Pneurevue.cz » Fórum » O všem, co hýbe gumařinou

O všem, co hýbe gumařinou

 

pondělí, 14. května 2012

Pravidla registrace a diskuze na fóru

 
 
 
 
eguma
eguma Pneunm: A známé mého kamaráda si koupil pneu na netu a přezuli ho ve městě, kde bydlí za pár šprdlíků. Pro něj by to byla dobrá rada... A to prosím neberte jako nějaké osobní navážení se do kohokoliv. Ale ten článek osloví desítky tisíc lidí (možná stovky tisíc). Pro tisíce z nich to bude dobrá rada, pro tisíce z nich (včetně vašeho případu) nikoliv a ten zbytek, který nepřezouvá poprvé si to zařídí jako vždycky.
středa, 20. března 2019
 
Pneunm
Pneunm eguma ten první článek je pojatý jako rada spotřebitelům. Na podzim známý mého kamaráda koupil gumy na netu, v dvou konkurenčních servisech v našem městě ho poslali k šípku načež skončil o dvě města dál kde stál šest hodin ve frontě. Nakonec se dozvěděl že přesně ty samé pneumatiky prodávám o 50 Kč levněji. Shodneme se aspoň na tom že je to dost špatná rada...
středa, 20. března 2019
 
eguma
eguma karel: Když se podíváte po různých článcích, tak často najdete i citovaný pneuservis. Chcete, aby lidé znali vaše stanovisko nebo názor? Musíte si dát tu práci, aby se ho daný novinář i dozvěděl. A tyhle kapacity mají ponejvíc sítě nebo servis, kam třeba jezdí novinář přezouvat. Nepotřebuju slovíčkařit nebo někoho omlouvat - popisuju vám způsob, jakým pracuje novinář. To je fakt. A buď se s ním smířite, nebo s ním zkusíte něco dělat (ale tak je to se vším).
středa, 20. března 2019
 
karel
karel to co píše eguma je jen slovíčkaření a omlouvání nepoctivosti vůči zákazníkům,čtenářům. možná to už bude 15 let, vyšel v denním tisku článek o pneumatikách, když jsem se ptal autora proč píše takový blbosti, že to co napsal není ani trochu pravda, odpověděl mi :" pane, já tomu nerozumím, to mi řekli v servisu." Tak se nedivte , že dnes na netu píší co se jim zamane a jsou přesvědčeni ,že je to správně. Pro novináře a eshopy jsou pneumatiky černé a kulaté a stojí tolik a tolik a protože eshopaři naslibovali dodavatelům velké odběry aby dostali super ceny, tak dnes potřebují novináře aby se toho množství pneumatik zbavili a oběma stranám je jedno jestli je článek pravdivý ,zavádějící ,klamavý atd.Článek,reklama musí přivést co nejvíce zákazníků a to za každou cenu. Bohužel, některé pneuservisy si stále neuvědomují , že svým přístupem k servisním pracem ,dělají eshopům obrovskou službu a ZADARMO.
středa, 20. března 2019
 
eguma
eguma Roman: Proč by něco zamlčoval? On napsal přesně: Na PROVĚŘENÝCH e-shopech LZE i špičkové pneumatiky koupit výhodně.... A pak tam má vypsané ceny. Tzn. tohle je tak obecné tvrzení, jak je jen možné. Dokonce ani žádný nejmenuje. Zkus si představit, jak by vypadaly jakékoliv zprávy, kdyby např. Politik A řekl něco, tak by automaticky museli doplnit i politika B a C. Nebo by Banka A přišla s nějakým výhodným produktem a novinář by musel napsat i to, že B a C žádný takový produkt nemají. Ad absurdum, že např. země A zvedla daně a že země B a C je nechaly na stejné výši. Já osobně taky netvrdím, že Garáž je nějaké super médium, nebo že je Žák super novinář (těží z toho, že je pod Seznamem). Ale napsat, že něco je možné... Je to článek pro laickou veřejnost. Tzn. dycky bude zjednodušovat a podle mne bude ještě spousta a lepších příležitostí, nad čím se na**t. Ale to už jsme skoro moc odběhli od nějakého původního smyslu :)
středa, 20. března 2019
 
Tire
Tire střípky ze začátku sezóny: Před týdnem se u mě na servisu objevil obchodní zástupce nejlevnějšípneu s nabídku spolupráce při prodeji jejich vlajkové lodi s názvem Tomket - vyprovodil jsem ho se slovy: čínské šmejdy neprodávám. Dnes se objevil starší pán s Yetinou (225/50R17) v kufru nové Tomkety. Měl jsem čas tak pro si nevydělat. Při montáži jsem prohodil, že neudělal uplně dobře když si koupil čínské pneumatiky a on na to: To jsou české gumy říkali to v rádiu v reklamě. Tak jsem mu naše malinkatým písmem made in China. Pán nevypadal moc nadšeně a bylo vidět jak je naštvaný, že naletěl klamavé reklamě. Dorazil jsem ho když, jsem mu řekl že za stejnou cenu mohl mít normální značky jako Barum nebo Matador. Ale abych nehaněl jen Tomkety. Continental přišel ze super novinkou Ecocontact6 - prý nová směs prý prodloužená životnost - to je sice hezké ale nová guma 195/65R15 nebo 205/55R16 má výšku vzorku 6,5mm. Neříkám že všechny značky mají standartních 8mm ale 6,5mm na nové gumě se mi zdá už opravdu hodně špatné.
středa, 20. března 2019
 
Pneunm
Pneunm Romane je to jak píšeš, novinář buď o tématu nemá ani ponětí anebo zamlčuje informace záměrně. V obou případech to pro mě není kvalitní novinář.
středa, 20. března 2019
 
roman
roman eguma: Pokud někdo zamlčí fakt, že existují 2 největší distribuční kanály (shopy a pneuservisy), ale uvede (pravděpodobně záměrně) jen jediný, tak to není moc seriózní a férové jednání ze strany autora článku, nemyslíš? Proto se nediv, že reagujeme tak, jak reagujeme.
středa, 20. března 2019
 
Hrouda
Hrouda Romane našel jsem komentář k článku který jsi tu zveřejnil ( zajímavé) . Vložil ho sem jako text.--------------: Robert Paulicek Dobrý den, dovolím si reagovat na tento článek - předem upozorním na fakt, že jsem spolumajitelem firmy na prodej alu kol, pneumatik a příslušenství, ale nechci, aby to vypadalo jen jako reklama viz. výše (v článku) zmíněné společnosti. Záměrně zde tedy nebudu uvádět jméno naši společnosti. Narovinu řeknu, že náš sortiment tvoří z 60 % i kola vyrobená v Číně. Vždy je důležité, jaká výstupní kontrola se provádí, kdo má v dané čínské společnosti jaký podíl apod.. Nebo se můžeme dále zamyslet nad výrobky Apple – kde jsou jejich součástky taktéž vyráběny na území Číny. Tvrzení, že všechna kola musí mít značku KBA je mylná. Jen kola vyrobená na území Německa jsou označena touto značkou. Nebo tvrzení, že musí mít TUV (E v kroužku) je opět mylné. Na světě existují dvě celosvětově uznávané a co do hodnoty stejně silné normy - a to TUV (Německá) a JWL (Japonská VIA). Certifikovali jsme i zátěžová kola na Boxery, Ducata, Jumpery, Sprintery apod. a u těchto zkoušek nepraskala kola, ale pneumatiky!!! Jelikož podle nové směrnice EU se kola zatěžují 2,5 násobkem jejich povolené nosnosti. A na tyto testy nejsou k sehnání žádné pneumatiky, které by toto zatížení zvládly …. My například necháváme (nutno dodat, že za opravdu veliké peníze) certifikovat kola buď prostřednictvím TUV Wien nebo dnes už spíše v Dekra ČR (česká odnož TUV SUD). Plus jsme zapsaní na ministerstvu dopravy. Když s koly vyběháte toto časově a finančně náročné kolečko, obdržíte registrační značku (Atest). Díky těmto skutečnostem jsme jako jedni z mála (legálně) schopni ke kolům dodávat i typové listy. Tyto dokumenty Vás opravňují nechat si dopsat kola i jako alternativní obutí do velkého TP. O této problematice bych zde mohl psát hodiny a hodiny, ale bylo by to hodně nudné – chci spíš jen sdělit, že né každá kola z Číny nebo z jiného kouta světa, jsou levným a nebezpečným šuntem!!!
středa, 20. března 2019
 
SJM
SJM Sleduji to tady a je to zajímavé. Samozřejmě klíčové je to, na které straně barikády člověk stojí a tím jsou role a postoje určeny. Nicméně na internet obecně by se dalo s úspěchem aplikovat pořekadlo o ohni: "Dobrý sluha, ale zlý pán". V poslední době je stále čím dál více zřejmé, že mimo zdroje informací, je využíván či zneužíván k šíření dezinformací, utváření a formování názoru, mínění a to zdaleka ne jen politického, Jsme toho svědky dnes a denně ve vrcholné politice, kdy tisková mluvčí prohlásí, že onen pán ani neumí psát na pc, aby ten sám pán nás dnes a denně, kdy maká jako šroubek, zásoboval na FB pomalu každým "prdem" o se ten den odehrál a o víkendu, při snídani, než mírně zchladne ranní kávička, vytvoří 10ti stránkový elaborát o kde čem, např. o neexistujícím majiteli cukrárny, kterého nikdy nepotkal. Nicméně mnozí si mohou povytahovat obočí, někteří klepat na čelo, ale 2 mil.obyvatel tomu věří, tak proč vtom nepokračovat? Je nad slunce jasné a PR marketéři to ani nezastírají, že tyto postupy jsou plně převzaty z obchodu, kde se vyvíjí a precizují léta. Internet se soc. sítěmi jim otevřel netušené možnosti a myslím si, že se nacházíme v bodě zlomu, co dál převáží.
středa, 20. března 2019
 
eguma
eguma Roman: Takhle bys musel označovat prakticky každý článek nebo reportáž (banky, operátoři, analytici, ...) a nejen v onlinu, ale i v tisku. Takže mne mrzí, že argument nemůžeš přijmout, tím spíš, že to není argment, ale fakt, který se v následujících letech nezmění. Karel: Jasně - to je ale něco trochu jiného. Protože převzato od XY = citace, a "ve spolupráci" ještě nemusí, a dokonce často neznamená PR článek. Ale třeba právě odborný text, kdy instituce má prostě relavantní data a prostředky. PR nebo reklamní sdělení je ale pořád něco jiného. Karel: A otázku, co bude autor dělat s pneumatikami, když mu je nikdo nepřezuje - nevím, proč bych měl věnovat byť minutu na řešení tak moc teoretické situace. Jasný - můžu se chvíli opájet tím, že si je bude hýčkat v garáži nenazutý. Ale k čemu mi to bude, když se to nikdy nestane? Pneum: Já jim budu dycky dělat trochu advokáta, protože jsem tu práci dělal a s novináři spolupracuju asi v 6-7 oborech :) A že měníte vnímání - já vám v tom fandim! Já si taky za svoji práci chci nechat řádně zaplatit! I když mne živí jen a pouze "služba" a ne prodej.
středa, 20. března 2019
 
karel
karel enter, i já jsem takto články označoval. Vůči laické veřejnosti je to přinejmenším férové jednání a autor-novinář není odborník, takže se nemá proč stydět.
středa, 20. března 2019
 
karel
karel eguma: vzpomínám si ,v dřívější době se články s odbornou tématikou a možností ovlivnit veřejné mínění zakončovaly větou : "převzato od xy nebo ve spolupráci s xy napsal.
středa, 20. března 2019
 
roman
roman eguma: Těch článků označených diplomaticky jako PR sdělení najdeš na netu hafo => článek, který má jinou formu než neutrální sdělení pro čtenáře rozhodně nějak označit jde, takže tvůj argument nemohu přijmout.
úterý, 19. března 2019
 
Pneunm
Pneunm eguma někdo se najde vždycky to je svatá pravda, nám jde o to výrazně změnit ten poměr. Pneumatiky prodávám levněji než eshop, poskytuju k nim servis i poradenství. Nevím proč by měl zákazník živit překupníky, nevím proč bych měl dělat práci za někoho jiného. Někteří zákazníci to vnímají jinak a my to vnímání teď měníme. Nemusíš dělat pánům novinářům advokáta, jen jsem se chtěl zeptat proč ignorujou hlavní prodejní kanál...
úterý, 19. března 2019
 
karel
karel eguma , to není odpověď na mou otázku.
úterý, 19. března 2019
 
eguma
eguma Karel, pneum: Jak moc se chcete zabývat hypotetickými věcmi? Pokud nezorganizujete generální stávku, tak se vždycky najde někdo, kdo "internetové" gumy přezuje. Roman: Jenže Seznam je soukromé médium, tzn. si může psát co chce, pokud tím neporušuje zákon. A samozřejmě se můžeme bavit o tom, co servis znamená doopravdy a o tom, jak ho lidi vnímají. A psát něco jako "článek je sponzorován e-shopy" prostě nejde... Navíc ani když se v nějakém textu objeví název nějaké firmy, tak nemusí jít o reklamní sdělení (ale o nějakou firmu, která prostě jen poskytla data o trhu - typicky jde o banky nebo operátory), ale prostě o zdroj dat. A klasicky platí, že těch dat bude mít víc nějaký větší subjekt než menší.
úterý, 19. března 2019
 
karel
karel eguma mám otázku, čistě teoreticky. Co bude dělat autor s pneumatikami když mu je žádný servis nenamontuje?
úterý, 19. března 2019
 
roman
roman eguma: Já se domnívám, že články v jakémkoliv veřejném mediu (tj. i na internetových serverech) by měly být co nejvíce objektivní a pravdivé. Pokud by bylo pod zmíněným článkem napsáno něco ve smyslu "článek je sponzorován XYZ" nebo "článek je reklamním sdělení XYZ", tak bych neřekl ani popel. Jinak definice pojmu "servis" z https://cs.wiktionary.org/wiki/servis#v%C3%BDznam -> význam pojmu SERVIS - ve 4. odrážce se uvádí paradoxně tento příklad: "opravárenská dílna => Musím dát auto do servisu; V tom novém servisu mají levné pneumatiky".
úterý, 19. března 2019
 
 
 
 
 

5. května 1323/9
140 00 Praha 4

Tel.: +420 261 221 953
Tel.: +420 241 409 318

Fax: +420 241 403 333
E-mail: info@pneurevue.cz