Pneurevue.cz » Fórum » O všem, co hýbe gumařinou

O všem, co hýbe gumařinou

 

pondělí, 14. května 2012

Pravidla registrace a diskuze na fóru

 
 
 
BF
BF Tak tady máme nové heslo. Napřed to byly prémiové pneumatiky, pak z toho udělal České a dnes tady máme -TOMKET - CELOROČNÍ PNEU - BEZPEČNOST S ÚSPOROU NÁKLADŮ NA PŘEZOUVÁNÍ. Tak tohle je už pro mne osobně přespříliš. Ušetřit, nebo se nechat třeba přizabít? Bezpečnost na ledě a ve sněhu s celoročními pneumatikami oproti zimním je jako bych řekl, že země je placka a tvrdil že je to tak a nikdy nebyla a nebude kulatá. A úspora přezouvání? Tady vidím jednoznačný záměr proti tvrdě již s nimi nespolupracujícími pneuservisy. Jeden pan s Burekem 6x6, což je opravdu velmi praktické a potřebné auto na jih Čech už snad ani logicky neuvažuje jinak by nevymyslel takovou pro mne totální kravinu. Je třeba mu asi důrazně vysvětlit, že je na velkém omylu, tak jak to mnoho lidí třeba nedělá tak jak se má a tady ve videu je to od 6min a 38sec. vysvětleno hezky a česky. Hezká, praktická ukázka pro lidi i pneuservisy.
středa, 5. prosince 2018
 
BF
BF Romane děkuji.
úterý, 4. prosince 2018
 
roman
roman BF: Ahoj Bořku, jak jsem se dostal ke gumařině? Napsal jsem to na blog, aby se to v tomto vlákně nepletlo.
sobota, 1. prosince 2018
 
SJM
SJM Německý elektrický (ekonomický) zázrak v praxi: Wolfsburg chce do výroby a vývoje elektromobilů investovat přes bilion korun (nejvíc z konkurence) a Diess vykřikuje, jak VW vytáhne do boje s americkou Teslou. Pravda, na elektrifikaci se skládají všechny značky koncernu, podle neoficiálních informací se v Mladé Boleslavi začíná šetřit a všechny vydělané peníze se posílají do Německa na rozvoj elektrické budoucnosti. A taky placení miliardových pokut. Zdroj: https://auto.idnes.cz/komentar-volkswagen-skoda-passat-superb-elektromobil-ppu-/automoto.aspx?c=A181121_182342_automoto_fdv
sobota, 1. prosince 2018
 
SJM
SJM Shambo-smekám, brilantně sepsáno. Elektrické tango Antidumpingové i antisubsidiární clo je zatím schváleno na pět let, což vede k mylnému pocitu, že se s nákladními pneumatikami v Evropě až tak nic moc dít nebude. A na našem malém českém tržišti už vůbec ne. Omyl. Pod povrchem to probublává. Evropská unie schválila absolutně nové emisní cíle pro nákladní vozidla s výjimkou autobusů. Jedná se o dvacetiprocentní snížení emisí CO2 k roku 2025 a nejméně 35% k roku 2030 oproti roku 2019. Pravidelný čtenář již tuší, že tyto cíle jsou bez částečného zavedení nákladních vozidel s elektrifikovaným pohonem fikcí. Nedivím se znechucení výrobců nákladních vozidel. Nedivím se nikomu, kdo považuje připravovaná opatření za nepřipravená a syrová.---Na místě by byla i jistě příhodnější slova, ale chápu, že jedná o vysoce odborný příspěvek a ne o hospodské řeči či proslov prezidenta. Dovolím si jen malou úvahu. Stále snad platí zákon o zachování energie, ale jeví se, že že EP a EK se jej rozhodli zrušit čí minimálně revidovat, jinak si to neumím vysvětlit. Ovace od nemalé části publika vyvolává odklon od jádra a fosilních paliv, i když právě tyto zdroje ty "čisté" dotují a hlavně, vyrovnávají jejich rozkolísanost, jinak by el. soustava vůbec nefungovala. Ekonomicky skladovat energii také zatím moc neumíme a ty termíny jsou sakra za humny. Co až tyto neobyčejné lidi přijdou na myšlenku, že nejúčinnější řešení jsou ta nejednoduší, tzn. že nulové emise má auto, které nejede a aby snad někdo nebyl ve zbytečném pokušení, tak bude nejlépe ho ani nevyrobit. Myslíte si, že stejně uvažují obyvatelé jen např. dvou států (Indie, Čína), jich je téměř 3 mld.? A co zbytek Asie, a co Afrika?
sobota, 1. prosince 2018
 
BF
BF Hezké sobotní dopoledne. Tak je konečně prosinec a zase už až do dubna bez sobot, což mne těší, protože jen čekat na to jestli se náhodou kolem 11hod. vzbudí z páteční opičky a zjistí že by třeba přezul, nebo si udělal jen defektík. Tohle mne už neužije, raději ať mají zaměstnanci volno a odpočinou si, než tu sedět, čekat zdali se někdo uráčí vylézt ven a že je to jako s počasím je na servisech vždy u mne patrné. Taky se raději za chvilku projedu někde v lese na kole, vyčistím si hlavu a mohu všem říct, že to je pro mne ten správný adrenalin a blaho na stresy a nervy. Jinak Romane napsal jsi to pěkně,že pneuservisy musí držet pospolu, bohužel tomu tak není. Tento týden se zastavil jeden obchodní zástupce a vyslechl zrovna můj rozhovor s kolenovrtem obecným a jak odešel řekl: Bořku, jste frajer. Protože hodně servisáků jen kecá a když někdo takový příjde pak změkne a je jak milius. Řeknu Vám to Bořku napřímo - mají velkou hubu, ale ve skutečnosti jsou to jen úplní zbabělci a jsou připosraní. Dodávám jim, ale pro mne jsou to často jen kusy do tabulek. Vy jste se s tím nemazal a přirovnání že do baru si taky nemůže donést svou luxusní whisky, protože mu ji prodá ten číšník o několik set procent dráž a i když ji koupil v super akci v Makru. Že chce jen skleničky, led a sodu. To by ho číšník pěkně vyhodil. Vy ho jak jste řekl nevyhodíte, ale zaplatí za tu službu základní cenu bez možnosti jakékoliv slevy a to je super, že mu to řeknete napřímo a do očí, jste frajer. Ostatní většinou začnou jen mumlat něco pod nosem a udělají to jen aby měli náhodou a zrovna práci. Já mu jen řekl, že nejsem frajer, jen jsem na jaře, které bylo brutální prostě zapřemýšlel, začal myslet více na své zájmy a své lidi a hlavně si řekl že je potřeba dělat to trochu zase jinak. Zimní sezona mi dala zcela zapravdu, že je to směr kterým je potřeba jít a hlavně v něm vydržet. Pozitivní výsledky této práce nejenom s lidmi se jednoznačně teď dostavily a to je pro mne hlavní. Romane, zeptám se tě protože vidím že jsi ing. jak ses ty dostal k pneservisní práci a co jsi vlastně vystudoval? Já jen, že ať vidí někteří pánové, kteří tady to taky čtou a kolikrát si myslí, že pneuservisáci jsou jen trosky a obyčejné lopaty, že to není pravda a protože znám řadu velmi chytrých a vzdělaných lidí v dílnách, vím že pravda je zcela jinde. Proto mne a myslím i další kolegy bude zajímat tvůj příběh až k pneuservisu. Díky. Bořek.
sobota, 1. prosince 2018
 
hohencenda
hohencenda Jo parádně napsáno Romane.
sobota, 1. prosince 2018
 
GUMOVEJPES
GUMOVEJPES a ještě nesmím zapomenout na novinky z odběru odpadu a placení rec.poplatku také zajímavé počtení
pátek, 30. listopadu 2018
 
roman
roman Nejhorší na tom je to, že si zákazník kolenovrt myslí, že na těch gumách máme minimálně 40% rabatu a tak že netovou nabídku můžeme hravě "podlést". Zákazník logicky nemůže pochopit, že zákazník kolenovrt si zakoupí gumy jednou za pět let a má stejnou cenu nákupu jako pneuservis, který otočí za pneumatiky desetitisíce/statisíce korun ročně. Jedinou obranou pneuservisu je tyto gumy kolenovrtům nemontovat, není jiného způsobu obrany (pokud vynechám takové ceny prací jako jsou běžné v Německu, ale to by kolenovrti též nesnesli). Pneuservisy musí držet spolu, jinak se nic na filosofii distributorů (VO) nezmění. Nebojte se, přidejte se!!
pátek, 30. listopadu 2018
 
GUMOVEJPES
GUMOVEJPES promiňte Romane za oslovení to mě pobavilo asi jako paní která mi říká kolik u vás když koupím pneu 890,- ocel komplet a ona cožéééé tolik jinde 500,- a já ji říkal no a co jako tak to vyzkoušela jinak a kolik když si dovezu říkám 1800,- ona se tak rozzuřila že mi málem srolovala dlažbu při driftu ven nu tak jsem gumky strčil jak řekla do prdky a do hoďky se prodali .
pátek, 30. listopadu 2018
 
roman
roman Dnes se stavil jeden ze stálých zákazníků s dotazem, za kolik bych mu nabídl 1956515 UG9 v téčku. Jelikož GY běžně nedělám, tak koukám do různých VO a můj nejlepší nákup byl cca 1315 vč. DPH a dopravy, takže pro zákazníka za 1500Kč. Zákazník se rozlítil, že na netu jsou (a měl pravdu) za 1150+130=1280Kč, ale že je ochoten si je za 1350 zakoupit u mně. Zákazník mě dále sdělil, že musím pochopit, že si je koupí tam, kde mu je prodají nejlevněji. Na to jsem mu odpověděl, že to jistě může, ale že JÁ mu je nenamontuji, protože nebudu dělat webshopům šaška/sluhu a dále to, co je pro mně defakto prodělečné (záruka, likvidace ojetých atd.) a dále to, že takový "bordel", jako je v cenové politice MO a VO (stejná cena pro obě skupiny) je asi pouze jedině v pneumatikách. Odvětil, že sice to částečně chápe, ale i tak se budeme muset po několika letech spolupráce rozloučit. Říkám OK, nemám jinou volbu, nemám kam s cenou klesnout, ale pokud nepochodí s montáží jinde, tak moje nabídka na přezutí gum z netu bude 2000,-. Zákazník mi nabídl, že zavolá za půl hodiny a ať si to pořádně rozmyslím. Odpověď byla: Nemám si co rozmýšlet, moje nabídka je stále stejná a bude stejná i zítra - gumy z netu nepřezouvám a nemám kam klesnout s cenou UG9... Tak OK, beru je, tak mi je za 1500 objednejte.. => Nebojte se, přidejte se!!
čtvrtek, 29. listopadu 2018
 
BF
BF Přesně tak, nemá cenu pátrat po tom zda je ta guma dražší o 25%, což si myslím je jasný výmysl kolenovrta obecného, protože sám jsem tu našel kdysi xx faktur v gumách a ti lidé si neviděli do huby jak lhali jak to super koupili. Až jsem to na ně vytáhl, proč si vymýšlejí, tak mnozí jen začali mekotat a vymýšlet bajky a skazky. Prostě kolenovrt bude vždy lhát, to každý kovaný servisák dobře ví. Dnes však napíšu jen v rychlosti případ který se mi stal. V pondělí volal pán z nejmenované velké firmy a říká: potřebujeme nutně externího mechanika od zítra do pátku na dobu 7-15.30hod. Pracovní náplň najetí na zvedák, demontáž 19 kol z vozu a montáž jiných 19 kompletních kol na vůz a pak jen vyjet a zase najet s dalším vozem. Volal jsem už mnoho pneuservisům v okolí 30 km a nikdo není schopen mi pomoci. Já říkám: to už jste na tom tak špatně, že nemáte lidi? U nás je stále sezona, nejsou taky kvalifikovaní lidé a co vlastně nabízíte? Nebudu se moc rozepisovat, bylo by to nadlouho, ale nakonec bylo velmi rychle nabídnuto, držte se pevně 600,-Kč bez DPH !!!!!!!!!!!!!! A to jsem mohl ještě licitovat. Pánové a dámy když někdo nabídne 600Kč bez DPH okamžitě za hodinu práce, pak to smrdí jako prase. Vymluvil jsem se velmi takticky, ale hlavně jsem chtěl vědět kam můžou klidně jít. Víte jak by to mohlo dopadnout? Bez pardonu by Vám takového mechanika který by to v klidu a pohodě dával okamžitě přebrali. Přeplatili by nás jen to hvízdne. Takže vidím, kde se může až zajít když je potřeba někoho zlanařit a z pomoci by byla zkáza třeba v podobě odchodu kvalifikovaného mechanika.
středa, 28. listopadu 2018
 
Hrouda
Hrouda SJM: Někteří lidé mají za to že co vydělají je jen jejich, něco jako pohár nebo medajle za zásluhy a nesmějí to nikomu dát. Pokud tyto peníze někomu dají tak to berou jako prohru a životní zklamáním. Ale rubáš nemá kapsy.
středa, 28. listopadu 2018
 
SJM
SJM PM-nemá cenu vůbec posuzovat, zda to má cenu. Jednak vůbec není jisté co mu nabídl servis a co viděl na internetu. Často se srovnávají, ať již úmyslně či z prosté neznalosti, hrušky s jablky. 1/4 rozdíl, čili 25%, to nebude tak docela pravda. Navíc ho znám. To je člověk je učebnicovým příkladem kolenovrta. Podle něj, všichni ho chtějí okrást, oškubat a on, chudák, se jen brání. Co mu mají co závidět, že chodí do práce na 9, že odchází kolem 14, že je 4-5x na dovolené, že má 3 domy a skupuje další po okolí? Co na tom, že všechna auta jsou firemní, že auta synků se mihnou ve firmě jen tehdy, pokud je třeba přistavit do servisu. To je vyslán nějaký firemní pucflek, přece student nebude mrhat časem někde po servisech.
středa, 28. listopadu 2018
 
PM
PM Zdravím všechny gumaře ,rád čtu Vaše příspěvky díky za ně. Reaguji na poslední příspěvek. Pneu BMW X6, průměrná cena premiové pneumatiky je v nákupní ceně cca 5000 kč . SJM píše , že jí zákazník má cca o čtvrtinu levnějc na netu ,než v servisu. Takže jestli správně počítám , kdyby mu to servis za tuto( o 1/4 výšší ) cenu i přezul, tak by na tom vydělal cca plus minus 4000-5000 kč s DPH, v případě ROF by to bylo ještě o cca 1000 kč více, dá se to za tuto cenu udělat?
středa, 28. listopadu 2018
 
SJM
SJM Malý střípek do mozaiky. Včera mě volal vzdálený příbuzný, kterého vidím 2x za 3 roky. Co asi může chtít? Pravil, že potřebuje poradit. Koupil si nové X6 a na servise, kam jezdí celá jeho rodina, jak významně poznamenal, mu nechtějí udělat práci zdarma i když si u nich objedná zimní pneumatiky a přitom prý je našel na netu téměř o 1/4 levněji. Co by tak ještě chtěli? Na gumách se napakuji a ještě práci by chtěli zaplatit a co on chudák si má počít, tak zavolal. Povídám: "Víš Toníku, ten servisák třeba také má sen, že by si někdy chtěl pořídit takové auto, ale když bude dělat zadarmo, tak nebude mít ani na benzín do své 10 roků staré plechovky. Bylo chvíli ticho, na češ pravil, že to jsem mu moc nepomohl. Tak mu říkám: Tak si je kup na netu, když máš pocit, že tě chtějí všichni natáhnout. Pravil, že to zjišťoval, že gumy by tu byly tak za 5-7 dní, max. za 10, a to se mu prý zdá divné, když uvádí, že je mají skladem a co si o tom myslím. "Nevím, ale myslím si, že je skladem nemají a budou je teprve po skladech v EU někde poptávat. Pokud je ale náhodou za tu cenu dostaneš, ještě si zjisti, kdo tě přezuje, aby ses pak nedivil". Pak jsem to utnul, že mám další hovor. P.S. Tu X6 má od jara (mění BMW co 3 roky), žena má X1 (ta už je stará 1,5 roku), synci, studující v Praze, jeden VW CC, druhý Golf GTI + mají pronájem celého 3+1.
středa, 28. listopadu 2018
 
roman
roman Všechno mám, jenom přezout. Gumy mně dnes dopoledne přijdou/přišly z netu.... Nevím, čím to je, ale po vyslyšení takových vět mám zvýšený krevní tlak, bolesti hlavy, amok a na pokožce se mi vytvoří malé pupínky, jako by mě pokousal nějaký otravný a zároveň bodavý hmyz.
středa, 28. listopadu 2018
 
GUMOVEJPES
GUMOVEJPES Dobré mrazivé ranko všem ještě jednu oblíbenou větu milujeme všichni a asi tu též proběhla : JENOM PŘEZOUT. CHACHACHA
středa, 28. listopadu 2018
 
hohencenda
hohencenda Denní svícení je vynález je tu tma jak v pytli a blbouni jezdí že svítí jen v předu ted jedno tmavě modré mondeo dost jsem se lekl páč sem ho z boku ani zezadu neviděl.Kolenovrtům zmar.
úterý, 27. listopadu 2018
 
 
 
 
 

5. května 1323/9
140 00 Praha 4

Tel.: +420 261 221 953
Tel.: +420 241 409 318

Fax: +420 241 403 333
E-mail: info@pneurevue.cz