Pneurevue.cz » Fórum » O všem, co hýbe gumařinou

O všem, co hýbe gumařinou

 

pondělí, 14. května 2012

Pravidla registrace a diskuze na fóru

 
 
 
 
Shambo
Shambo SJM - máš zcela pravdu, nesledoval jsem meziroční vývoj. :)
pátek, 26. dubna 2019
 
Pneunm
Pneunm Michale díky.
pátek, 26. dubna 2019
 
Michal
Michal pro PneuNM. Jak jsi psal o tom ASX z 22.4., tak u tohoto modelu je to celkem běžný jev. Ono je to stejné i u Outlanderu. To už je vychytané, ale pamatuju si, že ještě před dvěma lety se běžně stávalo, že se udělali klon a auto přesně po týdnu spadlo do nouzového režimu. To už u nových modelů není. Čím se ten jev stane dodnes nikdo nedokázal zodpovědně určit a to ani v mitsubishi. Rozhodně nedoporučuju u těhle aut dělat klony. v těhle autech se přepíná sada 1 a sada 2 a do nich se musí natvrdo nahrát ty konkrétní ID. Já když jsem dával senzory do Mitsubishi, tak to raději řeším tak, že dám druhou sadu originálů a pak pošlu zákazníka do Mitsubishi, ať mu ji dohrají do řídicí jednotky a pak už si je jen přepíná mezi letní sadou. Neni to šťastné řešení, ale co vím, tak v okolí to tak děláme všichni, protože oni tam natvrdo nahrají ID přes velkou diagnostiku a to je nejlepší řešní. Můj čistě osobní názor, proč se to po týdnu ztratí je ten, že ty senzory ten týden ve skutečnosti nefungují. Nevím, proč to trvá týden, opravdu ne, ale po týdnů nastane v řidicí jednotce TPMS master reset a vypadne to. Podle mě, kdy v roce 2016 začali montovat jinou řidicí jednotku auta, tak aby to nespadlo do nouzáku, tak to prostě po týdnu takto vypne. Jde totiž o to, že dříve se u ASX stávalo, že když někdo šetřil a nedal si do zimních kol senzory, že jako klidně bude jezdit se svíticí kontrolkou, tak auto spadlo do nouzového režimu. podle mě to vyřešili takto. Ta jednotka není schopná schroupnout klony. mitsubishi to prostě nedá. Ale zároveń pozná, že ty senzory, i když jsou naklonované, tak že to nejsou ty původní a pak se to stane. Popravdě mitsubishi je vždy s otazníkem. Ale podle mě ten týdenní interval je kvůli master resetu. Z něj se totiž nějak vypočítává interval servisu a zresetuje se týdenní paměť závad. (ano takovou věc to opravdu má:-D)
čtvrtek, 25. dubna 2019
 
roman
roman Email od nej**** mě též zahřál u srdce. Neklamný důkaz, že zákaz vjezdu kolenovrtů je tím nejlepším řešením obrany proti bodavému hmyzu.
čtvrtek, 25. dubna 2019
 
SJM
SJM Shambo-dík za info i %. Nicméně se závěrem nemohu souhlasit. Je tam totiž i meziroční srovnání, vše je v mezích normálu. Pokud by to mělo být správně, znamenalo by to, že i loňský březen v GB byl naprosto abnormální (+500% proti únoru)!!!.Tam bude nějaký šotek, nebo ti počtáři se inspirovali na našem MF, kde pár miliard sem tam nehraje také žádnou roli. Na druhou stranu se aninedivím, když 200 mld se válí na chodníku a stačí je jen zvednout, jak pravil nějaký pán. Také jsem zaslechl, že nejmenovaná automobilka údajně zrušila víkendy a nyní i odpolední směny některých modelů. Tak nyní je nejvyšší čas na ty čínské investice. Před chvílí jsem se vrátil z pracovní cesty a při pohledu na žlutou krajinu,kam jen oko dohlédne, jsem se zalekl, zda toto nejsou ty slibované investice.
čtvrtek, 25. dubna 2019
 
paja
paja Zdravím všechny též. Rovněž mi to přišlo, a asi i mnohým z vás - to s tím zřízením místa zpětného odběru od slavného t...et. Pozor - za odměnu zvýší naši VO slevu o celé 3% !!
čtvrtek, 25. dubna 2019
 
Meza74
Meza74 Včera mi do emailu.přišla zpráva od Nej.pneu. jestli si z mého Pneuservisu který jsem budoval 20.let mohou udělat místo zpětného odběru pneumatik.Se asi posr... ne?
čtvrtek, 25. dubna 2019
 
Meza74
Meza74 Zdravím poctivé gumaře,za kterého se s trochou drzosti považuji i Já.
čtvrtek, 25. dubna 2019
 
Shambo
Shambo SJM - Automobilový průmysl ve Velké Británii je do značné míry řízen exportem, přičemž primárním trhem je Evropa. Spojené království vyváží necelých 80% vyrobených automobilů; přibližně 56 procent z nich směřuje do zbytku EU.18 Přibližně 86 procent vozidel, která se prodávají ve Spojeném království, se dováží; přibližně 70% z nich pochází ze zbytku EU19. Pokud nedojde k obchodní dohodě, vzájemní dovozní clo dle metodiky WTO bude 10% na automobily a 4,5% na díly. Předpokládám, že hrdý lid Velké Británie byl ve dnech, kdy hrozil divoký Brexit bez obchodní dohody natolik dobře informován o možném zvýšení cen, že vzal prodejny s osobními auty ztečí.
čtvrtek, 25. dubna 2019
 
hohencenda
hohencenda Romane to nám došlo že bez DPH,díky za info a náměty k vyjednávání.
čtvrtek, 25. dubna 2019
 
roman
roman Poznámka k minulému příspěvku: Psal jsem ceny bez DPH.
středa, 24. dubna 2019
 
roman
roman Hroudo: To je v pohodě. Dělám jen osobní a LN pneumatiky a tak chápu, že si pojem 10-15% vysvětluješ jinak. Já to beru tak, že jeden dodavatel mě např. nabídne barumku (4ks) na úzkou Fábii po 680,-/ks včetně dopravy a jiný za 751,-/ks. Když vezmu 680 jako 100%, tak 751 je 110,5%, což je rozdíl 10,5%. Nemám chuť hledat jiné příklady (tento jsem pouze "vystřelil"), ale Ti jen sdělit, že nekecám a že tam ty cenové rozdíly opravdu jsou. Jen asi používáme různou metodiku výpočtu.
středa, 24. dubna 2019
 
SJM
SJM Shambo, ten stav s platy je typický pro více či méně nedemokratické státy. Tuto sortu si podplácí mocní a je lhostejno, zda se jedná o monarchii, republiku či co. Mě zaujala ale i statistika prodejů podle ACEA za březen a to hlavně v kolonce prodejů podle států. V kolonce United Kingdom je uvedeno za březen závratné číslo, kolem 460.000 ks! to číslo je zarážející z několika hledisek. Jednak v porovnání s lednem (cca 150.000) a únorem (cca 90.000), tak v porovná např se stejně lidnatou Francií, kde jsou prodeje ani ne poloviční. Proti Německu, které má o 20 mil. obyvatel více a nejsilnější ekonomiku v EU, je to o 100.000 ks více. Myslel jsem. že došlo k omylu, ale stále to tam visí takto od zveřejnění. P.S. Nedávno jsem listoval diskuzí k platům ve státní správě. Jeden diskutující napsal asi toto: Pracoval jsem 20 roků ve státní správě i na dvou vysokých postech a myslel si, že pracuji na 100%. Nyní jsem v soukromém sektoru a vidím, že jsme si na práci jen hrály. Dnes to vidím, že to bylo jako je zaměstnání na pionýrském táboře. Můžeme se pak divit, že se staří se tam drží, jak h..... košile a mladí tam při první příležitosti zdrhají? V soukromém sektoru je vyšší tempo, větší zodpovědnost, ale za to je tu méně dovolené a nižší platy ;-)
středa, 24. dubna 2019
 
Hrouda
Hrouda Romane vše jen v dobrém a nezlob se.
středa, 24. dubna 2019
 
roman
roman Zase to vidím trochu jinak: Kdyby byly nákupní podmínky pro servisy skoro stejné (jsou všechny skoro na nic, ale nejsou stejné), tak by se pneuservisům neposílali pneumatiky běžně přes půl republiky... Jasně, každý VO má svoji značku, kterou preferuje, ale pneuservisák potřebuje mít zdroje i na jiné značky a tam jsou rozdíly v cenách 10% a více => právě proto že jsem malý pneuservis, tak právě proto musím odebírat zboží asi od 15 dodavatelů. Kdo dá lepší podmínky, tak od toho beru.
středa, 24. dubna 2019
 
hohencenda
hohencenda Pneuservis a nákup pneu u VO je již delší dobu na h...o asi tak to vidím já rozdíly naprosto minimální ,zřejmě nejsem největší odběratel, majitel není můj kamarád ,na Haiti s nimi nelétám a na golf s nimi nemám ani peníze natož čas.
středa, 24. dubna 2019
 
roman
roman Hroudo: Nevím, jak dobře to nakupuji, ale s tou marží 10-15% to posílám dál do světa - to je skutečnost. Co tam mám ještě dál? Už jen to, že nákupní ceny se v různých VO liší až o 15%!!! A pak už nic => Vidím to zcela jinak, neshodneme se skoro v ničem, takže tuto debatu raději ukončím, nechci zde vyvolat nějakou slovní přestřelku. Ať se daří.
úterý, 23. dubna 2019
 
Hrouda
Hrouda Romane nezlob se ,ale čekal jsem že s tim vyrukuješ. Nebojím se toho že nakoupiš tak dobře že prodaváš s 10-15% zisku nejsem tu novej a už jsem hodně zažil. Ano privátní značku tam možná. Ale ostatní zboží pokud se chceš udržet na ceně netu tak těch 5% je strop. Pokud je to 5%++++ tak to není cena netu. PointS mě nabízí slušný podminky a přesto je net dost často levnější na koncaka u některých dobrých ,ale cenově pokporažených pneumatik . Co tam máš dál. Jdu pracovat a těším se na další příspěvek. Romane jednou se tomu zasmějeme až bude zase pohoda a klídek:D
úterý, 23. dubna 2019
 
roman
roman Hroudo, asi bude záležet i na tom, za kolik to nakoupíš. Též jsem musel změnit dodavatele gum. Pokud má některý VO dražší ceny pro servisy než má koncák se 4 gumami, tak i s 5% marží může být guma neprodejná. A opět se vracíme na začátek koloběhu: Za kolik to nakoupí koncák a za kolik pneuservis a jak to změnit....
úterý, 23. dubna 2019
 
 
 
 
 

5. května 1323/9
140 00 Praha 4

Tel.: +420 261 221 953
Tel.: +420 241 409 318

Fax: +420 241 403 333
E-mail: info@pneurevue.cz