Pneurevue.cz » Fórum » O všem, co hýbe gumařinou

O všem, co hýbe gumařinou

 

pondělí, 14. května 2012

Pravidla registrace a diskuze na fóru

 
 
 
 
SJM
SJM Potvrzeno z dalšího zdroje –prodeje E nejdou. To se ostatně dá očekávat letmým pohledem z okna. Toto dotyčný E prodejce chápe a ví, že s tím nic nenadělá. Paradoxně, podle jeho vlastních slov, ho nyní drží nad vodou jen stálí zákazníci, čili přeloženo, servisy. Ano, ty servisy, kterým celé roky mydlil schody cenovou politikou. Tito objednávají údajně 2-3x týdně nějakou tu sadu. Obrat vidí ve změně počasí (prozatím podle měsíčního výhledu ČHMÚ to nevypadá). Domnívá se, že klientela E a servisu má jiné vzorce nákupního chování. Zatím, co gumu na servise koupí spíše konzervativní (starší)zákazník, který ctí zákony, dává přednost kamenné stavbě, osahání si zboží, éčku dává přednost mladší generace, která řeší problém až v momentě, kdy nastane (just in time) a chce ho řešit hned, protože zítra již bude mít jiný problém a ten včerejší pouští z hlavy. Vinu na aktuálních prodejích také připisuje výrobcům a jejich kampaním +7°C. Jako ale ještě větší problém vidí přepravu. Konečně snad pochopili, že jsou fakticky jen hračkou v rukou přepravců. Mysleli si, že to vyřeší tím, že uzavřou smlouvy se všemi společnostmi a budou operativně využívat tu momentálně tu nejvýhodnější. To ale evidentně nefunguje. Změní-li jeden podmínky (zdraží, omezí váhu, ks, krabice atd.), přesměrují se na druhého a toho ihned dostávají do stejných potíží, a tak reaguje stejně jako první dopravce, tak se jde k dalšímu a tak pořád dokola, až se kruh uzavře a jede se druhé kolo. Musí se ale chovat maximálně uctivě, protože, jak se rychlostí blesku blíží vánoce a vědí, že právě přepravci drží palec na tepně jejich podnikání. S hrůzou zjišťují, že mohou mít své web stránky sebelépe provázané, vymazlené a kdo ví co ještě, ale „v hrsti“ je má ten bezejmenný chlapec, co denně od brzkého rána do pozdního večera točí volantem, 100x nasedne a vysedne, přehrabává stovky balíčků a balíků, které se postupně dokonale promíchají , aby neměl pokaždé kde zastavit, obvolává často arogantní lidi, tahá se s balíky sem a tam. Může se někdo divit, že na to chybí lidé? Ano, najde se stále dost, co to nechápou a problém vidí nějak tak asi: „Já mám vystudovanou VŠ, já jsem podnikatel, já dávám práci lidem (hodně oblíbené), tak co by nějaký blbý učeň (středoškolák) pořád chtěl? On by snad chtěl brát stejně jako já?“ No a tady vidíme výsledky. To není jen kurýrní služba, to je všude napříč ekonomikou, ve stavebnictví i strojírenství, tam je situace doslova tragická a může za to převážně výše uvedený povýšenecký přístup. Inzeráty to dokládají dnes a denně. Přijmeme obsluhu CNC, požadujeme: vyučen v oboru, praxe min. 5roků, znalost řídících systémů AB, XZ atp, znalost čtení výkresů, operativní podílení na technologických postupech, časová flexibilita, ochota učit se novým věcem atd.. Nabízíme: 24000 až 32000, možnost pracovat v prosperující firmě, možnost osobního růstu , výplatu v termínu. Jenže vezměte si z dlaně chlup, když tam není. Místní str. učiliště ještě po 89 produkovalo kolem 60 maturantů a 90 učňů. Nyní je to údajně max. do 20 maturantů (1/2 jde na VŠ) a učni byli u zkoušek 3 (zbylých 9 nebylo připuštěno, jelikož školu prakticky nenavštěvovali). Závěr si udělejte každý sám.
neděle, 4. listopadu 2018
 
BF
BF Karle, vše nejlepší k dnešnímu svátku přeji. A Karle, Romane co se týče kvality práce psal jsem o tom pár článků nazpět. A i díky tomu, že prostě mnohdy kvalifikovaní mechanici odešli z velkých servisů dochází k tomu, že prudce upadá mnohdy morálka a s tím přichází i kvalita odvedené práce. Staré ventily a staré závaží, je jen slabým odvarem toho co jsou schopni někteří umělci v pneuservisech vytvořit. Karle, ty jako vyučený vulkanizér by jsi mohl psát o tom knihy co jsou schopni kompletně všechny pneuservisy udělat za smrtonosný koktéjl např. při opravách pneumatik a heslo-- co bys neudělal sobě ,nedělej druhým--- je krásným vystižením toho, jak přistupuješ ty osobně k pneuservisní práci.
neděle, 4. listopadu 2018
 
roman
roman Hohencenda: To já bych jí řekl, ať se klidně staví znovu, pokud nepochodí jinde, ale pokud by se stavila znovu, tak bych jí řekl, že je už úplně plno a že má smůlu. Mohla minule souhlasit s nabídkou... To by jí naprdlo ještě víc.
neděle, 4. listopadu 2018
 
hohencenda
hohencenda 750 Kč sorry neumím si to po sobě přečíst.
neděle, 4. listopadu 2018
 
hohencenda
hohencenda No a to je právě o tom : telefon paní ve čtvrtek potřebovala bych přezout jedem v pátek pryč ,Mám pátek obsazený přijedte dnes nemohu jsem celý den v práci Říkám hodte mi sem jen auto večer si ho odvezete:Domluveno paní přijela pneu starší ale v pohodě odchází a otázka cena?Říkám tady je podrobný ceník, když chvilku počkáte plus mínus 100 kč spočítám. výsledná cena: Montáž osa, mazání dosedací plochy, čištění disku a patek, nové ventily staré se mi nelíbili, závaží, vyvážení, samozřejmě nové závaží 980 Kč Hm to posledně mi to dělali za 7řé tak to nic při odjezdu mi ještě sdělila že pokud neuspěje jinde vrátí se ,tak jsem ji řekl at se nevrací.
neděle, 4. listopadu 2018
 
karel
karel Romo, ti kluci ke gumařině nemají žádný vztah a jsou naučení a nucení , šetřit se musí za každou cenu. Bohužel nás poctivých b....ů je v gumařině málo,proto to tak vypadá . Jsem rád ,že mám v okolí takovéto a ještě horší fušery, čím víc těchto fušerů bude, tím líp pro nás, zákazníků kteří chtějí kvalitní servis a poctivě odvedenou práci je dost a oni si nás najdou. Celý profesní život se držím hesla: co bys neudélal sobě ,nedělej druhým. Zatím to funguje.
sobota, 3. listopadu 2018
 
roman
roman Zdravím všechny rozumné gumaře. Přezouvání je v plném proudu a mě neustále překvapuje, kolik okolních pneuservisů používá k vyvažování kol použitá závaží. Že to udělá nějaký fušer, to by snad ještě pochopil, ale že tuhle prasárnu používají i větší servisy a navíc při namontování nových pneumatik u nich zakoupených, to mě hlava nebere.
sobota, 3. listopadu 2018
 
hohencenda
hohencenda Romo BF Super vymazlená vychytaná hláška to by se mělo nikde pořádně zvýraznit třeba jako slogan Nedej se Přidej se.
pátek, 2. listopadu 2018
 
BF
BF Shambo, taky čekám co se bude dít v těch nákladních. Takový nepořádek jako je v nich u nás není nikde na světě, to jsem si jist. A věřím, že dojde k selekci této části pneubranže, snad vyhnijí ti co dnes przní ceny a dělají jen totální chaos v cenové politice.
pátek, 2. listopadu 2018
 
BF
BF Romo, dovolím si zkopírovat tvé psaní na naši druhé privátní diskuzi. Takhle po ránu jsem se nezasmál už pár dní, děkuji!!!---- Kolenovrt je dotěrný hmyz z čeledě vyčůraných, z podčeledě dotěrných a s vlastnostmi čeledě práce ostatních neuznávajících. Řídí se pokyny z říše webshopí a absolutně ignoruje radami a zkušenostmi plebsu z říše rukami pracujících. Největší výskyt kolenovrtů je v období okolo 15.4. a okolo 15.11. každého roku. Tolik z encyklopedie "gumopedie".
pátek, 2. listopadu 2018
 
GUMOVEJPES
GUMOVEJPES HOHENCENDA taky jsem ji měl a jakou
čtvrtek, 1. listopadu 2018
 
Shambo
Shambo Každá hodina jednou dotiká a skončí. Banzaj!
čtvrtek, 1. listopadu 2018
 
Hrouda
Hrouda Problem s dopravou,problem s nedostatkem pneu,problem s odběrem starých pneu to neni nic s porovnáním s tím že stačí jen jedna Hodina na špatném místě a celá vaše práce se zákazníkama v okoli 50km jde do h....n. Hlavně levně ať se to prodá ,dovezem další šlupky a dáme všem okolo za uší za Hodinu bazzzaaaaj . Nebo co to řvou ti válečníci :D
čtvrtek, 1. listopadu 2018
 
hohencenda
hohencenda GUMOVEJ PES no jo pán vo gumách ví kulový a neták mu neporadí protože gumu většinou z kanclu nevidí a zajímáho na ní jen marže asi tak,za sebe stát se to mně měl bych škodolibou radost.
čtvrtek, 1. listopadu 2018
 
hohencenda
hohencenda SJM to je přesně na mně VW scirocco 1986 pro radost Škoda Felicia combi na ježdění to by mně nepotěšilo a že bych měl na novou Fabii nebo Octavii to bych musel přestat dělat pneuservis. Shambo ty máš stále super přehled co se bude dít díky za tvou osvětu.Sám bych nevěděl ani desetinu toho co tu vždy napíšeš.
čtvrtek, 1. listopadu 2018
 
roman
roman Měl jsem dneska mj. jednoho zákazníka (nakonec si koupil nové gumy u mně, trval jsem rázně na svých podmínkách) a kecáme a on mi říkal, že potřeboval v létě opravit střechu na své chatě. Poslal několik nabídek a všichni pokrývači měli stejnou podmínku: Materiál na opravu střechy bude zakoupen u mně, jinak vám to neudělám... Marně argumentoval tím, že on si ji sežene o 15% levněji přes net... Nakonec si musel si koupit materiál přes pokrývače => Gumaři, nebojte se, přidejte se!!
středa, 31. října 2018
 
Shambo
Shambo Pryži zdar. Co nás dále čeká a nemine v logistice? V nedávných dnech vstoupila v platnost novela, která řidičům a provozovatelům nákladních vozidel do 3,5 t stanoví totožné podmínky, jaké jsou pro vozidla nad 3,5 t. Jaké budou důsledky? Při přepravě nákladních pneumatik se běžně naložilo do dodávky 24, 26 a někdy i 28 pneumatik o rozměru 22,5 palce. Pro dodržení limitu povolené celkové váhy vozidel do 3,5 tuny se může reálně počítat s nakládkou do 14 až 16 pneumatik. Stručně řečeno, pro zachování stejného objemu prodeje bude muset prodejce pro rozvoz nákladních pneumatik buď zdvojnásobit počet vozidel a řidičů, nebo jezdit nonstop a bušit na sklady o třetí ráno. Náklady: zatím se dle neměnných tradic cena za přepravu od prodejce k odběrateli neúčtovala a náklady kryla (dej Bůh....) tzv. marže. Při zdvojnásobení nákladů na přepravu bude muset prodejce dříve než později účtovat i cenu přepravy. Pochopitelně, najdou se borci, kteří budou nabízet vše zdarma. Vykrvácejí jako první. Pro firmy, kteří nejsou členy ELTMA, to vyvolá pochopitelně i tlak na výši nákladů na přepravu pneumatik pro likvidaci. Zajímavé bude, kde se urodí potřebný chybějící počet řidičů. Takže nezbývá, než ocitovat hlášku náčelníka štábu motostřeleckého pluku XY: začíná to kanadami na volno a končí zadřením tankového motoru. Trhu zatím hrozí spíše deficit cenově dostupných nákladních pneumatik, ale bez zvýšení prodejních cen resp. fakturace přepravních nákladů se už v roce 2019 neobejdeme.
středa, 31. října 2018
 
GUMOVEJPES
GUMOVEJPES pán s Hyundajkou tady mam kola s netu tady gumy a ? no máte kola 16 gumy 17 opravdu mám něco dodat
středa, 31. října 2018
 
roman
roman Máš recht. Mají nás, pneuservisáky, jen jako ty největší a nejpodřadnější pitomce a sluhy. Na špinavou a namáhavou práci jsme jim dobří, ale na kšefty mají webshopy.... To nelze dělat do nekonečna, to si musí uvědomit a pokud jim to nedochází, tak budou mít (a někde už mají) smůlu.
středa, 31. října 2018
 
 
 
 
 

5. května 1323/9
140 00 Praha 4

Tel.: +420 261 221 953
Tel.: +420 241 409 318

Fax: +420 241 403 333
E-mail: info@pneurevue.cz