Pneurevue.cz » Fórum » O všem, co hýbe gumařinou

O všem, co hýbe gumařinou

 

pondělí, 14. května 2012

Pravidla registrace a diskuze na fóru

 
 
 
 
Hrouda
Hrouda Shambo přetížení dodávky jsem vyřešil docela dobře. Nevozím nové pneu po zákaznících, ale musím si pro pneu k nim jezdit na dvůr (pneu a disk tedy komplet vyzvednout a odvést na servis přezout a běžně jezdím i o 1t přeložený , tak jsem pořídil podvalník 4,70m na 2t. a to bude od Ledna pohodička :D 10kompletů do dodávky a cca 20 ks na podvalník a jupí ať se práší za kočárem. 12kč/km bez DPH + podvalník no ještě doladím počítám že 5kč/km to bude ok :D nedá 5kaček. Další možnost je že se jim na to vy......
čtvrtek, 6. prosince 2018
 
Hrouda
Hrouda Shambo. Moc zajímavé čtení. Ještě by si ho měli přečíst ti co se jich to týká nejvíce. Moji zákazníci žijí v domnění že jsou nesmrtelní. Že jsou páni světa a že jim rád tu pneu dodám hned a bez dopravy. (Jeden sexy požadavek padl na můj stůl v pondělí. Mám koupit 6ks fullmaxu 435/50R22.5 za starou cenu dokud jsou a zlatíčko dopravce si je bude ode mě během roku kupovat po jednom kuse na splatnost a to mě ten poslední kus ještě neproplatil - fa z října) . Pokud by tu někdo měl zájem udělat dobrý skutek dejte vědět dám vám číslo na vedoucího skladu.
čtvrtek, 6. prosince 2018
 
roman
roman Souhlas Hroudo, kolenovrti jsou "zblblý" netem a ani se neobtěžují zeptat v pneuservisu na naši nabídku (ono to často vyjde ± stejně), konkrétně dneska sousedka prohulila v součtu cen za gumy+práce na Octě 400Kč oproti mé nabídce, při placení jsem ji to řekl a řádně jsem si situaci vychutnal. Ale jde hlavně o princip a o to, proč ze mně (a i ze sebe) dělá "vola"... Holt musím zpřísnit "výcvik" sousedů a jim podobných kolenovrtů. Jinak ke Tvému kolenovrtovi "....on mě s ušklibnutím řekl tak já si to zítra necham udělat u táty v práci a zadarmo": To bych neřešil, to je ukázkový případ, jak poznat kolenovrtní dotěrný hmyz. Zadarmo nepracuje nikdo a pokud mu to někdo přezuje "v práci" zadarmo (neboli za zády továrníka), tak pouze okrádá svého zaměstnavatele a Boží mlýny melou sice pomalu, ale snad i spravedlivě. Já si tel. kontakty (pokud je mám) těchto kolenovrtů ukládám do mobilu, abych i za pár let věděl, že tento člověk má UPPDKV a že je pro něj vždy obsazeno.
čtvrtek, 6. prosince 2018
 
Hrouda
Hrouda Romane pokud za 25 let provozu jsi je to nenaučil, tak to já mám ještě dlouhou cestu před sebou. Problém není v cedulce prodej pneu ,ale ve všeobecně známé pravdě že net je v 90% produktů na trhu levnější než v krámě. A zároveň televizní masáž 'koupíte na www. nebo porovnejte nabídky na www atd.' Pravda nebo lež. To musí každý posoudit sám. A hlavně ušetříme mámo koupím to na netu. Táto to budeš hodnej a za ušetřené koruny ti koupím v penny jednoho Pardala 10°. Dnes jsem v 18.00 odmítl prezout pána s pneu z kelly a on mě s ušklibnutím řekl tak já si to zítra necham udělat u táty v práci a zadarmo. Ja jen že se tu u vás ješte svítit jinak bych sem nešel.
čtvrtek, 6. prosince 2018
 
roman
roman Docela mě překvapuje, kolik kolenovrtů ještě nemá přezuto a hlavně že jim ani tolik nevadí "vysokohorská přirážka" (tj. sleva 0% na přezutí) na netové gumy. Asi to je stále málo drahé, musím tomu přizpůsobit svůj nový ceník pneuservisních prací. Dále je zajímavé, že někteří kolenovrti i z naší malé ulice stále nevědí, že již skoro čtvrt století prodávám pneumatiky a to přitom denně chodí okolo mé cedule s nápisem Prodej pneumatik a pneuservis.... Holt vysoká cena za přezutí jim to snad pro příště už připomene. Pokud oni ani nemají kousek slušnosti se mě zeptat na cenu pneumatik, nevidím jediný důvod jim nabídnout příznivější podmínky na pneuservisní práce. Jak je to u Vás, přátelé?
čtvrtek, 6. prosince 2018
 
roman
roman Většinou platí, že pokud nejgumy nepřezuješ, tak sice vyděláš méně, ale ve velké většině nebudeš tahat nejgumy do kontejneru zadarmo.
středa, 5. prosince 2018
 
GUMOVEJPES
GUMOVEJPES A k tomu dodám všichni jsme nuceni odebírat opotřebené pneu bez úplaty za tahání se s nimi a nakládáním opět do kontajnerů a také být štěstím bez sebe že můžete uklízet za nej x pneu.
středa, 5. prosince 2018
 
BF
BF Tak tady máme nové heslo. Napřed to byly prémiové pneumatiky, pak z toho udělal České a dnes tady máme -TOMKET - CELOROČNÍ PNEU - BEZPEČNOST S ÚSPOROU NÁKLADŮ NA PŘEZOUVÁNÍ. Tak tohle je už pro mne osobně přespříliš. Ušetřit, nebo se nechat třeba přizabít? Bezpečnost na ledě a ve sněhu s celoročními pneumatikami oproti zimním je jako bych řekl, že země je placka a tvrdil že je to tak a nikdy nebyla a nebude kulatá. A úspora přezouvání? Tady vidím jednoznačný záměr proti tvrdě již s nimi nespolupracujícími pneuservisy. Jeden pan s Burekem 6x6, což je opravdu velmi praktické a potřebné auto na jih Čech už snad ani logicky neuvažuje jinak by nevymyslel takovou pro mne totální kravinu. Je třeba mu asi důrazně vysvětlit, že je na velkém omylu, tak jak to mnoho lidí třeba nedělá tak jak se má a tady ve videu je to od 6min a 38sec. vysvětleno hezky a česky. Hezká, praktická ukázka pro lidi i pneuservisy.
středa, 5. prosince 2018
 
BF
BF Romane děkuji.
úterý, 4. prosince 2018
 
roman
roman BF: Ahoj Bořku, jak jsem se dostal ke gumařině? Napsal jsem to na blog, aby se to v tomto vlákně nepletlo.
sobota, 1. prosince 2018
 
SJM
SJM Německý elektrický (ekonomický) zázrak v praxi: Wolfsburg chce do výroby a vývoje elektromobilů investovat přes bilion korun (nejvíc z konkurence) a Diess vykřikuje, jak VW vytáhne do boje s americkou Teslou. Pravda, na elektrifikaci se skládají všechny značky koncernu, podle neoficiálních informací se v Mladé Boleslavi začíná šetřit a všechny vydělané peníze se posílají do Německa na rozvoj elektrické budoucnosti. A taky placení miliardových pokut. Zdroj: https://auto.idnes.cz/komentar-volkswagen-skoda-passat-superb-elektromobil-ppu-/automoto.aspx?c=A181121_182342_automoto_fdv
sobota, 1. prosince 2018
 
SJM
SJM Shambo-smekám, brilantně sepsáno. Elektrické tango Antidumpingové i antisubsidiární clo je zatím schváleno na pět let, což vede k mylnému pocitu, že se s nákladními pneumatikami v Evropě až tak nic moc dít nebude. A na našem malém českém tržišti už vůbec ne. Omyl. Pod povrchem to probublává. Evropská unie schválila absolutně nové emisní cíle pro nákladní vozidla s výjimkou autobusů. Jedná se o dvacetiprocentní snížení emisí CO2 k roku 2025 a nejméně 35% k roku 2030 oproti roku 2019. Pravidelný čtenář již tuší, že tyto cíle jsou bez částečného zavedení nákladních vozidel s elektrifikovaným pohonem fikcí. Nedivím se znechucení výrobců nákladních vozidel. Nedivím se nikomu, kdo považuje připravovaná opatření za nepřipravená a syrová.---Na místě by byla i jistě příhodnější slova, ale chápu, že jedná o vysoce odborný příspěvek a ne o hospodské řeči či proslov prezidenta. Dovolím si jen malou úvahu. Stále snad platí zákon o zachování energie, ale jeví se, že že EP a EK se jej rozhodli zrušit čí minimálně revidovat, jinak si to neumím vysvětlit. Ovace od nemalé části publika vyvolává odklon od jádra a fosilních paliv, i když právě tyto zdroje ty "čisté" dotují a hlavně, vyrovnávají jejich rozkolísanost, jinak by el. soustava vůbec nefungovala. Ekonomicky skladovat energii také zatím moc neumíme a ty termíny jsou sakra za humny. Co až tyto neobyčejné lidi přijdou na myšlenku, že nejúčinnější řešení jsou ta nejednoduší, tzn. že nulové emise má auto, které nejede a aby snad někdo nebyl ve zbytečném pokušení, tak bude nejlépe ho ani nevyrobit. Myslíte si, že stejně uvažují obyvatelé jen např. dvou států (Indie, Čína), jich je téměř 3 mld.? A co zbytek Asie, a co Afrika?
sobota, 1. prosince 2018
 
BF
BF Hezké sobotní dopoledne. Tak je konečně prosinec a zase už až do dubna bez sobot, což mne těší, protože jen čekat na to jestli se náhodou kolem 11hod. vzbudí z páteční opičky a zjistí že by třeba přezul, nebo si udělal jen defektík. Tohle mne už neužije, raději ať mají zaměstnanci volno a odpočinou si, než tu sedět, čekat zdali se někdo uráčí vylézt ven a že je to jako s počasím je na servisech vždy u mne patrné. Taky se raději za chvilku projedu někde v lese na kole, vyčistím si hlavu a mohu všem říct, že to je pro mne ten správný adrenalin a blaho na stresy a nervy. Jinak Romane napsal jsi to pěkně,že pneuservisy musí držet pospolu, bohužel tomu tak není. Tento týden se zastavil jeden obchodní zástupce a vyslechl zrovna můj rozhovor s kolenovrtem obecným a jak odešel řekl: Bořku, jste frajer. Protože hodně servisáků jen kecá a když někdo takový příjde pak změkne a je jak milius. Řeknu Vám to Bořku napřímo - mají velkou hubu, ale ve skutečnosti jsou to jen úplní zbabělci a jsou připosraní. Dodávám jim, ale pro mne jsou to často jen kusy do tabulek. Vy jste se s tím nemazal a přirovnání že do baru si taky nemůže donést svou luxusní whisky, protože mu ji prodá ten číšník o několik set procent dráž a i když ji koupil v super akci v Makru. Že chce jen skleničky, led a sodu. To by ho číšník pěkně vyhodil. Vy ho jak jste řekl nevyhodíte, ale zaplatí za tu službu základní cenu bez možnosti jakékoliv slevy a to je super, že mu to řeknete napřímo a do očí, jste frajer. Ostatní většinou začnou jen mumlat něco pod nosem a udělají to jen aby měli náhodou a zrovna práci. Já mu jen řekl, že nejsem frajer, jen jsem na jaře, které bylo brutální prostě zapřemýšlel, začal myslet více na své zájmy a své lidi a hlavně si řekl že je potřeba dělat to trochu zase jinak. Zimní sezona mi dala zcela zapravdu, že je to směr kterým je potřeba jít a hlavně v něm vydržet. Pozitivní výsledky této práce nejenom s lidmi se jednoznačně teď dostavily a to je pro mne hlavní. Romane, zeptám se tě protože vidím že jsi ing. jak ses ty dostal k pneservisní práci a co jsi vlastně vystudoval? Já jen, že ať vidí někteří pánové, kteří tady to taky čtou a kolikrát si myslí, že pneuservisáci jsou jen trosky a obyčejné lopaty, že to není pravda a protože znám řadu velmi chytrých a vzdělaných lidí v dílnách, vím že pravda je zcela jinde. Proto mne a myslím i další kolegy bude zajímat tvůj příběh až k pneuservisu. Díky. Bořek.
sobota, 1. prosince 2018
 
hohencenda
hohencenda Jo parádně napsáno Romane.
sobota, 1. prosince 2018
 
GUMOVEJPES
GUMOVEJPES a ještě nesmím zapomenout na novinky z odběru odpadu a placení rec.poplatku také zajímavé počtení
pátek, 30. listopadu 2018
 
roman
roman Nejhorší na tom je to, že si zákazník kolenovrt myslí, že na těch gumách máme minimálně 40% rabatu a tak že netovou nabídku můžeme hravě "podlést". Zákazník logicky nemůže pochopit, že zákazník kolenovrt si zakoupí gumy jednou za pět let a má stejnou cenu nákupu jako pneuservis, který otočí za pneumatiky desetitisíce/statisíce korun ročně. Jedinou obranou pneuservisu je tyto gumy kolenovrtům nemontovat, není jiného způsobu obrany (pokud vynechám takové ceny prací jako jsou běžné v Německu, ale to by kolenovrti též nesnesli). Pneuservisy musí držet spolu, jinak se nic na filosofii distributorů (VO) nezmění. Nebojte se, přidejte se!!
pátek, 30. listopadu 2018
 
GUMOVEJPES
GUMOVEJPES promiňte Romane za oslovení to mě pobavilo asi jako paní která mi říká kolik u vás když koupím pneu 890,- ocel komplet a ona cožéééé tolik jinde 500,- a já ji říkal no a co jako tak to vyzkoušela jinak a kolik když si dovezu říkám 1800,- ona se tak rozzuřila že mi málem srolovala dlažbu při driftu ven nu tak jsem gumky strčil jak řekla do prdky a do hoďky se prodali .
pátek, 30. listopadu 2018
 
roman
roman Dnes se stavil jeden ze stálých zákazníků s dotazem, za kolik bych mu nabídl 1956515 UG9 v téčku. Jelikož GY běžně nedělám, tak koukám do různých VO a můj nejlepší nákup byl cca 1315 vč. DPH a dopravy, takže pro zákazníka za 1500Kč. Zákazník se rozlítil, že na netu jsou (a měl pravdu) za 1150+130=1280Kč, ale že je ochoten si je za 1350 zakoupit u mně. Zákazník mě dále sdělil, že musím pochopit, že si je koupí tam, kde mu je prodají nejlevněji. Na to jsem mu odpověděl, že to jistě může, ale že JÁ mu je nenamontuji, protože nebudu dělat webshopům šaška/sluhu a dále to, co je pro mně defakto prodělečné (záruka, likvidace ojetých atd.) a dále to, že takový "bordel", jako je v cenové politice MO a VO (stejná cena pro obě skupiny) je asi pouze jedině v pneumatikách. Odvětil, že sice to částečně chápe, ale i tak se budeme muset po několika letech spolupráce rozloučit. Říkám OK, nemám jinou volbu, nemám kam s cenou klesnout, ale pokud nepochodí s montáží jinde, tak moje nabídka na přezutí gum z netu bude 2000,-. Zákazník mi nabídl, že zavolá za půl hodiny a ať si to pořádně rozmyslím. Odpověď byla: Nemám si co rozmýšlet, moje nabídka je stále stejná a bude stejná i zítra - gumy z netu nepřezouvám a nemám kam klesnout s cenou UG9... Tak OK, beru je, tak mi je za 1500 objednejte.. => Nebojte se, přidejte se!!
čtvrtek, 29. listopadu 2018
 
BF
BF Přesně tak, nemá cenu pátrat po tom zda je ta guma dražší o 25%, což si myslím je jasný výmysl kolenovrta obecného, protože sám jsem tu našel kdysi xx faktur v gumách a ti lidé si neviděli do huby jak lhali jak to super koupili. Až jsem to na ně vytáhl, proč si vymýšlejí, tak mnozí jen začali mekotat a vymýšlet bajky a skazky. Prostě kolenovrt bude vždy lhát, to každý kovaný servisák dobře ví. Dnes však napíšu jen v rychlosti případ který se mi stal. V pondělí volal pán z nejmenované velké firmy a říká: potřebujeme nutně externího mechanika od zítra do pátku na dobu 7-15.30hod. Pracovní náplň najetí na zvedák, demontáž 19 kol z vozu a montáž jiných 19 kompletních kol na vůz a pak jen vyjet a zase najet s dalším vozem. Volal jsem už mnoho pneuservisům v okolí 30 km a nikdo není schopen mi pomoci. Já říkám: to už jste na tom tak špatně, že nemáte lidi? U nás je stále sezona, nejsou taky kvalifikovaní lidé a co vlastně nabízíte? Nebudu se moc rozepisovat, bylo by to nadlouho, ale nakonec bylo velmi rychle nabídnuto, držte se pevně 600,-Kč bez DPH !!!!!!!!!!!!!! A to jsem mohl ještě licitovat. Pánové a dámy když někdo nabídne 600Kč bez DPH okamžitě za hodinu práce, pak to smrdí jako prase. Vymluvil jsem se velmi takticky, ale hlavně jsem chtěl vědět kam můžou klidně jít. Víte jak by to mohlo dopadnout? Bez pardonu by Vám takového mechanika který by to v klidu a pohodě dával okamžitě přebrali. Přeplatili by nás jen to hvízdne. Takže vidím, kde se může až zajít když je potřeba někoho zlanařit a z pomoci by byla zkáza třeba v podobě odchodu kvalifikovaného mechanika.
středa, 28. listopadu 2018
 
 
 
 
 

5. května 1323/9
140 00 Praha 4

Tel.: +420 261 221 953
Tel.: +420 241 409 318

Fax: +420 241 403 333
E-mail: info@pneurevue.cz