co nás dále čeká a nemine v logistice? V nedávných dnech vstoupila v platnost novela, která řidičům a provozovatelům nákladních vozidel do 3,5 t stanoví totožné podmínky, jaké jsou pro vozidla nad 3,5 t. Jaké budou důsledky? Při přepravě nákladních pneumatik se běžně naložilo do dodávky 24, 26 a někdy i 28 pneumatik o rozměru 22,5 palce. Pro dodržení limitu povolené celkové váhy vozidel do 3,5 tuny se může reálně počítat s nakládkou do 14 až 16 pneumatik. Stručně řečeno, pro zachování stejného objemu prodeje bude muset prodejce pro rozvoz nákladních pneumatik buď zdvojnásobit počet vozidel a řidičů, nebo jezdit nonstop a bušit na sklady o třetí ráno. Náklady: zatím se dle neměnných tradic cena za přepravu od prodejce k odběrateli neúčtovala a náklady kryla (dej Bůh....) tzv. marže. Při zdvojnásobení nákladů na přepravu bude muset prodejce dříve než později účtovat i cenu přepravy. Pochopitelně, najdou se borci, kteří budou nabízet vše zdarma. Vykrvácejí jako první. Pro firmy, kteří nejsou členy ELTMA, to vyvolá pochopitelně i tlak na výši nákladů na přepravu pneumatik pro likvidaci. Zajímavé bude, kde se urodí potřebný chybějící počet řidičů. Takže nezbývá, než ocitovat hlášku náčelníka štábu motostřeleckého pluku XY: začíná to kanadami na volno a končí zadřením tankového motoru. Trhu zatím hrozí spíše deficit cenově dostupných nákladních pneumatik, ale bez zvýšení prodejních cen resp. fakturace přepravních nákladů se už v roce 2019 neobejdeme.
středa, 31. října 2018
 
GUMOVEJPES
GUMOVEJPES pán s Hyundajkou tady mam kola s netu tady gumy a ? no máte kola 16 gumy 17 opravdu mám něco dodat
středa, 31. října 2018
 
roman
roman Máš recht. Mají nás, pneuservisáky, jen jako ty největší a nejpodřadnější pitomce a sluhy. Na špinavou a namáhavou práci jsme jim dobří, ale na kšefty mají webshopy.... To nelze dělat do nekonečna, to si musí uvědomit a pokud jim to nedochází, tak budou mít (a někde už mají) smůlu.
středa, 31. října 2018
 
hohencenda
hohencenda Pán s Range Roverem jedu do Německa drolí se mi na předku Hankooky potřebuji ted hned jen přehodit předek zadek až mi přijdou pneu z netu tak je k vám přijedu přezout.Tak si asi domyslíte kam jsem ho poslal....
středa, 31. října 2018
 
roman
roman BF: I na ty malé, kteří se sice nějak předzásobili, ale netrefili moc dobře (třeba jako já, ale nebudu asi sám). Já si to myslím též, že se musí najít nějaké kompromisní řešení schůdné jak pro přepravní služby, tak zároveň i pro pneuservisy. I když si dokážu představit i situaci, že velcí VO "hráči" si mohou pořídit vlastní rozvozy (třeba týdenní nebo 2x týdně) po spolupracujících pneuservisech.
úterý, 30. října 2018
 
BF
BF Romo, tohle je prostě i částečný bič na malé nepředzásobující pneuservisy, ale jde to řešit dnes už několika způsoby. A věř, že dobří dodavatelé to mají pořešené vcelku dobře, tak aby servisy které naskladňují, kteří jim dělají obraty neodřízli od i svého chleba. A jak říkal jeden přepravce - raději půl auta na servis, než jednomu do paneláku. Věřím, že servis vždy bude nějak obsloužen, ale ti lidé z ulice ne, protože na servise je vždy někdo a nemusí nikoho nahánět jak lidi z ulice a doprošovat se zda laskavě slezou k autu.
úterý, 30. října 2018
 
roman
roman Chápu, že přepravci mají netových gum plné zuby, zejména pokud musí tahat gumy do 5.patra a pak 10 minut čekat, jestli se nachází kolenovrt vůbec doma a jestli za ně zaplatí, nebo vrátí gumy zpět dodavateli. Ale jak se budou řešit dokupy atd. pro nás? Nikdo z nás asi neodhadne, kolik toho a co přesně ve kterém rozměru prodáme.
úterý, 30. října 2018
 
hohencenda
hohencenda PPl ku zdar.
úterý, 30. října 2018
 
hohencenda
hohencenda Haha ha v roce 1994 jsem jezdil v Praze se svojí J5 za 150 kč hodina paušál plus 6 Kč za km.Super vtip .
úterý, 30. října 2018
 
SJM
SJM Náborové akce momentálně pořádají i doručovací společnosti. „Nedostatek zaměstnanců a cena práce jsou největšími problémy naší společnosti. Množství pracovníků však s blížící se sezónou stoupá. Počet kmenových zaměstnanců vzroste o desítky, počet sezónních pracovníků o stovky,“ uvádí generální ředitel společnosti PPL Petr Chvátal. Posílit zaměstnanecké stavy bude podle něj potřeba hlavně ve velkých městech. „Už od minulého roku nabíráme řidiče do vlastního stavu a na sezónu posilujeme naší flotilu. Nově také nabízíme krátkodobé zaměstnání na pozici řidiče,“ dodává. Brigádník s vlastním autem si v PPL přijde na 140 korun za hodinu, skladový manipulant až na 120 korun za hodinu. Zdroj: https://ekonomika.idnes.cz/brigadnici-vanoce-alza-ceska-posta-ppl-amazon-fn8-/ekoakcie.aspx?c=A181029_105546_ekoakcie_tanc-----------"Brigádník s vlastním autem si v PPL přijde na 140 korun za hodinu", tak to je teda terno. Panu GŘ by možná prospělo v prosinci týden rozvážet či manipulovat ve skladu a hned by možná získal na problém ceny práce, jak sám říká, jiný náhled. Bořku, můžeme být v klidu. Tímto přístupem to nevyřeší ani krabice 50x50. P.S. Pokud mě paměť neklame, tak195/65R15 průměr dle normy ETRTO je +- 635mm. 205/55R16 je fous menší, tuším 632. To vlastní auto mě pobavilo stejně, jako včera inzerát firmy, spadající do mega globálního koncernu na sladkosti. Přijmeme operátorky linky. Mzda až 16.000Kč. Jedná se o 3směnný provoz.
úterý, 30. října 2018
 
BF
BF A dnešní rychlý dovětek. Jakl tam dají do bedny 195/65-15, nebo 205/55-16 nevím, ale vím přesně ,že má víc než 60cm. Jasné jak facka je tohle nastavení přepravních podmínek, pokud to je myšleno, aby se gumy nevozili.
úterý, 30. října 2018
 
BF
BF Včerejší večerní psaní, bohužel pneurevue.cz bylo dlouho nefunkční takže až teď se mi to podařilo vložit-- Holá holá PPL volá- podražíme, přitlačíme. Podle dnešních mých informací pokud jsou pravdivé budou od 1.11. 2018 mít další internetoví prodejci gum problém a to doslova. Gumy půjdou jen a pouze hezky do beden, max 32kilo, což kolikrát jedna větší guma má více jak 16kg, takže další drahá krabička navíc a to hlavní je že maximální velikost může být 60x60cm a to je už obrovský problém pánové a dámy. Takhle už velké kolečka nenabalí ani kdyby se posmolili a to je další malý, ale potřebný hřebíček do rakve internetovému prodeji gum. Děkuji PPL za ty dary. Díky za to, že vidí to že se někdo jen pakoval a oni neměli na nové auta, lidi a další náklady, až jim utekli skoro všichni řidiči. Výborně. No a teď trochu pro mne nemilé informace. Dnes dorazil můj dodavatel drobného zboží do pneuservisu a dá se říct kamarád a řekl mi. Bořku, jsem zděšen co vidím na mnohých a mnohých pneuservisech. Víš, že já když někde jsem sleduji vše kolem pneuservisu a když vidím jak myješ poctivě každé kolo, když vidím jak měníš vždy gumové ventily, dáváš jen nové závaží, děláš svou práci prostě poctivě lahodí mi to, ale bohužel ti řeknu, že je vás čím dál méně co si drží vysokou kvalitu práce, nešidíte ji, pracujete precizně a zodpovědně. Projel jsem teď během měsíce desítky pneuservisů a autoservisů a mohu ti říct, že je mi až zle co vidím. To že kvalitní autoopravna skoro už nedělá gumy, protože zaměstnanci řekli majiteli, že gumy nebudou dělat jinak jdou pryč jsem si už po několika takových informacích od mých klientů docela zvyknul, ale že odešli špičkoví mechanici z mnohých pneuservisu a ty nové mechaniky nikdo nenaučil odvádět svou práci tak jak se má je pro mne katastrofálním zjištěním. Ty jsi teď a tady Bořku v montérkách a nebojíš se skočit do dílny a udělat co je třeba, tak jak to má správně být, nebo poradíš, ukážeš, koupíš nové přípravky, zlepšuješ, myslíš stále dopředu, ale v mnohých pneuservisech odešel mozek i srdce, kde chlapi kteří perfektně něco uměli na servisech udělat odešli a teď zůstali jen majitelé, nebo technici kteří nepřezuli v životě třeba ani pneumatiku a ti nemají na to ani neumí jak naučit ty nové a pak to vypadá jak vypadá. Je mi z toho špatně když vidím co vidím řekl. Na jednu stranu mne potěšil, že mne utvrdil, že to dělám roky a roky zodpovědně a kvalitně a na druhé straně mne lekl co řekl o mnohých servisech po téměř celé ČR kde jezdí a ubezpečil mne, že je to i u velmi známých pneuservisů, kde kvalita spadla a bude to mít podle něho bezesporu do budoucna vliv na chod pneuservisu jako takového. Je to špatné zjištění stavu, ale říkám si - komu není rady, tomu není pomoci. A na závěr zhodnotím dnešní den. S kolegou z blízkého města jsem si volal a řekl, že je jaksi s toho rozpačitý, že chvíli je a pak zase není. Že lidé nejezdí tak jak by byl rád a že minulý rok byl nástup mnohem rychlejší. Uklidnil jsem ho, že ať se nebojí, že to určitě ještě k němu přijde. Já za sebe zase mohu říct, že to jezdí docela dobře. Objednávky se stále plní a na několik dní dopředu mám práci. Prodej pneu včera velmi solidní a za sebe mohu říct že to byl hezký den se solidním prodejem zboží. Přeji všem rozumným pneuservisům taky pohodu, úspěch a hlavně solidní prodej s potřebným ziskem.
úterý, 30. října 2018
 
hohencenda
hohencenda Krásné ráno všem díky za parádní počteníčko tak jako tady jsem se dlouho nenasmál škoda že nejsem moucha ty kyselý ksichty kolenovrtů to musí být skvostný pohled.
pondělí, 29. října 2018
 
 
 
 
 

5. května 1323/9
140 00 Praha 4

Tel.: +420 261 221 953
Tel.: +420 241 409 318

Fax: +420 241 403 333
E-mail: info@pneurevue.cz