Pneurevue.cz » Fórum » O všem, co hýbe gumařinou

O všem, co hýbe gumařinou

 

pondělí, 14. května 2012

Pravidla registrace a diskuze na fóru

 
 
 
karel
karel eguma, jestli o tom nevíš , tak eshopy ,zde byly asi 10let před srovnávači a fungovaly a nek…..ly ceny. a fakt už končím.
středa, 9. září 2020
 
roman
roman OK, to pak ano. Shopy točí desítky tisíc a já jen stovky gum.
středa, 9. září 2020
 
roman
roman eguma: 1) Ještě k těm testům: Pokud provedeš ten test s jiným vozem nebo s jiným rozměrem pneumatik nebo při jiném zatížení nebo na jiném asfaltu atd. tak test často dopadne jinak. Nebo nemám snad pravdu? Je to o konkrétních podmínkách testu. Nikdo netvrdí, že se ten test nezakládá na pravdě. Dále záleží i na tom, jakým klíčem ten test sumarizujeme a hodnotíme. Barum a Matador v jednom takovém starším testu porazily i Michelin. 2) V něčem se asi i shodneme, ale též tvrdím to, že je to ve velké většině o té ceně.
středa, 9. září 2020
 
eguma
eguma roman: Blbě jsem se vyjádřil... Efekt v podobě méně pneumatik prodaných online.
středa, 9. září 2020
 
roman
roman eguma: Efekt to má a u mě je ten efekt pozitivní, ačkoliv vím, že s tím nebudeš nikdy souhlasit Jistě, mohlo by to mít větší efekt, ale nějaký efekt to má. Kdo chce mít jenom strhaná záda a jíst suchou rýži, tomu v tom bránit samozřejmě nebudu.
středa, 9. září 2020
 
eguma
eguma karel: Ale ano, srovnávače cen existují. ale podle tvojí logiky by nakonec měl existovat jeden nebo dva e-shopy, který maj nejlevnější zboží. A tak to není. E-shopů jsou tady tři prd**e :D Protože srovnávače cen jako heureka mají i další funkce, jako třeba hodnocení obchodu. informace o kvalitě služeb atd. Ty si z nich vezmeš vědomě jednu věc, abys dělal, že další tři nevidíš. Hele, já ti fakt přeju, aby byl tvůj strom plný ovoce a sezóna plná práce. Ale stejně, jako podle tebe nerozumím vašemu byznysu (což je do jisté míry pravda), tak tvoje chápání internetu je... no... zjednodušené :D A že napíšeš: Všichni víme, jak se to dělá... Tak jak se to dělá? Důkazy? mám pocit, že kdysi načapali Nokian a ještě nějakého výrobce... Ale vzrušuje to někoho? Možná vás. Ale zákazníky to fakt netankuje. Takže asi popojedem. Jestl ijim věřím já? Jak kterým. A klidně konči :D
středa, 9. září 2020
 
karel
karel eguma, dík
středa, 9. září 2020
 
BF
BF Já řeknu teď toto i když odbočím jinde.. V letošním roce byl díky viru neuvěřitelný prodej kol a elektrokol. A co se stalo? Prodejny kol zjistili, že nemají pokrytí servisního zázemí pro své zákazníky a tak došlo k tomu, že visí na dveřích kvalitních cyklosalonů a cykloservisů, že přijímají jen a pouze kola zakoupená v jejich prodejně. Servisní technici na kola a elektrokola dnes jaksi nejsou a jen tak i nebudou. Naučit se dnes opravovat často elektrické součásky, seřizovat elektrické přehazovačky, přesmykače a mít potřebnou diagnostiku na motory různých výrobců elektrokol není vůbec levnou a lehkou záležitostí. A to bude velmi důležité pro další rozvoj oboru. Když jsem s některými mluvil tak mi řekli: Bohužel kdo si koupil kolo jinde bude muset nějaký čas počkat, bude mít základní cenu bez slevy na materiál i práci, nebo ho vůbec už díky kapacitě neobsloužíme. Musíme mít prostor pro naše zákazníky, protože by se nám to vrátilo jak bumerang. Další lidé stojí obrovské peníze, nejsou nikde po ruce technici a zaplatit je jde jen kvalitně odvedenou prací. Jsem nesmírně rád, že se nad tím někdo pořádně zamyslel a je už konečně první učiliště v ČR které otevřelo obor na opravy kol a elektrokol v Holicích. Podle mne to má obrovskou budoucnost v tomto současném světě. Kol je více a servisů hodně málo. A prodejců přes internet je už dle servisů přespříliš. Proto ten radikální přístup k servisování kol. A vrátimli se zpět ke gumám a pneuservisům je mi taky zcela jasné, že tohle u nich neexistuje, protože je jich moc, lidé si mají kde vybrat, aspoň u základních rozměrů pneu a kde kdo dělá doma na fušku gumy. Ale taky nezměním už svůj letitý názor, že jakýkoliv náznak nějakého opatření proti dovezeným novým pneumatikám do servisu je vždy podle mne pro servis do budoucna jednoznačným přínosem.
středa, 9. září 2020
 
karel
karel eguna , SAB má pravdu, to Ty nejsi schopen uznat že máme pravdu. My Ti zde napíšeme o srovnávačích cen , které nemůžeš popřít!! a Ty napíšeš, diskuse s Tebou se nemá cenu... A takhle to v česku funguje. Co se týká testů, průzkumů a recenzí, všichni víme jak se to dělá.Ty jim věříš? A končím…
středa, 9. září 2020
 
eguma
eguma karel: ale jinak já klidně tvůj apel podepíšu :D I kdyby jen proto, abys viděl, že to nebude mít vůbec žádný efekt :D
středa, 9. září 2020
 
SAB
SAB eguma: A ty buď na sebe i nadále pyšnej za ten bordel ,který tady online obchodníci nadělali. NAZDAR
středa, 9. září 2020
 
eguma
eguma karel: OK :D
středa, 9. září 2020
 
karel
karel eguma, sundej si klapky z očí a běž dělat pár dní na druhou stranu, pak uvidíš. A poslení věc, blíží se sezona, pneuservisy přestaňte montovat přinesené NOVĚ zakoupené pneu a uvidíte co budou eshopy dělat.
středa, 9. září 2020
 
eguma
eguma SAB: s tebou diskuse nemá cenu... Takže si prosím pokračuj svoje a nadávej na zk***vené ceny. Pneunm: O páně Grillovy pneumatiky bohužel rvačka je. Nemám přesná čísla (a oficiálně je ani nemám jak zjistit), ale když se podíváš, jak expanduje, dělá sponzoring (glasgow rangers, fiorentina) atd... A pak slyšíš o neoficiálních číslech... Bojím se bojím, že na to naskakuje nepříjemně hodně lidí. roman: já neříkám, že to nemáte... Jen říkám, že co do sortimentu a skladových zásob budete e-shopům těžko konkurovat. Navíc jsme si myslel, že o tom lidském faktoru se už přece nemusíme bavit - já vím, že tam je vaše největší přidaná hodnota. Jen se k vám ten zákazník musí dostat, aby tu přidanou hodnotu využil.
středa, 9. září 2020
 
SAB
SAB eguma:Karel má pravdu e-shopy neumí prodávat jiným způsobem než nejnižší cenou.Lidé si dají určité zboží do srovnávače cen a koupí to tam kde to mají skladem za nejlevnější cenu, To je celý princip e-shopu ,Žádná přidaná hodnota! A jsme zase u toho že zisk obchodníka je nula-nula-nic ,ale hlavně ,že je zkurv...á cena.
středa, 9. září 2020
 
roman
roman eguma: Trochu víc objektivity. Pneuservisy také mají své sklady, kde jsou disky, oleje skladem a dokonce k okamžitému odběru a když ne, tak též do druhého dne. Pneuservisy mají také přehled o kvalitě zboží a znají též testy (a někdy i jejich zadavatele). Kdyby to bylo tak, jak píšeš, tak proč si zákazník koupí 16" gumy na své 15" disky atd. On ten lidský faktor má také svůj význam. Zase nejsme tak úplní tupci. :)
středa, 9. září 2020
 
Pneunm
Pneunm eguma jak moc se to rozšiřuje nedokážu posoudit, mě přijde že dost protože to co pro mě bylo před pěti lety jen vlhký sen je dnes realita. Ale třeba se pletu. Z toho že čteš to samé od těch samých bych toho moc nevyvozoval. Pan Grill nám taky pořád dokola vykládá jak jsou ty jeho gumy super a jaká je o ně rvačka.
středa, 9. září 2020
 
eguma
eguma karel: Ano, cena je hlavní argument. Ale doopravdy ne jediný :) Máš tam doručení do druhého dne (a pak musí čekat na přezutí třeba týden až dva :)), máš tam doplňkovej sortiment (na jednom místě koupí třeba i olej, disky, ...), máš násobně širší a jasně viditelnej sortiment... Pohodlí, když nikam nemusíš, napinkáš si to z postele a druhej den máš všechno u sebe doma bez toho, aniž bys hnul prstem... Ani ta Alza už není ani zdaleka nejlevnější, ale nakupuje na ní čím dál víc lidí. Navíc: e-shopy říkají lidem, jaký jsou kvality daného zboží, aniž bys ho musel koupit. já si lehnu do postýlky, pročítám si recenze, popisky, testy... a pak se podle sebe kvalifikovaně rozhodnu. A většina lidí ce chce rozhodovat podle sebe. Tohle u pneuservisu tak úplně nemají.
středa, 9. září 2020
 
roman
roman Hohencenda: Představ si, že budeš montovat novky z netu a při nafouknutí ti udělá guma bouli. Zákazník tě obviní, že je to tvojí chybou (se slovy, že to přece byla úplně nová nepoškozená pneumatika...) při montáži. Pokud narazíš na někoho, kdo na tom bude trvat, tak buď mu to gumu zaplatíš, nebo musíš sehnat posudek, který tě od toho očistí a zákazník bude muset si tu reklamaci vyřídit s dodavatelem (shopem) jakožto výrobní vadu či jako závadu při transportu. Ten posudek ale nemusí být zdarma a logicky ty jej budeš chtít proplatit. Snad to vyhraješ, ale máš tohle všechno zapotřebí? Já jsem podobný případ zažil a naštěstí dopadl dobře, jen ten pán již ke mě nesmí nikdy vstoupit. Eguma: Když jsem v roce 2014 zavedl restrikce na cizí gumy, byl jsem jediný v celém širokém okolí. Teď již nejsem rozhodně sám a pomalu se lidí k nějakým opatřením či restrikcím přidávají. Ale máš pravdu, že je to stále malý počet. V této branži je dalším průšvihem, že je to sezónní práce. V sezóně nestíháme, mimo sezónu vyhlížíme lidi.
středa, 9. září 2020
 
eguma
eguma Pneunm: OK... trošku jsem si zapřeháněl :) Ale jak říkám, pokud tady už Xtý rok čtu víceméně to samé, od těch samých lidí... A pokud ty jsi se rozhodl něco s tím dělat, tak super! A respekt. Jen mi to všechno připadá na úrovni jednotlivců. Na úrovni, kde můžu reálně měnit cenu svojí práce (protože aktivně ovlivňuji její kvalitu a to, co do ní počítám) a v závislosti na tom se ke mně budou lidi vracet nebo taky ne... Ale zároveň na úrovni, kde nemáš moc prostoru vysvětlovat lidem, proč je tvoje zboží (většinou) dražší než jinde.
středa, 9. září 2020
 
 
 
 
 

5. května 1323/9
140 00 Praha 4

Tel.: +420 261 221 953
Tel.: +420 241 409 318

Fax: +420 241 403 333
E-mail: info@pneurevue.cz