Pneurevue.cz » Fórum » O všem, co hýbe gumařinou

O všem, co hýbe gumařinou

 

pondělí, 14. května 2012

Pravidla registrace a diskuze na fóru

 
 
 
BF
BF A ještě snad proto by měla být v anketě dáno cena základní bez slevy a jak psal Roman, všude je to jiné, ale podstata je jedna. Omezit tyhle gumy na pneuservise, protože stroje, vybavení, a hlavně lidi a zdraví stojí příliš peněz, času a zdraví. Pneuservisy se v současnosti potýkají s obrovskými problémy s lidmi. Za pár let to nebude mít kdo dělat a to není fráze to je holá skutečnost. Lidi na servis nejsou, nehrnou se a ani nebudou, bohužel je to tak a smiřme se s tím, nezmění se to ani náhodou lusknutím prstu. Proto je čas aby kvalitní pneuservisy měli komplet služby od objednání přesných vybraných gum, rezervace na přesný čas až po komplexní služby kdy zákazník jen přijede a zaplatí za službu. Ten čas nastává a je blíž a blíž. Takhle to bude v budoucnu vypadat na kvalitních pneuservisech, ostatní budou dělat jen ty zbytky, poskoky a sluhy. Bohužel je tomu tak a za pár blízkých let si na toto vzpomeňte. Svět se posouvá jinam a jak říkám bojuji a budu více ještě bojovat svým internetem proti tomu druhému internetu a jsem rád, že to zatím krásně jde.
neděle, 30. května 2021
 
BF
BF Pneunm tady se musím opravit. Kontrola dovezených pneu, test těsnosti apod, není nic zakázaného i když se provádí jen u dovezených nových pneumatik a může být v ceníku. Podle mne by měla už být součástí každého pneuservisního ceníku. Zákon jasně říká, že ručíme za práci a tohle může být v ceníku a sám to mám a provádím test těsnosti za 400, ale i za 1000,- dle velikosti gum, což je oproti mým nové zakoupeným pneumatikám jednoznačný rozdíl. Taky jsem dostal pochvalu a nic nenamítali, takže ano tahle položka může být použita u internetových apod. dovezených nových pneumatik. Svoje nové máme pojištěné ze zákona, tyhle dovezené ne takže je na nás jak je příjmeme , omezíme a kontrola může a podle mne i musí být zpoplatněna a je mi jedno jestli to je nějaká sra... nebo Michelin, absolutně jedno. Zaplať a jeď(((-: A úspěch slavím s tím když na závěr u placení jim ukážu že kdyby si gumy koupili u mne tak to mají za slevových 1000,- a teď platí 1890,- a ani nemrknou. Říkám, nemůžete mít cenu stejnou jako zákazník který si kupuje u mne pneu. Naopak musíte ji mít dražší a v zimě Vás v sezoně absolutně nepřzuji, protože to mám na stránkách , na servise všude napsáno a řeším jen svoje lidi a gumy ode mne. Není čas na hlouposti a když jste to koupil na internetu tak si to buď tam i přezujte, nebo si kupte stroje a luskejte si to v garáži. Ani nepípnou a hodně, opravdu hodně lidí se vrací a kupují pak u mne, protože zjistí že ty především velké rozměry jsou těžké jako prase a neumí to jen tak někdo přezout. A co nepříjdou mi fakt nikdy nevadilo a nevadí. Jsem znám svým postojem už dá se říct léta letoucí a vím, že nikdy neustoupím. Pravidla nastavuje servis ne zákazník z ulice a už vůbec ne interneťák. Asi tak.
neděle, 30. května 2021
 
SAB
SAB BF: Máš naprostou pravdu a souhlasím s tebou. Mám to taky takhle už několik let a musím říct, že to funguje bez problémů. Základní cena je to na co internetoví zákazník, který si doveze pneumatiky zakoupené jinde než v mém servise může dosáhnout. Nemá žádný nárok na nějaké slevy a další výhody. Pokud mám volné kapacity i v zimní sezóně , tak je přezouvám také. Jednou mi jeden drzoun namítnul mimo sezónu, že už nemám sezónu a že bych mu mohl dát slevu. Drzost hmyzu nezná mezí! Řekl jsem mu až si koupí příště pneumatiky u mě tak tu slevu dostane a pochopil to. Teď nakupuje u mě a má tu slevu, kterou chtěl. Je to stále dokolečka dokola učit, učit a zase učit zákazníky, že nakoupit pneumatiky ve svém oblíbeném pneuservisu se mu vždy vyplatí po všech stránkách a není to jenom o ceně ,ale je to také o přístupu. Ti chytří pochopili, ti hloupí objíždí konkurenci a zkouší to jinde, někteří z těch hloupých to také pochopili a využívají 100% mého přístupu a služeb. U ostatních to chce čas. Základem toho všeho je poskytovat kvalitní služby a přístup k zákazníkovi. Pak nemají problém akceptovat i vyšší ceny.
neděle, 30. května 2021
 
Pneunm
Pneunm BF na příplatek 150 Kč/kus za kontrolu mi ČOIka neřekla ani popel.
neděle, 30. května 2021
 
roman
roman Bořku máš pravdu za předpokladu, že hmyz "základní cenu" bude akceptovat. Pokud mě zákazník zavolá (samozřejmě že mimo sezónu) s hmyzím konstatováním, že "teď právě mě přivezli gumy a potřebuji je namontovat a staré zlikvidovat" a já mu odpovím, že ano, ale za základní cenu a on se zeptá "kolik to je" a já mu odpovím, že je to podle velikosti a je to cca o 100Kč na kole více, než přezutí se standardní slevou (což je v součtu cca 1100-1600Kč dle velikosti pneumatiky), tak z deseti volajících dorazí maximálně jeden a ještě bude "držkovat".... Tak to ne.... Takže rozhodně nelze jednoznačně říci jaký postup zvolit. Záleží na konkrétní lokalitě, na počtu dobroserů v okolí atd.
neděle, 30. května 2021
 
BF
BF Hezký dobrý den přeji přátelé gum. Na otázku ankety --- Jaký přístup by měl pneuservis volit vůči zákazníkovi, který si přiveze pneumatiky z internetu? ,Obsloužit za stejnou cenu jako ostatní ,Obsloužit, ale s příplatkem a až po svých zákaznících ,Obsloužit a přesvědčovat, že nedělá dobře , Pod nějakou záminkou tiše neobsloužit ,Říci mu na plná ústa, že není vítaný DOPSAL BYCH TAM JEDNOZNAČNĚ - OBSLOUŽIT ZA ZÁKLADNÍ CENU, BEZ MOŽNOSTI SLEVY. Žádný příplatek není dnes povolen, to by ČOI ka řádila, ale základní cena může být vysoká dá se říct jak chce a s ní pak se dává jednotlivé slevy, dle toho zda si zákazník zakoupil u mne pneu, nebo si dovezl třeba už starší pneu které už jezdil. U mne to letos na jaře kdy je to vždy klidnější než zima fungovalo a ještě i funguje na jaře tak, že zákazník se třeba objednal na přezutí a měl svoje nové gumy, což já neviděl v rezervaci, ale neřešil jsem to. Poté platil základní cenu, bez jakékoliv slevy. Nic jsem neřešil, všichni zaplatili minimálně 400,- navíc a u velkých kol přes 800,- navíc a ani nepípli. Platí pak i sáčky a další položky které má zákazník který kupuje u mne vše zdarma- má slevu, interneťák ne. Rozdíl je jasný, nikoho neomezuji, nikomu nedávám žádnou cenu navíc, platí za základ a nemá nárok na slevu. Ostatní ano. Pokud přijel někdo např. jako tento týden v pátek v 15.hod. bez rezervace, tak jen výjdu z kanceláře, podívám se co má v autě a slušně mu řeknu, že nemám kapacitu, že mám ještě třeba naobjednány další auta a že brzo končíme a tak ho slušně, takticky odpálkuji někam jinam. I kdyby bych to stihl, netřepu se o pár korun navíc získat. On si pojezdí po servisech a pozná že není vítán skoro už nikde. A jak říkám zcela upřímně a promiňte mi to slovo přeskakovací děvky servisu já u sebe nemusím, nestrpím a nemám je rád a zvlášť když přijedou v pátek odpoledne, že to zrovna přišlo. Tak ať si to užijí jinde. Na zimu bude zase stop stav pro internet, tam není čas ztrácet čas a vím dobře proč. Internetoví prodejci začínají mít velké problémy co se týče právě přístupu servisů ke gumám od nich. A vidím to napříč celou republikou. Naopak pneuservisy dnes mají často už zmáklý komplet nabídky, uskladnění, rezervace práce a tím odebírají kšeft interneťákům. Toto se bude neustále brzo navyšovat, protože opravdu ty kvalitní pneuservisy jdou s dobou a nenechají se už nikdy tlačit a omezovat interneťáky, kteří mají obrovskou nevýhodu právě, že nemají servisy a to si dobře uvědomují jak oni tak už zákazníci, kteří pak jezdí jak blbí po servisech a málo kdo je udělá. A zase to mohu říct jasně když jsem to viděl na svých cestách po servisech v ČR. Doba se mění a za sebe jsem stále už mnoho a mnoho let zastánce že vola, otroka a blbce nikomu nebudu dělat. Chceš přezout? Na jaře ok, zaplať tlusťochu a buď rád, že jsi rád. Na zimu mne neotravuj, není čas dělat kraviny, práce na svých zákaznících kteří chtějí koupit a přezout pneumatiky je tolik že jsme rádi že to vůbec dáme. A o to tu i jde, nezničit stroje, ale hlavně sebe ani své kolegy. A proto třeba a zrovna na jaře bych tam dopsal - OBSLOUŽIT ZA ZÁKLADNÍ CENU, BEZ MOŽNOSTI SLEVY. A jak to je u Vás? Jak to máte Vy? Hezký zbytek neděle přeji.
neděle, 30. května 2021
 
roman
roman Tire: Za 39k bez daně by to chtěl přezouvat asi každý z nás. Na druhou stranu existují i takový "borci". kteří by to přezuli i za 500Kč a ještě by nabídli k tomu oběd i s kávou pro panského řidiče zdarma.
pátek, 28. května 2021
 
Tire
Tire https://www.idnes.cz/zpravy/domaci/hnilicka-narodni-sportovni-agentura-kontrola-ministerstvo-financi.A210527_081542_domaci_misl Tak chlapy přiznejte se, kdo přezouval Hniličkovi toho superba za 39tis. bez dph.
čtvrtek, 27. května 2021
 
Pneunm
Pneunm :D tak pokračování, pán si kola přehodil sám na jedno dal nové matky zjistil že klíč který má je velký tak na ostatní dal staré a potom přijel zase ke mě že ty nové nemůže tím velkým klíčem sundat. Vysvětlil jsem mu že musí dát všude nové matky a nakonec jsem mu je vyměnil (choval se velmi rozumně...) pritom jsem zjistil že tam nemá senzory a tak si pro ně zítra přijede, a to se vyplatí :D není nad pohodlí a prodeje přes internet
úterý, 25. května 2021
 
Pneunm
Pneunm Zákazník si koupil celý komplety a strašně se divil že nemám zájem mu je vybalit a přezout. Už si ani neumím představit že byly doby kdy jsem spolknul vztek a pustil se do práce. Díky bohu už jsou ty časy pryč a doufám že už se nevrátí. Jinak sezóna pomalu končí, na to jaká je situace to dopadlo celkem dobře. Čeká mě ještě poslední sobota a potom zkrátím pracovní dobu i v týdnu. Jak to vypadá u Vás?
úterý, 25. května 2021
 
eguma
eguma Romane, rozhodně nejsi nesvéprávný. Jen jsi, stejně jako většina příčetných lidí, správně vyhodnotil situaci. Vzhledem k tomu, že v mém okolí už pár lidí na COVID zemřelo (a ne, bez něj by nežili jen o pár měsíců déle) a pár dalších má následky tak na rok dopředu (poškozené plíce)... Tak jak budu mít možnost, jdu za tím udělat tečku taky. Protože do té doby jsem potenciální přenašeč. A ano, chci vidět svoje blízké (třeba babičku, 94 let, rizikovou skupinu)...
pondělí, 17. května 2021
 
PM
PM Zdravím všechny gumaře. Řeším teď jednu věc, odešla mi sušička vzduchu co jsem dostal ke kompresoru. Přemýšlím o nové, ale je to vlastně do pneuservisu nutné? První věc je , prodloužení životnosti stahovaček (utahováky mám AKU a do myčky je to asi fuk). Druhá věc je jestli je rozdíl mezi přesušeným vzduchem v pneumatikách a mezi vzduchem přímo z kompresoru. Díky za reakce. Ať se daří. PS : cena sušičky co jsem poptával je asi 20 tis bez DPH
pondělí, 17. května 2021
 
BF
BF Hezký den přátelé gum. Co říct o probíhající sezoně? Za mne náročná. Prodej pneu je na velmi solidní ůrovni, oproti minulému roku kdy ale jsem byl 4 týdny zavřený je to jednoznačný a velký nárůst. Je však vidět, že lidé přicházejí pneumatiky přezout, protože chtějí ušetřit zimní kterých jsem prodal minulou zimu velmi hodně v porovnání posledních 6-8let. Práci na pneu vidím ještě na 2-3 týdny ve větší intenzitě a pak to upadne. Velmi zajímavou zkušenost teď mám s elektrokoloběžkami u kterých v současnosti si troufnu v klidu napsat neumí přezout tyto pneu 9 z 10 servisů. Zákaznici si to doma v klidu sundají s ráfku, ale absolutně toto kolo o průměru cca 25cm nemají šanci obout a vždy poškodí duši. Za minulý týden 4 lidé tohle u mne provedli, pak jezdí po servisech a ty to zkusí a nakonec pošlou zase dál. A ke mne se dostane duše jako řešeto (((-: Bez spec. přípravků to opravdu nejde téměř obout bez poškození duše a lidé se už ani nediví když si za takové kolečko vezmu jen za montáž kolem 100kč bez opravy která je účtována zvlášť. Necítím se jako zloděj, naopak za spec. práci se musí i zaplatit. To samé u sekaček, nebo hlavně u čtyřkolek, které jsou někdy složitější na montáž i když máte k tomu přípravky, stroje a vybavení. No nic, popřeji už jen ať se daří všem pneuservisákům dobrý a pracovitý týden a jak i teď říkám na jaře - prostě na pohodu.
neděle, 16. května 2021
 
roman
roman Jak to tak čtu, tak jsem asi výjimka a nemyslím si, že jsem ztratil zdravý rozum. Ano, jsou různé názory na možnost očkování, možná to je 50/50, ale 90%? To snad ani ne.... Nebo žijeme každý na jiném světě. U mě i u mé klientely převládá spíš názor o správnosti očkování. Doufám, že nebudu za své názory zde označen jako nesvéprávný.
sobota, 15. května 2021
 
SAB
SAB Hoši vypadá to,že lidé opravdu bohužel ztratili zdravý rozum.Vše začalo ,že se lidé báli smrti z nakažlivé choroby,pamatujete? Ptám se svých zákazníků jestli se nechají naočkovat a 90% těch co se chtějí nebo už se nechali očkovat odpověděli:Abych mohl jet na dovolenou,abych mohl jít na pivo,abych mohl jít do práce,abych nemusel nosit roušku,abych mohl obejmout své rodiče ...apod... Nikdo z dotazovaných mi neodpověděl,že by se nechal očkovat v rámci svého zdraví.Trochu divné důvody,nemyslíte?
sobota, 15. května 2021
 
hohencenda
hohencenda SAAbe Díky za odkaz.
sobota, 15. května 2021
 
Meza
Meza SAB díky. Přesně takový mám názor i já.Mě k tomu donutí jen omezení v cestování ale letos to určitě ještě nebude.
sobota, 15. května 2021
 
SAB
SAB Meza: Tady máš odpověd pokud ještě nejsi rozhodnutý https://www.youtube.com/watch?v=SKugRmxSk6Y
pátek, 14. května 2021
 
Pneunm
Pneunm Romane dík ale to nejsou klony ale originály od Toyoty, nahrával jsem je přes obd, párkrát už jsem to dělal až letos problém... To co popisuješ jsem zažil s ASX... tam bylo nakonec potřeba přepínat mezi letníma a zimníma někde v autě
čtvrtek, 13. května 2021
 
roman
roman Já jsem už delší dobu naočkovaný, jelikož patřím svým chorobopisem (lze mého ošetřujícího lékaře) do "nejrizikovější skupiny". Dnes v poledne mě volal jeden pán, jestli bych mu nemohl poradit s nákupem pneumatik na eshopu. Pán měl dobrý odhad: opravdu bych nemohl. :D Pneunm: Měl jsem podobný problém s klony na Renaultu Fluence vybaveným startovací kartou. Stejná "závada" jako u Tebe se projevovala cca po týdnu a nepomohlo ani použití jiných klonů od jiného výrobce. Nakonec se tam musely dát origo senzory Renault a byl klid. Bylo mě sděleno, že je to "problém" u vozidel vybavených startovací kartou z důvodu nemožnosti zhotovit duplikát ke startovací kartě. Jestli se to pravda netuším, ale s origo senzory je to už v pohodě.
čtvrtek, 13. května 2021
 
 
 

Newsletter

Archiv

 

Reklama

MarketPoint

 
 
 

5. května 1323/9
140 00 Praha 4

Tel.: +420 261 221 953
Tel.: +420 241 409 318

Fax: +420 241 403 333
E-mail: info@pneurevue.cz