Pneurevue.cz » Fórum » O všem, co hýbe gumařinou

O všem, co hýbe gumařinou

 

pondělí, 14. května 2012

Pravidla registrace a diskuze na fóru

 
 
 
 
Hrouda
Hrouda Romane vše jen v dobrém a nezlob se.
středa, 24. dubna 2019
 
roman
roman Zase to vidím trochu jinak: Kdyby byly nákupní podmínky pro servisy skoro stejné (jsou všechny skoro na nic, ale nejsou stejné), tak by se pneuservisům neposílali pneumatiky běžně přes půl republiky... Jasně, každý VO má svoji značku, kterou preferuje, ale pneuservisák potřebuje mít zdroje i na jiné značky a tam jsou rozdíly v cenách 10% a více => právě proto že jsem malý pneuservis, tak právě proto musím odebírat zboží asi od 15 dodavatelů. Kdo dá lepší podmínky, tak od toho beru.
středa, 24. dubna 2019
 
hohencenda
hohencenda Pneuservis a nákup pneu u VO je již delší dobu na h...o asi tak to vidím já rozdíly naprosto minimální ,zřejmě nejsem největší odběratel, majitel není můj kamarád ,na Haiti s nimi nelétám a na golf s nimi nemám ani peníze natož čas.
středa, 24. dubna 2019
 
roman
roman Hroudo: Nevím, jak dobře to nakupuji, ale s tou marží 10-15% to posílám dál do světa - to je skutečnost. Co tam mám ještě dál? Už jen to, že nákupní ceny se v různých VO liší až o 15%!!! A pak už nic => Vidím to zcela jinak, neshodneme se skoro v ničem, takže tuto debatu raději ukončím, nechci zde vyvolat nějakou slovní přestřelku. Ať se daří.
úterý, 23. dubna 2019
 
Hrouda
Hrouda Romane nezlob se ,ale čekal jsem že s tim vyrukuješ. Nebojím se toho že nakoupiš tak dobře že prodaváš s 10-15% zisku nejsem tu novej a už jsem hodně zažil. Ano privátní značku tam možná. Ale ostatní zboží pokud se chceš udržet na ceně netu tak těch 5% je strop. Pokud je to 5%++++ tak to není cena netu. PointS mě nabízí slušný podminky a přesto je net dost často levnější na koncaka u některých dobrých ,ale cenově pokporažených pneumatik . Co tam máš dál. Jdu pracovat a těším se na další příspěvek. Romane jednou se tomu zasmějeme až bude zase pohoda a klídek:D
úterý, 23. dubna 2019
 
roman
roman Hroudo, asi bude záležet i na tom, za kolik to nakoupíš. Též jsem musel změnit dodavatele gum. Pokud má některý VO dražší ceny pro servisy než má koncák se 4 gumami, tak i s 5% marží může být guma neprodejná. A opět se vracíme na začátek koloběhu: Za kolik to nakoupí koncák a za kolik pneuservis a jak to změnit....
úterý, 23. dubna 2019
 
hohencenda
hohencenda Doporučuji k pročtení Svět Motorů 17/2019 Proč auto vybruje? Servisy špatně vyvažují kola.Nejčastější důvody proč se i moderní vozy třesou.
úterý, 23. dubna 2019
 
hohencenda
hohencenda dobrý den přátelé oba máte svoji pravdu záleží ale i na poloze a regionu kde pneuservis je taky moc nemohu nasírat místní.
úterý, 23. dubna 2019
 
Hrouda
Hrouda Pokud prodáváte privátní značku tak ano slušná marže. Ale pokud máte marži 10-15% na ostatních slupkach, tak 10-15% to jste hodně nad netem a jsou to opravdu jen 10tky za rok slušných lidí kteří pochopí vaši naší situaci a nakoupí u Vás ostatní čechčci jdou na net .
pondělí, 22. dubna 2019
 
roman
roman Na marže v desítkách procent (čehož shopy logicky využily), které byly běžné u velkých pneuservisů na konci minulého století musíme zapomenout. Malé servisy (jako jsem byl i já) měly skonto v té době ve výši 15% a též jsme "žili". Ale i s marží okolo 10-15% se dá úspěšně prodávat i teď a je lepší mít na gumě 10-15% než nic a než házet flintu do žita. Proto má hodně pneuservisních řetězců ve světě (ale i u nás) svoje privátní značky s vyšší marží, ze kterých "žijí" a které preferují (nebo úzce spolupracují s těmi dovozci, kteří distribuují své gumy pouze přes pneuservisy). Pneunm to napsal naprosto přesně. Nejde to udělat hned, je to boj na delší dobu a já věřím, že nejsme v tomto boji bez šance. Když dáš na svoje nové gumy i nějakou slevu na práci (ze základní vysoké sazby), tak hmyz často změkne a radostně zabzučí nad mojí nabídkou a je spokojenost na obou stranách...
pondělí, 22. dubna 2019
 
Pneunm
Pneunm Marže jsou nízké, to je pravda, bojuju s internetem. Až začnou internet odmítat i ostatní budeme moci zisk z prodeje zvýšit. Nicméně když si vzpomenu na situaci před pár lety kdy jsem nazouval jednu cizí sadu za druhou...
pondělí, 22. dubna 2019
 
Hrouda
Hrouda To je fajn to ti přeju. Hlavně aby to kouleni něco vykoulelo, předpokládám že jinak bys to nedělal.
pondělí, 22. dubna 2019
 
Pneunm
Pneunm Hroudo nový gumy kulím jednu za druhou a kolenovrti se u mě už prakticky nevyskytujou (za posledních čtrnáct dní 3 sady).
pondělí, 22. dubna 2019
 
Hrouda
Hrouda Romane asi ano. Ale když vás čtu tak se domnívám že se jedná o kusy max desítky kusů prodaných vašim úspěšným přemlouvání a přeji vám to jen více a housť, ale to nestačí. Vaše pneu prodáváte za cca cenu na netu +- tak píšete. No hodně štěstí, tak to opravdu musíte zdražit práci. Jedná prodaná sada je ( v lepším případě 2 roky utrum) na jedno vozidlo. Celej problém je že nám na servis výrobce nedá lepší cenu za prodej ve 100kach kusů, ale možná od nějaké 1000 + a to bude přemlouvání a vysvětlování zákazníkům a čas běží snad vám zbude i čas na práci. Pokud výrobce chce prodávat přes net a to evidentně chce, tak to bude pořád stejný. Mám pár postřehů o kterých bych vám rád řekl, ale na to tady nemám moc času. Snad někdy osobně třeba se potkáme. Ale většinou to celé povídání skončí tím jak se na různých srazech překřikujeme přes hlasitou hudbu a neustále odbíháme od tématu. Už se těším na zítra 4dny volná a už se nudím. Dávám tomu tak do 10.30h kdy začnu litovat že jsem se o víkendu nestřelil do nohy a nezůstal doma. " já ty gumy pane dostál o velikonoce místo vajec já bych je jinak koupil u Vás ."
pondělí, 22. dubna 2019
 
roman
roman Pneunm: Čím to je netuším, ale zažil jsem podobnou situaci v roce 2016 u Renaultu Fluence, který byl vybaven startovací kartou. Týden fungovaly klony od Schraderu, pak týden po výměně klony od Senzitu, diagnostika senzorů hlásila vždy vše OK, ŘJ auta též hlásila vše OK a po týdnu v obou případech konečná. Dodavatel kontaktoval výrobce a ten dělal mrtvého brouka. Asi po roce snad Schrader vydal prohlášení, že klony nefungují u Renaultů Fluence vybavených startovací kartou z důvodu zabránění krádeže vozidla. Proto úmyslně prý nefungují klony. Jedině origo senzory a pak ručně přepsat ID v ŘJ.
pondělí, 22. dubna 2019
 
Pneunm
Pneunm Romane souhlasím , bránit se dá. Minulý týden : sup 19" gumy si objednám, ok ale já je nepřezuju, aha tak to si je koupím u vás. Následně přijel pán s Tomketem v kufru po vysvětlení co je to za gumu a že já to dělat nebudu poslal Čínu z5 a koupil si u mě dvě sady(i na druhý auto). Koncem týdne do třetice všechno dobrého si přijel koupit pneu zákazník kterého jsem na podzim s internetem vyhnal. Žádný z těchto lidí by si to u mě bez blokace internetu nekoupil. Počty mi vychází jasně, tento týden můžu odmítnou 60 gum od překupníků a budu na tom stejně.
pondělí, 22. dubna 2019
 
Pneunm
Pneunm Zdravím, trochu z jiného soudku. Na podzim jsem dělal celý kola včetně TPMS na ASX. Udělal jsem klony namontoval na auto a vše ok. Po týdnu začala svítit kontrolka, přijel obchoďák napichnul to na počítač, žádnou chybu nanašel ale celou zimu to bylo ok. Na jaře zákazník přehodil na letní a po týdnu zase kontrolka. Zajel do Mitsubishi, tam mu zdělili že klony se na tohle auto nedělají a ukázali mu postup jak přepínat mezi dvěma sadami kol. To všechno bych chápal ale nejde mi do hlavy jako že ty klony nefungují a jakto že přestanou fungovat až po týdnu. Nevíte někdo jak to je? Jak je možný že auto pozná jinou sadu kol když signály ventilků jsou úplně stejný?
pondělí, 22. dubna 2019
 
roman
roman Hroudo, to se ale stále motáme v tom "začarovaném kruhu". Jsme otroci (nebo spíš gumootrok nahraditelný jiným gumootrokem), ale proč tedy nechceme (jakožto všichni otroci pneuservisní říše) změnu k lepšímu? Proč se nebráníme? Tohle nechápu, když to funguje v jiných branžích. Jak říkáš, zítra zpět do montérek a snad mi dorazí mj. i 17" myšáky, které si chtěl pán původně koupit na netu. A kdo Vám to přezuje, říkám? Já ne! Vysvětlil jsem mu důvod, proč může být shop v součtu o pár procent levnější než pneuservis. Řekl, že to už chápe a ať mu dám tedy svoji cenovou nabídku. Moje nabídnutá cena jej mile překvapila (asi žil předtím v domnění, že mu nabídnu zboží s rabatem 50%) a dohoda byla na světě během několika sekund. Pak že se bránit nedá...
pondělí, 22. dubna 2019
 
Hrouda
Hrouda Romane všude to nějak funguje i pneuservis. Za sociku byl zedník král. Koncem 90.let a začátek 2000 to ti zaručují že to žádný med nebyl zatím co pneuservis zažival zlatý čas. Chybu ve vidění věcí vidím v tom zklamání z té změny 90leta vs dnešek- pan gumař nebo automechanik a dnes jsme jen otroci na práci vždy nahraditelni ať už u někoho v garáži nebo v autorizaku. Ale užívej volná a pohody zítra to zase vypukne.
pondělí, 22. dubna 2019
 
 
 
 
 

5. května 1323/9
140 00 Praha 4

Tel.: +420 261 221 953
Tel.: +420 241 409 318

Fax: +420 241 403 333
E-mail: info@pneurevue.cz