Pneurevue.cz » Fórum » O všem, co hýbe gumařinou

O všem, co hýbe gumařinou

 

pondělí, 14. května 2012

Pravidla registrace a diskuze na fóru

 
 
 
Anonym
Anonym Bořek-Třinec---Stopy vedou na sever. Nechci a nebudu dělat nějaké fámy, ale nedá mi to se s Vámi nepodělit o myslím solidní informace. Podle zjištění jsou nokiany na pneunet z Polska. Nějací polští....... přijeli do Čech dali si řeč s centrálou a udělali slušné čísla a ti naši šikulové v Nokianu se uhamtili a dali tam co se jen dalo a za peníze které vidíme pak na internetu. Dát na běžné rozměry 54% a k tomu dopravu zdarma se dostáváme na % které tady nikdo nemá včetně Vianoru a to je velký problém. Ať už to je z Polska nebo Německa je jedno. Jisté je že to tady nemělo takhle dojít a Nokian udělal zásadní chyby v slušnosti obchodu, spolupráce a cenové politiky. Kdyby ošidili mne tak to ještě nějak se dá překousnout, ale že doslova okradli VIANOR, Points a další velké odběratele u nás je neomluvitelné. Rychle ať se scentrují a udělají zásadní řešení, protože to jinak dopadne přesně jak píše Michal, FAKE i já. Nokian lze dobře nahradit a zapláčou jen a jen oni. Letos to možná nepoznají ale v blízké budoucnosti velmi razantně ano. A taky si myslím, že okrást vlastní VIANOR je ostuda a neschopnost někoho kdo tam na centrále nemá co vůbec dělat a protože to není jako u Premia, kde se maže jen med na pusu a skoro nic se nedělá pro ty partnery, tak tady snad někdo výše než jen v ČR to pořádně zasekne včas než bude už pozdě.
čtvrtek, 20. září 2012
 
Tire
Tire Já Nokiany dělám fakt jen okrajově, ale určitě využiji stejnou taktiku jak tu píše Michal ;-)
čtvrtek, 20. září 2012
 
Michal
Michal Pánové mohu potvrdit, po včerejšku, jak jsem se tu bál, že ty nokiany mi se zimou v negativním hodně zahýbají, tak jsem dnes udělal hokus pokus a dneska obvolal jen ty zákazníky, kteří tu mají uložená kola a co se musí dát nové a kteří měli nokiany a dalo se čekat, že je tam budou chtít dál, tak jsem do toho šlápnul, aby zklamání přišlo najednou. Použil jsem klasické, vyrobeno v indonesii, WR D3 A3 v rusku, určitě nedoporučuju je tam dát. Ani jeden s tím neměl problém a všichni šli na jinou značku, většinou na Pirelli Continental a ti, co chtěli levnější tak Semperit a všichni jsme spokojení. Panové myslím, že bez to bude úplně bez problémů. Nějak se jich nechci dotknout, ale oni fakt nejsou ani michelin, ani goodyear dunlop. Tam to jde na jinou blbě. Tady to jde evidentně bez problémů. A být zastoupením bych se teda hodně bál a fakt to řešil. Ale upřímně Vám řeknu, že mě to mrzí, Nokiany jsem měl sám moc rád, dobré gumy to byli a je mi jich líto, protože jsem je hodně preferoval. Sami si vykopávají hrobeček a sami do něj i padnou.
čtvrtek, 20. září 2012
 
Anonym
Anonym Bořek-Třinec--Hroudo neboj se, to půjde. Vše chce svůj čas, ty jsi dříč, moc šikovný a Já ti věřím.
středa, 19. září 2012
 
Anonym
Anonym Bořek-Třinec---Jak napsal FAKE A co si budeme povídat, je mnohem jednodušší zákazníka odnaučit kupovat Nokian než Michelin --ABSOLUTNÍ PRAVDA. Už jen to že většina pneu je dnes z Ruska je jednoduché to použit to proti Nokianu. To není vůbec žádný problém. Zákazník dobře slyší na Finsko a to je pro ně Nokian a Rusko nebude nikdy Finsko. Stačili nákladní Nokiany z Číny a kde jsou dnes? Mimo hru a totálně padli na pusu. Miliony v obratě jsou nenávratně pryč a to je konec Nokianu u nás v nákladním sektoru minimálně na několik let.Takže v Nokianu proberte se a rychle svým partnerům déjte dobré rychlé a učinně řešení. Teď to jde podle mne jen už skvělým dobropisem za odebrané zboží a nové slevy okamžitě upravit a nastavit. Hezky vytáhnout z kasičky penízky a solit. Pro příště to bude vynikající lekce a někdo tam snad dostane pořádně přes prsty.
středa, 19. září 2012
 
Hrouda
Hrouda Před hodinkou jsem se vrátil z Praglu. Byl jsem tam ohledně Pneu LASSA. Jejich přístup a program je super snad o nich nebudu časem číst podobné zvěrstva jako o MICHELINU a dalších. Zatím jsem rád že jsem se zapojil, i když zatím bez velkého uspěchu v prodeji. Je to nové tady na severu a zatím to zákazníky nijak neoslovilo možná jsem jim to špatně podal. Ale způsob podpory servisů je jedinečný a super. Michelin se může učit :D
středa, 19. září 2012
 
Hrouda
Hrouda Pro ANONIM to se říká i o internetu a je tu stále a silnější má na své straně velké firmy nově i MICHELIN
středa, 19. září 2012
 
FAKE
FAKE Moris: No podle mých informací se s tím něco dělat bude, resp už dělá, protože se nejedná o pár rozměrů dotažených z D nebo NL, ale o komplet portfolio. Pokud se to nevyřeší, tak to český Nokian může rovnou zabalit. Není to otázka ztracené důvěry v podobě předání osobních údajů zákazníků jako u Michelinu, nebo nepochopitelného zkratu Barumky kvůli cca 1% obratu firmy v ČR s projektem 123pneu.cz aka ipneu.cz. Tj. pokud Barumka někoho naštvala, tak třeba 20% svých odběratelů, protože 123pneu prodává přibližně za nákupní ceny odběratelů s odběrem kolem 200 kol ročně, což pro Barumku není až takový zákazník (menší odběratelé se prosím neuražte). Větší odběratele to naštve, ale pořád můžou operovat s určitou marží, byť malou. Michelin rovněž naštval určité množství odběratelů, kteří čtou hru a vědí co se s těmi údaji stalo, ale pořád to nebude nějaké zásadní číslo a určitě to ustojí. Ale pokud se Nokian pohybuje jak v podobě výhradního zastoupení tak v podobě Vianoru kolem 40-4X% + bonus a koncový zákazník nakoupí na pneunetu a dalších X shopech za 51% a u větších rozměrů ještě lépe (viz zde modelový příklad nejprodávanější loňské točivky od Nokianu http://www.zbozi.cz/vyrobek/nokian-w-205-55-r16-91-t/?seradit=nejlevnejsi http://pneumatiky.heureka.cz/nokian-w-plus-205-55-r16-91t/porovnat-ceny/#offers – zde je krásně vidět, kdo to má z ČR a kdo z venku) Navíc vše je (jak už tu psal Bořek) skladem buď u Pneunetu (který přerozděluje dalším), případně s dodáním z Německa cca do 3-4 dní. Tím se stává nakoupené zboží Vianoru a partnerů co berou napřímo od CZ Nokian neprodejné, protože prodejní rozdíl s rozumnou marží už je cca 8-10% u největších odběratelů kolem 5% pokud nebudeme uvažovat že chce někdo prodávat za nákup. A to je sakra moc. To podle mého názoru nelze ustát. A co si budeme povídat, je mnohem jednodušší zákazníka odnaučit kupovat Nokian než Michelin (jak píše vždy Bořek, je to můj názor)
středa, 19. září 2012
 
Anonym
Anonym Auto Kelly jede vstříc hrobu.
středa, 19. září 2012
 
Hrouda
Hrouda Internet to nic není , ani podrazy od dodavatelů. TOHLE JE KONEC PNEUSERVISů. Dnešní email od žlutého moru. Určeno: pro automechaniky začínající s pneuservisem Obsah školení: • obsluha a údržba servisního vybavení pneuservisu (zouvací a vyvažovací zařízení) • technologie výroby pneumatik • technické vybavení pneuservisu • konstrukce moderních pneumatik • popis pneumatik • provozní vady pneumatik • typy dezénů (symetrický, směrový, asymetrický) Cíl školení: • seznámení se s různými typy a konstrukcemi pneumatik • identifikovaní mechanických závad pneumatik • montáž a demontáž pneumatik na ráfek včetně vyváženi Termíny: Praha – XX. X. 2012 Brno – XX. X. 2012 Čas: 9:00 – 13.00 Místa školení :XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX
středa, 19. září 2012
 
Anonym
Anonym Tak první s pěknou prasárnou v ČR byl Goodyear , pak Michelin, teď Nokian, už chybí jen Conti , Bridgestone a Pirelli. Tak šup šup ať nejste pozadu.
středa, 19. září 2012
 
Moris
Moris Jo tady jsme na to všichni krátký . Nokian dělám naštěstí jen okrajově....naši kolegové v Německu a Polsku toho prodají trochu víc než mi tady a tak když udělají nějakou tu nulu na objednávce v kusech navíc tak to samozřejmě nakoupí lepší, je to dlouhodobá věc....ale že je ten rozdíl natolik markantní, že se to vyplatí ještě znova přeložit a dopravit a pokosit s tím všechny je masakr . Myslím si že s tím asi nikdo nic neudělá a ani S-point s tím nic nezmůže, a pokud by se přeci jen náhodou rozhodli vám kompenzovat rozdíl co se nikdy ještě nestalo byla by to revoluce v obchodu s pneumatikami ve prospěch všech servisů bez rozdílu na značku a vyznání. Už jenom z tohoto důvodu vám fandím....
středa, 19. září 2012
 
Anonym
Anonym Je to lumpárna na všechny tady v ČR.Nejhorší je že to Nokian,který tu má sklady pro část Evropy podrazil právě všechny naše prodejce.
středa, 19. září 2012
 
Anonym
Anonym Bořek-Třinec---Hruško jak jsi napsal - aby z toho hochum na Chodově nebylo ještě dost teplo. Doufám že bude a pořádně! Že budou potit doslova krev. Vím moc dobře jaké úsilí jste všichni vynaložili s předobjednávkou a teď to je o ničem. To samé musí prožívat GPD, ALMA a další z VIANORU. Toto je lumpárna na druhou. Snad to dojde až do Finska a tady nějaký vysoký namyšlený páprda který rozumí obchodu jako koza náklaďáku poletí jako špinavé prádlo do koše. Je potřeba zvýšit tlak napřed na ty tady a pokud to nepomůže, tak rychle k Finům. To nejsou Francouzi ti se mazlit s těma v Chodově věřím nebudou. Čím dříve tím lépe.
středa, 19. září 2012
 
Tire
Tire v Penny marketech prodávají zimní Debica 165/70R13 za 899,- za tak nekvalitní gumu za takový peníze to může koupit jen hlupák, ale jsem zvědavej kolik se jich pod mýma rukama nakonec objeví :-)
středa, 19. září 2012
 
Michal
Michal No, to je pravda, ale víš, proč to, co píšeš a co by bylo záhodno se nikdy nezavede a nestane? Protože primárně by to postihlo ty hajzly na nejvyšších místech, kteří kradou, švindlují a mají prachy v kdejaké levárně a ve velkém. A to je celý prolém, ryba smrdí od hlavy.
středa, 19. září 2012
 
Anonym
Anonym Pánové,dostal jsem časopis AutoServis a v něm zajímavý rozhovor s panem Šafránkem.Stručně v Německu funguje obor na jehož základě mohou mechanici montovat pneu .Bez něj to nejde a nejde ani provozovat činnost.Prodávat může každý .......U nás to prý nejde protože nejsme v Německu -tak zněla odpověd z patřičných míst......Další slova p.Šafránka: Já nevěřím v nějaké marketingové tahy výrobců-ty nikdy nefungovaly......Kurva ,že to ten Zikmund nedotáhl do konce,jsem sice vlastenec,ale tady je takovej bordel ůplně ve všem,nikoho nezajímaj nějaké hodnoty,dělaj se podrazy ,neplatí se faktury,pančuje se .A hlavně za nic pořádný postih.Jsem pro majetkové přiznání do hloubky a kontrolu ze živnostenského a finančního ůřadu ,vč výpisu pasu.
středa, 19. září 2012
 
Michal
Michal Ale já to nemyslel vůči point s, ty také neberu jako běžnou sít, ale vůči Vianoru, premia, firstopu, bestdrivum a euromasteru. špatně jsem se vyjádřil, omlouvám se!
středa, 19. září 2012
 
Anonym
Anonym Michale Point S mne v nicem neomezuje nic nekontroluje a na nic netlaci. Tady jde opet o naprosto katastrofalni pochybení zastoupeni pro CR a to pri vytvareni ceníku a z nej poskytovanych slev. A to jsem s nima chtel loni skoncit kdyz nic nedodali a oni prisli s tim ze kdyz bude objednavka v lednu tak pneu dodaji.Mel jsem jet s Frantou MOsou na jednani do jejich sklenenych kukani na Chodove ale nestihal jsem to, Skoda mohl jsem vse slyset na vlastni usi co slibovali. Aby byla super cena tak pozadavek na dovoz na jedno misto k nasemu jednomu clenovi a ten to pote rozvazel dale, takze to vypadalo vse velice pekne. Uvidime co se bude dit, a jsem zvedav na jejich reakci az se ozve vedeni Point-S v Lionu Nokianu s tim proc sit Point-S v Cechach nakoupila tisice pneu Nokian velmi nevyhodne oproti jinym v Evrope a panuje obava ze za techto podminek bude tezke pneu prodat a jsou pozadavky na vracení nebo upravení ceny. Aby z toho hochum na Chodově nebylo ještě dost teplo.
středa, 19. září 2012
 
Anonym
Anonym Ale kdo má z nezávislých intranet s více dodavateli?? To že se tak zachoval Nokian je jedna věc,to nemá se sítí nic společného.Goodyear taky podrazil Premio néé?Bestdrive zase frančízanty s 123pneu atd...... Začíná boj zima klepe na vrata tak to bude tatata -možná i kalašnikovem
středa, 19. září 2012
 
 
 
 
 

5. května 1323/9
140 00 Praha 4

Tel.: +420 261 221 953
Tel.: +420 241 409 318

Fax: +420 241 403 333
E-mail: info@pneurevue.cz