Pneurevue.cz » Fórum » O všem, co hýbe gumařinou

O všem, co hýbe gumařinou

 

pondělí, 14. května 2012

Pravidla registrace a diskuze na fóru

 
 
 
PM
PM Když jsem začínal, tak jsem roznesl asi 10 tis letaků sám a měl jsem hezkou první sezonu...teď už jen vizitky , připadně reklama přímo na servis jelikož jsem u hlavní silnice. Má někdo zkušenost s řešením od B2B on line výloha případně Smart katalog..?
sobota, 6. listopadu 2021
 
Pneunm
Pneunm Letáky především, trochu internet, ten jsem chtěl letos taky udělat pořádně ale nějak jsem to nestihl. Je to 20-25 na sezónu. Když si vezmu kolik prodaných sad potřeba aby se investice vrátila přijde mi to dobrá investice. Stěžujeme si tu na eshopy ale v tomhle za nimi pozadu. Proč nejlevnejsitentononc prodá tolik gum. Protože jsou nejlevnější? To těžko. Protože mají nejlepší služby? Tak to už vůbec. Běžný člověk nevnímá tu naši válku. A jsem přesvědčen že většině nejde o nejnižší cenu. Prostě na něj dvacetkrát denně vyskočí výzva že si má koupit gumy na netu tak si je tam koupí a neřeší to. Kdybych měl znova začínat (což bych vážně nechtěl) tak bych tu částku minimálně ztrojnásobil. Byla to jedna z mých největších chyb když jsem začínal. Stejně jako jsem měl položky hever, vyvazovacka atd. měla tam být položka reklama. Toť pouze můj skromný názor, nikomu ho necpu.
sobota, 6. listopadu 2021
 
PM
PM Mě to přijde taky celkem dost peněz, ale asi záleží na situaci. Jakou formou do ty reklamy investuješ? Bilboardy, letáky, internet?
sobota, 6. listopadu 2021
 
SAB
SAB Pneunm:Z mého pohledu zbytečně vyhozené peníze.Práce a kšeftů na servise mám víc než dost i bez toho vyhazování peněz,ale to je každého volba.Každý z nás jsme mamažerem svého podniku a menežujme to jak umíme nejlépe.
sobota, 6. listopadu 2021
 
Pneunm
Pneunm :D já myslím že to je málo chci ještě přitlacit. "kdybych měl posledních pět dolarů tak tři dám za reklamu" H. Ford. Je pravda že data o návratnosti nemám ale když vidím kolik dávají za reklamu nadnárodní společnosti které ty data mají tak mi to vzhledem k obratu nepřijde moc.
sobota, 6. listopadu 2021
 
SAB
SAB Pneunm:Je to šíleně moc a jaký máš k tomu důvod tolik do reklamy investovat?Nechápu proč bych měl na sobě nechat parazitovat nějaké reklamky.
sobota, 6. listopadu 2021
 
Pneunm
Pneunm SAB vážně, jen teď nevím jestli ti to přijde málo nebo moc :)
sobota, 6. listopadu 2021
 
SAB
SAB Pneunm: to jako vážně?
pátek, 5. listopadu 2021
 
Pneunm
Pneunm Cca 40 až 50 ročně
pátek, 5. listopadu 2021
 
pneupolach
pneupolach V dnešní době už žádnou reklamu nevyužíváme, máme stránky FB a profil na Firmy.cz a stačí. Před několika lety jsme měli Billboard a letáčky ve schránce, letáčky neměli téměř žádný úspěch, ale billboard ano. Jinak dobře odvedená práce se chválí sama i za vyšší cenu.
pátek, 5. listopadu 2021
 
jenicek
jenicek Zdravím. Kolik tak utratíte ročně za reklamu? Nebo už ji někteří nepotřebujete?:) Samozřejmě nejlepší reklama je spokojený zákazník, ale tak proč tomu i nepomoct...
pátek, 5. listopadu 2021
 
SAB
SAB Ideální TPMS jsou origynální, mám na svém voze 12let a stále fungují bez problému.
středa, 3. listopadu 2021
 
gp50
gp50 TECH T-PRO dva roky. Tři sady, všechny na Opel Mokka. Vždy přestali chodit po sezónním uskladnění - už se neprobudili. Něco uznaná reklamace něco ne. Přestal jsem Tech dávat.
středa, 3. listopadu 2021
 
Pneunm
Pneunm Schrader jedna zima. Uznána reklamace.
středa, 3. listopadu 2021
 
roman
roman Toyota Auris, po 3 zimách s nájezdem cca 12000km 2ks Schraderů EZ baterky "kaput", to samé u Toyoty RAV.
úterý, 2. listopadu 2021
 
Tire
Tire Nazdar gumaři trochu z jiného soudku jaký máte smutný rekord s výdrží "nového" tpms ventilu? Já dnes musel vyměnit všechny 4ks na subaru xv (schrader ez senzor) po 4 zimách celkově najeto 65tis km - všechny 4ks totálně vybitá baterie...
úterý, 2. listopadu 2021
 
SJM
SJM Trocha historie nikoho nezabije - Historie výroby pneumatik ve Zlíně se datuje do roku 1932, kdy firma legendárního průmyslníka Tomáše Bati začala vyrábět pláště pro nákladní vozidla, a to právě pod slavnou značkou Baťa. Společnost tím vlastně způsobila revoluci na tehdejším československém trhu s pneumatikami, do té doby totiž byli tuzemští motoristé závislí především na importu ze zahraničí. Baťa tak pomohl snížit cenu pneumatik, protože domácí výrobek byl logicky levnější než dovážený. Konkrétně se povedlo snížit cenu obutí na polovinu, díky čemuž výroba gum čile rostla. Vrcholu dosáhla v roce 1939, kdy závod opustilo na 250.000 pneumatik. A až znaveni po celodenní práci sednete k PC, není úplně od věci poslechnou 30 min. Fokus Baťa. https://www.seznamzpravy.cz/clanek/uz-jsme-zdrazili-a-jeste-zdrazovat-budeme-hlasi-uspesne-firmy-179259#dop_ab_variant=0&dop_source_zone_name=zpravy.sznhp.box&dop_req_id=KzcUZbbTBX4-202111020743&dop_id=179259&source=hp&seq_no=2&utm_campaign=&utm_medium=z-boxiku&utm_source=www.seznam.cz
úterý, 2. listopadu 2021
 
Hrouda
Hrouda Romane to dá rozum. :D
pondělí, 1. listopadu 2021
 
roman
roman Hroudo, u nás zásadně objednáváme zákazníky podle pacifického času. To dá rozum, přece.
pondělí, 1. listopadu 2021
 
Pneunm
Pneunm :D
pondělí, 1. listopadu 2021
 
 
 

Newsletter

Archiv

 

Reklama

MarketPoint

 
 
 

5. května 1323/9
140 00 Praha 4

Tel.: +420 261 221 953
Tel.: +420 241 409 318

Fax: +420 241 403 333
E-mail: info@pneurevue.cz